План роботи методоб’єднання
педагогів інклюзивного навчання
на 2019 – 2020 н. р.
Дата проведення: вересень 2019
№ |
Тема |
Відповідальні |
1. |
Обговорення та затвердження плану роботи методоб’єднання на 2019 – 2020 н. р |
Чанцева Н. В., асистент вчителя 1- Д кл. |
2. |
Вивчення нормативних документів про інклюзивну освіту. |
Здоровцова С. О., заступник директора, Деменко О.В., заступник директора |
3. |
Технологія складання індивідуальної програми розвитку на дитину з особливими освітніми потребами. |
Ярова Л.В., практичний психолог |
4. |
Технологія створення портфоліо для дітей з особливими освітніми потребами. |
Чанцева Н. В., асистент вчителя 1- Д кл. |
Дата проведення: грудень 2019
№ |
Тема |
Відповідальні |
1. |
Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти. |
Деменко О.В., заступник директора |
2. |
Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів на засадах інклюзивного підходу в умовах НУШ |
Бондаренко А.Г., асистент вчителя 3 - В класу |
3. |
Психолого – педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в КУ Сумській спецшколі № 17: успіхи, труднощі, перспективи |
Ярова Л.В., практичний психолог |
4. |
Створення нового освітнього простору в класах з інклюзивним навчанням. Корекційні засоби навчання в КУ Сумській спецшколі № 17. |
Здоровцова С. О., заступник директора |
Дата проведення: березень 2019
№ |
Тема |
Відповідальні |
1. |
Особливості розвитку пізнавальної діяльності дітей із затримкою психічного розвитку. |
Устіменко О. О., соціальний педагог |
2. |
Психологічні аспекти взаємодії вчителя та учня в умовах інклюзивної освіти.Корекційно- просвітницька діяльність практичного психолога. |
Ярова Л.В., практичний психолог |
3. |
Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи. |
Боковня Е.В., класний керівник 6 - Г кл. |
4. |
Шляхи розвитку власних професійних вмінь та компетентностей у педагогів в умовах упровадження інклюзивної освіти. Вісті з курсів, семінарів. |
Задорожна В. М. , класний керівник 3 – В кл.
|
Дата проведення: травень 2019
№ |
Тема |
Відповідальні |
1. |
Формування педагогічної підтримки дітей в умовах інклюзивного навчання; активізація особистісного потенціалу учня з особливими освітніми потребами |
Могілат Д.О., асистент вчителя 6 - В кл |
2. |
Особливості освіти в інклюзивних класах КУ Сумській спецшколі № 17 . Співпраця вчителя й асистента вчителя. |
Ярова Л.В., практичний психолог,
|
3. |
Динаміка розвитку дітей з особливими освітніми проблемами. |
Устіменко О. О., соціальний педагог |
4. |
Підведення підсумків роботи методоб’єднання за 2019 – 2020 н. р. |
Чанцева Н. В., асистент вчителя 1- Д кл.
|