План роботи методичного об'єднання педагогів інклюзивного начання

Про матеріал
План роботи методичного об'єднання педагогів інклюзивного навчання на 2019 - 2020 навчальний рік. Чотири засідання методичного об'єднання протягом навчального року.
Перегляд файлу

План роботи методоб’єднання

педагогів інклюзивного навчання

 на 2019 – 2020 н. р.

 

 

 

Дата проведення: вересень 2019

Тема

Відповідальні

1.

Обговорення та затвердження плану роботи методоб’єднання на  2019 – 2020 н. р

Чанцева Н. В., асистент вчителя 1- Д кл.

2.

Вивчення нормативних документів про інклюзивну освіту.

Здоровцова С. О., заступник директора,

Деменко О.В., заступник директора

3.

Технологія складання індивідуальної програми розвитку на дитину з особливими освітніми потребами.

Ярова Л.В., практичний психолог

4.

Технологія створення портфоліо для дітей з особливими освітніми потребами.

Чанцева Н. В., асистент вчителя 1- Д кл.

 

 

 

 

Дата проведення: грудень 2019

Тема

Відповідальні

1.

Професійна компетентність учителя в умовах упровадження інклюзивної освіти.

Деменко О.В., заступник директора

2.

Формування комунікативної компетентності учнів початкових класів на засадах інклюзивного підходу в умовах НУШ

Бондаренко А.Г., асистент вчителя 3 - В класу

3.

Психолого – педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в КУ Сумській спецшколі № 17: успіхи, труднощі, перспективи

Ярова Л.В., практичний психолог

4.

Створення нового освітнього простору в класах з інклюзивним навчанням. Корекційні засоби навчання в КУ Сумській спецшколі № 17.

Здоровцова С. О., заступник директора

 

 

 

 

 

Дата проведення: березень 2019

Тема

Відповідальні

1.

Особливості розвитку пізнавальної діяльності дітей із затримкою психічного розвитку.

Устіменко О. О., соціальний педагог

2.

Психологічні аспекти взаємодії вчителя та учня в умовах інклюзивної освіти.Корекційно- просвітницька діяльність практичного психолога.

Ярова Л.В., практичний психолог

3.

Досвід реалізації інклюзивної освіти в країнах Європи.

Боковня Е.В., класний керівник  6 - Г кл.

4.

Шляхи розвитку власних професійних вмінь та компетентностей у педагогів в умовах упровадження інклюзивної освіти. Вісті з курсів, семінарів.

Задорожна В. М. , класний керівник 3 – В кл.

 

 

 

Дата проведення: травень 2019

Тема

Відповідальні

1.

Формування педагогічної підтримки дітей в умовах інклюзивного навчання; активізація особистісного потенціалу учня з особливими освітніми потребами

Могілат Д.О., асистент вчителя 6 - В кл

2.

Особливості освіти в інклюзивних класах КУ Сумській спецшколі № 17 . Співпраця вчителя й асистента вчителя.

Ярова Л.В., практичний психолог,

 

3.

Динаміка розвитку дітей з особливими освітніми проблемами.

Устіменко О. О., соціальний педагог

4.

Підведення підсумків роботи методоб’єднання

за  2019 – 2020 н. р.

Чанцева Н. В., асистент вчителя 1- Д кл.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
1912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку