План роботи методичного об'єднання вчителів фізики, математики та інформатики складається з 4 засідань та плану роботи між засіданнями. Різноманітні та актуальні теми засідань.
Засідання №1
29 серпня 2017р.
Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ст.
Інструктивно-методична нарада №1
Тема:Особливості організації навчально-виховного процессу з математики,фізики та інформатики у
2017-2018 н.р.
Сильним, досвідченим стає педагог, який вміє аналізувати свою працю.
1 |
Аналіз результатів навчально-виховного процесу з математики,фізики та інформатики у школі та завдання на новий навчальний рік.(доповідь) |
|
2 |
Обрання голови ШМО |
|
3 |
Обговорення та затвердження плану роботи ШМО на 2017-2018 н.р. |
|
4 |
Програмно-методичне забезпечення навчально-виховного процесу з математики, фізики та інформатики у новому навчальному році. Ознайомлення з методичними рекомендаціями МОН, молоді та спорту України, РОІППО, НМЦ щодо вивчення математики у 2017-2018 н.р. (виступ) |
|
5 |
Про підготовку та проведення І-ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з математики, фізики та інформатики (рекомендації) |
|
6 |
Охорона праці на уроках математики, фізики та інформатики |
|
7 |
Особливості викладання математики, фізики та інформатики за новими програмами. |
|
Робота між засіданнями
1.Скласти графік відкритих уроків та позаурочних заходів
|
Вересень, члени МО |
2.Робота над програмою «Обдаровані діти» |
Жовтень, члени МО |
3. Огляд новинок науково – методичної літератури |
Листопад,члени МО |
4. Підготувати матеріали та провести шкільні олімпіади з математики,фізики та інформатики |
Жовтень, члени МО |
5. Рекомендації щодо підготовки учнів до шкільних олімпіад |
|
Засідання №2
Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ст
жовтня 2017 р.
Майстер – клас
Тема: «Використання комп’ютерно-орієнтованого середовища у навчально-виховному процесі з математики»
1. |
Роль комп’ютерних технологій на уроках математики (доповідь) |
|
2 |
Використання хмарних технологій на уроках математики(практичне заняття) |
|
3 |
Використання слайдових презентацій на уроках математики.(з досвіду роботи) |
|
4 |
Використання програмного середовища «Мій тест» (практине заняття) |
. |
1.Поради щодо організація домашньої самостійної роботи учнів. |
|
2. Підготовка до участі у ІІ етапі Всеукраїнських предметних олімпіадах з математики, фізики та інформатики |
|
3.Прийняти участь у Міжнародних конкурсах «Левеня», «Кенгуру» |
|
4.Система роботи із здібними та обдарованими дітьми на уроках математики |
|
Робота між засіданнями
Засідання №3
Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ст
січня 2018 р.
Засідання за круглим столом
Тема: Професійна компетентність вчителя, як необхідна умова ефективності процесу навчання
Компетентний фахівець, компетентна людина – це дуже вигідна перспектива
1 |
Модель сучасного вчителя в умовах інноваційного освітнього середовища. (дискусія) |
|
2 |
Прийоми і методи інноваційних технологій для активізації пізнавальної діяльності (презентація) |
|
3 |
Розвиток творчих здібностей та пізнавальної активності учнів на уроках математики (обмін досвіду) |
|
|
|
|
Робота між засіданнями
|
Обмін досвідом з питання використання дидактичного матеріалу на уроках інформатики |
|
|
Огляд педагогічної, методичної літератури та дидактичних матеріалів |
|
|
Формування соціальної компетентності на уроках інформатики(обмін досвідом) |
|
|
Майстер- клас «Розв*язування олімпіадних задач» |
|
|
Участь у фестивалі педагогічних ідей |
|
Робота між засіданнями
Складання плану проведення Тижня математики, фізики та інформатики |
|
Обговорення правил робот із учнями з низькою успішністю.
|
|
Відвідування відкритих уроків з фізики, математики та інформатики |
|
Обмін досвідом з питання використання дидактичних ігор на уроках математики |
|
Засідання №4
Нижньосірогозька ЗОШ І-ІІІ ст.
березня 2018р.
Семінар-практикум
Тема: ЗНО-2018
1 |
Структура тесту та особливості підготовки учасників до тестування з математики |
|
2 |
Структура тесту та особливості підготовки учасників до тестування з фізики |
|
3 |
Нормативно-правове забезпечення та інновації зовнішнього незалежного оцінювання у 2018 році |
. |
4 |
Впровадження в практику викладання математики тестові технології контролю навчальних досягнень учнів з метою підготовки до ЗНО |
|
5 |
Практина робота «Задача одна –розв ‘язків багато» |
|