План роботи Методичного об`єднання вчителів початкових класів

Про матеріал
План роботи методичного об`єднання вчителів початкових класів на рік. Для керівників МО вчителів початкових класів.
Перегляд файлу

 

Узгоджено:                                                                           Затверджено:

Методист міського                                                             Завідувач міського

методичного кабінету                                                        методичного кабінету

______                                                                                                    ______

«___» ________                                                                   «____»  _______

 

 

 

План роботи методичного об’єднання

вчителів початкових класів

 

з/п

Зміст роботи

Форма проведення

Відповідальний

Дата і місце провед.

Форма

узагальнення

1.

Організація навчально-виховного процесу в початковій школі 1.1. Виконання плану роботи методичного об’єднання

1.2.Обговорення і затвердження плану роботи ММО

1.3Структура навчального року

1.4. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку

1.5.Опрацювання інструктивно-методичного листа «Ключові зміни
в оновлених програмах початкової школи »

1.6. Ознайомлення з «Орієнтовними вимогами до контролю  та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи»

1.7. Формування творчої групи з питань створення методичного посібника .

Інструк

тивно-методична нарада

Керівни МО

Серпень

 

 

«Ігри на форму

вання чита

цьких нави

чок»

2.

Здоров’язбережувальні технології в контексті сучасного уроку в початковій школі.

Тренінг

Керівник МО

Листопад

 

 

3.

 Творча лабораторія вчителя.

Методич-

ний марафон

Вчителі, що атестуються

Квітень

 

 

4.

Відкриті уроки. Конференції.

Узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду роботи. Графік відкритих уроків: реалізація нових ідей, обмін досвідом. Тренувальні практичні заняття з проблем навчання.

5.

Методична робота

Виявлення професійних утруднень.

Огляд новинок методичної та наукової літератури.

Виявлення типових помилок, причини їх виникнення, шляхи ліквідації.

6.

Дослідницько-екпериментальна діяльність

Узагальнення досвіду вчителів.

Панорама кращих методичних знахідок та ідей.

Створення методичного посібника «Ігри на формування читацьких навичок »

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Методичне об’єднання вчителів початкових класів

 

 

   Проблема методичного об’єднання:

Формування  в  учнів  ключових  компетентностей

 за  умов  інноваційної  освіти

 

     Актуальність:

                                  Актуальним завданням сучасної школи є реалізація        компетентнісного підходу в навчанні за умов інноваційної освіти, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових компетентностей особистості.

 

    Мета:

  • надати реальну допомогу вчителеві у розв’язанні актуальних проблем    навчально-виховного характеру;
  • стимулювати творчі пошуки вчителів педагогічних інновацій та шляхів їх впровадження у педагогічну діяльність як передумову підвищення професійної активності;
  • сприяти активізації людського фактора – особистості, її творчої діяльності, охоплюючи всіх учителів різними формами методичної роботи й спонукаючи під час вивчення організаційно-методичних документів до актуалізації та осмислення позиції вчителя в гуманістичній парадигмі особистісно-розвивального підходу до освітнього процесу;
  • використовувати творчі можливості вчителів у справі розвитку особистості учнів;
  • підвищити мотиваційні тенденції особистості вчителя та їх вплив на розвиток педагогічного процесу в школі;
  • вивчати психологічні механізми розвитку особистості, підвищувати діагностичну майстерність шкільного педагога.

 

 

 

 

Пріоритетні завдання роботи методичного об’єднання :

 

1.   Спрямувати роботу на забезпечення високого

      рівня викладання, формування в учнів практичних умінь

      і навичок.

 

2.  Удосконалювати форми і методи роботи на уроках,

      творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи

      в практику досягнення педагогічної науки.

 

3.   Систематично знайомитися та впроваджувати в

      практику сучасні освітні технології та інновації.

 

4.   Регулярно проводити огляд новинок методичної та

      художньої літератури, періодичних видань.

 

5.   Активізувати позакласну роботу з навчальних

      предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.

 

6.   Проводити індивідуальну роботу з учнями, які не встигають.

 

7.   Використовуючи різні засоби, форми і методи

      навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу

      до культури і традицій свого народу.

 

8.   Провести і відвідувати відкриті уроки і виховні заходи.

 

9.   Брати участь у фахових конкурсах .

 

10. Продовжувати роботу над формуванням в учнів єдиних

      орфографічних навичок і вмінь щодо ведення

      учнівських зошитів.

 

11. Надавати методичну допомогу вчителям, які її потребують.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Зелёная Лариса
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
13 травня 2020
Переглядів
948
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку