Узгоджено: Затверджено:
Методист міського Завідувач міського
методичного кабінету методичного кабінету
______ ______
«___» ________ «____» _______
План роботи методичного об’єднання
вчителів початкових класів
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма проведення |
Відповідальний |
Дата і місце провед. |
Форма узагальнення |
1. |
Організація навчально-виховного процесу в початковій школі 1.1. Виконання плану роботи методичного об’єднання 1.2.Обговорення і затвердження плану роботи ММО 1.3Структура навчального року 1.4. Методичні рекомендації до проведення Першого уроку
1.5.Опрацювання інструктивно-методичного листа «Ключові зміни 1.6. Ознайомлення з «Орієнтовними вимогами до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи» 1.7. Формування творчої групи з питань створення методичного посібника . |
Інструк тивно-методична нарада |
Керівни МО |
Серпень |
«Ігри на форму вання чита цьких нави чок» |
2. |
Здоров’язбережувальні технології в контексті сучасного уроку в початковій школі. |
Тренінг |
Керівник МО |
Листопад
|
|
3. |
Творча лабораторія вчителя. |
Методич- ний марафон |
Вчителі, що атестуються |
Квітень
|
|
4. |
Відкриті уроки. Конференції. |
Узагальнення та розповсюдження педагогічного досвіду роботи. Графік відкритих уроків: реалізація нових ідей, обмін досвідом. Тренувальні практичні заняття з проблем навчання. |
|||
5. |
Методична робота |
Виявлення професійних утруднень. Огляд новинок методичної та наукової літератури. Виявлення типових помилок, причини їх виникнення, шляхи ліквідації. |
|||
6. |
Дослідницько-екпериментальна діяльність |
Узагальнення досвіду вчителів. Панорама кращих методичних знахідок та ідей. Створення методичного посібника «Ігри на формування читацьких навичок » |
Методичне об’єднання вчителів початкових класів
Проблема методичного об’єднання:
„ Формування в учнів ключових компетентностей
за умов інноваційної освіти ”
Актуальність:
Актуальним завданням сучасної школи є реалізація компетентнісного підходу в навчанні за умов інноваційної освіти, який передбачає спрямованість освітнього процесу на формування й розвиток ключових компетентностей особистості.
Мета:
Пріоритетні завдання роботи методичного об’єднання :
1. Спрямувати роботу на забезпечення високого
рівня викладання, формування в учнів практичних умінь
і навичок.
2. Удосконалювати форми і методи роботи на уроках,
творчо ставитися до кожного уроку, впроваджуючи
в практику досягнення педагогічної науки.
3. Систематично знайомитися та впроваджувати в
практику сучасні освітні технології та інновації.
4. Регулярно проводити огляд новинок методичної та
художньої літератури, періодичних видань.
5. Активізувати позакласну роботу з навчальних
предметів, розвиваючи при цьому творчі здібності учнів.
6. Проводити індивідуальну роботу з учнями, які не встигають.
7. Використовуючи різні засоби, форми і методи
навчання, виховувати в учнів любов до рідної мови, повагу
до культури і традицій свого народу.
8. Провести і відвідувати відкриті уроки і виховні заходи.
9. Брати участь у фахових конкурсах .
10. Продовжувати роботу над формуванням в учнів єдиних
орфографічних навичок і вмінь щодо ведення
учнівських зошитів.
11. Надавати методичну допомогу вчителям, які її потребують.