Зеленодольська міська ОТГ
відділ соціального захисту освіти,
культури, охорони здоров’я,
спорту та роботи з молоддю
роботи міського методичного об’єднання
вчителів початкових класів 2-3их кл., вихователів ГПД,
вчителів індивідуального навчання
на 2017 – 2018 н. р.
Керівник міського методичного об’єднання
вчитель вищої категорії
учитель - методист
Мартьянова Тетяна
Володимирівна
Зеленодольськ 2017р.
Міське методичне об’єднання вчителів – це організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації.
Стратегії та принципи
роботи методичного об’єднання
Основні напрямки та цілі роботи
Наукова проблема області
Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства
Науково - методична проблема ЗНЗ
Зеленодольської ОТГ
Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства
Науково-методична проблема м/о початкових класів
Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи
Банк даних педагогічних працівників
н/п |
ПІБ |
Школа |
Освіта |
Предмет викладання |
Стаж |
Категорія |
Контактний телефон |
1. |
Мартьянова Тетяна Володимирівна |
Зеленодол.ЗШ І-ІІІ ст. №2 |
вища |
початкові класи |
32 |
вища |
0987858290 |
2. |
Сєрова Галина Ярославівна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №2 |
спеціальна |
початкові класи |
30 |
спеціаліст |
0977610681 |
3. |
Сташевська Наталія Василівна |
Зеленодол.ЗШ І-ІІІ ст. №2 |
спеціальна |
початкові класи |
38 |
спеціаліст |
0971020312 |
4. |
Кривцова Людмила Василівна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №2 |
вища |
початкові класи , інфор |
2 |
спеціаліст |
0976534657 |
5. |
Шайтанова Ольга Дмитрівна |
Великокостр.ЗШ І-ІІІ ст. |
вища |
початкові класи |
30 |
вища |
0966879038 |
6.
|
Лясова Лариса Володимирівна |
Зеленодол.ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
спеціальна |
початкові класи |
34 |
спеціаліст |
0967160309 |
7. |
Горб Алла Іванівна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
спеціальна |
початкові класи |
10 |
спеціаліст |
0969597345 |
8. |
Сковородка Олена Леонідівна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
вища |
початкові класи, ГПД |
2 |
спеціаліст |
0977793470 |
9. |
Сливканич Антоніна Володимирівна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
вища |
початкові класи |
30 |
вища |
0986274494 |
10. |
Казакевич Ірина Василівна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
вища |
початкові класи |
22 |
вища |
0967683886 |
11. |
Потіп Тетяна Олександрівна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
спеціальна |
початкові класи |
28 |
спеціаліст |
0972471143 |
12. |
Юрченко Вікторія Валеріївна |
Зеленодол. ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
вища |
початкові класи |
8 |
ІІ категорія |
0674504686 |
13. |
Салтан Наталя Дмитрівна |
Великокостр.ЗШ І-ІІІ ст. |
спеціальна |
початкові класи |
34 |
спеціаліст |
0988545338 |
14. |
Киричок Валентина Дмитрівна |
Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. |
вища |
початкові класи |
36 |
вища |
0680090584 |
15. |
Потурай Юлія Михайлівна |
Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. №1 |
спеціальна |
початкові класи |
20 |
спеціаліст |
0975409196 |
16. |
Мельничук Тетяна Володимирівна |
Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. |
спеціальна |
початкові класи |
9 |
спеціаліст |
0683983403 |
17. |
Жур Валентина Іванівна |
Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. №2 |
вища |
початкові класи |
26 |
вища |
0983702684 |
18. |
Берднікова Лілія Володимирівна |
Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. №2 |
вища |
початкові класи |
2 |
спеціаліст |
0973683227 |
Банк даних педагогічних працівників
№ п п |
ПІБ |
Дата проходження курсів |
Науково-методична проблема |
Вивчення передового пед. досвіду |
1. |
Мартьянова Тетяна Володимирівна |
2013 |
Проектна діяльність учнівяк засіб підвищення якості навчання. |
Ш. Амонашвілі |
2. |
Сєрова Галина Ярославівна |
2015 |
Розвиток пізнавальних інтересів шляхом впровадження індив. роб |
Занков |
3. |
Сташевська Наталія Василівна |
2015 |
Формування творчої особистості в умовах нового стандарту освіти |
Ш. Амонашвілі |
4. |
Кривцова Людмила Василівна |
- |
Розвиток творчих можливостей в учнів початкових класів. |
Ельконін Давидов |
5 |
Шайтанова Ольга Дмитрівна |
2012 |
Використання ІКТ на різних етапах уроку. |
В.Сухомлинський |
6. |
Лясова Лариса Володимирівна |
2016 |
Розвиток пізнавальн. діяльнос. на уроках математики. |
Ельконін Давидов |
7.
|
Горб Алла Іванівна |
2013 |
Розвиток пізнавальн. здібност. на уроках математики. |
Ш. Амонашвілі |
8. |
Сковородка Олена Леонідівна |
2016 |
Розвиток комунікативних здібн молодших школярів. |
Ельконін Давидов |
9. |
Сливканич Антоніна Володимирівна |
2011 |
Використання інтерактивних технологій навчання в поч.шк. |
Ш. Амонашвілі |
10. |
Казакевич Ірина Василівна |
2015 |
Використання інтерактивних вправ на уроках мови. |
Савченко, Занков. |
11. |
Потіп Тетяна Олександрівна |
2014 |
Розвиток ключових компетент. Учнів через впровадження ІКТ |
Ш. Амонашвілі, Сухомлинський. |
12. |
Юрченко Вікторія Валеріївна |
- |
Гуманна педагогіка на уроках в початкових класах |
Ш. Амонашвілі |
13. |
Салтан Наталя Дмитрівна |
2014 |
Розвиток творчих здібностей молодших школярів. |
В.Сухомлинський. |
14. |
Киричок Валентина Дмитрівна |
2012 |
Розвиток творчих здібностей молодших школярів. |
В.Сухомлинський. |
15.
|
Потурай Юлія Михайлівна |
2015 |
Розвиток творчих здібностей молодших школярів. |
В.Сухомлинський. |
16. |
Мельничук Тетяна Володимирівна |
2014 |
Гуманна педагогіка на уроках в початкових класах |
Ш. Амонашвілі |
17. |
Жур Валентина Іванівна |
2015 |
Формування творчої особистості в умовах нового стандарту освіти |
Ш. Амонашвілі |
18. |
Берднікова Лілія Володимирівна |
- |
Використання інтерактивних технологій навчання в поч.шк. |
Ш. Амонашвілі |
ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ
2 – 3 их КЛАСІВ
ТА ВИХОВАТЕЛІВ ГПД
І ЕТАП
"ОРГАНІЗАЦІЙНО-МОДЕЛЮЮЧИЙ"
Вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, яка досліджується (теоретичний аспект та досвід освоєння наявного досвіду), досягнення високої компетентності в суті даної проблеми.
Організація роботи на І етапі
1. Створення теоретичного банку даних з відповідної проблеми;
2. Розробка нових моделей організації освітнього процесу, проектів,
рекомендацій;
3. Проведення педагогічних досліджень і формування аналітичних
висновків про інноваційні напрямки розвитку освіти;
4. Узагальнення досвіду роботи членів методичного об’єднання
та захист напрацювань;
5. Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи
6. Поглиблене вивчення методів та прийомів формування соціальної компетентності в учнів початкової школи;
7.Апробація напрацьованих рекомендацій.
Пріорітетні напрямки роботи м/о
- продовжувати вивчати зміст галузей нового Державного стандарту початкової школи з метою побудови навчального процесу на якісно новому рівні;
- використовувати технології продуктивного навчання з метою розвитку креативності учня;
- вивчати і впроваджувати нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;
- продовжувати впроваджувати у навчально-виховний процес інтерактивні та комп’ютерні технології;
- взаємодіяти дошкільним і загальноосвітнім навчальним закладам;
- давати по кожному предмету диференційоване домашнє завдання;
- урізноманітнити форми організації навчальної діяльності;
- забезпечувати позитивну атмосферу в колективах для досягнення спільних цілей;
-організувати активну роботу з батьками, сприяти гуманізаціїї стосунків у класі, підвищувати соціальний статус дитини.
- працювати над професійним зростанням педагогічних кадрів;
- узагальнювати передовий педагогічний досвід з даного питання.
- поглибити та застосовувати новітні оздоровчі технології, сучасні інтерактивні методи навчання та виховання підростаючого покоління.
Тема: Особливості організації навчально-виховного процесу у початкових класах у 2016-2017 н.р.,підвищення ефективності і якості навчально-виховного процесу шляхом формування соціальної компетентності в учнів початкової школи
Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування початкової школи.
Обговорити та затвердити план роботи методичного об’єднання на 2017/2018н. р.
Проаналізувати навчальні програми, критерії оцінювання, підручники, зошити.
№ |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Відповідальний |
||
Науково-методичний блок |
|
||||
1. 1. |
Презентація плану роботи М/О на новий навчальний рік (2017-2018) |
Виступ |
Т.В.Мартьянова керівник МО. |
||
2. 2. |
Опрацювання інструктивно - методичних матеріалів: а) особливості організації навчально- виховного процесу в початкових класах загальноосвітніх навчальних закладіву 2017-2018 н.р.; б) впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти; в) аналіз програм, підручників для початкової школи на 2017-2018 н.р. |
Обмін досвідом |
Члени м/о |
|
|
3. Практичний аспект проблеми 4 |
|||||
|
|||||
1. |
Презентація науково-методичної проблеми «Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи». |
Ознайомлення |
Л. В. Лясова |
||
Підсумки роботи |
|
||||
1. |
Вироблення пропозицій щодо подальшого вдосконалення професійного рівня креативних вчителів. |
Аукціон педагогічних ідей |
Члени МО. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Завдання на наступне засідання :
Опрацювати:
1. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах на 2016-2017р.
2. Зміст та зміни до Державного стандарту, нових програм початкової освіти для 1-4 класів
3. Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень системи загальної середньої освіти учнів початкової школи.
Тема. Розвиток соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності.
Мета. Проаналізувати реалізацію науково-методичної проблеми, над якою працює МО вчителів початкових класів протягом навчального року.
Сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну, методичну, практичну компетентність, удосконалювати навчально - виховний процес в умовах звичайного классу
№ |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Відповідальний |
|||
Науково-методичний блок |
||||||
1. 1. |
Аналіз виконання рекомендацій попереднього засідання та роботи між засіданнями. |
Інформація |
Т.В.Мартьянова керівник МО. |
|||
2. 2. |
Шляхи розвитку соціальної компетентності молодших школярів на уроках методом ігрової діяльності.
|
Доповідь |
Л. М. Кривцова |
|
||
3. 3. |
Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи
|
Обмін досвідом |
Члени МО |
|||
|
||||||
Практичний аспект проблеми |
||||||
1. |
Бесіда із практичним психологом на тему: „Психологічні поради на допомогу вчителю щодо розвитку соціальної компетентності молодших школярів».
|
Майстер-клас |
Н. М. Дутчак
|
|||
|
||||||
Підсумки роботи
|
|
|||||
1. |
Застосування ігрової діяльності на уроках в початкових класах як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання молодших школярів.
|
Аукціон педагогічних ідей |
Члени МО |
|
||
2. |
Обмін ідеями, напрацюваннями, думками, досвідом роботи.
|
Аукціон педагогічних ідей |
Члени МО |
|||
Завдання на наступне засідання :
1. Систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності;
2. Зробити огляд психолого-педагогiчної лiтератури з теми «Розвиток соціальної компетентності молодших школярів»
3. Організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають суттєві прогалини у знаннях.
4. Активно приймати участь у різноманітних шкільних, міських та обласних конкурсах вчителів поч. класів.