План роботи міського методичного об’єднання вчителів початкових класів

Про матеріал


Міське методичне об'єднання вчителів – це організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації.

Перегляд файлу

       

              Зеленодольська міська ОТГ

         відділ соціального захисту освіти,

             культури, охорони здоровя,

             спорту та роботи з молоддю

 

 

 

 

 

 

 

 

 

       

 

 

 

 

 

 

 

План

роботи міського методичного об’єднання

вчителів початкових класів 2-3их кл., вихователів ГПД,

вчителів індивідуального навчання

на 2017 – 2018 н. р.


 

 

Керівник  міського методичного об’єднання

              вчитель вищої категорії

                     учитель - методист

       Мартьянова Тетяна

          Володимирівна

 

                                                             Зеленодольськ  2017р.    

 

Міське методичне об’єднання вчителів – це організація безперервного удосконалення фахової майстерності та підвищення професійної компетентності педагогів, підготовка їх до атестації.

 

Стратегії та принципи

роботи методичного обєднання

 

  • проведення методичних заходів, спрямованих на розвиток творчих можливостей  педагогів, вивчення, узагальнення і поширення ППД;
  • інформаційне забезпечення педагогів з питань методики, педагогіки, психології;
  • залучення вчителів до науково-дослідницької роботи;
  • проведення інформаційно-пошукової роботи;
  • організація роботи з обдарованими дітьми;
  • аналіз стану викладання предметів.

                    Основні напрямки та цілі роботи

  • методичне забезпечення інноваційної діяльності;
  • підвищення рівня педагогічної майстерності;
  • впровадження Державних стандартів;
  • індивідуалізація та диференціація навчання, запровадження особистісно-орієнтованих технологій;
  • поглиблення практичної та творчої співпраці педагога та учня.

     Основні заходи та форми роботи

  • доповіді;
  • практичні рекомендації;
  • анкетування;
  • психологічна підтримка;
  • круглі столи;
  • дискусії;
  • методичні консиліуми;
  • майстер-класи;
  • засідання професійних клубів та ін..

 

 

 

 

                             school0408  

 

           

Наукова проблема області

Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства

 

 

Науково - методична проблема ЗНЗ

Зеленодольської ОТГ

Освітні стратегії соціалізації особистості громадянського суспільства

 

 

Науково-методична проблема м/о початкових класів

Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи

 

 

 

 

E:\Документы Танюшка\Картинки\Картин. слайды\5625_html_7a0c640f.jpg

 Банк даних педагогічних працівників

 

н/п

ПІБ

Школа

Освіта

Предмет

викладання

Стаж

Категорія

Контактний

телефон

1.

Мартьянова Тетяна Володимирівна

Зеленодол.ЗШ

 І-ІІІ ст. №2

вища

початкові класи

32

вища

0987858290

2.

Сєрова Галина Ярославівна

Зеленодол. ЗШ 

І-ІІІ ст. №2

спеціальна

початкові класи

30

спеціаліст

0977610681

3.

Сташевська Наталія

Василівна

Зеленодол.ЗШ

 І-ІІІ ст. №2

спеціальна

початкові класи

38

спеціаліст

0971020312

4.

Кривцова Людмила

Василівна

Зеленодол. ЗШ

 І-ІІІ ст. №2

вища

початкові класи , інфор

2

спеціаліст

0976534657

5.

Шайтанова Ольга Дмитрівна

Великокостр.ЗШ

І-ІІІ ст.

вища

початкові класи

30

вища

0966879038

6.

 

Лясова Лариса Володимирівна

Зеленодол.ЗШ

 І-ІІІ ст. №1

спеціальна

початкові класи

34

спеціаліст

0967160309

7.

Горб Алла

 Іванівна

Зеленодол. ЗШ

 І-ІІІ ст. №1

спеціальна

початкові класи

10

спеціаліст

0969597345

8.

Сковородка Олена Леонідівна

Зеленодол. ЗШ 

І-ІІІ ст. №1

вища

початкові класи, ГПД

2

спеціаліст

0977793470

9.

Сливканич Антоніна Володимирівна

Зеленодол. ЗШ 

І-ІІІ ст. №1

вища

початкові класи

30

вища

0986274494

10.

Казакевич Ірина Василівна

Зеленодол. ЗШ

 І-ІІІ ст. №1

вища

початкові класи

22

вища

0967683886

11.

Потіп Тетяна Олександрівна

Зеленодол. ЗШ 

І-ІІІ ст. №1

спеціальна

початкові класи

28

спеціаліст

0972471143

12.

Юрченко Вікторія Валеріївна

Зеленодол. ЗШ

 І-ІІІ ст. №1

вища

початкові класи

8

ІІ категорія

0674504686

13.

Салтан Наталя  Дмитрівна

Великокостр.ЗШ І-ІІІ ст.

спеціальна

початкові класи

34

спеціаліст

0988545338

14.

Киричок Валентина Дмитрівна

Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст.

вища

початкові класи

36

вища

0680090584

15.

Потурай Юлія Михайлівна

Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. №1

спеціальна

початкові класи

20

спеціаліст

0975409196

16.

Мельничук Тетяна Володимирівна

Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст.

спеціальна

початкові класи

9

спеціаліст

0683983403

17.

Жур Валентина Іванівна

Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. №2

вища

початкові класи

26

вища

0983702684

18.

Берднікова Лілія Володимирівна

Мар’янська ЗШ І-ІІІ ст. №2

вища

початкові класи

2

спеціаліст

0973683227

 

E:\Документы Танюшка\Картинки\Картин. слайды\5625_html_7a0c640f.jpg

Банк даних педагогічних працівників

 

 

 

п

п

ПІБ

Дата проходження

курсів

Науково-методична

проблема

Вивчення

передового

пед. досвіду

1.

Мартьянова Тетяна Володимирівна

2013

Проектна діяльність учнівяк засіб підвищення якості навчання.

Ш. Амонашвілі

2.

Сєрова Галина Ярославівна

2015

Розвиток пізнавальних інтересів шляхом впровадження індив. роб

Занков

3.

Сташевська Наталія Василівна

2015

Формування творчої особистості в умовах нового стандарту освіти

Ш. Амонашвілі

4.

Кривцова Людмила

Василівна

-

Розвиток творчих можливостей

в учнів початкових класів.

Ельконін Давидов

5

Шайтанова Ольга Дмитрівна

2012

Використання ІКТ на різних етапах уроку.

В.Сухомлинський

6.

Лясова Лариса Володимирівна

2016

Розвиток пізнавальн. діяльнос.

 на уроках математики.

Ельконін Давидов

7.

 

Горб Алла

Іванівна

2013

Розвиток пізнавальн. здібност.

на уроках математики.

Ш. Амонашвілі

8.

Сковородка Олена Леонідівна

2016

Розвиток комунікативних здібн молодших  школярів.

Ельконін Давидов

9.

Сливканич Антоніна Володимирівна

2011

Використання інтерактивних технологій навчання в поч.шк.

Ш. Амонашвілі

10.

Казакевич Ірина Василівна

2015

Використання інтерактивних вправ на уроках мови.

Савченко, Занков.                    

11.

Потіп Тетяна Олександрівна

2014

Розвиток ключових компетент. Учнів через впровадження ІКТ

Ш. Амонашвілі,

 Сухомлинський.

12.

Юрченко Вікторія Валеріївна

-

Гуманна педагогіка на уроках в початкових класах

Ш. Амонашвілі

13.

Салтан Наталя  Дмитрівна

2014

Розвиток творчих здібностей  молодших  школярів.

В.Сухомлинський.

14.

Киричок Валентина Дмитрівна

2012

Розвиток творчих здібностей  молодших  школярів.

В.Сухомлинський.

15.

 

Потурай Юлія Михайлівна

2015

Розвиток творчих здібностей  молодших  школярів.

В.Сухомлинський.

16.

Мельничук Тетяна Володимирівна

       2014

Гуманна педагогіка на уроках в початкових класах

Ш. Амонашвілі

17.

Жур Валентина Іванівна

         2015

Формування творчої особистості в умовах нового стандарту освіти

Ш. Амонашвілі

18.

Берднікова Лілія Володимирівна

      -

Використання інтерактивних технологій навчання в поч.шк.

Ш. Амонашвілі

 

 

     ПЕДАГОГІЧНА  МАЙСТЕРНЯ  ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

                                                                 ANd9GcSZOeKpukVuRBWcZFBrkpL8pQ_iTDA_ROwfcFFqg4NoqjkeG3c9gwVNKTpDPw

ПЛАН РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО  ОБЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ       

  2 – 3 их  КЛАСІВ

ТА ВИХОВАТЕЛІВ  ГПД

 

І ЕТАП

"ОРГАНІЗАЦІЙНО-МОДЕЛЮЮЧИЙ"

 

       Вивчення науково-педагогічної літератури з проблеми, яка досліджується  (теоретичний аспект та досвід освоєння наявного досвіду), досягнення високої компетентності  в суті даної  проблеми. 

 

Організація роботи на І етапі

 

1.  Створення теоретичного банку даних з відповідної проблеми;

2. Розробка нових моделей організації освітнього процесу, проектів,

     рекомендацій;

3.  Проведення педагогічних досліджень і формування аналітичних

     висновків про інноваційні напрямки розвитку освіти;

4.  Узагальнення досвіду роботи членів  методичного обєднання

     та захист напрацювань;

        5.  Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи

6. Поглиблене вивчення методів та прийомів формування соціальної компетентності в  учнів початкової школи;

         7.Апробація напрацьованих рекомендацій.

 

school1911   

 

 

  Пріорітетні напрямки роботи м/о

 

                 - продовжувати вивчати зміст галузей нового Державного     стандарту початкової школи з метою побудови навчального   процесу на якісно новому рівні;

                  -  використовувати технології продуктивного навчання з метою розвитку креативності учня;

                 - вивчати і впроваджувати нові критерії оцінювання навчальних досягнень учнів;

                 - продовжувати впроваджувати у навчально-виховний процес інтерактивні та комп’ютерні технології;

                 -  взаємодіяти дошкільним і загальноосвітнім навчальним закладам;

                 -  давати по кожному предмету диференційоване домашнє завдання;

                 - урізноманітнити форми організації навчальної діяльності;

                 - забезпечувати позитивну атмосферу в колективах для досягнення спільних цілей;

                 -організувати активну роботу з батьками, сприяти гуманізаціїї стосунків у класі, підвищувати соціальний статус дитини.

                 - працювати над професійним зростанням педагогічних кадрів;

                  - узагальнювати передовий педагогічний досвід з даного питання.

                  - поглибити та застосовувати новітні оздоровчі технології, сучасні інтерактивні методи навчання та виховання підростаючого покоління.

 

 

school1911

 

 

 

 

 

 

school0313               Засідання №1 (жовтень)

Методична скринька

Тема: Особливості організації навчально-виховного процесу у початкових класах у 2016-2017 н.р.,підвищення ефективності і якості навчально-виховного процесу  шляхом формування соціальної компетентності в учнів початкової школи

Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування   початкової школи.

            Обговорити та затвердити план роботи методичного об’єднання  на  2017/2018н. р.     

            Проаналізувати навчальні програми, критерії оцінювання, підручники, зошити.

 

Зміст роботи

Форма роботи

 Відповідальний

                                 Науково-методичний блок

 

1.   1.

Презентація  плану роботи  М/О на новий навчальний рік  (2017-2018)

Виступ

Т.В.Мартьянова

 керівник МО.

2.    2.

Опрацювання інструктивно - методичних матеріалів:

 а) особливості організації навчально- виховного процесу в початкових      класах загальноосвітніх навчальних закладіву 2017-2018 н.р.;

 б) впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти;

 в) аналіз програм, підручників для початкової школи на  2017-2018 н.р.

Обмін досвідом

Члени м/о

 

3.                                                 Практичний аспект  проблеми 

4

 

1.

Презентація науково-методичної проблеми «Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи». 

Ознайомлення

Л. В. Лясова

                                Підсумки роботи

 

1.

     Вироблення пропозицій щодо подальшого   вдосконалення професійного рівня креативних вчителів.

Аукціон педагогічних ідей

  Члени МО.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання на наступне засідання :

Опрацювати:

1. Методичні рекомендації щодо організації навчально-виховного процесу в початкових класах на 2016-2017р.

2. Зміст та зміни до  Державного стандарту, нових програм початкової освіти для 1-4 класів

3. Критерії оцінювання рівня навчальних досягнень системи загальної середньої освіти учнів початкової школи.

 

ANd9GcRjlXhBK8HrBfikxjiP7K_umyfLKTw_cSoPWW3O2pjO8N2UzQsU                Засідання № 2 (березень)

 Засідання професійного клубу

     Тема.     Розвиток соціальної компетентності  молодших школярів на уроках методом  ігрової діяльності.

     Мета. Проаналізувати реалізацію науково-методичної проблеми, над якою працює  МО вчителів початкових класів  протягом  навчального року.

Сприяти розвитку творчої активності педагогів, підвищувати їх теоретичну,    методичну, практичну компетентність, удосконалювати навчально - виховний   процес в умовах звичайного классу

 

Зміст роботи

Форма роботи

     Відповідальний

      Науково-методичний блок

1.   1.

Аналіз виконання рекомендацій попереднього засідання та роботи між засіданнями.

Інформація

Т.В.Мартьянова

 керівник МО.

2.    2.

Шляхи розвитку соціальної компетентності  молодших школярів на уроках методом  ігрової  діяльності.

 

Доповідь

Л. М. Кривцова

 

3.    3.

Методичні засади формування соціальної компетентності в учнів початкової школи

 

 

Обмін досвідом

Члени МО

 

                              Практичний аспект  проблеми

1.

Бесіда із практичним психологом на тему: „Психологічні поради на допомогу вчителю щодо  розвитку соціальної компетентності  молодших школярів».

 

Майстер-клас

 Н. М. Дутчак

 

 

                                              Підсумки роботи

 

 

1.

 Застосування ігрової діяльності на уроках в початкових  класах як засобу мотиваційного забезпечення процесу навчання молодших школярів.

 

Аукціон педагогічних ідей

  Члени МО

 

2.

Обмін ідеями, напрацюваннями, думками, досвідом роботи.

 

Аукціон педагогічних ідей

Члени МО

                             Завдання на наступне засідання :

1. Систематично працювати над вдосконаленням методичної роботи з питань підвищення професійної майстерності;

2.  Зробити огляд психолого-педагогiчної лiтератури з теми  «Розвиток соціальної компетентності  молодших школярів»

3. Організувати індивідуальну роботу з обдарованими дітьми і такими, що мають суттєві прогалини у знаннях.

4.  Активно приймати участь у різноманітних шкільних,  міських та обласних конкурсах вчителів поч. класів.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
28 травня 2018
Переглядів
2008
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку