Затверджую
Директор КЗ «Гімназія-
початкова школа № 21»
_________ С.О. Голикова
План роботи
методичного об’єднання
вчителів суспільно-гуманітарних дисциплін
на 2020-2021 навчальний рік
№ з/п |
Зміст |
Відповіда- льні |
Форма роботи |
Термін виконання |
1. |
ЗАСІДАННЯ 1 Аналіз роботи методичного об’єднання за 2019-20 н.р. та основні завдання на 2020-2021 н.р. Організаційні питання 1. Затвердження плану роботи МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2020-2021 н.р. 2. Сформулювати завдання МО вчителів суспільно-гуманітарного циклу на 2020-2021 н.р. 3. Опрацювати інструктивно-методичний матеріал МОН України щодо початку нового навчального року, рекомендації щодо викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу у 2020-2021 н.р. 4. Про дотримання критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів. Ознайомлення з переліком програм, підручників, методичних посібників. 5. Ознайомлення з вимогами до виконання письмових робіт учнів і перевірки зошитів. Методичні питання 1. Формування інформаційної грамотності учнів в умовах дистанційного навчання – складова забезпечення результативності освітнього процесу. 2. Адаптація учнів 5 класу до навчання у старшій школі. Проведення уроків із застосуванням інтерактивно-дистанційного навчання. |
Керівник МО
Керівник МО
Вчителі МО
Вчителі МО
Вчителі МО
Вчителі МО
Керівник МО |
Методичний стіл |
Вересень |
2. |
ЗАСІДАННЯ II Формування інформаційної грамотності учнів через вивчення різних форм роботи. Організаційні питання 1 Самоосвіта, її значення для формування професійної компетентності учителя. 2 Підсумки моніторингового аналізу успішності учнів 5 класу 3. Підготовка до проведення предметного тижня з рідної мови та літератури Методичні питання 1. Формування різних видів інформаційної грамотності в процесі вивчення різноманітних дистанційних платформ. 2. Круглий стіл на тему: «Педагогічна взаємодія у забезпеченні інтерактивно-дистанційного процесу – шлях до формування інформаційних компетентностей у дітей». |
Керівник МО
Вчителі МО
Вчителі МО
Вчителі МО |
Семінар-практикум |
Жовтень |
3. |
ЗАСІДАННЯ III Особливості викладання предметів суспільно гуманітарного циклу в умовах інтерактивно-дистанційного підходу до навчання Організаційні питання 1. Про підсумки - Визначення рівня якості освіти за І семестр та систему роботи щодо усунення недоліків у знаннях учнів; - Організація підготовки до ДПА з урахуванням результатів перевірки знань. 2. Про стан ведення зошитів та дотримання єдиного орфографічного режиму. Методичні питання 1. Розвиток творчого мислення – невід’ємна складова інформаційної компетентності дітей. 2. Інноваційна робота на уроках суспільно-гуманітарного циклу як засіб підвищення творчого мислення. |
Керівник МО
Вчителі МО
Вчителі МО |
Банк методичних ідей |
Січень |
4. |
ЗАСІДАННЯ IV Формування ключової компетентності «Вміння пошуку корисної інформації» через розвиток інформаційної грамотності і творчих здібностей дітей. Організаційні питання І Організація індивідуально-диференційованого підходу на уроках як шлях до розвитку інформаційної грамотності і творчих здібностей учнів 2. Організувати систему повторення навчального матеріалу з метою підготовки до ДПА, контрольних робіт Методичні питання 1. Методи систематизації національно-культурних цінностей через розвиток пізнавальних та творчих здібностей учнів. 2. Самостійна робота учнів: розвиток пізнавальної активності і творчого мислення. |
Керівник МО
Вчителі МО
Керівник МО |
Засідання дискусійного клубу |
Березень |
5. |
ЗАСІДАННЯ V Про підсумки роботи МО у 2020-2021 н.р. Організаційні питання 1. Звіти вчителів: - Про підсумки роботи у 2020-2021 н.р. - Про стан викладання навчальних планів і програм у 2020-2021 н.р. Методичні питання І. Оптимізація використання інтерактивно-дистанційного навчання на уроках суспільно-гуманітарного циклу |
Вчителі МО |
Творча лабораторія |
Травень |