Мета роботи ШМО:
1. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
2. Розвиток пізнавальних інтересів, творчих та інтелектуальних здібностей, практичних навичок учнів.
3. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні предметів природничо-математичного циклу.
4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів. Підвищувати професійну кваліфікацію членів МО через навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, вебінари, конференції та ін..
5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .
6. Розвивати інтерес учнів до навчання, позакласної діяльності, поглиблення знань .
7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання STEM підходів.
8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.
9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.
10. Систематично вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій та бути у курсі освітніх «трендів»
11. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні 2019 року. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.
12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями. Залучати до предметних конкурсів та олімпіад на різних рівнях.
13. Залучати членів МО до професійних конкурсів та ініціатив.
14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
Мета роботи ШМО:
1. Запровадження гнучких моделей організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
2. Розвиток пізнавальних інтересів, творчих та інтелектуальних здібностей, практичних навичок учнів.
3. Використання сучасних інформаційних технологій при викладанні предметів природничо-математичного циклу.
4. Забезпечення умов для безперервного зростання рівня педагогічної майстерності вчителів. Підвищувати професійну кваліфікацію членів МО через навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, круглі столи, вебінари, конференції та ін..
5. Створення «інформаційного банку» перспективного педагогічного досвіду кращих учителів школи .
6. Розвивати інтерес учнів до навчання, позакласної діяльності, поглиблення знань .
7. Стимулювати створення умов з метою впровадження в процес навчання STEM підходів.
8. Продовжувати роботу по обладнанню навчальних кабінетів у відповідності із вимогами чинного законодавства.
9. Провести роботу по переорієнтуванню навчального процесу – менше часу відводити на відпрацювання формалізованих алгоритмів дій, перевірку домашніх завдань, контрольні та самостійні роботи, а натомість збільшити час на організацію пізнавальної діяльності школярів, формування вмінь, що мають практичне спрямування.
10. Систематично вивчати і оволодівати сучасними методами інноваційних технологій та бути у курсі освітніх «трендів»
11. Детально проаналізувати результати участі випускників школи у зовнішньому незалежному оцінюванні 2019 року. Посилити роботу по підготовці учнів школи та їх батьків до зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року, моніторингових досліджень. Особлива увага приділяється використанню тестових технологій.
12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями. Залучати до предметних конкурсів та олімпіад на різних рівнях.
13. Залучати членів МО до професійних конкурсів та ініціатив.
14. Посилити роботу вчителів по оволодінню нормативно-правовою базою в галузі освіти. Своєчасно та в повному обсязі опрацьовувати та керуватись в повсякденній роботі нормами законодавства в галузі освіти. Вивчити рівень готовності кожного працівника до використання інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховному процесі.
Зібратися разом - це початок, Триматися разом - це прогрес,
Працювати разом - це успіх.
Г. Форд
ПЛАН РОБОТИ ШКІЛЬНОГО
МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
учителів природничо-математичного циклу
на 2019-2020 н.р
Голова МО:
Лукичова Н.С.
Члени МО:
Сезоненко І.М.
Віхтюк І.В.
Костенко Л.В.
Хіт В.В.
Кваліфікаційний та фаховий рівень вчителів
№ |
Прізвище ім’я та по батькові |
Дата народження |
Освіта |
Стаж роботи |
Категорія |
Нагороди, звання |
Проблема над якою працює вчитель |
|
Лукичова Наталя Сергіївна |
17.12.1990 |
вища |
7 років |
Друга |
|
«Розвиток ключових компетентностей та навичок XXI століття крізь призму STEАM» |
|
Сезоненко Інна Михайлівна |
03.04.1969 |
вища |
|
|
|
|
|
Віхтюк Інна Валентинівна |
|
|
|
|
|
|
|
Костенко Лілія Вікторівна |
|
|
25 років |
Друга |
|
«Метод проектів» |
|
Хіт Володимир Васильович |
|
|
|
|
|
«Підвищення рівня фізичного виховання школярів шляхом впровадження в навчальний процес інноваційних технологій» |