План роботи практичного психолога школи під час дії військового стану на 2023-24 н.р.

Про матеріал
Завдання практичного психолога на 2023 – 2024 навчальний рік: Психологічна підтримка під час війни. • Психологічна підготовка дитини до школи. • Допомога дитині в адаптації під час переходу з однієї вікової групи до іншої. Превентивне виховання, метою якого є формування в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я. • Надання своєчасної психологічної допомоги дітям, учителям, батькам. •Захист прав і свобод дитини, створення умов комфортного освітнього середовища. • Захист психічного здоров’я дитини на всіх рівнях навчання. • Сприяння формуванню в учнів таких якостей як саморозвиток, самореалізація, самоповага, самооцінка, соціальна адаптованість, життєва компетентність. • Сприяння формуванню професійної компетентності вчителів. •Сприяння підвищенню психологічної культури, соціальної компетентності школярів та особистої зрілості; • Профілактика девіантної та ризикованої поведінки серед підлітків; профілактика паління, наркоманії, алкоголізму, поширення ВІЛ-СНІДу, безпритульності, насилля серед дітей та до дітей, безпека дітей в Інтернеті; • Психологічний супровід успішної адаптації учнів 1-х, 5-х, 10-х класів та організації навчально-виховного процесу; • Психологічна допомога вчителям, батькам, учням у виявленні та ліквідації конфліктних ситуацій між усіма учасниками освітнього процесу;
Перегляд файлу

«ЗАТВЕРДЖУЮ»         «ПОГОДЖУЮ» Директор                                                                                     Методист навчально-методичної

_________________   лабораторії практичної психології, _________________                                          соціальної роботи та

       інклюзивного навчання ________

« » ____________ 2023р.    « » __________ 2023р.

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН РОБОТИ

ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГА

_____________________________

на 2023-2024 навчальний рік


ВСТУП

Психологічна робота в ліцеї спрямована на збереження і зміцнення здоров’я,  підвищення адаптивних можливостей учнів та створення умов для повноцінного  і гармонійного розвитку всіх учасників освітнього процесу.

До складу психологічної служби __________________ліцею входить практичний  психолог ____ категорії _______________ – 1 ставка.

Тема, над якою працює заклад освіти: «Соціалізація особистості на засадах  створення сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного  підходу».

Тема, над якою працює психологічна служба: «Вивчення і створення  психологічних умов, що максимально сприяють повноцінному особистісному та  інтелектуальному розвитку учнів, формуванню соціальної активності, адаптації у  колективі, поваги один до одного».

Тема самоосвіти:

Оволодіння сучасними технологіями психологічної допомоги.

Головна мета діяльності в новому 2023-2024 навчальному році – надання  психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану, збереження і зміцнення здоров’я, підвищення адаптивних можливостей  здобувачів освіти, створення умов для повноцінного і гармонійного розвитку всіх  учасників освітнього процесу.

При складанні річного плану роботи практичного психолога, було враховано  рекомендації, надані у наступних документах:

Закон України «Про освіту» від 05.09.2017 №2145-VIII

Указ Президента України від 25 травня 2020 року №195/2020 «Про  національну стратегію розбудови безпечного і здорового освітнього середовища  у новій українській школі»

Наказ МОН від 22.05.2018 №9 «Про затвердження Положення про  психологічну службу у системі освіти України»

Етичний кодекс практичного психолога від 18.12.1990 року

Лист МОН України від 14.06.2022 № 1/6355-22 «Про Рекомендації щодо  усунення ризиків торгівлі людьми у зв’язку з війною в Україні та гуманітарною  кризою»;

Лист МОН України від 30.05.2022 № 1/5735-22 «Про запобігання та  протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні»; Лист МОН України від 13.05.2022 № 1/5119-22 «Про здійснення  превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні»; Лист УНМЦ НАПНУ від 26.04.2022 № 43 "Про інформування щодо надання  психологічної та соціально-педагогічної допомоги учасникам освітнього  процесу";

Лист МОН України від 12.04.2022 № 1/4068-22 "Щодо недопущення участі  неповнолітніх у наданні інформації ворогу про військові позицій Збройних сил  України";

Лист МОН України від 04.04.2022 № 1/3872-22 "Про методичні  рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»;

Лист МОН України від 29.03.2022 №1/3737-22 "Про забезпечення  психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану  в Україні";

Лист МОН від 30.11.2020 №6/1427-20 «Про затвердження професійного  стандарту «Практичний психолог закладу освіти»

Наказ МОН №691 від 19.10. 2001 року «Про затвердження Положення про  психологічний кабінет дошкільних, загальноосвітніх та інших навчальних  закладів системи загальної середньої освіти»

Лист МОН від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників  психологічної служби у системі освіти України»

Лист МОН від 16.07.2021 №1/9-363 «Про пріоритетні напрями роботи  психологічної служби у системі освіти на 2021/2022 н. р.»

Лист ІМЗО від 04.12.2020 №22.1/10-2496 «Про методичні рекомендації  щодо проведення профорієнтаційної роботи в закладах загальної середньої  освіти»

Лист МОН від 11.02.2020 №1/9-80 «Про затвердження наказу МОН від  28.12.2019 No 1646

Лист МОН від 14.08.2020 №1/9-436 «Про створення безпечного освітнього  середовища в закладі освіти та попередження і протидії булінгу (цькуванню)» Лист МОН від 31.03.2020 №063/3996 «Про план заходів спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладах освіти»; Лист МОН від 29.12.2018 №1/9-790 щодо організації роботи у закладах  освіти з питань запобігання і протидії домашньому насильству та булінгу; Лист МОН від 10.09.2019 №1/9-570 щодо проведення в закладах освіти Всеукраїнського тижня з протидії булінгу;

Лист МОН від 17.11.2020 №6/1379-20 «Щодо Європейського дня захисту  дітей від сексуальної експлуатації і сексуального насильства та Всеукраїнської  акції «16 днів проти насильства»»;

Лист МОН від 10 березня 2021 р. №1/9-128 «Щодо необхідності проведення  додаткових профілактичних заходів в середовищі дітей та підвищення обізнаності  батьків»;

Лист МОН України від 05.08.2020 р. № 1/9- 420 «Щодо організації роботи  закладів загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році» ,Лист МОН від  30.11.2020 № 6/1427 -20 « Про затвердження професійного стандарту  «Практичний психолог закладу освіти», Лист МОН від 27.11.2000 № 109 «Про  тривалість робочого тижня практичних психологів-соціальних педагогів», Листа  МОН №1/3737 -22 від 29.03.2022 «Про забезпеченням психологічного супроводу  учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану».


І. АНАЛІТИЧНА ЧАСТИНА

У 2022-2023 навчальному році основною метою психологічної служби школи  було соціально-психологічне забезпечення процесу реформування освіти на всіх  її рівнях, здійснення психологічної експертизи, соціально-психологічної корекції,  соціальної реабілітації учнівської молоді, психологічна просвіта всіх учасників  навчально-виховного процесу, в умовах воєнного стану в Україні.

Систематична робота психологічної служби протягом року намагалась  забезпечувати своєчасне вивчення психологічного та фізичного розвитку дитини,  мотивів її поведінки і навчальної діяльності з урахуванням вікових,  інтелектуальних особливостей, створення умов для саморозвитку та  самовиховання.

Аналітична частина річного плану складена на основі вивчення підсумкових  документів навчального закладу, а також на основі результатів спостережень та  досліджень, проведених психологічною службою школи.

Враховуючи результати досліджень, були проведені відповідні психолого– педагогічні заходи: тренінгові заняття; заняття з циклу індивідуальна корекційно– відновлювальна робота.

Здійснювався контроль за адаптацією учнів при переході до середньої та  старшої школи.

Проведені дослідження особливостей розвитку особистості обдарованих  дітей. З цими учнями проведено корекційно-розвиваючу роботу «Формування  обдарованості учнів».

Для учнів 9 і 11 класів проведена діагностика професійної спрямованості і  відповідна профорієнтаційна робота: довірчі бесіди зі школярами за результатами  тестування, рольові ігри, тренінгові заняття.

Протягом року проводилась просвітницька діяльність: виступи на  педагогічних радах, нарадах при директору, психолого-педагогічних  консиліумах, участь у класних батьківських зборах, загальношкільних  батьківських конференціях. 


ІІ. ЦІЛЕПОКЛАДАЮЧА ЧАСТИНА

Методична робота на 2023-2024 навчальний рік запланована з урахуванням  провідної проблеми школи – «Соціалізація особистості на засадах створення  сприятливого освітнього середовища в умовах компетентнісного підходу».

Тема, над якою працює психологічна служба: «Вивчення і створення  психологічних умов, що максимально сприяють повноцінному особистісному та  інтелектуальному розвитку учнів, формуванню соціальної активності, адаптації у  колективі, поваги один до одного».

В 2023-2024 навчальному році планується продовження роботи по  соціальному захисту дітей, по профілактиці та корекції девіантної поведінки  дітей. Проведення індивідуально-психологічної роботи з усіма учасниками  освітнього процесу, пов’язаного з охороною їх здоров’я шляхом консультацій,  спрямованих на розв’язання проблем особистого життя, корекції та проектування  життєвого шляху індивідуальності. Проводення просвітницько пропагандистської роботи з підвищення психологічної культури вчителів та  батьків.

  • Завдання практичного психолога на 2023 – 2024 навчальний рік: Психологічна підтримка під час війни.
  • Психологічна підготовка дитини до школи.
  • Допомога дитині в адаптації під час переходу з однієї вікової групи до іншої. Превентивне виховання, метою якого є формування в учнів орієнтації на  здоровий спосіб життя та захист психічного здоров’я.
  • Надання своєчасної психологічної допомоги дітям, учителям, батькам. Захист прав і свобод дитини, створення умов комфортного освітнього  середовища.
  • Захист психічного здоров’я дитини на всіх рівнях навчання.
  • Сприяння формуванню в учнів таких якостей як саморозвиток,  самореалізація, самоповага, самооцінка, соціальна адаптованість, життєва  компетентність.
  • Сприяння формуванню професійної компетентності вчителів. Сприяння підвищенню психологічної культури, соціальної компетентності  школярів та особистої зрілості;
  • Профілактика девіантної та ризикованої поведінки серед підлітків;  профілактика паління, наркоманії, алкоголізму, поширення ВІЛ-СНІДу,  безпритульності, насилля серед дітей та до дітей, безпека дітей в Інтернеті;
  • Психологічний супровід успішної адаптації учнів 1-х, 5-х, 10-х класів та  організації навчально-виховного процесу;
  • Психологічна допомога вчителям, батькам, учням у виявленні та ліквідації  конфліктних ситуацій між усіма учасниками освітнього процесу;

На підставі аналізу роботи психологічної служби школи були виділені  пріоритетні напрямки роботи:

  • робота з постраждалими від насильства дітьми;
  • консультативна допомогу всім учасникам освітнього процесу з питань  навчання, виховання здобувачів освіти, особистісного та професійного розвитку;
  • реалізація розвивальних , профілактичних, просвітницьких, корекційних  програм з урахуванням індивідуальних, гендерних, вікових особливостей  здобувачів освіти;
  • психологічна діагностика та аналіз динаміки психологічного, розумового і  соціального розвитку здобувачів освіти;
  • створення сприятливих умов для розвитку дитини, надання допомоги дітям  з особливими освітніми потребами, встановлення зв’язків і дружніх відношень  між учнем, сім’єю та школою;
  • забезпечення якісного психологічного супроводу навчально-виховного  процесу;
  • науково-методичне і практичне забезпечення просвітницької роботи з  педагогами, учнями та батьками;
  • розвиток у дітей творчих здібностей, підтримка обдарованих учнів,  формування навичок самоосвіти і самореалізації особистості;

Робота з молодшими школярами направлена на підготовку дитини до  навчання, адаптацію до шкільного життя, формуванню готовності до переходу  у середню школу учнів 4 класу.

Робота з учнями середньої школи спрямована на допомогу в адаптаційний  період п’ятикласників, роботу з дітьми, що мають ознаки шкільної дезадаптації,  допомога в соціалізації учнів 9-х класів, профорієнтація.

Робота з педколективом орієнтується на оптимізацію емоційних станів,  попередження «професійного вигорання», гуманізацію взаємин вчитель – учень, творче подолання конфліктів, консультування із складних проблем  навчання та виховання дітей, допомозі у проведенні індивідуальної роботи з  учнями.

Очікувані результати: 

Подолання кризових станів.

Виключення випадків булінгу (цькування), домашнього насильства та  дискримінації серед учасників освітнього процесу;

Подолання питань адаптації серед учнівської молоді;

Підвищення відповідальності учнів, формування здатності протистояти  негативному впливу однолітків, дорослих та кризовим ситуаціям. Збереження та поліпшення психічного здоров’я учасників освітнього процесу.


ІІІ. ЗМІСТОВНА ЧАСТИНА

 

з/п

Напрями діяльності з 

учасниками освітнього процесу  закладу освіти

Термін 

проведення

Де і з ким 

проводиться

Діагностика

1.

Виявлення сімей, родичі яких 

перебувають у військовій зоні та  переселенців.

Вересень

ІІ тиждень

Учні школи

2.

Відвідування уроків у 1,5,10-х класах з  метою вивчення індивідуальних,  психологічних особливостей учнів  методом спостереження.

Вересень

ІІІ тиждень

1,5,10 клас

3.

Вивчення рівня адаптованості до  навчання учнів 5, 10-х класів, 

новоприбулих учнів.(Методика  Фурмана)

Вересень

ІV тиждень

Учні 5,10 

класів

4.

Проведення дослідження мікроклімату  в групах, системи взаємовідносин в  групах, соціометричного статусу  здобувачів освіти (мет. Дж. Моррено).

Жовтень

6,7,8 класи

5.

Анкета для педагогів та батьків на  виявлення проявів тривожності  дитини.

Жовтень

Учасники ОП

6.

Діагностика стану психологічного  клімату класів

Упродовж 

року

Учні 1-11-х

7.

Дослідження адаптації учнів 1 класів .  Головань Н.О. «Ми готові до школи?»

Жовтень

І-ІІ тиждень

Учні 1 класу

8.

Виявлення дітей, що потребують  підвищеної психологічної уваги,  методом бесіди і спостереження  (записи в журналі спостережень і 

консультацій).

Протягом 

року

Учні 1-11 

класів

9.

Соціометричні дослідження 1, 

5,10,11кл. (Дж. Морено).

Жовтень

І –ІІ тиждень

1,5,10-11 клас

10.

Анкетування «Булінг чи конфлікт».

Жовтень

ІІІ тиждень

5-8 класи

11.

Заняття з елементами тренінгу  «Інтернет – частина нашого життя».

Жовтень

ІV тиждень

5-8 класи

12.

Анкетування «Безпечний інтернет та  соціальні мережі».

Листопад

ІІ тиждень

Учні 5-8 класів

13.

Вивчення рівня схильності до стресу  (методика Фрідмана,Розенмана)

Листопад

ІІ тиждень

Учні 9-11 

класів

14.

Вивчення обізнаності проблеми  ВІЛ\СНІДу. Анкетування

Грудень

І тиждень

10 клас

15.

Вивчення рівня страхів та тривожності  учнів 1-4 класів.(Є.Рогова).

Лютий

І тиждень

1-4 клас

16.

Тест професійної спрямованості  особистості(Методика Д. Голланда).

Лютий

ІІ тиждень

9, 11 клас

17.

Діагностика рівня емоційного 

вигорання за методикою В.В.Бойко.

Березень

І тиждень

Вчителі

18.

Вивчення особистих рис школярів.  Методика особистісної діагностики Т.  Лірі.

За потребою

9-11 клас

19.

Вивчення рівня агресії, Методика  Басса-Дарки

Квітень

ІІ тиждень

6-11 клас

Профілактика

1.

Тренінгове заняття «Ти-частинка  Всесвіту».

Вересень

ІV тиждень

5 клас

2.

Заняття з елементами тренінгу 

«Маркери булінгу» (профілактика  булінгу, насильства в учнівському  середовищі).

Жовтень

ІІ тиждень

6-8 клас

3.

Перегляд мультфільмів 

« Права та обов’язки дитини в Україні».

Жовтень

ІІ тиждень

Учні 2-4 класів

4.

Заняття з елементами тренінінгу «Від  миру вдома до миру в світі».

Жовтень

ІІІ тиждень

5-8 клас

5.

Акція «День позитиву».

Листопад

І тиждень

Учасники ОП

6.

Заняття з елементами тренінгу «Як  отримувати задоволення від життя?» (профілактика тютюнопаління, 

наркоманії) 

Розвиток здоров'язберігаючих 

компетентностей молоді.

Листопад

ІІ тиждень

9-11 класи

7.

Акція« 16 днів проти насильства» (за окремим планом).

Листопад

Учасники ОП

8.

Тренінг «Дозволь собі бути щасливим».

Грудень

ІІІ тиждень

9-11клас

9.

Тренінгове заняття на тему 

«Згуртування колективу»

Жовтень

Пед.колектив

10.

Заняття з елементами тренінгу на  покращення міжособистісних стосунків  «учень-учень», «учень-вчитель»,  «учень-батьки».

Грудень

ІІІ тиждень

5-9 клас

11.

Бесіда «Свідомий вибір професії – шлях  до успіху».

Січень

ІІІ тиждень

9,11 клас

12.

Слухаємо. Чуємо. Спілкуємося реально.  Безпека у віртуальному просторі.

Лютий, 

березень

2-4 класи

13.

Година психолога «Протидія булінгу.  Правила безпечної роботи в мережі  інтернет»

Лютий

7-9 клас

14.

Тиждень соціально-психологічної  служби школи. До всеукраїнського дня  психолога (23.04).

Квітень

ІІІ тиждень

(за окремим

планом)

Учні школи, 

педагоги,

соціальний 

педагог

15.

Година психолога «Попереду у нас 5  клас»

Травень

І –ІІІ тиждень

Учні 4 класу

Корекція

1.

Інтерактивні заняття на тему:

- «Тривога, страх і паніка: як  подолати»;

«Психологічна сапопідтримка». - «Цінні ресурси педагогічної  діяльності».

Вересень

Учні 1-4 класів

2.

Корекційно-розвивальна робота з  дітьми з низькою здатністю до  адаптації (розробка Л.В. Туріщева).

Жовтень – 

грудень

1 клас

3.

Корекційно-розвивальна програма  «Навчаюся й радію!»

Жовтень

січень

Учні 1 класу

4.

Корекційні заняття з учнями з низьким  рівнем адаптації (підвищена 

тривожність)

Листопад

Учні 5, 10 

класів

5.

Індивідуальна корекційно-розвивальна  робота з учнями, які мають низький  статус в учнівських колективах.

Жовтень

Грудень

Учні школи

6.

Комплекс розвивальних вправ «Ігри  та вправи для розвитку уваги, пам’яті,  мислення й уяви дітей зі стійкими  порушеннями пізнавальної 

діяльності».

Жовтень -

квітень

Учні 5-8 класів

7.

Індивідуальна корекційна робота за  запитом батьків, дітей, вчителів.

За запитом

За запитом

Учні школи

8.

Тренінг «Збереження та зміцнення  психологічного здоров'я педагога»

Січень

Педагогічний  колектив

9.

Корекційна програма «Уникнення  конфліктності».

Лютий

Березень

Учні 6-9 

класів

Консультування

1.

Консультування батьків підлітків в  умовах війни».

Протягом 

навчального  року

Вчителі, 

батьки, учні 1- 11 класів

2.

Рекомендації «Навчання під час  війни».

Вересень

Учасники ОП

3.

Консультативні бесіди за результатами  діагностики.

Протягом 

навчального  року

Вчителі, 

батьки, учні 1, 5, 10 класів

4.

Консультаційна робота з учасниками  освітнього процесу з питань протидії  булінгу

Протягом 

навчального  року

Учасники ОП

5.

«Права та обов’язки. Правила учнів».

Жовтень

ІІІ тиждень

Учні 2-4 класів

6.

Індивідуальне консультування батьків,  діти яких навчаються в 9, 11 класах

Січень

Батьки учнів 9  та 11 класів

7.

Індивідуальні та групові консультації  для батьків і педагогів на тему: «Як  подолати агресію» (за запитом чи  потребою )

Протягом 

навчального  року

Батьки, 

педагогічний  коллектив

Просвіта

1.

Цикл онлайн-лекцій: «Життя в умовах  воєнного стану».

 

  1. «Як поводитися під час повітряної  тривоги».
  2. «Як справитися з панікою».
  3. «Як зберегти психічне здоров’я».
  4. «Стрес та перемога над ним».
  5. 5. «Як поводитися під час активних  бойових дій».
  6. «Як виховати стійкість у воєнний  час».
  7. «Безсоння: як допомогти собі  заснусти».
  8. «Маніпуляція як різновид впливу».
  9. «Агресія і хейт у соцмережах: як  реагувати».
  10. «Добре там де ми є. Як перестати  переживати».
  11. «Життєві труднощі як сходинка до  себе».
  12. «Методи боротьби з тривогою».
  13.  «Як захистити себе від негативу».
  14. «Як перебороти депресію».
  15. «Емоції під контролем».
  16.  «Як боротися з надмірним 

хвилюванням».

  1. «Що таке невизначеність і як людині з нею жити?».
  2. «Як правильно спати, коли нема 8  годин для сну».
  3.  «Як віднайти мотивацію в важкі  моменти життя».
  4. «Як боротися з ментальними вірусами».
  5. «Як побороти відчуття внутрішньої  безпорадності».
  6. «Вправи на щодень для розвитку  стресостійкості».
  7. «Як перемогти синдром 
  8. відкладеного життя».
  9. «Здорова та невротична провина:  як розрізнити та що робити».
  10. «Від виживання до бажання жити».
  11. «Як зупинити панічні атаки».
  12. «Тілесна практика, яка допоможе  вийти зі стану замирання, оціпеніння, зажаття в тілі».
  13. «Як захистити ментальне здоров’я».
  14. «12 звичок, які посилюють тривожність».
  15. «Якщо ти не можеш вплинути на  ситуацію, то зміни своє ставлення  до неї».
  16. «Чи можливо в цей період життя не  сваритися зі своїми рідними».
  17. «Як допомогти собі толерувати вибори інших щодо мови,  волонтерства, поширення новин,  способу спілкування».
  18.  «Як знизити відчуття тривоги».
  19. «Наслідки стресу для організму». 35. «Що таке емпатія та як її розвинути».
  20. «Психологічний опір: як відпустити важкі спогади та продовжити жити».

Протягом 

навчального  року

Учасники ОП

2.

Бесіди з вчителями про індивідуальні  особливості першокласників та  проблеми, які були виявленні під час  дослідження готовності до шкільного  навчання.

Вересень -

жовтень

Педагоги

3.

Профілактично-просвітницька,  корекційно-розвивальна робота з  учасниками освітнього процесу

Протягом 

навчального  року

Учасники ОП

4.

Виступи на засіданнях шкільної ради  профілактики з питань порушення  поведінки учнів у школі.

Протягом 

року

(за окремим  графіком)

Учні, вчителі,  батьки

5.

Виступи на нарадах перед пед.  колективом з різних питань на запити  класних керівників, батьків, 

адміністрації школи.

Жовтень, 

січень, 

березень

Педколектив

6.

Тиждень соціально-психологічної  служби школи. До всеукраїнського дня  психолога (за окремих планом)

Квітень

ІІІ тиждень

Учні школи

7.

Участь в батьківських зборах. 

Психологічна просвіта батьків.

Вересень

Жовтень,

Батьки

8.

Групова дискусія з питань 

формування навичок здорового  способу життя на тему « Моє життя – мій вибір!

Травень

І тиждень

9-11 клас

Організаційно-методична функція, зв’язки з громадськістю

1.

Планування роботи практичного  психолога на рік, на місяць 

погодження робочих планів.

Протягом 

року

Психолог

2.

Виготовлення буклетів, пам’яток  «Тривожні діти», «Дитячі страхи. Як їх подолати.», «Як знизити відчуття  тривоги», «Способи подолання  тривоги».

Розробка психологічних рекомендацій.

Протягом 

року

Психолог

3.

Підготовка до проведення 

розвивальних та корекційних занять,  до виступів на батьківських зборах,  педагогічних нарадах, семінарах для педагогів, районних психологічних  семінарів.

Протягом 

року

Психолог

4.

Складання індивідуальних 

психологічних карт на дітей «групи  ризику» та розробка рекомендацій  учителям, батькам щодо роботи з  дітьми з високим рівнем дезадаптації.

Протягом 

року

Психолог

5.

Оформлення робочого кабінету;

Протягом 

року

Психолог

6.

Консультації з методистами МОІППО

Протягом 

року

Психолог

7.

Оновлення сторінки психолога на сайті  закладу освіти.

Протягом 

року

Психолог

8.

Складання звіту про виконану роботу: за півріччя; за рік.

Грудень,

Травень

Психолог

9.

Підбір діагностичного інструментарію,  оформлення наочностей та 

роздаткового матеріалу для проведення заходів просвітницького та  профілактичного характеру.

Протягом 

року

Психолог

10.

Розробка рекомендацій вчителям,  батькам, учням.

Протягом 

року

Психолог

11.

Заповнення щоденної документації.

Протягом 

навчального  року

Психолог

12.

Участь в методичних заходах, 

конкурсах спеціалістів психологічної  служби системи освіти.

Протягом 

року

Психолог

Здійснення власного професійного розвитку та саморозвитку

1.

Самоосвіта (в т.ч. онлайн-курси), вивчення  передового досвіду психологів та  психотерапевтів.

Протягом року

 

2.

Участь у інтервізійних групах практичних  психологів.

За потреби

 

3.

Курси підвищення кваліфікації практичних  психологів на базі МОІППО.

За окремим 

графіком

 

 

 


Щомісячна циклограма

 

Серпень

  • Формування цілей та задач діяльності психолога впродовж навчального року;
  • Визначення головних орієнтирів в організації психологічного супроводу  освітнього процесу;
  • Планування, програмування, проектування діяльності (складання та  представлення плану роботи на навчальний рік); 
  • Оформлення інформаційних матеріалів (стенди, папки), та матеріали для  виступів на педагогічній раді, батьківських зборах; 
  • Підготовка діагностичних матеріалів.

 

Вересень- жовтень

  • Психологічний супровід адаптації здобувачів освіти до освітнього  процесу(нових умов навчання)
  • Проведення профілактичних заходів до
  • 10 жовтня- Всесвітній день Психічного здоров’я.
  • Профілактика торгівлі людьми. Дискримінація.

 

Листопад

  • Профілактика насильства в сім’ї та навчальному закладі; 
  • Корекційно-розвивальна робота з учня ми, які виявили низький рівень  адаптації до освітнього процесу; 
  • Психологічний супровід учнів початкової школи (індивідуальна та групова  діагностика за потребою, за запитом).
  • Складання аналітичних довідок за результатами проведеної діагностики. Просвітницькі заходи до Всесвітнього дня дитини (20 листопада) щодо  побудови ефективних взаємин з дитиною, профілактики правопорушень, що  здійснюються по відношенню до дітей.
  • 25 листопада-10 грудня – Тиждень толерантності в рамках 16 днів проти  насильства
  • 25 листопада Міжнародний день боротьби за ліквідацію насильства.

 

Грудень

  • Організація та проведення заходів 1 грудня до Всесвітнього дня  порозуміння з ВІЛ-інфікованими людьми(« Молодь за здоровий спосіб життя») 3 грудня- Міжнародний день людей з інвалідністю.
  • 10 грудня- День прав людини(формування правової культури у дітей і  батьків).

 

Січень

  • Профілактика життєстійкості та стресостійкості педагогічних  працівників(емоційне вигорання).
  • Профорієнтація, професійне самовизначення 9,11 класи (діагностика)

 

 

 

Лютий

  • Профорієнтація, професійне самовизначення 9,11 класи (діагностика) Визначення психологічної готовності учнів 4 класів до навчання у 5 класі,
  • 8 лютого- проведення заходів з Інтернет-безпеки до Дня безпечного  Інтернету

 

Березень

  • Профорієнтація, професійне самовизначення 9,11 класи(діагностика) Тренінгове заняття «Готуємось до ДПА та ЗНО»(формування впевненості  стресів перед іспитами).

 

Квітень

  • Організація та проведення Тижня психології (23 квітня)  Вивчення психологічної готовності дітей шестирічного віку до навчання в  школі(якщо є звернення з боку батьків)
  • Просвітницька робота і тренінгові заняття щодо психологічної підготовки  учнів до ДПА, ЗНО(формування впевненості та профілактика стресів).

 

Травень

  • Вивчення психологічної готовності дітей шестирічного віку до навчання в  школі(якщо є звернення з боку батьків)
  • Просвітницька робота та тренінгові заняття щодо психологічної підготовки  учнів до ДПА, ЗНО(формування впевненості та профілактика стресів). Аналіз проблем у професійній діяльності практичного психолога,  узагальнення результатів роботи, формування відповідних висновків для  врахування у подальшій роботі
  • Складання аналітичного і статистичного звітів про роботу за рік.

 

Червень

  • Планування роботи на наступний навчальний рік.
  • Самоосвіта
  • Просвітницька робота з учасниками освітнього процесу з метою  популяризувати безпечне проведення літніх канікул.
  • поповнення банку соціально – педагогічних опитувальників та  психодіагностичних методик новими методиками для роботи в 2024-2025н.р.
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.9
Оригінальність викладу
4.8
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 10
Оцінки та відгуки
  1. Бульбаха Наталія Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. В'язовик Світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Войт Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Гомель Оксана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  5. Voitiuk Mila
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  6. Дем`янчук Юлія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  7. Ткаченко Людмила
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  8. Губарева Марина Миколаївна
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
  9. Бондарєва Яніна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  10. Удовиченко Катерина Миколаївна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 7 відгуків
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
28 серпня 2023
Переглядів
30745
Оцінка розробки
4.9 (10 відгуків)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку