Основні напрями роботи
предметної методичної комісії:
-
Спрямувати роботу методичної комісії на вирішення науково-методичної проблеми
-
Всебічно вивчати і впроваджувати навчальні інновації , спрямовані на якісне поліпшення освітнього процесу та на розвиток особистості учня.
-
Упроваджувати інтерактивні технології, мультимедійні засоби в практику роботи вчителів.
-
Дбати про гармонійне поєднання мотиваційного, змістового, корекційного та виховного компонентів уроку.
-
Сприяти створенню атмосфери співробітництва, взаємодії, де учень і вчитель є рівноправними суб’єктами навчання.
-
Впроваджувати в педагогічну практику принцип навчання й виховання успіхом.
-
Сприяти навчанню з урахуванням індивідуальних особливостей учнів, що базується на особистісно-орієнтованому підході до навчально-виховного процесу.
-
Активізувати творчі здібності вчителів, підвищувати їх педагогічну майстерність.
-
Спонукати вчителів до толерантного розв’язання педагогічних ситуацій, самоосвіти, обміну інформацією, творчими напрацюваннями, досвідом.
Основні завдання ПМК на 2018 – 2019 н.р.
-
Здійснювати освітній процес згідно нормативних документів Міністерства освіти і науки України.
-
Удосконалювати якість своєї роботи та спрямовувати її на практичне оволодіння учнями іноземних мов.
-
Підвищувати професійну кваліфікацію вчителів ПМК, використовуючи навчальні семінари, курси підвищення кваліфікації, самоосвіту.
-
Систематично вивчати та оволодівати сучасними методами інноваційних технологій в науково – дослідницькій та проектній діяльності.
-
Приділяти увагу комп'ютеризації навчання та впровадження передових технологій навчання.
-
Розвивати пізнавальні інтереси, творчі та інтелектуальні здібності, практичні навички.
7. Створювати умови для реалізації творчого потенціалу учнів, сприяти участі творчо обдарованих школярів у творчих конкурсах, олімпіадах, проектах.
Науково-методичні проблеми:
Методична комісія з іноземної мови
«Вдосконалення уроку іноземної мови через впровадження в освітній процес сучасних технологій як основи рівного доступу учнів до якісної освіти.»
ПЛАН РОБОТИ
Предметної методичної комісії
2017/2018 н. р.
І засідання Січень
«Розвиток творчої активності вчителя».
-
Ознайомлення з положенням про предметно методичну комісію.
-
Обговорення плану роботи ПМК вчителів іноземної мови на 2017/2018 н. р.
-
Розвиток творчої активності вчителя-запорука професійного зростання.
-
Рамка професійного зростання.
-
Ознайомлення з педагогічним досвідом : «Метод Ривіна»
Робота між засіданнями
-
Відвідування та обговорення відкритих уроків.
-
Ознайомлення з передовим педагогічним досвідом :
“ Формування особистості учня на основі якісної освіти, його творчих можливостей та самовдосконалення”.
-
Моделювання уроків та їх фрагментів за методом Ривіна.
-
Складання та обговорення плану проведення тижня іноземних мов .
-
Педагогічні знахідки вчителів. Робота з обдарованими дітьми .
ІІ засідання Березень
«Сучасний урок, як засіб організації учбового процесу».
-
Круглий стіл на теми:
-
«Формування навичок аудіювання на уроках іноземної мови» - доповідь.
-
«Роль домашнього завдання у освітньому процесі».
-
«Використання сучасних інноваційних форм на уроках іноземної мови» - доповідь.
-
Використання інтерактивних технологій на уроках іноземної мови- доповідь.
-
Використання інтелектуальної гри для активізації пізнавальної діяльності учнів на уроках іноземної мови
-
ЗНО. ДПА. Методичне забезпечення. Якісна підготовка.
Робота між засіданнями.
-
Про стан позакласної та позашкільної роботи.
-
Ознайомлення з інструктивними документами про ЗНО та ДПА 2018.
ІІІ засідання Травень « Якість освітнього процесу»
-
Звіт голови ПМК про роботу протягом навчального року, визначення шляхів удосконалення роботи ПМК на наступний рік.
-
Підсумки курсової підготовки та атестації вчителів ПМК іноземної мови .
-
Ярмарок педагогічних ідей . Обговорення проекту плану роботи ПМК на 2018 – 2019 н. р.
Робота між засіданнями.
-
Про результативність позакласної роботи з предметів, участь учнів у предметних конкурсах.
-
Круглий стіл. Мовні літні табори, як організаційна форма позакласної роботи з іноземної мови.