В плані (журналі щоденного обліку роботи) психолога, який працює на 0,5 ставки (понеділок - 8 год.; середа - 4 год.; четвер - 8 год.) відображено такі види роботи, як:
Просвіта спрямована на найактуальніші питання цього періоду: рекомендації батькам щодо особливостей навчання та проведення вільного часу дітей під час карантину, навчання технікам боротьби з панікою та негативними емоціями всіх учасників освітнього процесу, мотивація учнів до навчання тощо.
План роботи (журнал щоденного обліку)
практичного психолога Лавківської ЗОШ І-ІІ ступенів
під час карантину в період з 06.04. по 24.04.
Лалакулич Марини Михайлівни
Дата |
Напрям діяльності |
К-ть год. |
Цільова ауд-я |
К-ть осіб |
Форма/зміст роботи |
Примітка |
06.04 |
Організаційно- методична робота |
1,0 |
Психолог |
1 |
Планування роботи психологічної служби на період карантину. |
|
Організаційно- методична робота |
1,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків учнів школи. |
|
|
Самоосвіта |
1,0 |
Психолог |
1 |
Проходження вебінару: «Корекційні методики з дітьми з особливими освітніми потребами». |
Посилання на вебінар: «На Урок» https://naurok.com.ua/webinar/korekciyni-metodiki-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів поч. ланки |
|
Підготовка та поширення інформації на тему «Вплив мультфільмів на особистість дитини». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів сер. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток. Пам’ятка «Як допомогти дитині самостійно виконувати домашні завдання під час карантину». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |
|
08.04 |
Організаційно- методична робота |
4,0 |
Психолог |
1 |
Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». |
Посилання на курс: «PROMEНTEUS» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info |
09.04 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти учнів школи. |
|
Самоосвіта |
1,0 |
Психолог |
1 |
Проходження вебінару: «Безпечний інтернет: як уникнути неприємностей в мережі». |
Посилання на вебінар: «На Урок» https://naurok.com.ua/webinar/bezpechniy-internet-yak-uniknuti-nepriemnostey-u-merezhi |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, учні поч. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток Пам’ятка: «Ефективні способи виражати свої негативні емоції та переживання». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, учні сер. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток Пам’ятка «Індивідуальні методи звільнення від негативних емоцій». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |
|
13.04 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків та учнів середньої ланки. |
|
Самоосвіта |
1,0 |
Психолог |
1 |
Проходження курсу: «Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи». |
Посилання на вебінар: «На Урок» |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів сер. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток Пам’ятка: «Вплив медіасередовища на формування особистості підлітка». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, учні сер. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток Пам’ятка «Безпечна робота в Інтернеті». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |
|
15.04 |
Організаційно- методична робота |
4,0 |
Психолог |
1 |
Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти» |
Посилання на курс: «PROMEНTEUS» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info |
16.04 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків учнів початкової ланки та педагогів. |
|
Самоосвіта |
1,0 |
Психолог |
1 |
Проходження курсу: «Дім (не) безпеки». |
Посилання на курс: «Edera» |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів поч. ланки |
|
Підготовка та поширення інформації Пам’ятка: «Виховання працелюбності в молодших школярів». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, педагоги |
|
Підготовка та поширення пам’яток Пам’ятка «Креативність в професійній діяльності вчителя». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |
|
20.04. – ВИХІДНИЙ |
||||||
22.04 |
Організаційно- методична робота |
4,0 |
Психолог |
1 |
Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». |
Посилання на курс: «PROMEНTEUS» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info |
23.04 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти педагогів та учнів середньої ланки. |
|
Самоосвіта |
1,0 |
Психолог |
1 |
Проходження вебінару: «Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи». |
Посилання на вебінар: «Всеосвіта» https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-socialnih-navicok-u-ditej-igri-ta-vpravi-147.html |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, педагоги |
|
Підготовка та поширення інформації. Пам’ятка: «Способи підвищення навчальної мотивації учнів». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, учні сер. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток Пам’ятка «Коли ти потрапив у складну життєву ситуацію або коли тобі погано…» |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |