План роботи психолога (журнал щоденного обліку роботи) під час карантину в період з 06.04. по 24.04.

Про матеріал

В плані (журналі щоденного обліку роботи) психолога, який працює на 0,5 ставки (понеділок - 8 год.; середа - 4 год.; четвер - 8 год.) відображено такі види роботи, як:

  • організаційно-методична робота (підготовка до просвіти учасників освітнього процесу, робота з наказами МОН);
  • самоосвіта (проходження онлайн-курсів та вебінарів);
  • власне просвіта (здійснюється через поширення пам'яток у групах Viber, розміщення інформації на сайті школи чи практичного психолога),
  • консультування з особистих питань та питань навчальної діяльності за запитом усіх категорій клієнтів (в телефонному режимі, по Viber тощо).

Просвіта спрямована на найактуальніші питання цього періоду: рекомендації батькам щодо особливостей навчання та проведення вільного часу дітей під час карантину, навчання технікам боротьби з панікою та негативними емоціями всіх учасників освітнього процесу, мотивація учнів до навчання тощо.

Перегляд файлу

 

План роботи (журнал щоденного обліку)

практичного психолога Лавківської ЗОШ І-ІІ ступенів

під час карантину в період з 06.04. по 24.04.

Лалакулич Марини Михайлівни

Дата

Напрям діяльності

К-ть год.

Цільова ауд-я

К-ть осіб

Форма/зміст роботи

Примітка

06.04

Організаційно-

методична робота

1,0

Психолог

1

Планування роботи психологічної служби на період карантину.

 

Організаційно-

методична робота

1,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків учнів школи.

 

Самоосвіта

1,0

Психолог

1

Проходження вебінару: «Корекційні методики з дітьми з особливими освітніми потребами».

Посилання на вебінар:

«На Урок»

https://naurok.com.ua/webinar/korekciyni-metodiki-roboti-z-ditmi-z-osoblivimi-osvitnimi-potrebami

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів поч. ланки

 

Підготовка та поширення інформації на тему

«Вплив мультфільмів на особистість дитини».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів сер. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток.

Пам’ятка «Як допомогти дитині самостійно виконувати домашні завдання під час карантину».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

08.04

Організаційно-

методична робота

4,0

Психолог

1

Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти».

Посилання на курс:

«PROMEНTEUS»

https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info

09.04

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти учнів школи.

 

Самоосвіта

1,0

Психолог

1

Проходження вебінару: «Безпечний інтернет: як уникнути неприємностей в мережі».

Посилання на вебінар:

«На Урок»

https://naurok.com.ua/webinar/bezpechniy-internet-yak-uniknuti-nepriemnostey-u-merezhi

Просвіта

2,0

Психолог, учні поч. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток

Памятка: «Ефективні способи виражати свої негативні емоції та переживання».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Просвіта

2,0

Психолог, учні сер. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток

Пам’ятка «Індивідуальні методи звільнення від негативних емоцій».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

13.04

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків та учнів середньої ланки.

 

Самоосвіта

1,0

Психолог

1

Проходження курсу: «Практичні прийоми розвитку навичок критичного мислення в учнів початкової школи».

Посилання на вебінар:

«На Урок»

https://naurok.com.ua/webinar/praktichni-priyomi-rozvitku-navichok-kritichnogo-mislennya-v-uchniv-pochatkovo-shkoli

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів сер. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток

Памятка: «Вплив медіасередовища на формування особистості підлітка».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Просвіта

2,0

Психолог, учні сер. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток

Пам’ятка «Безпечна робота в Інтернеті».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

15.04

Організаційно-

методична робота

4,0

Психолог

1

Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти»

Посилання на курс:

«PROMEНTEUS»

https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info

16.04

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків учнів початкової ланки та педагогів.

 

Самоосвіта

1,0

Психолог

1

Проходження курсу: «Дім (не) безпеки».

Посилання на курс:

«Edera»

https://nonviolence.ed-era.com/

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів поч. ланки

 

Підготовка та поширення інформації

Памятка: «Виховання працелюбності в молодших школярів».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Просвіта

2,0

Психолог, педагоги

 

Підготовка та поширення пам’яток

Пам’ятка «Креативність в професійній діяльності вчителя».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

20.04. – ВИХІДНИЙ

22.04

Організаційно-

методична робота

4,0

Психолог

1

Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти».

Посилання на курс:

«PROMEНTEUS»

https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info

23.04

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти педагогів та учнів середньої ланки.

 

 

 

 

Самоосвіта

1,0

Психолог

1

Проходження вебінару: «Розвиток соціальних навичок у дітей: ігри та вправи».

Посилання на вебінар:

«Всеосвіта»

https://vseosvita.ua/webinar/rozvitok-socialnih-navicok-u-ditej-igri-ta-vpravi-147.html

Просвіта

2,0

Психолог, педагоги

 

Підготовка та поширення інформації.

Пам’ятка: «Способи підвищення навчальної мотивації учнів».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Просвіта

2,0

Психолог, учні сер. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток

Пам’ятка «Коли ти потрапив у складну життєву ситуацію або коли тобі погано…»

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
27 березня 2020
Переглядів
11419
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку