В плані (журналі щоденного обліку роботи) психолога, який працює на 0,5 ставки (понеділок - 8 год.; середа - 4 год.; четвер - 8 год.) відображено такі види роботи, як:
Просвіта спрямована на найактуальніші питання цього періоду: рекомендації батькам щодо особливостей навчання та проведення вільного часу дітей під час карантину, навчання технікам боротьби з панікою та негативними емоціями всіх учасників освітнього процесу, мотивація учнів до навчання тощо.
План роботи (журнал щоденного обліку)
практичного психолога Лавківської ЗОШ І-ІІ ступенів
під час карантину в період з 12.03. по 03.04.
Лалакулич Марини Михайлівни
Дата |
Напрям діяльності |
К-ть год. |
Цільова ауд-я |
К-ть осіб |
Форма/зміст роботи |
Примітка |
12.03 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Упорядкування облікових, діагностичних, корекційних, просвітницьких та профілактичних матеріалів за папками. |
Робота в кабінеті психолога |
Організаційно- методична робота |
3,0 |
Психолог |
1 |
Вивчення та опрацювання наказів МОН, методичних рекомендацій стосовно карантину та дистанційного навчання учнів під час карантину. |
|
|
Організаційно- методична робота |
3,0 |
Психолог |
1 |
Розробка рекомендацій для педагогів стосовно особливостей дистанційного навчання учнів на період карантину. Участь в нараді стосовно організації дистанційного навчання педагогічними працівниками навчального закладу. |
Ознайомлення педагогів з рекомендаціями на нараді |
|
16.03 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Планування роботи психологічної служби на період карантину. |
|
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Пошук, огляд та вибір ресурсів для здійснення самоосвіти (проходження онлайн-курсів, слухaння вебінарів). |
«На урок», «Всеосвіта», «Edera», «PROMEНTEUS», «ВУМ» |
|
18.03 |
Організаційно- методична робота |
3,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків учнів початкової та середньої ланок. |
|
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів поч. ланки |
|
Аналіз та поширення інформації для батьків. Стаття: «Діти на карантині: як правильно пережити вимушені канікули вдома». |
Посилання на статтю: |
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів сер. ланки |
|
Аналіз та поширення інформації для батьків. Стаття: «Як говорити з дітьми про короновірус. 7 порад від експертів» |
Посилання на статтю: https://life.pravda.com.ua/society/2020/03/10/240141/
|
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |
|
19.03 |
Організаційно- методична робота |
3,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків та учнів середньої ланки. |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів школи |
|
Аналіз та поширення інформації для батьків. Стаття: «Що робити з дітьми під час карантину: ресурси і поради». |
Посилання на статтю: https://life.pravda.com.ua/society/2020/03/20/240285/
|
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, учні сер. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток. Пам’ятки: «Як працювати з підручником», «Як працювати з текстом параграфа», «Як скласти план тексту підручника», «Як вивчити вірш напам’ять», «Як читати книгу». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |
|
23.03. – 27.03. – КАНІКУЛИ |
||||||
30.03 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків та учнів початкової ланки. |
|
Самоосвіта |
1,0 |
Психолог |
1 |
Проходження вебінару: «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання». |
Посилання на вебінар: «На Урок» https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, батьки учнів поч. ланки |
|
Аналіз та поширення інформації для батьків. Стаття: «Методична розробка: консультація для батьків: «Як організувати дозвілля дитини під час карантину». |
Посилання на статтю: |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, учні поч. ланки |
|
Аналіз та поширення для перегляду дітьми мультфільму. Мультфільм: «Лінь вчитися»
|
Посилання на мультфільм: https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=jWKZJuE1RP0&feature=emb_logo |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |
|
01.04 |
Організаційно- методична робота |
4,0 |
Психолог |
1 |
Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти». |
Посилання на курс: «PROMEНTEUS» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info |
02.04 |
Організаційно- методична робота |
2,0 |
Психолог |
1 |
Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти педагогів, батьків та учнів середньої ланки. |
|
Самоосвіта |
1,0 |
Психолог |
1 |
Проходження курсу: «Короновірусна інфекція: факти проти паніки» |
Посилання на курс: «PROMEНTEUS» https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, педагоги, батьки учнів школи |
|
Підготовка та поширення пам’яток. Пам’ятка: «Як боротися з нападами паніки в умовах надзвичайної ситуації». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Просвіта |
2,0 |
Психолог, учні сер. ланки |
|
Підготовка та поширення пам’яток. Пам’ятки «Умови успішного навчання вдома під час карантину». |
Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи |
|
Консультування |
1,0 |
Учасник (и) осв. процесу |
|
Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань. |
За запитом (через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо) |