План роботи психолога (журнал щоденного обліку роботи) під час карантину в період з 12.03. по 03.04.

Про матеріал

В плані (журналі щоденного обліку роботи) психолога, який працює на 0,5 ставки (понеділок - 8 год.; середа - 4 год.; четвер - 8 год.) відображено такі види роботи, як:

  • організаційно-методична робота (підготовка до просвіти учасників освітнього процесу, робота з наказами МОН);
  • самоосвіта (проходження онлайн-курсів та вебінарів);
  • власне просвіта (здійснюється через поширення пам'яток у групах Viber, розміщення інформації на сайті школи чи практичного психолога),
  • консультування з особистих питань та питань навчальної діяльності за запитом усіх категорій клієнтів (в телефонному режимі, по Viber тощо).

Просвіта спрямована на найактуальніші питання цього періоду: рекомендації батькам щодо особливостей навчання та проведення вільного часу дітей під час карантину, навчання технікам боротьби з панікою та негативними емоціями всіх учасників освітнього процесу, мотивація учнів до навчання тощо.

Перегляд файлу

 

План роботи (журнал щоденного обліку)

практичного психолога Лавківської ЗОШ І-ІІ ступенів

під час карантину в період з 12.03. по 03.04.

Лалакулич Марини Михайлівни

Дата

Напрям діяльності

К-ть год.

Цільова ауд-я

К-ть осіб

Форма/зміст роботи

Примітка

12.03

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Упорядкування облікових, діагностичних, корекційних, просвітницьких та профілактичних матеріалів за папками.

Робота  в кабінеті психолога

Організаційно-

методична робота

3,0

Психолог

1

Вивчення та опрацювання наказів МОН, методичних рекомендацій стосовно карантину та дистанційного навчання учнів під час карантину.

 

Організаційно-

методична робота

3,0

Психолог

1

Розробка рекомендацій для педагогів стосовно особливостей дистанційного навчання учнів на період карантину. Участь в нараді стосовно організації дистанційного навчання педагогічними працівниками навчального закладу.

Ознайомлення педагогів з рекомендаціями на нараді

16.03

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Планування роботи психологічної служби на період карантину.

 

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Пошук, огляд та вибір ресурсів для здійснення самоосвіти (проходження онлайн-курсів, слухaння вебінарів).

«На урок», «Всеосвіта», «Edera», «PROMEНTEUS», «ВУМ»

18.03

Організаційно-

методична робота

3,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків учнів початкової та середньої ланок.

 

 

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів поч. ланки

 

Аналіз та поширення інформації для батьків.

Стаття: «Діти на карантині: як правильно пережити вимушені канікули вдома».

Посилання на статтю:

https://www.the-village.com.ua/village/children/children/295481-pravila-dlya-batkiv-na-chas-karantinu?fbclid=IwAR1Bw7lfPuAFhEwa5cOS0jHIiYVsDjAnpzpr5CAZgChap4ECYxqy4CuVKWo

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів сер. ланки

 

Аналіз та поширення інформації для батьків.

Стаття: «Як говорити з дітьми про короновірус. 7 порад від експертів»

Посилання на статтю:

https://life.pravda.com.ua/society/2020/03/10/240141/

 

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

19.03

Організаційно-

методична робота

3,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків та учнів середньої ланки.

 

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів школи

 

Аналіз та поширення інформації для батьків.

Стаття: «Що робити з дітьми під час карантину: ресурси і поради».

Посилання на статтю:

https://life.pravda.com.ua/society/2020/03/20/240285/

 

Просвіта

2,0

Психолог, учні сер. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток.

Пам’ятки: «Як працювати з підручником», «Як працювати з текстом параграфа», «Як скласти план тексту підручника», «Як вивчити вірш напам’ять», «Як читати книгу».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

23.03. – 27.03. – КАНІКУЛИ

30.03

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти батьків та учнів початкової ланки.

 

Самоосвіта

1,0

Психолог

1

Проходження вебінару: «Використання можливостей «На Урок» для дистанційного навчання».

Посилання на вебінар:

«На Урок»

https://naurok.com.ua/webinar/vikoristannya-mozhlivostey-na-urok-dlya-distanciynogo-navchannya

Просвіта

2,0

Психолог, батьки учнів поч. ланки

 

Аналіз та поширення інформації для батьків.

Стаття: «Методична розробка: консультація для батьків: «Як організувати дозвілля дитини під час карантину».

Посилання на статтю:

https://vseosvita.ua/library/metodicna-rozrobka-konsultacia-dla-batkiv-ak-organizuvati-dozvilla-ditini-pid-cas-karantinu-225964.html?rl=54058&fbclid=IwAR3kV9WS2g3fyoEuJPFPO4jK_f5bBbBKeL4hbMKQKwSs6E_xu-KXCQjPUWk

Просвіта

2,0

Психолог, учні поч. ланки

 

Аналіз та поширення для перегляду дітьми мультфільму.

Мультфільм: «Лінь вчитися»

 

Посилання на мультфільм:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=3&v=jWKZJuE1RP0&feature=emb_logo

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

01.04

Організаційно-

методична робота

4,0

Психолог

1

Проходження курсу: «Протидія та попередження булінгу (цькуванню) в закладах освіти».

Посилання на курс:

«PROMEНTEUS»

https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info

02.04

Організаційно-

методична робота

2,0

Психолог

1

Пошук і підбір матеріалів, пам’яток, інформації тощо для здійснення психологічної просвіти педагогів, батьків та учнів середньої ланки.

 

Самоосвіта

1,0

Психолог

1

Проходження курсу: «Короновірусна інфекція: факти проти паніки»

Посилання на курс:

«PROMEНTEUS»

https://edx.prometheus.org.ua/courses/course-v1:MON+AB101+2019_T2/info

Просвіта

2,0

Психолог, педагоги, батьки учнів школи

 

Підготовка та поширення памяток.

Памятка: «Як боротися з нападами паніки в умовах надзвичайної ситуації».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Просвіта

2,0

Психолог, учні сер. ланки

 

Підготовка та поширення пам’яток.

Пам’ятки «Умови успішного навчання вдома під час карантину».

Поширення через групи у Viber, викладення інформації на сайті школи

Консультування

1,0

Учасник (и) осв. процесу

 

Надання рекомендацій батькам стосовно організації режиму дня дітей під час карантину, проблем виховання та навчання дітей та підлітків, особистих питань тощо; консультування педагогів з приводу проблем дистанційного навчання та особистих питань; бесіди та інформування дітей стосовно різних особистих та навчальних питань.

За запитом

(через мережі Інтернет, Viber, телефон тощо)

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Шаповалова Олеся
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
27 березня 2020
Переглядів
6101
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку