1
ПЛАН РОБОТИ СЕРЕДНЬОЇ «А» ГРУПИ ДНЗ № 16 «Буратіно»
у режимі дистанційної роботи
на час проведення карантинних заходів
Вихователь: Моногарова Ганна Вікторівна
Період:06.04.2020-10.04.2020
(за програмою «Впевнений старт)
ПОНЕДІЛОК 06.04.2020.
Мета:Поглибити уявлення дітей про процес купівлі в магазині,збагачувати активний словниковий запас магазинної тематики.Формувати поважне ставлення до хліба .
Переглянути мультфільм «Історія про дівчинку,яка наступила на хліб з подальшим обговоренням. https://www.youtube.com/watch?v=bjKP9TTzTkY
Пограти в дид.гру «Покупки для поїздки в ліс на цілий день».Дати можливість дітям висловитися ,які покупки треба зробити передусім.
Мовленнєва вправа з опорою на опис : «Про що можна так сказати?» ,кругле…солодке,холодне…смачне…
Якщо ви бажаєте бачити свою дитину працьовитою(а лише це дає можливість реалізувати себе в житті й претендувати на успіх), то необхідно дотримуватись таких рекомендацій:
1.Ніколи не позбавляйте своїх дітей в сімейній праці, якої б кваліфікації й уміння вона не вимагала. Це не тільки виховує потрібні в майбутньому сімейному житті навички, але й формує звичку, потребу весь час робити щось для родини, є запорукою майбутнього сімейного благополуччя.
2.Трудове виховання потребує від батьків терпіння, наполегливості педагогічного такту. Однак тиск збоку дорослих, надмірний примус може насторожити дитину, викликає в неї протест. Щоб цього не трапилося, батьки в першу чергу мають знати, які види праці запропонувати своїм дітям. Для дітей не треба шукати певну роботу, досить уважно спостерігати за ними – вони самі знайдуть таку роботу, яка їм подобається. Згодом у них сформується стійкий інтерес до визначених видів праці, що згодом може розвитися і стати основою при виборі професії.
3.Окремі види праці дуже важливо закріпити за дітьми в вигляді постійних трудових доручень. Звичайно, це не виключає необхідності давати разові, короткочасні завдання. Даючи дітям короткочасні чи більш тривалі доручення, доцільно обов’язково домагатися їх виконання, доведення справи до кінця. Як короткочасні, так і тривалі доручення несуть у собі величезні виховні можливості: під час їх виконання й при отриманні позитивних результатів дитина відчуває радість праці, розвиває в собі почуття гідності, бажання бути завжди корисним.
4.Морально заохочуйте трудові зусилля кожного члена сім’ї. Виконання роботи має у підсвідомості асоціюватися з одержанням у підсумку позитивних емоцій. Страх невдачі не повинен обмежувати ініціативу й творчість.
5.Наочний приклад батьків, їхній спосіб життя, демонстрація ними задоволення від власної праці – найкращий метод виховання дітей. Невипадково існують сімейні династії, коли діти обирають собі професію батьків, тому що батьки всім своїм життям виховали повагу до цієї професії, сформували в дітей бажання повторити в житті й у роботі своїх батьків і матерів.
6.Ніколи не виносьте ”сміття з хати”. Підтримуйте авторитет і повагу до своєї професії у членів сім’ї, інакше вашій дитині буде важко перебудувати власну свідомість, і за інерцією вона аналогічно буде ставитися до своєї “служби” й не досягне успіху й визнання.
7.Ніколи не розділяйте в сім’ї працю на «чоловічу» й «жіночу». Будь-яка справа має виконуватися якісно. У цьому – запорука виховання почуття обов’язку щодо будь-якої праці, необхідність якого висуває життя .
8.Велике значення має особистий приклад батька й матері. Спілкування дітей з батьками в процесі спільної домашньої роботи, на городі впливає на виховання їхньої працьовитості , позитивно впливає на розвиток самостійності , вимогливості до себе, колективізму, відповідальності, дбайливості й багатьох інших якостей. Причому для вдосконалення ведення домашнього господарства необхідне розумне планування й чітка організація домашньої роботи, справедливий розподіл домашніх обов’язків між усіма членами сім’ї, творче ставлення до праці, коли кожен охоче, без примусу, з душею виконує свої обов’язки в сім’ї.
9.Для трудового виховання в сім’ї характерні неперервність, тривалість і стійкість. Як правило, правильне ставлення батьків до виховання дітей дошкільного і раннього шкільного віку позитивно відбивається потім на їх навчальній, трудовій і громадській активності.
10.При організації трудової діяльності в родині доцільно використовувати різні ігрові прийоми.
ВІВТОРОК 07.04.2020.
Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: «Добрий день!»
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
«Добрий день!»
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень – дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
Тема дня: «Товари для творчості» художньо-естетична діяльність.
Мета: Упорядкувати знання дітей знання дітей про художні матеріали для різних видів діяльності.Показати прийоми роботи з ними ,розвивати навички застосування техніки штампування.Формувати вміння оздоблення писанки та пасочки.
Запропонувати дитині розповісти, що потрібно для ліплення, малювання, аплікації, будівництва.
Обговорити картину П.Цицка «Великодні подарунки» (згідно до програми «Впевнений старт») https://vstart.com.ua/pedagogam/t0s/ .
Провести експеримент, за допомогою ватних паличок вмочених в гуаш, залишити відбитки,нехай скажуть що можна намалювати в такий спосіб.Праця в альбомі стр. 26-27 (Оздоблення писанки та пасочки)
СЕРЕДА 08.04.2020.
Мета: Формувати у дошкільників турботливе ставлення до квітів,освоювати норми поведінки по відношенню до природи,вчити помічати красу квітів. Закріпити назви квітів,вчити правильно доглядати за ними,виховувати бережливе ставлення до рослин.
Вивчити вірш:
Усміхнись усім довкола: небу, сонцю.квітам,людям.
І тоді обов’язково день буде привітним.
Запитати у дітей,про квіти які Вони знают. Пограти в гру «Магазин квітів»,покупець описує квітку, а продавець відгадує. Також, розповісти,як потрібно доглядати за квітами.
Поясніть дітям що рослини розмножуються насінням, живцювання та листям.Пограйте з дітьми в гру «Що с початку, а що потім». Порахуйте малюнки у прямому та зворотному напрямку. Дитина повинна розкласти малюнки по черзі, які дії виконуються спочатку, а які потім.
Дотримуйтесь завжди правил гігієни та привчайте до цього дитину.
ЧЕТВЕР 09.04.2020.
Мета: Спонукати дітей виявити в розмові свої знання про значення магазина та правила купівлі.Сформувати уявлення дітей про укр.ярмарок.Стимулювати творчі прояви дітей під час гри в сімейне відвідування магазину.
Обговорити разом з дітьми ,скільки цікавого та нового дізналися про магазини,які вони бувають,хто в них працює.Пограти в дидактичну гру «Що і де можна придбати» про продовольчі та промислові товари.
З опорою на плакат «Ярмарок» розказати історію про ярмарок.
П’ЯТНИЦЯ 10.04.2020.
Мета: Спонукати дітей виявити в розмові свої знання про значення магазина та правила купівлі.Сформувати уявлення дітей про укр.ярмарок.Стимулювати творчі прояви дітей під час гри в сімейне відвідування магазину.
Ранкове коло : повторити вивчений вірш
Сонечко встало,
Іде новий день.
Любі малята
Усім: «Добрий день!»
Пташечка в небі
Співає пісень.
Ніби вітає усіх:
«Добрий день!»
Дзвоник видзвонює
Дзень! Дзень – дзелень!
Учні, школярики,
Всім: Добрий день!
Провести бесіду: «Чи все можна купити?». Розпитати у дітей, чи все можна купити в магазині. Запропонувати, якщо товар можна купити, діти плеснуть у долоні, якщо ні, – сховають руки за спиною. Варіанти: молоко, хліб, книги, розум, друзів, ковбасу, сонце, м’яч, здоров’я?
Прочитати та обговорити казку "Багатий зайчик" Л.Куліш-Зеньків
Знайшов Зайчик серед лісу полянку, виорав нивку, зробив грядку і посадив капустинку. Пролітала повз грядки Сорока-вертлявка і запитала куцохвостого:
— А що це, Зайчику, буде?
— Знайшов я полянку, виорав нивку, зробив грядку, посадив капустинку. Виросте вона великою — стану я багатим.
Розсміялася Сорока:
— І справді ти нерозумний Зайчик. Хто, скажи, від однієї капустини багатим стане? Не можу я. Полечу, звірам і птахам розповім про те, який ти нерозумний Зайчик.
Полетіла Сорока, а Зайчик заходився капусту поливати. Поливав, доглядав, часу і сили не шкодував. І виросла капустина велика-преве-лика. Пішов Зайчик гостей скликати, щоб капустяним листям почастувати. Лосицю покликав з Лосеням, Козу з Козеням, та ще й звірів і тварин лісових багато.
Роздає всім по листочку і припрошує:
— Їжте, гості, всім вистачить.
— А чого ти, Зайчику, не їси? — запитує його дикий Веприк.
— Спочатку гості, а я вже потім, — відповів Зайчик. І знову почав всіх до капусти припрошувати.
Коли раптом знову з ясена Сорока-вертлявка застрекотіла:
— Ой, не можу! Ой, помру од сміху! Ви погляньте на цього нерозумного Зайчика! Ви подивіться, як він багатіє. Його гості капусту жують, а він тільки радіє з того. Ой, який багатий Зайчик!
— А я і насправді багатий, — сказав на те Зайчик. — Ще мама моя колись говорила: «Хто іншим дає, той багатим стає». Бачиш, Сороко, скільки у мене друзів? А друзі — то найбільше багатство.
Нічого було сказати Сороці-вертлявці. Замовкла вона і присоромлена полетіла геть.
Переглянути мультфільм «Шкільний ярмарок» (відео додається: Свинка Пепа Шкільний ярмарок.mp4, згідно до програми «Впевнений старт» https://vstart.com.ua/pedagogam/t10s).