План роботи Школи молодого вчителя

Про матеріал

Разом з бувшим заступником директора з навчально-виховної роботи Коломоєць Євгенією Григорівною складали цей план згідно з вимогами навчально-виховного процесу та календарного плану роботи школи. Сподіваюся, комусь буде у нагоді...

Перегляд файлу

План роботи Школи молодого вчителя

 

Мета: надання педагогам-початківцям методичної допомоги у розв`язанні першочергових

            проблем, подолання труднощів, з якими зустрічається молодий учитель, з метою

            підтримання їхньої творчої наснаги, бажання плідно працювати.

 

Зміст заходів

Відповідальні

 

Засідання І (вересень)

 

1

Свівбесіда з молодими вчителями з питання «Як вам працюється у школі?»

Адм-я

2

Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі («Молоді вчителі: права та обов`язки»,

«Традиції школи»,

«План роботи школи»)

 

Директор школи

ЗВР

ЗНВР

3

Анкетування молодих спеціалістів з питання «Якої допомоги ви потребуєте?»

Психолог

4

Практична робота: опанування навичок ведення шкільної документації.

Вчителі-наставники

 

Робота між засіданнями

 

1

Опрацювання молодими вчителями літератури: Онищук В. Типи і структура уроків; Кртова В. Общая методика учебно-воспитательного процесса.

 

2

Ознайомлення з методичними рекомендаціями, наявними в методичному кабінеті (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо).

Голови ШМО

3

Вивчення досвіду роботи вчителі в школи, матеріали щодо якого наявні в методичному кабінеті.

Голови ШМО

4

Опрацювання статей з фахових журналів, газет, присвячених темі «Сучасний урок».

 

 

Засідання ІІ (жовтень)

 

1

Методичні поради: «молодий учителю, вироби власний стиль»

Голови ШМО

2

Розгляд питань вибору раціональних методів викладу нового матеріалу.

Вчитель-наставник

3

Відвідування і обговорення уроків, що проводять учителі-наставники.

 

4

Проведення ділової гри «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу».

Вчитель-наставник

 

Робота між засіданнями

 

1

Опрацювання фахової літератури.

 

2

Відвідування уроків молодих учителів наставниками .

 

3

Підготовка молодих педагогів до здійснення самоаналізу уроку.

Вчителі-наставники

4

Підготовка реферату на тему «Способи активізації пізнавальної діяльності школярів».

 

 

Засідання ІІІ (Листопад)

 

1

Доповідь на тему «Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності школярів»

Голови ШМО

2

Заслуховування рефератів та їх обговорення.

Молоді вчителі

3

Відвідування та обговорення уроків

 

 

Робота між засіданнями

 

1

Опрацювання педагогами-початківцями літератури з питань диференційованого навчання та індивідуального підходу до навчання.

 

2

Взаємовідвідування уроків (наставник-молодий спеціаліст).

 

3

Опанування молодими вчителями методики проведення уроків тематичного обліку знань.

 

 

Засідання ІУ (грудень)

 

 

Тема: «Реалізація диференційованого та індивідуального підходів до навчання»

 

1

Проведення «круглого столу» на тему «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання».

Голови ШМО

2

Ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків, факультативних занять.

 

3

Проведення ділових ігор: «Виявлення прогалин у знаннях дітей». «Методика проведення уроків тематичного обліку знань та їх типи».

ЗНВР

 

Робота між засіданнями

 

1

Опрацювання молодими вчителями Положення про класного керівника.

 

2

Вивчення посадових обов`язків класного керівника.

 

3

Ознайомлення з основними наказами МОН України щодо забезпечення навчально-виховного процесу.

 

 

Засідання У (березень)

 

 

Тема: «Педагогіка співпраці»

 

1

Розгляд питання «Учнівське самоврядування і його роль у налагодженні демократичних стосунків між учителем та учнем».

ЗВР

2

Розгляд питання роботи класного керівника

Голова МО класних керівників

3

Відвідування позакласних заходів (виховної години, класних зборів).

ЗВР

4

Практична робота: ознайомлення з документами ОН України, що стосуються роботи класного керівника.

ЗВР

 

Робота між засіданнями

 

1

Опрацювання молодими вчителями Падаяк О. Педагогічні технології, Сазоненко Г. Перспективні освітні технології.

 

2

Ознайомлення з картотекою ППД.

Голови ШМО

3

Підготовка до дискусії на тему «Інноваційні технології; пошуки, проблеми».

 

 

Засідання УІ (травень)

 

 

Тема: «Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій»

 

1

Дискусія-зустріч з педагогами-майстрами, присвячена питанню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми».

ЗНВР

2

Відвідування уроків, що проводяться вчителями-айстрами, з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосовуються в школі.

ЗНВР

3

Організація ділової гри «Нестандартні форми проведення уроків»

ЗНВР,

голови ШМО

 

Робота між засіданнями

 

1

Підготовка до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки».

 

2

Виготовлення зразків роздавального матеріалу.

 

3

Підготовка своїх рекомендацій щодо проведення декади молодого вчителя.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
19 серпня 2018
Переглядів
956
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку