Разом з бувшим заступником директора з навчально-виховної роботи Коломоєць Євгенією Григорівною складали цей план згідно з вимогами навчально-виховного процесу та календарного плану роботи школи. Сподіваюся, комусь буде у нагоді...
План роботи Школи молодого вчителя
Мета: надання педагогам-початківцям методичної допомоги у розв`язанні першочергових
проблем, подолання труднощів, з якими зустрічається молодий учитель, з метою
підтримання їхньої творчої наснаги, бажання плідно працювати.
№ |
Зміст заходів |
Відповідальні |
|
Засідання І (вересень) |
|
1 |
Свівбесіда з молодими вчителями з питання «Як вам працюється у школі?» |
Адм-я |
2 |
Ознайомлення молодих педагогів із системою роботи в школі («Молоді вчителі: права та обов`язки», «Традиції школи», «План роботи школи») |
Директор школи ЗВР ЗНВР |
3 |
Анкетування молодих спеціалістів з питання «Якої допомоги ви потребуєте?» |
Психолог |
4 |
Практична робота: опанування навичок ведення шкільної документації. |
Вчителі-наставники |
|
Робота між засіданнями |
|
1 |
Опрацювання молодими вчителями літератури: Онищук В. Типи і структура уроків; Кртова В. Общая методика учебно-воспитательного процесса. |
|
2 |
Ознайомлення з методичними рекомендаціями, наявними в методичному кабінеті (опрацювання питань самоаналізу уроку, вимог до сучасного уроку тощо). |
Голови ШМО |
3 |
Вивчення досвіду роботи вчителі в школи, матеріали щодо якого наявні в методичному кабінеті. |
Голови ШМО |
4 |
Опрацювання статей з фахових журналів, газет, присвячених темі «Сучасний урок». |
|
|
Засідання ІІ (жовтень) |
|
1 |
Методичні поради: «молодий учителю, вироби власний стиль» |
Голови ШМО |
2 |
Розгляд питань вибору раціональних методів викладу нового матеріалу. |
Вчитель-наставник |
3 |
Відвідування і обговорення уроків, що проводять учителі-наставники. |
|
4 |
Проведення ділової гри «Моделювання структури уроку відповідно до обраного типу». |
Вчитель-наставник |
|
Робота між засіданнями |
|
1 |
Опрацювання фахової літератури. |
|
2 |
Відвідування уроків молодих учителів наставниками . |
|
3 |
Підготовка молодих педагогів до здійснення самоаналізу уроку. |
Вчителі-наставники |
4 |
Підготовка реферату на тему «Способи активізації пізнавальної діяльності школярів». |
|
|
Засідання ІІІ (Листопад) |
|
1 |
Доповідь на тему «Шляхи та способи активізації пізнавальної діяльності школярів» |
Голови ШМО |
2 |
Заслуховування рефератів та їх обговорення. |
Молоді вчителі |
3 |
Відвідування та обговорення уроків |
|
|
Робота між засіданнями |
|
1 |
Опрацювання педагогами-початківцями літератури з питань диференційованого навчання та індивідуального підходу до навчання. |
|
2 |
Взаємовідвідування уроків (наставник-молодий спеціаліст). |
|
3 |
Опанування молодими вчителями методики проведення уроків тематичного обліку знань. |
|
|
Засідання ІУ (грудень) |
|
|
Тема: «Реалізація диференційованого та індивідуального підходів до навчання» |
|
1 |
Проведення «круглого столу» на тему «Переваги та проблеми застосування диференційованого підходу до навчання». |
Голови ШМО |
2 |
Ознайомлення з досвідом колег: відвідування уроків, факультативних занять. |
|
3 |
Проведення ділових ігор: «Виявлення прогалин у знаннях дітей». «Методика проведення уроків тематичного обліку знань та їх типи». |
ЗНВР |
|
Робота між засіданнями |
|
1 |
Опрацювання молодими вчителями Положення про класного керівника. |
|
2 |
Вивчення посадових обов`язків класного керівника. |
|
3 |
Ознайомлення з основними наказами МОН України щодо забезпечення навчально-виховного процесу. |
|
|
Засідання У (березень) |
|
|
Тема: «Педагогіка співпраці» |
|
1 |
Розгляд питання «Учнівське самоврядування і його роль у налагодженні демократичних стосунків між учителем та учнем». |
ЗВР |
2 |
Розгляд питання роботи класного керівника |
Голова МО класних керівників |
3 |
Відвідування позакласних заходів (виховної години, класних зборів). |
ЗВР |
4 |
Практична робота: ознайомлення з документами ОН України, що стосуються роботи класного керівника. |
ЗВР |
|
Робота між засіданнями |
|
1 |
Опрацювання молодими вчителями Падаяк О. Педагогічні технології, Сазоненко Г. Перспективні освітні технології. |
|
2 |
Ознайомлення з картотекою ППД. |
Голови ШМО |
3 |
Підготовка до дискусії на тему «Інноваційні технології; пошуки, проблеми». |
|
|
Засідання УІ (травень) |
|
|
Тема: «Впровадження в практику роботи нових педагогічних технологій та інновацій» |
|
1 |
Дискусія-зустріч з педагогами-майстрами, присвячена питанню: «Інноваційні технології: пошуки, проблеми». |
ЗНВР |
2 |
Відвідування уроків, що проводяться вчителями-айстрами, з метою ознайомлення з педагогічними технологіями, які застосовуються в школі. |
ЗНВР |
3 |
Організація ділової гри «Нестандартні форми проведення уроків» |
ЗНВР, голови ШМО |
|
Робота між засіданнями |
|
1 |
Підготовка до обміну досвідом «Мої педагогічні знахідки». |
|
2 |
Виготовлення зразків роздавального матеріалу. |
|
3 |
Підготовка своїх рекомендацій щодо проведення декади молодого вчителя. |
|