План роботи творчої групи ​"Формування соціальної компетентності інноваційної особистості"

Про матеріал

Подано план діяльності творчої групи на ІІІ етапі роботи над проблемою «Формування соціальної компетентності інноваційної особистості в умовах громадсько-активної школи»

Перегляд файлу

УКРАЇНА

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ВІДДІЛ ОСВІТИ

ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ      РАЙОННОЇ     ДЕРЖАВНОЇ       АДМІНІСТРАЦІЇ

Дебальцівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад»

вул. Центральна, 35, с. Дебальцеве, Васильківський район, Дніпропетровська область, 52661, тел. (05639) 9-66-23,

 e- mail: debaltsevonvk@gmail.com

 

 

 

 

 

План роботи

творчої групи

 

 

Керівник ТГ

Зуб С. О.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с. Дебальцеве

2017 – 2018 н.р.

Система

впровадження концептуальної моделі розвитку

соціально компетентної особистості

на ІІІ етапі роботи над проблемою

2017 – 2018 н.р.

 

Сутність. Розробка та апробація системи діяльності навчального  закладу, вчителя, вихователя, спрямованої на розвиток соціальних компетенцій особистості, масове запровадження новітніх педагогічних стратегій та конкретних технологій соціалізації, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.

Мета.       Здійснити запровадження та апробацію механізмів реалізації концептуальної моделі розвитку соціально компетентної інноваційної особистості.

Ключові поняття: соціалізація, соціальна компетентність, громадянське суспільство.

Завдання:

  • Масове запровадження новітніх педагогічних технологій.
  • Проведення круглих столів, педагогічних читань, педрад, тренінгів з проблем розвитку соціальних компетенцій учасників педагогічного процесу.
  • Поповнення банку методик діагностики  соціального портрету учнів різних вікових груп.
  • Поповнення інформаційного банку відповідно до теми та завдань дослідження.
  • Підготовка матеріалів з досвіду роботи до публікацій у педагогічних виданнях.
  • Розробка рекомендацій щодо організації роботи над проектом на ІІІ етапі.

 

 

Засідання № 1

Тема. Організаційне забезпечення діяльності творчої групи

на ІІІ етапі роботи над проектом

«Формування соціальної компетентності інноваційної особистості в умовах громадсько-активної школи»

 

І. Підготовчий етап

Збирання ідей і пропозицій щодо складання плану роботи ТГ. Вивчення теоретичних засад. Огляд періодики.

ІІ. Основний етап

  1. Теоретична частина

Алгоритм роботи творчої групи над проектом (мозковий штурм).

  1. Практична частина

Розподіл обов’язків, визначення конкретних завдань членам творчої групи.

ІІІ. Результати засідання

План роботи ТГ.

 

 

 

Робота між засіданнями:

  1. Вивчення літератури з проблеми.
  2. Опрацювання практичного матеріалу з проблеми.
  3. Складання індивідуальних планів членами ТГ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 2

Тема. Впровадження інноваційних технологій

в навчально-виховний процес

як засіб формування соціальної компетентності учнів

 

І. Підготовчий етап

Вивчення позитивних тенденцій у інноваційній освітній діяльності педагогічних кадрів.

ІІ. Основний етап

  1. Теоретична частина

«Володіння технологіями соціалізації як показник майстерності й творчості вчителя» (науково-методичний аукціон).

  1. Практична частина

Створення банку даних по вивченню результативності освітньої діяльності педагогічних кадрів (спільна робота).

  1. Психологічна підтримка

«Психологічний супровід при масовому впровадженню технологій соціалізації в навчально-виховний процес» («Коло ідей»: розробка рекомендацій для вчителів).

ІІІ. Результати засідання

Рекомендації. Банк даних.

 

 

 

Робота між засіданнями:

  1. Складання анотованого списку літератури з проблеми.
  2. Складання конспектів уроків з використанням технологій соціалізації.

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 3

Тема. Пошуково-дослідницька діяльність

у навчально-виховному процесі НВК

 

І. Підготовчий етап

Вивчення літератури, відбір матеріалів по темі.

ІІ. Основний етап

  1. Теоретична частина

«Роль пошуково-дослідницької діяльності у формуванні соціальних компетенцій особистості» (лекторій).

  1. Практична частина

Моделі організації роботи над пошуково-дослідницькою діяльністю учнів (панорама творчих ідей).

  1. Психологічна підтримка

 «Психологічний супровід основних етапів пошуково-дослідницької діяльності учнів» (круглий стіл).

ІІІ. Результати засідання

 Випуск методичного бюлетеня

 

 

 

 

Робота між засіданнями:

  1. Підготувати виступ на педраді, провести педагогічні читання.
  2. Складання списку літератури з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 4

Тема. Інформаційні технології

в діяльності педагогічного колективу НВК

 

І. Підготовчий етап

Вивчення літератури щодо реалізації ідей застосування ІКТ в навчально-виховній системі школи.

ІІ. Основний етап

  1. Теоретична частина

«Роль інформаційних технологій в формуванні соціальної компетентності особистості» (консалтинг).

  1. Практична частина

«Ефективність використання ІКТ в системі розвитку соціалізації особистості» (випуск методичного бюлетеня).

  1. Психологічна підтримка

«Психологічний супровід уроків з використанням ІКТ» («Мозковий штурм»).

ІІІ. Результати засідання

Методичний бюлетень. Рекомендації.

 

 

 

 

Робота між засіданнями:

  1. За підсумками роботи ТГ підготувати виступи на

засіданнях МО.

  1. Розробка моделі сучасного уроку з використанням інформаційних технологій на основі опрацьованої літератури

 

 

 

 

 

 

 

Засідання № 5

Тема. Аналіз роботи творчої групи за рік

 

І. Підготовчий етап

Підбиття підсумків роботи. Укладання та узагальнення матеріалів.

ІІ. Основний етап

  1. Теоретична частина

Звіт творчої групи

  1. Практична частина

Обговорення результатів роботи.

Вироблення методичних рекомендацій.

  1. Планування роботи на наступний рік

ІІІ. Результати засідання

Аналіз роботи творчої групи за минулий рік.

План роботи на наступний рік.

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
11 січня 2018
Переглядів
4340
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку