Подано план діяльності творчої групи на ІІІ етапі роботи над проблемою «Формування соціальної компетентності інноваційної особистості в умовах громадсько-активної школи»
УКРАЇНА
ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ
ВІДДІЛ ОСВІТИ
ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Дебальцівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад»
вул. Центральна, 35, с. Дебальцеве, Васильківський район, Дніпропетровська область, 52661, тел. (05639) 9-66-23,
e- mail: debaltsevonvk@gmail.com
План роботи
творчої групи
Керівник ТГ
Зуб С. О.
с. Дебальцеве
2017 – 2018 н.р.
Система
впровадження концептуальної моделі розвитку
соціально компетентної особистості
на ІІІ етапі роботи над проблемою
2017 – 2018 н.р.
Сутність. Розробка та апробація системи діяльності навчального закладу, вчителя, вихователя, спрямованої на розвиток соціальних компетенцій особистості, масове запровадження новітніх педагогічних стратегій та конкретних технологій соціалізації, накопичення досвіду управління інноваційними процесами в освітній діяльності.
Мета. Здійснити запровадження та апробацію механізмів реалізації концептуальної моделі розвитку соціально компетентної інноваційної особистості.
Ключові поняття: соціалізація, соціальна компетентність, громадянське суспільство.
Завдання:
Засідання № 1
Тема. Організаційне забезпечення діяльності творчої групи
на ІІІ етапі роботи над проектом
«Формування соціальної компетентності інноваційної особистості в умовах громадсько-активної школи»
І. Підготовчий етап
Збирання ідей і пропозицій щодо складання плану роботи ТГ. Вивчення теоретичних засад. Огляд періодики.
ІІ. Основний етап
Алгоритм роботи творчої групи над проектом (мозковий штурм).
Розподіл обов’язків, визначення конкретних завдань членам творчої групи.
ІІІ. Результати засідання
План роботи ТГ.
Робота між засіданнями:
Засідання № 2
Тема. Впровадження інноваційних технологій
в навчально-виховний процес
як засіб формування соціальної компетентності учнів
І. Підготовчий етап
Вивчення позитивних тенденцій у інноваційній освітній діяльності педагогічних кадрів.
ІІ. Основний етап
«Володіння технологіями соціалізації як показник майстерності й творчості вчителя» (науково-методичний аукціон).
Створення банку даних по вивченню результативності освітньої діяльності педагогічних кадрів (спільна робота).
«Психологічний супровід при масовому впровадженню технологій соціалізації в навчально-виховний процес» («Коло ідей»: розробка рекомендацій для вчителів).
ІІІ. Результати засідання
Рекомендації. Банк даних.
Робота між засіданнями:
Засідання № 3
Тема. Пошуково-дослідницька діяльність
у навчально-виховному процесі НВК
І. Підготовчий етап
Вивчення літератури, відбір матеріалів по темі.
ІІ. Основний етап
«Роль пошуково-дослідницької діяльності у формуванні соціальних компетенцій особистості» (лекторій).
Моделі організації роботи над пошуково-дослідницькою діяльністю учнів (панорама творчих ідей).
«Психологічний супровід основних етапів пошуково-дослідницької діяльності учнів» (круглий стіл).
ІІІ. Результати засідання
Випуск методичного бюлетеня
Робота між засіданнями:
Засідання № 4
Тема. Інформаційні технології
в діяльності педагогічного колективу НВК
І. Підготовчий етап
Вивчення літератури щодо реалізації ідей застосування ІКТ в навчально-виховній системі школи.
ІІ. Основний етап
«Роль інформаційних технологій в формуванні соціальної компетентності особистості» (консалтинг).
«Ефективність використання ІКТ в системі розвитку соціалізації особистості» (випуск методичного бюлетеня).
«Психологічний супровід уроків з використанням ІКТ» («Мозковий штурм»).
ІІІ. Результати засідання
Методичний бюлетень. Рекомендації.
Робота між засіданнями:
засіданнях МО.
Засідання № 5
Тема. Аналіз роботи творчої групи за рік
І. Підготовчий етап
Підбиття підсумків роботи. Укладання та узагальнення матеріалів.
ІІ. Основний етап
Звіт творчої групи
Обговорення результатів роботи.
Вироблення методичних рекомендацій.
ІІІ. Результати засідання
Аналіз роботи творчої групи за минулий рік.
План роботи на наступний рік.