Використання електронних освітніх ресурсів значно полегшує і скорочує час підготовки вчителя до уроку. Більше того, дає можливість «конструювати» шкільні уроки й інші навчальні заняття, визначаючи оптимальний зміст, форми і методики навчання; сприяє організації навчального процесу не тільки в традиційно-урочної, але і в проектній, дистанційній формах навчання. Це особливо важливо для навчання обдарованих дітей, дітей з обмеженими фізичними можливостями, дітей, що пропустили велика кількість занять через хворобу.
ПЛАН РОБОТИ
зі здібними та обдарованими дітьми на 2017-2018 н.р
вчитель математики Москальчук Максим Вадимович
Мета роботи : - пошук талановитих дітей та їх розвиток;
створення оптимальних умов для розвитку особистості та її нахилів;
розробка системи роботи з обдарованими дітьми
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата |
Відмітка про виконан |
|
Уточнення списку банку здібних та обдарованих учнів школи. |
Вересень |
|
|
Робота із батьками здібних та обдарованих дітей (індивідуальні бесіди) |
Протягом року |
|
|
Організація індивідуальної роботи з підготовки учнів до предметних олімпіад |
Вересень - жовтень |
|
|
Шкільні предметні олімпіади та аналіз їх результатів.
|
Жовтень |
|
|
Індивідуально-групові заняття з переможцями учнівських олімпіад з математики |
Жовтень-листопад |
|
|
Участь у ІІ турі Всеукраїнських учнівських олімпіад |
Листопад |
|
|
Аналіз результатів якості знань з математики за І семестр |
Грудень – січень |
|
|
Тиждень математики. Проведення учнівських науково-практичних конференції, конкурсів. |
Лютий |
|
|
Всеукраїнський математичний конкурс «Кенгуру – 2018» |
Березень |
|
|
Звіт про роботу зі здібними та обдарованими учнями у 2017-2018 н. р. |
Травень |
|
|
Здійснювати індивідуальний підхід до мотивованих дітей на уроках, використовуючи диференційовані карточки, різнорівневі завдання, додатковий дидактичний матеріал |
Протягом року |
|
|
Заохочувати здібних, мотивованих учнів до надання допомоги слабо встигаючим у класі |
Протягом року |
|
|
Заохочувати мотивованих учнів до участі в олімпіадах, конкурсах, дослідницьких та проектних роботах з метою максимальної реалізації їх потенційних можливостей |
Протягом року |
|
|
Заохочувати здібних до творчості учнів до участі у позакласних заходах, творчих звітах, концертах, творчих конкурсах. |
Протягом року |
|
|
Стежити за дотриманням здоров'язберігаючих технологій в роботі з учнями з метою запобігання перевантаженню учні |
Протягом року |
|
|
Здійснювати взаємодію з батьками з метою виявлення здібностей учнів і запобіганню зниженню мотивації до навчання і розвитку. |
Протягом року |
|
|
Продовжувати збір інформації і матеріалів по всіх аспектах діяльності учнів і систематизувати їх в індивідуальних теках творчих робіт учнів і в портфоліо |
Протягом року |
|