Контрольна робота "Додавання і віднімання десяткових дробів"

Про матеріал

Контрольна робота для учнів 6 класу "Порівняння десяткових дробів. Округлення. Додавання і віднімання". Контрольна робота складається з 8 завдань (на 4 варіанти).

Перегляд файлу

Контрольна робота №6

Порівняння десяткових дробів, округлення. Додавання і віднімання

Варіант 1

 

1. Записати у вигляді десяткового дробу:

;   7;   5  .

 

2. Порівняйте дроби:

1) 7,5 і 7,48 ;    2) 3 і 0,97 ;    3) 2,02 і 2,002 .

 

3. Обчислити, записавши дані величини у метрах

а) 9,5 м + 287 см; б) 3 м 2 см298 см.

 

4. Задача. Швидкість катера за течією річки дорівнює 32,5 км/год, а власна швид­кість катера — 29,7 км/год. Обчис­лити швидкість катера проти течії річки.

 

5. Округлити:

1) 14,76 до десятих; 2) 5,3451 до тисячних

 

6. Розв‘язати рівняння:

1) 15,3 – х = 9,47 ;   2) (х + 8,3) – 9,71 = 5,3.

 

7. Задача. У понеділок у шкільній їдальні використали 4,2 кг борошна, що на 3,25 кг менше, ніж у вівторок. У середу було використано на 1,8 кг борошна більше, ніж у понеділок і вівторок разом. Скільки кг борошна використали за три дні?

 

8. Знайти суму трьох чисел, кожне з яких більше   за 3,74, але менше від 3,75.

 

Контрольна робота №6

Порівняння десяткових дробів, округлення. Додавання і віднімання

Варіант 2

 

1. Записати у вигляді десяткового дробу:

;   10;   1  .

 

2. Порівняйте дроби:

1) 4,39 і 4,4 ;    2) 5 і 0,84 ;    3) 1,01 і 1,001 .

 

3. Обчислити, записавши дані величини у кілограмах

а) 5,7 кг + 845 г; б) 3 кг 50 г1873 г.

 

4. Задача. Швидкість катера проти течії річки дорівнює 18,3 км/год, а власна швид­кість катера — 19,8 км/год. Обчисли­ти швидкість катера за течією.

 

5. Округлити:

1) 23,367 до сотих; 2) 0,214 до десятих

 

6. Розв‘язати рівняння:

1) 9,1 + х = 27;   2) (12,3 – х) – 7,93 = 20.

 

7. Задача. У першому автомобілі було 2,4 т вантажу, що на 1,2 т більше ніж у другому. У третій автомобіль навантажили на 2,5 т менше, ніж у перший і другий вантажі разом. Скільки всього тонн вантажу навантажили у три автомобілі?

 

8. Знайти суму чотирьох чисел, кожне з яких більше за 5,74, але менше від 5,75.

 

Контрольна робота №6

Порівняння десяткових дробів, округлення. Додавання і віднімання

Варіант 3

 

1. Записати у вигляді десяткового дробу:

;   2;   7  .

 

2. Порівняйте дроби:

1) 5,9 і 5,88 ;    2) 0,42 і 2 ;    3) 6,06 і 6,006 .

 

3. Обчислити, записавши дані величини у метрах

а) 8,51 м + 143 см; б) 3 м 5 см – 249 см.

 

4.  Задача.  Швидкість катера за течією річки дорівнює 42,5 км/год, а власна швид­кість катера — 39,7 км/год. Обчис­лити швидкість катера проти течії річки.

 

5. Округлити:

1) 8,49 до десятих; 2) 16,9062 до тисячних

 

6. Розв‘язати рівняння:

1) х + 8,3 = 23;   2) (х – 3,8) + 5,12 = 10,7 .

 

7. Задача.  Площа першої кімнати 14,4 м2, що на 2,8 м2 більше за площу другої. Площа третьої – на 5,6 м2 менша від суми площ першої і другої кімнат. Яка загальна площа трьох кімнат ?

 

8. Знайти суму трьох чисел, кожне з яких більше   за 4,74, але менше від 4,75.

 

Контрольна робота №6

Порівняння десяткових дробів, округлення. Додавання і віднімання

Варіант 4

 

1. Записати у вигляді десяткового дробу:

;   7;   1  .

 

2. Порівняйте дроби:

1) 10,7 і 10,57 ;    2) 5 і 0,98 ;    3) 7,07 і 7,007 .

 

3. Обчислити, записавши дані величини у кілограмах

а) 3,6 кг + 745 г; б) 4 кг 70 г – 1652 г.

 

4.  Задача.  Швидкість катера проти течії річки дорівнює 28,3 км/год, а власна швид­кість катера — 29,8 км/год. Обчисли­ти швидкість катера за течією.

 

5. Округлити:

1) 4,734 до десятих; 2) 3,9271 до сотих

 

6. Розв‘язати рівняння:

1) х – 2,9 = 40;   2) 19,2 – (х + 7,58) = 3,7.

 

7. Задача. Перша бригада заасфальтувала  4,7 км шляху, що на 1,4 км менше, ніж друга. Третя бригада заасфальтувала на 2,4 км менше, ніж перша і друга разом. Скільки км шляху заасфальтували три бригади ?

 

8. Знайти суму чотирьох чисел, кожне з яких більше за 6,74, але менше від 6,75.

doc
Додано
29 липня 2018
Переглядів
1083
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку