План
роботи вчителя-наставника ______________
з молодим вчителем _____________________
на 20__ - 20__ навч. рік
(1-й рік роботи)
№ з/п |
Форми методичної роботи |
Термін виконання |
Примітки |
1. |
Індивідуальна бесіда з молодим учителем |
вересень |
|
2. |
Ознайомлення з матеріально-технічною базою школи |
вересень |
|
3. |
Консультація «Планування роботи вчителя-предметника. Ведення шкільної |
вересень |
|
4. |
Вивчення програм та методичних рекомендацій щодо викладання іноземної мови |
вересень |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5. |
Оглядовий контроль за роботою молодого учителя |
Протягом року |
|
6. |
Організація відвідування молодим вчителем уроків учителя-наставника |
Протягом року |
|
7. |
Консультація «Облік, оцінювання і контроль навчальним досягнень учнів» |
вересень |
|
8. |
Практикум «Написання конспектів уроків. Вибір методів і форм навчання |
Вересень-жовтень |
|
9. |
Взаємовідвідування уроків стажиста і наставника |
Протягом року |
|
10. |
Співбесіда «Які труднощі виникають» |
жовтень |
|
11. |
Консультація «Методика проведення предметних олімпіад» |
жовтень |
|
12. |
Практикум «Аналіз та самоаналіз уроку» |
жовтень |
|
13. |
Підготовка та проведення семестрових контрольних робіт |
листопад |
|
14. |
Особливості проведення нестандартних уроків |
грудень |
|
15. |
Бесіда «Яка література допомагає у підготовці до проведення уроків» |
січень |
|
16. |
Підготовка до декади молодого вчителя. Планування відкритого уроку |
березень |
|
17. |
«Я - вчитель» (аналіз та самоаналіз уроків) |
квітень |
|
18. |
Впровадження інноваційних технологій |
травень |
|
19. |
Консультація «Аналіз контрольних робіт» |
травень |
|
20. |
Педагогічне діагностування |
травень |
|
21. |
Аналіз роботи з молодим вчителем |
травень |
|
Вчитель-наставник: ____________