План роботи з обдарованими учнями /з досвіду роботи/

Про матеріал

В системі освіти ХХІ століття великого значення набуває робота з обдарованими учнями. Наведений план роботи передбачає організацію роботи з обдарованою та талановитою молоддю.

Перегляд файлу

ДНЗ «Черкаський професійний автодорожній ліцей»

 

 

C:\Documents and Settings\Loner\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\AAGFHRU1\MC900439819[1].png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи

з обдарованими учнями

викладача хімії та біології

Кикоть Валентини Пантелеймонівни

на 2017-2018 н.р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Черкаси

 

C:\Documents and Settings\Loner\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\ZG6LC3D5\MC900428105[1].wmfПлан роботи

з обдарованими учнями

на 2017-2018 навчальний рік

 

п/п

 

Назва заходу

 

Термін виконання

 

1.

 

Діагностичні контрольні роботи  учнів І курсу з базових     дисциплін.

 

вересень

 

2.

Діагностування та анкетування, виявлення обдарованих дітей    курс). Поповнення банку даних "Обдарова­ність".

 

вересень

 

3.

Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування).

 

вересень

 

4.

 Розробка навчальних програм для індивідуальних і групових  занять з обдарованими дучнями. 

 

жовтень

 

5.

Перший етап предметних олімпіад з хімії та біології , їх аналіз.

 

жовтень

 

6.

Вироблення принципів у підході до розвитку творчих здібностей учнів (наказ про роботу з обдарованими дітьми).

 

жовтень

 

7.

Індивідуально - групові заняття з переможцями І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад.

 

листопад

4.

Підготовка учнів до участі в міському етапі предметних олімпіад

листопад

5.

Вибір теми та організація дослідницької діяльності учнів.

 

листопад

6.

Круглий стіл для учнів: “Вивчення методичних рекомендацій написання  науково- дослідницьких робіт”.             

 

грудень

 

7.

 

 Підсумки навчання в І семестрі та участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. 

 

грудень

 

8.

Інструктивно- методична нарада керівників наукових робіт щодо оформлення учнівських наукових робіт, ознайомлення з „Положенням про конкурс- захист науково-дослідницьких робіт учнів”.

 

грудень

 

9.

Участь в міському етапі конкурсу-захисту робіт МАН. Написання контрольних робіт

 

 

січень

 

10.

Тренінг “Особливості навчання і виховання обдарованих дітей”. 

 

січень

11.

Установчий семінар для учнів – членів МАН

с ічень

12.

 

Провести конкурс-захист творчих та науково- дослідницьких робіт учнів по секціях.

січень

 

13.

Психолого-педагогічний семінар «Робота школи і сім'ї  у визначенні пріоритетів виховання особистості». 

 

лютий

 

 

14.

 

Про перспективу роботи із здібними учнями.  

 

лютий

15.

Робота обдарованих учнів над проектами.

 

постійно

 

16.

Аналіз роботи з обдароаними учнями на засіданні методичної комісії природничо-математичного циклу.

 

за планом

 

17.

Зустріч наукового потенціалу, творчих організацій із здібними та обдарованими дітьми.

 

протягом року

18.

Інтелектуальні змагання між обда­рованими дітьми.

постійно

19.

Участь обдарованих учнів у проведенні предметного тижня ліцею.

квітень

 

20.

Участь обдарованих учнів у Всеукраїнських учнівських конкурсах.

 

протягом року

21.

Проведення турнірів за участю здібних та обдарованих учнів. 

квітень

22.

Педрада. Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями.

травень

 

23.

Залучати обдарованих дітей до навчання:     заочних школах та курсах при ВНЗ; в очно-дистанційній школі при ОМАН.

 

травень

24.

Вивчати досвід роботи з обдарованими дітьми в навчальних   закладах області.

протягом року

 

25.

Участь у науково-практичних конференціях,      семінарах різного рівня, присвячених проблемам розвитку     творчого  потенціалу  педагогів і учнів,  впровадженню нових     освітніх технологій.

 

за планом ОНМЦПТО

26.

Висвітлювати в засобах масової інформації твор­чі здобутки     учнівської молоді, її участь у конкурсах, олімпіадах, оглядах, тощо.

постійно

27.

Перспективи планування роботи із здібними та обдарованими     учнями.

червень

28.

Підбиття підсумків роботи з обдарованими учнями (діаграми, схеми). 

червень

 

29.

Організація роботи творчих групи викладачів  для розробки  й апробації програм, методичних посібників для роботи з обдарованими учнями.

 

червень

 

30.

Проводити  відстеження щодо подальшого навчання   випускників - переможців олімпіад, конкурсів обласного та    Всеукраїнського рівнів.

 

протягом року

 

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Loner\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\AAGFHRU1\MC900440424[1].wmf

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
9 січня 2018
Переглядів
6791
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку