В системі освіти ХХІ століття великого значення набуває робота з обдарованими учнями. Наведений план роботи передбачає організацію роботи з обдарованою та талановитою молоддю.
ДНЗ «Черкаський професійний автодорожній ліцей»
План роботи
з обдарованими учнями
викладача хімії та біології
Кикоть Валентини Пантелеймонівни
на 2017-2018 н.р.
Черкаси
План роботи
з обдарованими учнями
на 2017-2018 навчальний рік
№ п/п |
Назва заходу |
Термін виконання |
1. |
Діагностичні контрольні роботи учнів І курсу з базових дисциплін. |
вересень |
2. |
Діагностування та анкетування, виявлення обдарованих дітей (І курс). Поповнення банку даних "Обдарованість". |
вересень |
3. |
Робота з батьками здібних та обдарованих учнів (індивідуальні бесіди, рекомендації, анкетування). |
вересень |
4. |
Розробка навчальних програм для індивідуальних і групових занять з обдарованими дучнями. |
жовтень |
5. |
Перший етап предметних олімпіад з хімії та біології , їх аналіз. |
жовтень |
6. |
Вироблення принципів у підході до розвитку творчих здібностей учнів (наказ про роботу з обдарованими дітьми). |
жовтень |
7. |
Індивідуально - групові заняття з переможцями І туру Всеукраїнських учнівських олімпіад. |
листопад |
4. |
Підготовка учнів до участі в міському етапі предметних олімпіад |
листопад |
5. |
Вибір теми та організація дослідницької діяльності учнів. |
листопад |
6. |
Круглий стіл для учнів: “Вивчення методичних рекомендацій написання науково- дослідницьких робіт”. |
грудень |
7.
|
Підсумки навчання в І семестрі та участь учнів у ІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад. |
грудень |
8. |
Інструктивно- методична нарада керівників наукових робіт щодо оформлення учнівських наукових робіт, ознайомлення з „Положенням про конкурс- захист науково-дослідницьких робіт учнів”. |
грудень |
9. |
Участь в міському етапі конкурсу-захисту робіт МАН. Написання контрольних робіт
|
січень |
10. |
Тренінг “Особливості навчання і виховання обдарованих дітей”. |
січень |
11. |
Установчий семінар для учнів – членів МАН |
с ічень |
12.
|
Провести конкурс-захист творчих та науково- дослідницьких робіт учнів по секціях. |
січень
|
13. |
Психолого-педагогічний семінар «Робота школи і сім'ї у визначенні пріоритетів виховання особистості». |
лютий
|
14. |
Про перспективу роботи із здібними учнями. |
лютий |
15. |
Робота обдарованих учнів над проектами.
|
постійно |
16. |
Аналіз роботи з обдароаними учнями на засіданні методичної комісії природничо-математичного циклу. |
за планом |
17. |
Зустріч наукового потенціалу, творчих організацій із здібними та обдарованими дітьми. |
протягом року |
18. |
Інтелектуальні змагання між обдарованими дітьми. |
постійно |
19. |
Участь обдарованих учнів у проведенні предметного тижня ліцею. |
квітень |
20. |
Участь обдарованих учнів у Всеукраїнських учнівських конкурсах. |
протягом року |
21. |
Проведення турнірів за участю здібних та обдарованих учнів. |
квітень |
22. |
Педрада. Підготовка звіту про роботу із здібними та обдарованими учнями. |
травень |
23. |
Залучати обдарованих дітей до навчання: заочних школах та курсах при ВНЗ; в очно-дистанційній школі при ОМАН. |
травень |
24. |
Вивчати досвід роботи з обдарованими дітьми в навчальних закладах області. |
протягом року
|
25. |
Участь у науково-практичних конференціях, семінарах різного рівня, присвячених проблемам розвитку творчого потенціалу педагогів і учнів, впровадженню нових освітніх технологій. |
за планом ОНМЦПТО |
26. |
Висвітлювати в засобах масової інформації творчі здобутки учнівської молоді, її участь у конкурсах, олімпіадах, оглядах, тощо. |
постійно |
27. |
Перспективи планування роботи із здібними та обдарованими учнями. |
червень |
28. |
Підбиття підсумків роботи з обдарованими учнями (діаграми, схеми). |
червень |
29. |
Організація роботи творчих групи викладачів для розробки й апробації програм, методичних посібників для роботи з обдарованими учнями. |
червень |
30. |
Проводити відстеження щодо подальшого навчання випускників - переможців олімпіад, конкурсів обласного та Всеукраїнського рівнів. |
протягом року |