ПОГОДЖЕНО
Голова методичної ради
Комунального закладу
«Куп’янська спеціальна
школа» Харківської
обласної ради
__________ Н.Б.Пушкар
__________2020 року
План саморозвитку
вчителя трудового навчання
Рожко Ірини Василівни
на 2020/2021 начальний рік
Тема, над якою працює педагогічний колектив Комунального закладу «Куп’янська спеціальна школа» Харківської обласної ради
в 2020/2021 навчальному році:
«Компетентнісний підхід до дітей як умова забезпечення якості освіти та соціалізації особистості»
Тема, над якою працює методичне об’єднання вчителів трудового навчання
в 2020/2021 навчальному році:
«Формування ключових компетентностей та розвиток загальнонавчальних умінь та навичок на уроках трудового навчання як умова для соціалізації та самореалізації особистості»
Тема, над якою працює вчитель:
«Формування життєвих компетентностей через проектну діяльність»
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма саморозвитку
|
Термін виконання |
Відмітка про виконання |
1. Вивчення нормативних документів
1.1 |
Опрацювання нормативно-правових документів щодо викладання трудового навчання в 2020/2021 навчальному році |
Ознайомлення з інформаційними збірниками МОНУ, періодичними виданнями |
Упродовж навчального року
|
|
1.2 |
Опрацювання інструкції з ведення класного журналу учнів 5-10-х класів загальноосвітніх закладів освіти |
Ознайомлення з інформаційними збірниками наказів, сайтом МОНУ |
Вересень 2020 року |
|
1.3 |
Ознайомлення з методични-ми рекомендаціями щодо вивчення трудового навчання у 2020/2021 навчальному році |
Календарне планування |
Серпень-вересень 2020 року |
|
1.4 |
Опрацювання навчальних програм з трудового навчання |
Програми: з декора-тивно-ужиткового мистецтва, Київ 2014 рік; Швейна справа; Варіативні модулі (декоратив-но-ужиткове мистецтво), Київ 2015 рік |
Серпень 2020 року |
|
2. Теоретична підготовка за фахом
2.1 |
Складання календарно-тематичного планування з декоративно -ужиткового мистецтва у 7-Б класі та швейної справи у 6, 7-А, класах |
Складання календарних планів
|
Серпень 2020 року |
|
2.2 |
Планування самоосвітньої діяльності у відповідності до плану методичної роботи закладу освіти |
Складання планів
|
Вересень 2020 року |
|
2.3
|
Опрацювання методичної, педагогічної, психологічної та науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з трудового навчання |
Поглиблена підго-товка до уроків із швейної справи |
Упродовж навчального року
|
|
2.4 |
Робота над новою індиві-дуальною методичною темою «Формування життєвих компетентностей через проектну діяльність» та її втілення відповідно до власного етапу |
Підготовка до від-критого уроку, доповіді на МО, МР, педраді |
Упродовж навчального року |
|
2.5 |
Освоєння методики дослід-ницької діяльності (метод проектів) |
Відвідування захо-дів, оформлення колективного проекту |
Упродовж навчального року |
|
2.6 |
Опрацювання матеріалів з теми «Формування ключо-вих компетентностей на уроках трудового навчан-ня через використання сучасних інноваційних педтехнологій» |
Журнали ВГ «Основа» та «Шкільного світу», мережі Інтернет |
Упродовж навчального року |
|
2.7 |
Опрацювання матеріалів з теми «Використання різних дистанційних технологій під час викладання трудового навчання в сучасному закладі освіти» |
Журнали ВГ «Основа» та «Шкільного світу», мережі Інтернет |
Жовтень 2020 року |
|
3. Методична підготовка |
||||
3.1 |
Підготовка матеріалів до засідань методичного об’єд-нання вчителів трудового навчання та методичної ради закладу освіти, робота з документацією методичної ради |
Доповіді на МО, МР, підготовка документації МР |
Упродовж навчального року |
|
3.2
|
Опрацювання навчальних програм з декоративно-ужиткового мистецтва та швейної справи, літератури з методики викладання трудового навчання |
Систематичне читання методичної літератури та фахових видань
|
Упродовж навчального року |
|
3.3 |
Розробка конспектів уроків, дидактичних матеріалів, тестів, наочності з декора- тивно-ужиткового мистецт-ва та швейної справи |
Поглиблена підготовка до уроків |
Упродовж навчального року |
|
3.4 |
Розробка та проведення майстер-класу, участь у проведенні тижня трудово-го навчання та профорієн-таційної роботи |
Участь у конкурсах в рамках предмет-ного тижня |
До 01.03.2021 |
|
3.5
|
Опрацювання спеціальної літератури з корекційної педагогіки |
Участь у психоло-го-педагогічних семінарах, практи-кумах, тренінгах, конференціях |
Упродовж навчального року |
|
3.6 |
Вивчення інтернет-ресурсів з індивідуальної теми та підготовки уроків з декора-тивно-ужиткового мистець-тва та швейної справи, робота з методичними порталами, участь у вебінарах |
Робота з комп’юте-ром, Інтернетом |
Упродовж навчального року |
|
3.7 |
Консультативна допомога вчителям |
Індивідуальні консультації |
Упродовж навчального року |
|
3.8 |
Складання звіту з саморозвитку |
Звіт |
До 01.06.2021 |
|
4. Педагогічна підготовка
4.1 |
Відвідування уроків, вихов-них заходів колег методич-ного об’єднання, семінарів, конференцій |
Участь в організаційній та педагогічній роботі колективу |
Упродовж навчального року |
|
4.2 |
Створення електронної картотеки презентацій до уроків та розробок планів-конспектів уроків для 6-го класу із швейної справи, використання в роботі готових мультимедійних продуктів, комп'ютера, інтерактивної дошки |
Робота з компьюте-ром, Інтернетом |
Упродовж навчального року |
|
4.3 |
Складання мультимедійних презентацій зі швейної справи |
Робота з компьюте-ром, Інтернетом |
Упродовж навчального року |
|