Удосконалення методичної майстерності –
це передусім самоосвіта,
особисті ваші зусилля,
спрямовані на підвищення власної культури праці
і в першу чергу культури мислення.
В.Сухомлинський
План самоосвіти вчителя української мови та літератури Заїкіної Т.М. Удосконалення рівня професійної компетентності – один з основних напрямків реформування системи освіти.
Івангородська філія КЗ «Олександрівське НВО №2»
Погоджую:
____________С.М. Бойко
План
самоосвіти
вчителя української мови та літератури
Заїкіної Т.М.
на 2018-2019 н.р.
1.Вступ
Основною метою підвищення науково-теоретичної підготовки та вдосконалення педагогічної майстерності шляхом самоосвітньої роботи, спрямованої на реалізацію:
проблеми навчально-виховного об'єднання: «Ефективність впровадження інноваційних технологій в освітній процес як засіб підвищення якості навчання»
проблеми Івангородської філії: «Удосконалення й ефективне використання навчального та виховного середовища для розвитку і творчої самореалізації особистості школяра».
на 2018-2019 навчальний рік є:
- у семінарах, масових заходах, творчих лабораторіях учителів української мови та літератури КЗ Олександрівське НВО №2;
- у роботі МО вчителів української мови та літератури Олександрівського НВО №2 та районного МО вчителів української мови та літератури;
- методичних заходах, які проводяться в школі;
2.Науково-теоретична підготовка
1. Опрацювати літературу :
Автор |
Назва статті |
Форма опрацювання |
Термін |
1. Стадник О.Л |
«Створення умов для розвитку творчої особистості» |
Виписки |
Жовтень |
2. Пономарьов Я.А. |
«Фази творчого процесу» |
Тези |
Грудень |
3. Гонташ Г.Є |
«Формування творчої особистості» |
Використання на уроках |
Протягом року |
4. Куц Є.Л.
|
«Формування творчої особистості засобом художньої літератури»
|
Тези |
Березень-травень |
3. Підвищення науково-методичного рівня та професійної майстерності
3.Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально – виховного процесу Мовчан А.В.;
4. Ознайомитися з досвідом використання нових педагогічних технологій навчально-виховного процесу вчителів української мови та літератури МО Олександрівського НВО № 2
5. Підготувати та провести інтегрований відкритий урок: «Розвиток української літератури І пол. ХІХ ст.»
6.Опрацювати літературу:
Автор |
Назва статті |
Форма опрацювання |
Термін |
1.Неділько В. |
Методика викладання української літератури в середній школі |
Виписки |
Жовтень |
2.Дем’яненко О.О. |
Творча діяльність учнів середніх класів як засіб підвищення ефективності вивчення літератури. |
тези |
Січень |
3. Шеремет О.П. |
Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури
|
тези |
Березень |
4.Лук А.М. |
Психологія творчості |
виписки |
Квітень |
4. Удосконалення знань з теорії і практики організації виховного процесу
3.Організувати і провести загальношкільні виховні заходи згідно плану виховної роботи
5. Заходи щодо поліпшення навчально-матеріальної бази кабінету
Виготовити дидактичний матеріал
Тема |
Клас |
Термін |
Складне речення |
9 |
Жовтень-грудень |
Тематичні контрольні роботи |
5-9 |
Протягом року |
Портфоліо письменників |
5-9 |
Протягом року |
6.Термін завершення роботи: травень 2019 р.
1.Передбачуванні результати : підвищення рівня розвитку творчих здібностей на уроках української мови та літератури; розвивати швидкість мислення, гнучкість мислення, оригінальність, допитливість, точність, сміливість як основні ознаки творчих здібностей учнів; розширювати кругозір, формувати естетичні смаки, моральні принципи, критичне ставлення до історичних джерел.
2.Спосіб оформлення теоритичного матеріалу та практичних завдань:
- створення книги творчого доробку «Перлинки-намистинки»;
- створення тестових та інших видів перевірених питань до тем , що вивчаються у 5 класі
Івангородська філія КЗ «Олександрівське НВО №2»
Папка індивідуального творчого зростання вчителя української мови та літератури
Заїкіної Т.М.
2018-2019 н.р.