ПЛАН САМОРОЗВИТКУ на 2020-2021 н.р. вихователя Олександрівського ДНЗ «Малятко» Кодак Вікторії Юріївни «Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в образотворчому

Про матеріал
Професійний саморозвиток вихователя ДНЗ - процес активного створення особистістю, котра розвивається і вдосконалюється, розширюючи «професійного життєвого простору», створення умов і перспектив для її подальшого вдосконалення.
Перегляд файлу

Олександрівський ДНЗ «Малятко»

Олександрійський район Кіровоградська область

 

 

ПЛАН САМОРОЗВИТКУ

на 2020-2021 н.р.

вихователя Олександрівського ДНЗ «Малятко»

Кодак Вікторії Юріївни

 «Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в образотворчому мистецтві з дітьми Олександрівського ДНЗ «Малятко»

Studio D-Night - Home | Facebook

Підготувала та виконала:

вихователь, Кодак В.Ю.

 

 

Олксандрівка

ПЛАН САМОРОЗВИТКУ

на 2020-2021 н.р.

вихователя Олександрівського ДНЗ «Малятко»

Кодак Вікторії Юріївни

Місяць: Вересень.

Мета: 1.Сформувати уявлення про психологічні особливості дітей раннього віку. 2. Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України.

Зміст роботи:

1. Вивчення психологічної літератури з раннього віку:

-Ельконін Д.Б. Психічне розвиток в дитячому віці // під ред. Д. І. Фельдштейна - Х ., 2000.

-.Кроха: Посібник по вихованню, навчанню і розвитку дітей до трьох років: Учеб. - метод. посібник для дошк. образоват. установ і сімейних. виховання / Г. Г. Григор'єва. – Х. 2003.

2. Консультація з завідувачем ДНЗ.

3. Спостереження за дітьми групи раннього віку.

4.Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства».

Форми представлення результатів самоосвіти:

Психологічні особливості дітей раннього віку.

Консультація для батьків.

 

Місяць: Жовтень.

Мета: 1.Освоїти понятійний апарат мовленнєвої активності. 2. Консультація з членами атестаційної комісії на базі Олександрівської ЗШ. 3. Проведення виховного заходу для батьків (консультація).

Зміст роботи:

1. Вивчення документа.

2. Робота зі словником.

3. Включення понять і термінів  активної мови в спілкуванні з колегами.

4.Редагування орієнтовного плану індивідуальної підготовки до атестації вихователя.

Форми представлення результатів самоосвіти:

Створення особистого словника (глосарію) по термінам і поняттям

5. Виховний захід для батьків (консультація): -«Творчі діти – майбутнє України»

 

Місяць: Листопад.

Мета: 1.Вивчити способи активації мови дітей молодшого віку при проведенні спостережень під час прогулянки. 2. Підготовка та ведення індивідуальної документації вихователя. 2. Проведення відкритого заняття з  використанням нетрадиційних технік зображувального мистецтва.

3. Проведення виховних заходів для батьків (консультації):

Зміст роботи:.

Підбір і вивчення методичної літератури:

-приблизно основна загаль. Програма «Від народження до школи» під ред. Н.Е.Веракси, Т.С.Комарової, М.А.Васильєвої.

-«Організація прогулянки: методичні рекомендації для вихователів дошкільних установ» сост. Е.А.Донченко

-Тіхеева Е. І. «Розвиток мовлення дітей» (робота з текстом по темі про проведення екскурсії).

2. опробацію вивчених прийомів на практиці.

Форми представлення результатів самоосвіти:

Конспекти.

Виступ на педраді.

3.Ведення календарних планів; перспективних планів; самоосвіти; розробок  занять.

4. Заняття:  ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА+АПЛІКАЦІЯ на тему «Їжачок – колючий бочок» (використання нетрадиційної техніки зображувального мистецтва – аплікація з насіння).

5.Розробка виховного заходу для вихователів:«Нетрадиційні техніки малювання – стимул до творчості»

6. Виховниі заходи для батьків (консультації): «Творчі здібності дітей – на кінчиках їхніх пальців».

-«Значення образотворчої діяльності для розвитку дітей раннього віку»

 

Місяць: Грудень.

Мета: 1.Поглибити знання з побудови предметно-просторового ігрового середовища. 2. Проведення відкритого заняття з  використанням нетрадиційних технік зображувального мистецтва. 3. Проведення відкритих розвивально-виховних заходів (свято, розвага). 4. Розробка виховного заходу для вихователів. 5.Master class для вихователів. 6. Виступ на засіданні методичного об'єднання: на рівні ДНЗ. 7. Проведення виховного заходу для батьків (консультація)

Зміст роботи:.

1. Вивчення методичної літератури:

- Концепція побудови розвиваючого середовища в дошкільному закладі (автори В.А.Петровський, Л.М.Кларін, Л.А.Смивіна, Л.П.Стрєлкова, 1993 р).

- Артамонова О. Предметно-просторове середовище: її роль в розвитку особистості // Дошкільне виховання. - 2005. - №4

2. Аналіз групи, складання переліку необхідних матеріалів і посібників.

3. Збагачення і поповнення групи обладнанням і матеріалами.

Форми представлення результатів самоосвіти:

Короткий конспект по вивченій літературі.

Складання паспорта групи.

Список матеріалів і устаткування

4. Заняття ДИТИНА І ПРИРОДА+ЛІПЛЕННЯ на тему «Намистинки - вітамінки від калинки» (використання нетрадиційної техніки зображувального мистецтва – ліплення з солонного тіста).

5.Ррозвага: «ФЕСТИВАЛЬ НАРОДНИХ ЗВИЧАЇВ - Святий Миколай поспішає до слухняних  малят-дошкільнят»

6. Свято: -«Новорічні пригоди біля Ялинки».

7.. Розробка виховного заходу для вихователів: «Поради щодо виховання художньо-естетичної компетентності дошкільнят»

8.Master class (за круглим столом) для вихователів Олександрівського ДНЗ «Малятко» на тему  «Руки майстрів, що творять дива!».

9.Виступи на рівні ДНЗ:

 -«Іскорка, що запалює творчий вогник»

-«Використання масажних килимків в фізкультурно-оздоровчій роботі вихователя. Ходьба по «доріжках здоров’я» в Олександрівському ДНЗ «Малятко». Презентація фотозвіту на тему «Сенсорні доріжки своїми руками в Олександрівському ДНЗ «Малятко»».

10. Виховний захід для батьків (консультаціїя: -«Навіщо потрібні розмальовки для дітей?»

 

Місяць: Січень.

Мета: 1.Навчитися вибудовувати партнерські взаємодії з батьками для вирішення освітніх завдань. 2. Презентація досвіду роботи керівника гуртка «Художня майстерня» з використанням нетрадиційних технік образотворчого мистецтва». 3. Виступ на педагогічній раді.

Зміст роботи:.

1. Вивчити літературу з даної теми:

- Арнаутова, Е.П.Соціально-педагогічна практика взаємодії сім'ї та дошкільного навчального закладу в сучасних умовах / Е.П.Арнаутова / Дитячий садок від А до Я. - 2004. - №4. - с. 23-35.

- Разом з сім'єю: Посібник із взаємодії дошкільних освітніх установ з батьками. / Т.Н.Дронова. - 2-е вид. – Х., 2006.

- Вихователю про роботу з сім'єю: Посібник для вихователя дит. саду / Л.В.Загік, Т.А.Куликова, Т А.Маркова та ін. - Х .

2. Збір інформації про сім'ї вихованців.

3. Анкетування батьків «Ваше ставлення до роботи дитячого садка»

Форми представлення результатів самоосвіти:

Короткий конспект по вивченій літературі.

Складання «Паспорти сім'ї»

Складання плану роботи з батьками.

Розробка і проведення батьківських зборів.

Виступ на педраді.

4. Презентація досвіду роботи керівника гуртка «Художня майстерня» з використанням нетрадиційних технік образотворчого мистецтва»

5. Виступ на педагогічній раді: «Формування творчої особистості дитини через різні види діяльності»

 

Місяць: Лютий.

Мета: 1.Освоїти способи організації та проведення педагогічного моніторингу освоєння дітьми освітньої програми в групі раннього віку. зображувального мистецтва.

Зміст роботи:.

1. Робота з методичною літературою.

2. Консультація з завідувачем ДНЗ

Форми представлення результатів самоосвіти:

 

Місяць: Березень.

Мета: 1.Усвідомити значення і застосування дихальної гімнастики в режимі дня дітей 1 молодшої групи. 2.Проведення відкритих розвивально-виховних заходів (свята, розваги). 3.Захист творчого звіту вихователя ДНЗ на рівні ЗШ.

Зміст роботи:.

1. Через вивчення літератури з питання зрозуміти значення дихальної гімнастики для дітей молодшої групи.

-Яковлева Л., Юдіної Р. Дошкільне виховання. - 1997. - № 2. - С. 14-20

2.Консультації з мед. сестрою д \ с, досвідченими вихователями, відвідування режимних моментів з використанням дих. гімнастики.

3. Складання і подальше ведення графіка захворюваності дітей («Паспорт здоров'я»)

Форми представлення результатів самоосвіти:

1. Презентація для батьківських зборів «Значення і застосування дихальної гімнастики у дітей».

2. «Паспорт здоров'я»

3. Картотека дихальної гімнастики

4. Відкритий  розвивально-виховний захід «Дуже маму я люблю».

5. Захист творчого звіту вихователя ДНЗ: Презентація «Досвід роботи вихователя Кодак В.Ю.»

 

Місяць: Квітень.

Мета: Освоїти спосіб виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей першої молодшої групи в процесі сприйняття фольклору.

Зміст роботи:.

1. Вивчення рівня сформованості дітей.

2. Анкетування батьків.

3. Підбір фольклорних форм для різних видів діяльності.

Картотека потішок до різних видів діяльності дітей.

Альбом для батьків «Улюблені потішки наших дітей".

 

 

Місяць: Травень.

Мета: 1.Висвітлення роботи вихователя ДНЗ в інтернет-ресурсах. 2.Самоосвіта  вихователя. 3. Подяки, Грамоти, Свідоцтва. 4.Друковані роботи.

Зміст роботи:

1.Висвітлення роботи вихователя ДНЗ в інтернет-ресурсах: Padlet дошці «Готуємось до атестації», «Робота вихователів з дітьми» в групі Facebook «Навчально-виховний процес з дітьми Олександрівського ДНЗ "Малятко"»

2.Самоосвіта  вихователя: Систематичне опрацювання методичної літератури. Публікації на порталах освітян власних розробок занять, свят, розваг, картотеки ігор, дидактичних вправ та завдань для дошкільнят.

- Підвищення кваліфікації: Участь у вебінарах, тренінгах, курсах підвищення кваліфікації, самоосвіта.

3.Подяка: «За вагомий внесок у розвиток онлайн бібліотеки методичних матеріалів»

Грамоти: «За активне використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній роботі", «За високий професіоналізм, виявлений у процесі створення та розвитку власної інформаційної сторінки», «За активну участь в роботі, спрямованій на підвищення якості освіти», «За науково-просвітницьку та освітню діяльність», «За вагомий особистий внесок та визначні досягнення спрямовані на розвиток освітнього проекту»

Свідоцтва: Понад 100 документів.

4.Друковані роботи: Розробки конспектів занять з образотворчого мистецтва із використанням нетрадиційних технік образотворчого мистецтва.

docx
Додав(-ла)
Кодак Вікторія
Додано
15 березня 2021
Переглядів
3719
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку