Олександрівський ДНЗ «Малятко»
Олександрійський район Кіровоградська область
ПЛАН САМОРОЗВИТКУ
на 2020-2021 н.р.
вихователя Олександрівського ДНЗ «Малятко»
Кодак Вікторії Юріївни
«Використання нетрадиційних технік зображувальної діяльності в образотворчому мистецтві з дітьми Олександрівського ДНЗ «Малятко»
Підготувала та виконала:
вихователь, Кодак В.Ю.
Олксандрівка
ПЛАН САМОРОЗВИТКУ на 2020-2021 н.р. вихователя Олександрівського ДНЗ «Малятко» Кодак Вікторії Юріївни Місяць: Вересень. Мета: 1.Сформувати уявлення про психологічні особливості дітей раннього віку. 2. Ознайомлення з Типовим положенням про атестацію педагогічних працівників України. Зміст роботи: 1. Вивчення психологічної літератури з раннього віку: -Ельконін Д.Б. Психічне розвиток в дитячому віці // під ред. Д. І. Фельдштейна - Х ., 2000. -.Кроха: Посібник по вихованню, навчанню і розвитку дітей до трьох років: Учеб. - метод. посібник для дошк. образоват. установ і сімейних. виховання / Г. Г. Григор'єва. – Х. 2003. 2. Консультація з завідувачем ДНЗ. 3. Спостереження за дітьми групи раннього віку. 4.Продовжити вивчати нормативно-законодавчі документи в галузі дошкільної освіти: Закону України «Про дошкільну освіту», «Про охорону дитинства». Форми представлення результатів самоосвіти: Психологічні особливості дітей раннього віку. Консультація для батьків.
Місяць: Жовтень. Мета: 1.Освоїти понятійний апарат мовленнєвої активності. 2. Консультація з членами атестаційної комісії на базі Олександрівської ЗШ. 3. Проведення виховного заходу для батьків (консультація). Зміст роботи: 1. Вивчення документа. 2. Робота зі словником. 3. Включення понять і термінів активної мови в спілкуванні з колегами. 4.Редагування орієнтовного плану індивідуальної підготовки до атестації вихователя. Форми представлення результатів самоосвіти: Створення особистого словника (глосарію) по термінам і поняттям 5. Виховний захід для батьків (консультація): -«Творчі діти – майбутнє України»
Місяць: Листопад. Мета: 1.Вивчити способи активації мови дітей молодшого віку при проведенні спостережень під час прогулянки. 2. Підготовка та ведення індивідуальної документації вихователя. 2. Проведення відкритого заняття з використанням нетрадиційних технік зображувального мистецтва. 3. Проведення виховних заходів для батьків (консультації): Зміст роботи:. Підбір і вивчення методичної літератури: -приблизно основна загаль. Програма «Від народження до школи» під ред. Н.Е.Веракси, Т.С.Комарової, М.А.Васильєвої. -«Організація прогулянки: методичні рекомендації для вихователів дошкільних установ» сост. Е.А.Донченко -Тіхеева Е. І. «Розвиток мовлення дітей» (робота з текстом по темі про проведення екскурсії). 2. опробацію вивчених прийомів на практиці. Форми представлення результатів самоосвіти: Конспекти. Виступ на педраді. 3.Ведення календарних планів; перспективних планів; самоосвіти; розробок занять. 4. Заняття: ХУДОЖНЯ ЛІТЕРАТУРА+АПЛІКАЦІЯ на тему «Їжачок – колючий бочок» (використання нетрадиційної техніки зображувального мистецтва – аплікація з насіння). 5.Розробка виховного заходу для вихователів:«Нетрадиційні техніки малювання – стимул до творчості» 6. Виховниі заходи для батьків (консультації): «Творчі здібності дітей – на кінчиках їхніх пальців». -«Значення образотворчої діяльності для розвитку дітей раннього віку»
Місяць: Грудень. Мета: 1.Поглибити знання з побудови предметно-просторового ігрового середовища. 2. Проведення відкритого заняття з використанням нетрадиційних технік зображувального мистецтва. 3. Проведення відкритих розвивально-виховних заходів (свято, розвага). 4. Розробка виховного заходу для вихователів. 5.Master class для вихователів. 6. Виступ на засіданні методичного об'єднання: на рівні ДНЗ. 7. Проведення виховного заходу для батьків (консультація) Зміст роботи:. 1. Вивчення методичної літератури: - Концепція побудови розвиваючого середовища в дошкільному закладі (автори В.А.Петровський, Л.М.Кларін, Л.А.Смивіна, Л.П.Стрєлкова, 1993 р). - Артамонова О. Предметно-просторове середовище: її роль в розвитку особистості // Дошкільне виховання. - 2005. - №4 2. Аналіз групи, складання переліку необхідних матеріалів і посібників. 3. Збагачення і поповнення групи обладнанням і матеріалами. Форми представлення результатів самоосвіти: Короткий конспект по вивченій літературі. Складання паспорта групи. Список матеріалів і устаткування 4. Заняття ДИТИНА І ПРИРОДА+ЛІПЛЕННЯ на тему «Намистинки - вітамінки від калинки» (використання нетрадиційної техніки зображувального мистецтва – ліплення з солонного тіста). 5.Ррозвага: «ФЕСТИВАЛЬ НАРОДНИХ ЗВИЧАЇВ - Святий Миколай поспішає до слухняних малят-дошкільнят» 6. Свято: -«Новорічні пригоди біля Ялинки». 7.. Розробка виховного заходу для вихователів: «Поради щодо виховання художньо-естетичної компетентності дошкільнят» 8.Master class (за круглим столом) для вихователів Олександрівського ДНЗ «Малятко» на тему «Руки майстрів, що творять дива!». 9.Виступи на рівні ДНЗ: -«Іскорка, що запалює творчий вогник» -«Використання масажних килимків в фізкультурно-оздоровчій роботі вихователя. Ходьба по «доріжках здоров’я» в Олександрівському ДНЗ «Малятко». Презентація фотозвіту на тему «Сенсорні доріжки своїми руками в Олександрівському ДНЗ «Малятко»». 10. Виховний захід для батьків (консультаціїя: -«Навіщо потрібні розмальовки для дітей?»
Місяць: Січень. Мета: 1.Навчитися вибудовувати партнерські взаємодії з батьками для вирішення освітніх завдань. 2. Презентація досвіду роботи керівника гуртка «Художня майстерня» з використанням нетрадиційних технік образотворчого мистецтва». 3. Виступ на педагогічній раді. Зміст роботи:. 1. Вивчити літературу з даної теми: - Арнаутова, Е.П.Соціально-педагогічна практика взаємодії сім'ї та дошкільного навчального закладу в сучасних умовах / Е.П.Арнаутова / Дитячий садок від А до Я. - 2004. - №4. - с. 23-35. - Разом з сім'єю: Посібник із взаємодії дошкільних освітніх установ з батьками. / Т.Н.Дронова. - 2-е вид. – Х., 2006. - Вихователю про роботу з сім'єю: Посібник для вихователя дит. саду / Л.В.Загік, Т.А.Куликова, Т А.Маркова та ін. - Х . 2. Збір інформації про сім'ї вихованців. 3. Анкетування батьків «Ваше ставлення до роботи дитячого садка» Форми представлення результатів самоосвіти: Короткий конспект по вивченій літературі. Складання «Паспорти сім'ї» Складання плану роботи з батьками. Розробка і проведення батьківських зборів. Виступ на педраді. 4. Презентація досвіду роботи керівника гуртка «Художня майстерня» з використанням нетрадиційних технік образотворчого мистецтва» 5. Виступ на педагогічній раді: «Формування творчої особистості дитини через різні види діяльності»
Місяць: Лютий. Мета: 1.Освоїти способи організації та проведення педагогічного моніторингу освоєння дітьми освітньої програми в групі раннього віку. зображувального мистецтва. Зміст роботи:. 1. Робота з методичною літературою. 2. Консультація з завідувачем ДНЗ Форми представлення результатів самоосвіти:
Місяць: Березень. Мета: 1.Усвідомити значення і застосування дихальної гімнастики в режимі дня дітей 1 молодшої групи. 2.Проведення відкритих розвивально-виховних заходів (свята, розваги). 3.Захист творчого звіту вихователя ДНЗ на рівні ЗШ. Зміст роботи:. 1. Через вивчення літератури з питання зрозуміти значення дихальної гімнастики для дітей молодшої групи. -Яковлева Л., Юдіної Р. Дошкільне виховання. - 1997. - № 2. - С. 14-20 2.Консультації з мед. сестрою д \ с, досвідченими вихователями, відвідування режимних моментів з використанням дих. гімнастики. 3. Складання і подальше ведення графіка захворюваності дітей («Паспорт здоров'я») Форми представлення результатів самоосвіти: 1. Презентація для батьківських зборів «Значення і застосування дихальної гімнастики у дітей». 2. «Паспорт здоров'я» 3. Картотека дихальної гімнастики 4. Відкритий розвивально-виховний захід «Дуже маму я люблю». 5. Захист творчого звіту вихователя ДНЗ: Презентація «Досвід роботи вихователя Кодак В.Ю.»
Місяць: Квітень. Мета: Освоїти спосіб виховання культурно-гігієнічних навичок у дітей першої молодшої групи в процесі сприйняття фольклору. Зміст роботи:. 1. Вивчення рівня сформованості дітей. 2. Анкетування батьків. 3. Підбір фольклорних форм для різних видів діяльності. Картотека потішок до різних видів діяльності дітей. Альбом для батьків «Улюблені потішки наших дітей". |
Місяць: Травень.
Мета: 1.Висвітлення роботи вихователя ДНЗ в інтернет-ресурсах. 2.Самоосвіта вихователя. 3. Подяки, Грамоти, Свідоцтва. 4.Друковані роботи.
Зміст роботи:
1.Висвітлення роботи вихователя ДНЗ в інтернет-ресурсах: Padlet дошці «Готуємось до атестації», «Робота вихователів з дітьми» в групі Facebook «Навчально-виховний процес з дітьми Олександрівського ДНЗ "Малятко"»
2.Самоосвіта вихователя: Систематичне опрацювання методичної літератури. Публікації на порталах освітян власних розробок занять, свят, розваг, картотеки ігор, дидактичних вправ та завдань для дошкільнят.
- Підвищення кваліфікації: Участь у вебінарах, тренінгах, курсах підвищення кваліфікації, самоосвіта.
3.Подяка: «За вагомий внесок у розвиток онлайн бібліотеки методичних матеріалів»
Грамоти: «За активне використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній роботі", «За високий професіоналізм, виявлений у процесі створення та розвитку власної інформаційної сторінки», «За активну участь в роботі, спрямованій на підвищення якості освіти», «За науково-просвітницьку та освітню діяльність», «За вагомий особистий внесок та визначні досягнення спрямовані на розвиток освітнього проекту»
Свідоцтва: Понад 100 документів.
4.Друковані роботи: Розробки конспектів занять з образотворчого мистецтва із використанням нетрадиційних технік образотворчого мистецтва.