ПЛАН-СХЕМА ДЛЯ ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ УЧНІВ "Створення розуміння основних понять і категорій"

Про матеріал
Процес над формуванням історичних понять належить до теоретичного компоненту складу навчального історичного матеріалу і є важливою складовою шкільної освіти. Оволодіння історичними поняттями свідчить про засвоєння учнями найважливіших характерних ознак історичних фактів. Пам'ятка - це можливість роботи за алгоритмом для дітей з різними здібностями. Пам'ятки розвивають комунікативні компетенції того, хто навчається.
Перегляд файлу

 

Створення розуміння основних понять і категорій

 

  1. Уважно прочитайте формулювання поняття.
  2. Якщо воно містить терміни і слова, у розумінні яких ви не впевнені, то з'ясуйте їх значення за відповідними словниками (тлумачними, іншомовних слів, спеціальними тощо).
  3. Аналізуйте наведене визначення поняття за його складом.
    1. Установіть той центральний змістовний елемент, без якого воно втратить свій сенс.
    2. Визначте складові, які доповнюють і конкретизують центральний елемент.
  4. З'ясуйте, у якому розумінні використовується поняття (широкому, вузькому, спеціальному, з позицій певного історичного типу світогляду тощо).
  5. Порівняйте формулювання, яке ви аналізуєте, з іншими визначеннями цього поняття. При цьому пам'ятайте, що необхідно порівнювати аналогічні розуміння цього поняття.
  6. Спробуйте сформулювати власне визначення поняття в цілому або тих його окремих частин, що здаються вам важкими для запам'ятовування. Подумайте над тим, чи змінить ваше визначення зміст поняття.
  7. Установіть, якими є характерні риси і особливості поняття.

 

 

doc
Додано
24 лютого 2021
Переглядів
462
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку