План уроку № 12 з предмета «Технологія штукатурних робіт 3 розряду»

Про матеріал
План уроку № 12 з предмета «Технологія штукатурних робіт 3 розряду» Модуль ШТ-3(2-3).1. Виконання робіт перед оштукатурюванням поверхонь ШТ – 3(2-3).1.1.Підготовка поверхонь під оштукатурювання Тема уроку № 12: Вимоги до готовності будівлі під штукатурення. Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню
Перегляд файлу

План уроку № 12  з предмета «Технологія штукатурних  робіт 3 розряду»

Модуль ШТ-3(2-3).1. Виконання робіт перед оштукатурюванням поверхонь

ШТ – 3(2-3).1.1.Підготовка поверхонь під оштукатурювання

Тема уроку № 12: Вимоги до готовності будівлі під штукатурення. Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню

Компетентності:                                                                                    Загальнопрофесійні компетентності – формувати знання та уміння, при вивчені  вимог до готовності будівлі під штукатурення та вимог до поверхонь, що підлягають штукатуренню                                               

Ключові компетентності – формувати  психологічні, когнітивні, соціально-особистісні, інформаційні, комунікативні здібності й уміння , що дають змогу особі розуміти ситуацію, досягати успіху в особистісному і професійному житті, набувати соціальної самостійності та забезпечують ефективну професійну й міжособистісну взаємодію.

Професійні компетентності – формувати знання та уміння особи, які дають їй змогу виконувати трудові функції, швидко адаптуватися до змін у професійній діяльності та є складовими відповідної професійної кваліфікації.                        Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Методи проведення уроку: лекція-діалог,  індивідуальне опитування,  самостійна робота доповнення «Асоціативного куща», самостійна робота з інтернет-ресурсами,  метод «Пошук інформації», робота в парах .

Мотивація:   сучасний штукатур повинен знати вимоги до готовності будівлі під штукатурення та вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню, що дає формувати загальнопрофесійні, ключові, професійні компетентності.

Міжпредметні зв’язки:  предмет «Охорона праці»

Методичне забезпечення: опорний конспект для здобувачів освіти для уроку з технології штукатурних робіт  № 12 «Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню», практичне завдання для застосування знань, формування вмінь та навичок уроку №12, електронний підручнику «Штукатурні роботи» https://docs.google.com/document/d/1p3XeT-mCYQ37YRlyiAN5GNa-BNvHlTDg/edit, підручник Т.Є.Остапчеко «Технологія опоряджувальних робіт»

Домашнє завдання

Обов’язковий мінімум

1.Опрацювати параграф 4.4-4.5 підручник Т.Є.Остапчеко «Технологія опоряджувальних робіт» та  інтернет ресурси електронний підручнику «Штукатурні роботи» https://docs.google.com/document/d/1p3XeT-mCYQ37YRlyiAN5GNa-BNvHlTDg/edit .

2. Відповісти на запитання на стор. 102 ( 16-20)

Творчий рівень   

3. Виконати презентацію  «Вимоги до готовності будівлі під штукатурення» або презентацію «Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню»

Перебіг уроку

1. Організаційна частина 2 хвилини.

2. Актуалізація знань – 8 хвилин.  

3. Викладання нового матеріалу – 22 хвилин.

4. Закріплення нового матеріалу – 10 хвилин.

5. Завдання для наступного уроку – 3 хвилини.

1. Організаційна частина

2. Актуалізація знань

Для актуалізації знань здобувачам освіти пропонується відповісти на запитання .

1. Що таке штукатурні шари?

2. Які існують  штукатурні шари ?

3.Що таке набризк?

4. Що таке грунт ?

5. Що таке накривка ?

 

Викладання нового матеріалу

За технічними умовами без спеціальної (додаткової) підготовки штукатурять поверхні:

1. Якщо відхилення поверхні і кутів конструкції від вертикалі не більше 10 мм на поверхні при кладці з цегли і дрібних блоків або при виготовленні конструкції з деревини: не більше 20 мм при кладці з буту, бутобетону та бетону.

2. Не більше 20 мм при кладці з буту, бутобетону та бетону; відхилення перекриття від горизонталі не більше 2 мм на 1 м довжини і не більше 10 мм на одне приміщення.

3. На поверхнях не повинні залишатися незакладені великі отвори, щілини та борозни.

4. Дерев'яні стелі та перегородки обшивають дошками завширшки не більше 10 см, широкі дошки повинні бути розколоті та закріплені цвяхами так, щоб залишились поздовжні щілини.

5. Дерев’яні стіни з колод чи брусків, а також саманні штукатурять лише після повної  усадки, бажано через декілька місяців після спорудження .

 

4. Закріплення нового матеріалу

 

Щоб визначити рівень знань та вмінь на  етапі застосування знань, формування вмінь та навичок, а також способів діяльності здобувачів освіти викладач застосовує систему вправ у вигляді самостійного практичного завдання. Для цього викладач використовує метод «Пошук інформації». Учні працюють в парах, доповнюють «Асоціативний кущ». При виконанні цього завдання здобувачі освіти використовують опорні конспекти для учнів уроку №12 «Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню».

Це завдання здобувачі освіти виконують за змішаною формою навчання, можуть виконувати за допомогою опорного конспекта для здобувачів освіти  «Опорний конспект для здобувачів освіти для уроку з технології штукатурних робіт  № 12 «Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню» та надається можливість виконувати також за допомогою інтернет ресурсів, а саме використовуючи  конспект для учнів для уроку № 12 «Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню» з предмета «Технології штукатурних  робіт 3 розряду»

https://drive.google.com/drive/folders/10wFMQmddqaJhwFXmESSrYNr5j4JFW4Js

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самостійне практичне завдання для застосування знань, формування вмінь та навичок  для здобувачів освіти для уроку №12. Доповніть ребуси.

Асоціативний кущ .

 

Ребуси .

 

Початковий   рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

Середній  рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Достатній рівень

 

 

 

 

 

 

 

Високий рівень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Опорний конспект для здобувачів освіти для уроку з технології штукатурних робіт  № 12 «Вимоги до поверхонь, що підлягають штукатуренню»

 

 

 

 

 

Температорно- вологісний режим під час виконання штукатурних робіт

 

 

 

 

 

               

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Види поверхонь, що підлягають обштукатуренню

 

Поверхні, що підлягають обштукатуренню

 

Гіпсобетонні поверхні

 

 

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=ac4cdd14d6810cf46466d22c10adf3a0-86-144&n=21          http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=967a92ac2df4527f09947111f315708e-14-144&n=21

 

Цегляні поверхні

http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=07d622d64b14ef024a5451eec93e3bfb-75-144&n=21          http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=015774b5595d049bc2ef3c21343dd98c-65-144&n=21 

 

Дерев’яні поверхні

 http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=c8c2b0b4f041b04983595acc442bfec2-02-144&n=21        http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=bce1a8d3419a007296a5647630882d93-17-144&n=21           

Бетонні поверхні

http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=8beff4ca9676c1b6fc01f25569db854a-139-144&n=21         http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=a7fa2e81949fb050b5cc1a7836517ad5-39-144&n=21

Бутові поверхні

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=7c9630ba80056d8aae47e26c894ed3a4-128-144&n=21      http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=ff3ca8fc17099bce32aa19935be20c10-55-144&n=21

Глинобитні поверхні

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=74abbd99c4200d02d5bda5d8735474ed-116-144&n=21      http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=f5476f81e622757a5f581e91224fd916-117-144&n=21

Шлакобетонні поверхні

 

http://im0-tub-ua.yandex.net/i?id=5f5083895c0be8bbad5d7fe193899037-63-144&n=21       http://im3-tub-ua.yandex.net/i?id=6713a297803d3844ff34dec9739dbe3a-64-144&n=21

Металеві поверхні

http://im1-tub-ua.yandex.net/i?id=7baca52a49581dd9ec318042c03e1a14-123-144&n=21       http://im2-tub-ua.yandex.net/i?id=2cc402ae566f4733640fe13251e95edf-86-144&n=21

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
21 січня 2022
Переглядів
429
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку