План уроку
Тема: 2 Приготування соусів
Тема уроку:1Приготування соусів на бульйонах: червоний, білий основні ті їх похідні.
Мета уроку: Навчити організації робочого місця; технології приготування соусів; попередження недоліків приготуванні соусів; дотримання вимог у санітарії.
Навчально-виробничі роботи: пасерування борошна, приготування бульйону; розведення пасеровки; пасеровка овочів; з’єднання, проціджування, протирання, доведення до кипіння.
Хід уроку:
1.Організаційна частина __5__хвилин: перевірка присутніх, зовнішній вигляд, наявність щоденників.
Доповідь бригадира про наявність в учнів спецодягу, готовність учнів до уроку виробничого навчання.
2. Вступний інструктаж 40__хвилин
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
2.2. Перевірка знань учнів з питань:
1.В чому особливість приготування солянки збірної?
2.Технологія приготування холодних супів.
3.Що є рідкою основою солодких супів?
4.Назвіть вимоги до якості супів.
5. Температура подавання холодних та гарячих супів.
2.3. Інструктування учнів за матеріалами уроку:
Пасерування борошна; приготування бульйону; розведення; пасерування овочів (розведення томат–пюре); з’єднання; варіння; проціджування, протирання, заправлення, подавання.
2.4. Закріплення матеріалу вступного інструктажу.
1. Назвіть похідні соуси червоного основного.
2 . Як приготувати овочеву пасеровку для соусу томатного?
3. Вправи або самостійне виконання завдань учнями та поточний інструктаж
3.1. Цільові обходи: Перевірка правильності заповнення щоденників з виробничого навчання.
4. Заключний інструктаж __45__хвилин: Перевірка знань, отриманих учнями під час заняття, виправлення помилок. Оголошення оцінок.
Домашнє завдання: накреслити схему приготування соусу червоного основного та білого основного В. С. Доцяк ст.232, ст.238
План уроку
Тема: 2. Приготування соусів
Тема уроку: 2.Приготування молочних та сметанних соусів; холодних соусів; заправок; маринаду овочевого; солодких соусів.
Мета уроку: Засвоїти прийоми і навички з приготування молочних та сметанних соусів, заправок, маринаду, холодних, солодких соусів, розвивати пізнавальну активність.
Навчально-виробничі роботи: Пасерування борошна, розведення борошняної пасеровки, з’єднування компонентів, проціджування, доведення до кипіння, заправлення, подавання.
Хід уроку:
Перевірка присутніх, зовнішній вигляд, наявність щоденників.
Доповідь бригадира про наявність в учнів спецодягу, готовність учнів до уроку виробничого навчання.
2. Вступний інструктаж __40__хвилин
2.1. Повідомлення теми та мети уроку.
2.2. Перевірка знань учнів з питань:
1. Яку пасеровку та бульйон готують для приготування червоного основного соусу?
2. За якими ознаками класифікують соуси?
3. Як розрізняють соуси за консистенцією?
4. Назвати продукти які входять до складу білого основного соусу?
2.3. Інструктування учнів за матеріалами уроку:
1. Приготування основи для молочних соусів:
2.Білу жирову борошняну пасеровку розвести гарячим молоком.
3.Приготування соусу молочного різної консистенції; сметанного.
4. Розведення крохмалю для приготування солодких соусів.
2.4. Закріплення матеріалу вступного інструктажу.
1. Як поділяють молочні соуси залежно від консистенції?
2. Чому сметанні соуси готують на основі білого основного соусу?
3. Які соуси готують без борошна?
4. Які продукти входять до складу заправки для салатів?
3. Вправи або самостійне виконання завдань учнями та поточний інструктаж
3.1. Цільові обходи:
1.Перевірка правильності організації робочого місця.
2. Виконання завдання.
3.Дотримання учнями правил з охорони праці.
4. Безпеки життєдіяльності санітарії і гігієни.
4. Заключний інструктаж __45__хвилин: аналіз роботи кожного учня, визначення позитивних і негативних явищ, виправлення помилок, оголошення оцінок.
Домашнє завдання: Складіть технологічну схему приготування соусу молочного. Повторити В. С. Доцяк