План уроку за темою Реєстрове козацтво. Козацькі повстання кінця ХVІ ст. Історія України 8 клас

Про матеріал
План уроку за темою Реєстрове козацтво. Козацькі повстання кінця ХVІ ст. Історія України 8 клас
Перегляд файлу

 

План уроку за темою

Реєстрове козацтво. Козацькі повстання кінця ХVІ ст.

Історія України 8 клас

 

 

Тема

Розділ 2. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА  (ХVІ – ПЕРША ПОЛОВИНА ХVІІ ст.)

Реєстрове козацтво. Козацькі повстання кінця ХVІ ст.

І. Реєстрове козацтво.

ІІ. Формування козацького стану.

ІІІ. Козацькі повстання кінця ХVІ ст.

Очікувані результати уроку

Учні/учениці мають навчитись:

Розуміти поняття «реєстрове козацтво», «низове козацтво», знати час і причини його виникнення, визначати причини та наслідки козацьких повстань к. XVII ст., показувати на карті місця повстань та розташування реєстровців

Методи роботи/навчання (дії)

Вступна розповідь, робота з картою, робота з поняттями, оголошення проблемного питання, метод «ПРЕС», робота з підручником, у групах, робота з документом.

Робота в групах, тестові завдання, відповідь на проблемне питання

 

Матеріали, обладнання

Підручник, атлас карт, контурні карти. презентація


Оцінювання/прогрес (результати)

Учні знають дати, розуміють поняття, пояснюють причини і наслідки утворення реєстрового козацтва та козацьких повстань, висловлюють і обгрунтовують власні судження з приводу політики Речі Посполитої щодо козацтва.

Метод «Мікрофон».

Відповідь на проблемне питання.

Відповідь на питання підручника.

 

 

 

 

 

 

 

План уроку за темою

Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна.

Історія України 8 клас

 

Тема

Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна.

І. Походи козаків першої чверті ХVІІ ст.

ІІ. Петро Конашевич – Сагайдачний.

ІІІ. Військо Запорозьке і Хотинська війна.

 

 

Очікувані результати уроку

Учні/учениці мають навчитись:

Знати дати та напрямки козацьких походів, розуміти їх значення, навчитись характеризувати історичну особу, її роль, 

вчитись критично оцінювати події і суспільні явища, аналізувати події.

 

 

Методи роботи/навчання (дії)

Робота з картою, контурними картами,

характеристика особи за документом, відео; «хмаринка слів»,

«коло ідей», складання плану події, встановлення причинно – наслідкових зв’язків,  встановлення хронологічної послідовності подій.

 

Складання хронологічної таблиці, визначання ролі особистості, обговорення проблемного питання,

 

 

Матеріали, обладнання

Підручник, відеоматеріали, карта, контурні карти

 

 

Оцінювання/прогрес (результати)

Знають дати походів, поняття, імена осіб, розуміють роль особи у боротьбі за права козаків, пояснюють політику Речі Посполитої щодо козацтва, висловлюють власні міркування щодо ролі козацтва.

 Тести. Результати роботи з контурними картами. Відповідь на проблемне питання

docx
Додав(-ла)
Буренко Олег
Додано
17 березня
Переглядів
32
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку