План уроку за темою
Реєстрове козацтво. Козацькі повстання кінця ХVІ ст.
Історія України 8 клас
Тема
Розділ 2. СТАНОВЛЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО КОЗАЦТВА (ХVІ – ПЕРША ПОЛОВИНА ХVІІ ст.)
Реєстрове козацтво. Козацькі повстання кінця ХVІ ст.
І. Реєстрове козацтво.
ІІ. Формування козацького стану.
ІІІ. Козацькі повстання кінця ХVІ ст.
Очікувані результати уроку
Учні/учениці мають навчитись:
Розуміти поняття «реєстрове козацтво», «низове козацтво», знати час і причини його виникнення, визначати причини та наслідки козацьких повстань к. XVII ст., показувати на карті місця повстань та розташування реєстровців
Методи роботи/навчання (дії)
Вступна розповідь, робота з картою, робота з поняттями, оголошення проблемного питання, метод «ПРЕС», робота з підручником, у групах, робота з документом.
Робота в групах, тестові завдання, відповідь на проблемне питання
Матеріали, обладнання
Підручник, атлас карт, контурні карти. презентація
Оцінювання/прогрес (результати)
Учні знають дати, розуміють поняття, пояснюють причини і наслідки утворення реєстрового козацтва та козацьких повстань, висловлюють і обгрунтовують власні судження з приводу політики Речі Посполитої щодо козацтва.
Метод «Мікрофон».
Відповідь на проблемне питання.
Відповідь на питання підручника.
План уроку за темою
Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна.
Історія України 8 клас
Тема
Походи козаків першої чверті ХVІІ ст. Петро Конашевич-Сагайдачний. Хотинська війна.
І. Походи козаків першої чверті ХVІІ ст.
ІІ. Петро Конашевич – Сагайдачний.
ІІІ. Військо Запорозьке і Хотинська війна.
Очікувані результати уроку
Учні/учениці мають навчитись:
Знати дати та напрямки козацьких походів, розуміти їх значення, навчитись характеризувати історичну особу, її роль,
вчитись критично оцінювати події і суспільні явища, аналізувати події.
Методи роботи/навчання (дії)
Робота з картою, контурними картами,
характеристика особи за документом, відео; «хмаринка слів»,
«коло ідей», складання плану події, встановлення причинно – наслідкових зв’язків, встановлення хронологічної послідовності подій.
Складання хронологічної таблиці, визначання ролі особистості, обговорення проблемного питання,
Матеріали, обладнання
Підручник, відеоматеріали, карта, контурні карти
Оцінювання/прогрес (результати)
Знають дати походів, поняття, імена осіб, розуміють роль особи у боротьбі за права козаків, пояснюють політику Речі Посполитої щодо козацтва, висловлюють власні міркування щодо ролі козацтва.
Тести. Результати роботи з контурними картами. Відповідь на проблемне питання