ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖУЮ Заступником директора з НВР Директор школи:
_____ Островська А.А. ______Ярошенко О.П. _____ вересня 2018 н. р. _____ вересня 2018 н. р.
План
виховної роботи
з учнями 3-го класу
Дружнянської загальноосітньої
школи І-ІІ ступенів
на 2018 – 2019 н. р.
Класний керівник: Богдюк Оксана Вікторівна
План складено на основі програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх
закладів України»
Психолого – педагогічна характеристика класу
• Загальні дані про класний колектив.
У класі 17 учнів.
Хлопчиків – 11
Дівчат- 6.
Віковий склад учнів 8 – 9 років.
• Зміст і характер навчальної діяльності.
Поведінка учнів у класі добра, діти дисципліновані. Батьки ведуть
постійний контроль за навчальними досягненнями учнів. З боку вчителя
постійного контролю потребують Чарков Т., Мазуренко Г., Гріщенко А.,
Оріховський А. Дисципліну на уроці можуть іноді порушувати
Оріховський А., Мазуренко Г., Чарков Т., Шевченко В. До навчальної
праці учні ставляться по-різному, в залежності від їхніх здібностей і
контролю батьків. Але в основному в дітей вироблено бажання вчитися.
Учениця класу Мазуренко Г., та учень Чарков Т., Моєсеєнко С. схильні
до пропусків уроків без поважних причин. Вони проживають у цигансь-
кій сім′ї і за національністю теж цигани. Сім′ї займаються торгівлею,
залучаючи до цього дітей.
• Позашкільне життя класу.
Учні класу є постійними учасниками всіх шкільних заходів. Вони добре
співають, танцюють, декламують вірші. Батьки є постійними учасниками
у виховних заходах та екскурсіях.
• Взаємини всередині колективу.
Учнівський колектив класу згуртований. Діти часто проводять вільний
час разом. Чуйні один до одного.
• Загальні висновки.
Рівень розвитку колективу достатній. Емоційний клімат добрий.
Кількісний склад учнів за віком
Рік народження |
Загалом учнів |
Дівчат |
Хлопців |
2009 рік |
9 |
2 |
7 |
2010 рік |
8 |
4 |
4 |
Соціальний паспорт класу
Соціальні дані |
Кількість |
Прізвище та ім′я учня |
|
Діти - сироти |
- |
|
|
Діти- напівсироти |
1 |
|
|
Багатодітні сім′ї |
5 |
|
|
Неповні сім′ї |
1 |
|
|
Неблагонадійні сім′ї |
3 |
|
|
Діти - чорнобильці |
-
|
|
|
Малозабезпечені сім′ї
|
1 |
|
|
Учні, схильні до негативних проявів |
До правопорушень |
|
|
До пияцтва |
|
|
|
До бродяжництва |
|
|
|
Перебувають на обліку у КМСН
|
|
|
|
Перебувають на внутрішньому обліку |
|
|
|
Обдаровані діти
|
|
|
Робота з батьками
Батьківський комітет
Прізвище, ім′я по батькові |
Місце роботи |
Телефон |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Теми батьківських зборів
Вересень______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________
Жовтень______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________
Грудень_______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Березень______________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Травень_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________
____________________________________________________________________
План роботи
З батьківським комітетом
На 2018 – 2019 н. р.
Вересень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Жовтень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Листопад ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Грудень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Січень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Лютий
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Березень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Квітень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Травень
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Мета і основні завдання
навчально – виховної роботи
Список учнів
№ п/п |
Алфавітний номер |
Прізвище, ім′я по батькові |
Дата народження |
1. |
|
|
|
2. |
|
|
|
3. |
|
|
|
4. |
|
|
|
5. |
|
|
|
6. |
|
|
|
7. |
|
|
|
8. |
|
|
|
9. |
|
|
|
10. |
|
|
|
11. |
|
|
|
12. |
|
|
|
13. |
|
|
|
14. |
|
|
|
15. |
|
|
|
16. |
|
|
|
17. |
|
|
|
Вересень "Прямуй, дитино, в добру путь, у світ, де вчаться і ростуть"
ДАТА |
1,2, 5 – 9 вересня |
12 – 16 вересня |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Свято першого дзвоника. Перший урок ‟Моя рідна школа”.
2. Бесіда за «круглим столом» «Ти – школяр».
|
1. Година здоров՚я «Хочу і можу бути здоровим».
2. Бесіда про правила поведінки на березі водойми. |
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Бесіда ‟Про правила поведінки у їдальні”.
|
1. День фізичної культури і спорту України.
2. Урок гарної поведінки (ознайомлення учнів з режимом школи). Проведення інструктажу ‟Правила безпеки в школі”.
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Розподіл доручень у класі, призначення чергових.
|
1. Бесіда ‟Що означає бути вихованим”.
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1. Година спілкування ‟Виховання свідомої дисципліни і культури поведінки”.
|
1. Індивідуальні консультації для батьків ‟Як допомогти дитині адаптуватися до навчання в школі”.
|
|
ДАТА |
19 – 23 вересня |
26 – 30 вересня |
|
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Ситуативно-рольова гра «Твоя безпека».
2. Бесіда про культуру поведінки учня на перерві.
|
1. Літературне читання «Про хліб».
2. День учителя в Україні.
|
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Спортивні змагання, присвячені Міжнародному дню миру.
2. Подорож до країни здоров'я.
3. Профілактика інфекційних захворювань.
|
1. Бесіда ‟Безпека руху велосипедиста”.
2. Бесіда ‟Якщо хочеш бути здоровим - загартовуйся”.
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Бесіда з хлопчиками про поведінку на перерві.
2. Година спілкування ‟Мій день: хороше і погане”.
|
1. Бесіда про санітарно – гігієнічні вимоги для учнів.
2. Бесіда з дівчатками про зачіску школярки.
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1. Відвідування сім’ї Чаркова Тахіра, Мойсеєнка Саліма з метою обстеження житлово – побутових умов.
|
1. Співбесіда з батьками ‟Роль батьків у формуванні в дітей навичок самостійного оволодіння знаннями”.
|
|
Жовтень "Осінь щедра на врожай, золота, багата"
ДАТА |
3 – 7 жовтня |
10 – 14 жовтня |
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Причини виникнення пожеж. Безпечна поведінка вдома.
2. Конкурс малюнків ‟Вогонь не іграшка!”.
|
1. Гра-бесіда «Пори року».
2. Бесіда про необхідність дотримання правил та обов'язків учнів.
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Бесіда ‟Поширення отруєння грибами. Рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь”.
|
1. Бесіда ‟Причини виникнення пожеж”.
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Бесіда про взаємовідносини в класі ‟Ти і твої друзі”.
2. Бесіда ‟Подаруй свято іншим”.
|
1. Бесіда ‟Як треба вчитися”.
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1. Залучення батьків до участі в акції ‟Подаруй бібліотеці книгу”.
|
1.Індивідуальні поради батькам щодо організації навчання та відпочинку дітей вдома.
|
ДАТА |
17 - 21 жовтня |
24 - 28 жовтня |
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Конкурс малюнків ‟Моє дитинство”.
2. Виховна година ‟Насилля у сім'ї та як з ним боротися”.
|
1. Свято осені.
2. Конкурс малюнків ‟Осінь щедра на врожай, золота, багата”.
2. Прибирання та оформлення класної кімнати.
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Розучування вправ ранкової гімнастики.
2.Бесіда ‟Поведінка і здоров'я”.
|
1.Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул(поведінка на дорозі; користування побутовими електроприладами; сірниками; газом; вибухонебезпечними речовинами; з незнайомими людьми; перехід залізниці; на будівництві; вивчення основних телефонних номерів. |
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1.Година спілкування ‟Твої домашні обов'язки”.
2.Рейд – перевірка стану збереження підручників.
|
1.Консультації для учнів, які потребують допомоги у навчанні. |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1. Бесіда з батьками про організацію дозвілля для дітей на канікулах.
|
1. Загальношкільні батьківські збори "Що заважає і що допомагає дитині вчитися."
2. Залучення батьків до поїздки в місто Київ на екскурсію.
|
Листопад «Мова – жива скарбниця історії народу»
|
||
ДАТА |
7 - 11 листопада |
14 – 18 листопада |
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Інтегроване заняття з правової освіти «Великі права маленької дитини».
2 .День української писемності та мови. Виховна година ‟Наша мова”.
|
1. Бесіда ‟Чисте приміщення – здорові легені”.
2. Подорож до країни Дружби.
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Бесіда медичного працівника про запобігання захворювання простудними хворобами.
2. Бесіда про користь та шкоду для здоров'я перегляду телепередач, ігор на комп'ютері.
|
1. Проведення рухливих ігор під час перерв.
2. Нагадування учням правил користування електричними та газовими приладами. |
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Практичні поради учням ‟Читання – найкраще навчання”.
|
1. Бесіда ‟Права і обов'язки учнів”.
2. Бесіди про навчання та поведінку з учнями, які виявляють ознаки дезадаптації.
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1.Індивідуальні бесіди, консультації для батьків ‟Протидія батьків впливу негативного середовища на дитину”.
|
1.Відвідування сімей з метою вивчення причин низького рівня навчання учнів, виявлення причин неадекватної поведінки батьків.
|
ДАТА |
21 – 25 листопада |
28 – 30 листопада |
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Бесіда ‟Всесвітній день дитини”.
2. Конкурс малюнків ‟Моє дитинство”.
3. 22 листопада – День пам'яті жертв голодомору”.
|
1. Вікторина У Царстві живої природи».
2. Робота ‟Книжкової лікарні”.
3. Бесіда ‟Грип – небезпечна хвороба”. |
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров'я людини.
2. Рухливі ігри на свіжому повітрі під час перерв.
|
1.Бесіда ‟Обережно!Ожеледиця!”. |
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Бесіда ‟Про права і обов'язки дітей”./З Конвенції ООН про права дитини/.
|
1. Бесіда‟Що означає бути ввічливим та чуйним”. |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1. Бесіда на тему ‟Здорова дитина – щаслива родина”.
|
1. Поради батькам ‟Які дитячі періодичні видання переплатити дитині”. |
Грудень «Я – людина. Ми – родина. Дім наш – Україна»
|
||
ДАТА |
1, 5 – 9 грудня |
12 – 16 грудня |
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Спортивно-розважальна програма «Козацькі розваги».
2. Бесіда‟6 грудня – День Збройних сил України”.
|
1. Інтелектуальна гра «Скарбничка спостережливих і допитливих». |
ФІЗИЧНО - ОЗДОРОВЧА РОБОТА
|
1. Бесіда – застереження ‟Необережна поведінка під час гри ‟в сніжки”.
2. Бесіда ‟Як запобігти обморожуванню шкіри. Яку допомогу надають при виявленні обмороження?”.
|
1. Бесіда ‟Обережно: бурульки!”. Правила поведінки на водоймах, покритих льодом.
2. Бесіда ‟Де можна кататися на лижах і санчатах”. |
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Бесіда ‟Для чого людині книга?”.
2. Індивідуальні бесіди з учнями про бережливе ставлення до шкільного та класного майна.
|
1. Бесіда ‟Цінуй кожну хвилину”. (Про раціональне використання часу, вироблення уважності, дисциплінованості). |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1.Залучення батьків до участі в акції ‟Милосердя”.
|
1.Співбесіди з батьками ‟Приклад батьків – основа морального життя дитини”.
|
ДАТА |
19 – 23 грудня |
26 - 30 грудня |
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Свято Миколая ‟Іде до нас крізь ниви й гори Святий угодник Миколай”.
2. Участь у загальношкільній виставці дитячих робіт ‟У майстер-ні Дідуся Мороза”. Виготовлення іграшок для ялинки.
|
1. Підготовка до Новорічного свята. (Вивчення віршів, розучування пісень, танців, хороводів). 2. Новорічне свято. 3. Новорічна гра – «Коза».
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Бесіда ‟Петарди. Про заборону їх використання”.
2. Бесіда ‟Обережно! На дорозі ожеледиця”.
|
1. Бесіда – інструктаж з дотримання техніки безпеки під час Новорічних свят. Бесіди з попередження дитячого травматизму.
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1.Робота ‟Фабрики Діда Мороза”. (Допомога дітям у виготовленні новорічних прикрас та карнавальних костюмів).
|
1.У гостях у ‟Книжкового лікаря” (Ремонт зіпсованих підручників). |
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1.Батьківські збори: - ‟Підсумки навчально – виховної роботи в класі за І семестр 2016 – 2017 навчального року”.
|
1.Залучення батьків до організації дозвілля дітей під час зимових канікул. |
Січень «З добрим словом щоб зростали, щоб звичаї українські пам'ятали»
|
||
ДАТА |
16 – 20 січня |
23 – 27, 30, 31 січня |
ВИХОВНА РОБОТА |
1. Бесіда ‟Мої зимові канікули”. 2. Конкурс малюнків ‟Зимовий пейзаж”. 3. Літературна гра «Мандрівка казковими стежинами».
|
2. Бесіда-тренінг «Твоя увага».
3. Конкурс кмітливих «Про все на світі». |
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
1. Ігри на свіжому повітрі.
2. Спортивні змагання ‟Старти надії”.
|
1. Бесіда про поведінку з незнайомими речами та предметами.
2. Бесіда про правила поведінки в школі: під час перерв, прогулянки, у їдальні. |
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Бесіда :‟Обережно сказ”.
|
1. Бесіда ‟Профілактика грипу”.
2. Бесіда ‟Чисті руки – запорука здоров'я”.
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
1. Наданнярекомендацій батькам, діти яких мають проблеми з поведінки
|
1. Консультації для батьків ‟Сучасні діти, які вони?” |
Лютий «Квітни, мово, зірницями слова! Я – листок у твоєму саду»
ДАТА |
1 – 3 лютого |
6 – 10 лютого |
ВИХОВНА РОБОТА |
|
|
ФіЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
ДАТА |
|
20 – 24, 27, 28 лютого |
ВИХОВНА РОБОТА |
|
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
Березень «Книга – твій друг, без неї, як без рук»
|
||
ДАТА |
1 – 3 березня |
6 – 10 березня |
ВИХОВНА РОБОТА |
|
українського народу»
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
ДАТА |
13 – 17 березня |
20 – 24 березня |
ВИХОВНА РОБОТА |
|
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
1. Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул: поведінка на дорозі; користування побутовими електроприладами; сірниками; газом; вибухонебезпечними речовинами; з незнайомими людьми; перехід залізниці; на будівництві; вивчення основних телефонних номерів.
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
Квітень « З природою живи у дружбі, то буде вона у службі»
|
||
ДАТА |
3 – 7 квітня |
10 – 14 квітня |
ВИХОВНА РОБОТА |
1 . Розважальний калейдоскоп «Першокласна діжка сміху».
|
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
ДАТА |
|
24 – 28 квітня |
ВИХОВНА РОБОТА |
1.Екологічна година «День Землі».
|
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1.Аналіз стану успішності учнів (визначення інтересу кожного учня до окремих предметів, мотивації ставлення до навчання і, зокрема, до предметів, які дитині даються важче).
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
1.Консультації для батьків «Виховання чуйності і доброти». |
Травень «І дорослі, і малі… хочуть миру на землі»
ДАТА |
3 - 5 травня |
8 – 12 травня |
ВИХОВНА РОБОТА |
|
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
|
ДАТА |
15 - 19 травня |
22 – 26 травня |
ВИХОВНА РОБОТА |
|
|
ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА РОБОТА |
|
|
ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА РОБОТА |
1. Спостереження наявності уваги в учнів один до одного. Чи намагаються допомогти один одному?(бесіда з окремими учнями).
|
|
РОБОТА З БАТЬКАМИ |
|
Підбиття підсумків за перший навчальний рік. Звіт батьківського комітету. Подяка батькам за співпрацю зі школою.
|