11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

План виховної роботи

Про матеріал
Розробка плану виховної роботи, вчителя початкових класів Богдюк Оксани Вікторівни 3 клас
Перегляд файлу

 

 ПОГОДЖЕНО                                                                 ЗАТВЕРДЖУЮ                          Заступником директора з НВР                       Директор школи:

 _____ Островська А.А.                                  ______Ярошенко О.П.                                                                _____ вересня  2018 н. р.                                _____ вересня  2018 н. р.                                                                                                                                                                                                       

 

 

 

 

 

 

 

План

виховної роботи

                                з учнями 3-го класу

               Дружнянської загальноосітньої

                         школи І-ІІ ступенів

на 2018 – 2019 н. р.

Класний керівник: Богдюк Оксана Вікторівна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План складено на основі програми «Основні орієнтири виховання учнів 1-12 класів загальноосвітніх   

                                                                         закладів України»

    

 

 

 

 

 

   Психолого – педагогічна  характеристика класу

 

         Загальні дані про класний колектив.

       У класі 17 учнів.

          Хлопчиків – 11

          Дівчат- 6.

          Віковий склад учнів 8 – 9 років.

         Зміст і характер навчальної діяльності.

       Поведінка учнів у класі добра, діти дисципліновані. Батьки ведуть

          постійний контроль за навчальними досягненнями учнів. З боку вчителя

          постійного контролю потребують Чарков Т., Мазуренко Г., Гріщенко А.,

          Оріховський А. Дисципліну на уроці можуть іноді порушувати

          Оріховський А., Мазуренко Г., Чарков Т., Шевченко В. До навчальної

          праці учні ставляться по-різному, в залежності від їхніх здібностей і

          контролю батьків. Але в основному в дітей вироблено бажання вчитися.

          Учениця класу Мазуренко Г., та учень Чарков Т., Моєсеєнко С. схильні

          до пропусків уроків  без поважних причин. Вони проживають у цигансь-

          кій сім′ї і за національністю теж цигани. Сім′ї займаються торгівлею,

          залучаючи до цього дітей.

          Позашкільне життя класу.

           Учні класу є постійними учасниками всіх шкільних заходів. Вони добре

           співають, танцюють, декламують вірші. Батьки є постійними учасниками

           у виховних заходах та екскурсіях.

          Взаємини всередині колективу.

 Учнівський колектив класу згуртований. Діти часто проводять вільний

            час разом. Чуйні один до одного.

          Загальні висновки.

 Рівень розвитку колективу достатній. Емоційний клімат добрий.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Кількісний склад учнів за віком

 

   Рік народження

Загалом учнів

     Дівчат

 Хлопців

         2009 рік

         9

         2

        7

         2010 рік

        8

        4

        4

 

Соціальний паспорт класу

 

 

      Соціальні дані

        Кількість

  Прізвище та ім′я

               учня

         Діти - сироти

              -

 

 

        Діти- напівсироти

               1

 

        Багатодітні сім′ї

               5

 

        Неповні сім′ї

               1

 

        Неблагонадійні сім′ї

               3

 

        Діти - чорнобильці

               -

 

 

      Малозабезпечені сім′ї

 

               1

 

Учні, схильні до негативних

проявів

 

  До правопорушень

 

 

 

 До пияцтва

 

 

 

До бродяжництва

 

 

Перебувають на обліку у КМСН

 

 

 

Перебувають на внутрішньому

                обліку

 

 

Обдаровані діти

 

             

 

           

 

          Робота з батьками

                  Батьківський комітет

 

   Прізвище, ім′я по батькові

   Місце роботи

      Телефон

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Теми батьківських зборів

Вересень______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

Жовтень______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

______________________________________________________________________________________________________________________________________________

Грудень_______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Березень______________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Травень_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

____________________________________________________________________

____________________________________________________________________

 

 

 

 

 

                                            План роботи

       З батьківським комітетом

               На 2018   – 2019 н. р.

 

 

Вересень

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Жовтень

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Листопад ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Грудень

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Січень

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Лютий

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

Березень

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Квітень

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Травень

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

             Мета і основні завдання

          навчально – виховної роботи

 

  1. Глибоко вивчати індивідуальні особливості учнів, їх інтереси, здібності й потреби.
  2. Виховувати пізнавальні інтереси й активне ставлення до суспільного життя.
  3. Розширювати, поглиблювати і систематизувати розуміння дітьми моральних норм і правил, культурної поведінки в школі, суспільстві.
  4. Формувати практичні вміння школярів справедливо оцінювати свої і чужі вчинки, розвивати емоційн-цінувальне ставлення до них.
  5. Розкривати перед кожним учнем можливості його особистої участі в суспільно корисних справах, залучити до посильного їх виконання.
  6. Виховувати позитивні риси характеру: старанність, організованість, обов′язковість, співпереживання, шанобливе ставлення до старших, чесність, доброту, щирість, дисциплінованість.
  7. На основі традицій, звичаїв, обрядів, свят українського народу прилучати учнів до скарбниць української культури.
  8. Учити учнів турбуватися про своє здоров′я, вивчати з ними правила особистої гігієни.
  9. Вивчати інтереси і потреби сім′ї, удосконалювати зв′язки з нею.

                

 

 

 

 

 

 

                     Список учнів

п/п

Алфавітний

номер

Прізвище, ім′я по батькові

Дата

народження

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

11.

 

 

 

12.

 

 

 

13.

 

 

 

14.

 

 

 

15.

 

 

 

16.

 

 

 

17.

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

           Вересень "Прямуй, дитино, в добру путь, у світ, де  вчаться і ростуть"

 

 

ДАТА

 

    1,2, 5 – 9 вересня

 

             12 – 16 вересня

 ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Свято першого дзвоника.

Перший урок Моя рідна школа”.

 

2. Бесіда за «круглим столом»

 «Ти – школяр».

 

 

 

1. Година здоров՚я «Хочу і можу бути здоровим».

 

2. Бесіда про правила поведінки на березі водойми.

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

           РОБОТА

 

1. Бесіда Про правила поведінки у їдальні”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1. День фізичної культури і спорту України.

 

 2. Урок гарної поведінки (ознайомлення учнів з режимом школи).

Проведення інструктажу Правила безпеки в школі”.

 

      ІНДИВІДУАЛЬНА І

       ГРУПОВА РОБОТА

 

1. Розподіл доручень у класі, призначення чергових.

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Бесіда Що означає бути вихованим”.

 

 

 

 

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1. Година спілкування Виховання свідомої дисципліни і культури поведінки”.

 

 

 

 

 

 

 

1. Індивідуальні консультації для батьків Як допомогти дитині адаптуватися до навчання в школі”.

 

 

ДАТА

 

       19 – 23 вересня

 

             26 –  30 вересня

 ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Ситуативно-рольова гра «Твоя безпека».

 

2. Бесіда про культуру поведінки

учня на перерві.

 

 

 

 

1. Літературне читання «Про хліб».

 

2. День учителя в Україні.

 

 

 

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

             РОБОТА

 

1. Спортивні змагання, присвячені Міжнародному дню миру.

 

2. Подорож до країни здоров'я.

 

3. Профілактика інфекційних захворювань.

 

 

 

 

1. Бесіда Безпека руху велосипедиста”.

 

2. Бесіда Якщо хочеш бути здоровим - загартовуйся”.

 

  ІНДИВІДУАЛЬНА І

  ГРУПОВА РОБОТА

 

1. Бесіда з хлопчиками про поведінку на перерві.

 

2. Година спілкування Мій день: хороше і погане”.

 

 

 

1. Бесіда про санітарно – гігієнічні вимоги для учнів.

 

2. Бесіда з дівчатками про зачіску школярки.

 

 

  РОБОТА З   БАТЬКАМИ

 

1. Відвідування сім’ї Чаркова Тахіра, Мойсеєнка Саліма з метою обстеження житлово – побутових умов.

 

 

 

 

 

 

1. Співбесіда з батьками Роль батьків у формуванні в дітей навичок самостійного оволодіння знаннями”.

 

 

 

 

                       Жовтень "Осінь щедра на врожай, золота, багата"

 

 

ДАТА

                    

              3 – 7 жовтня

 

            10 – 14 жовтня

ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Причини виникнення пожеж. Безпечна поведінка вдома.

 

2. Конкурс малюнків Вогонь не іграшка!”.

 

 

 

 

1. Гра-бесіда «Пори року».

 

2. Бесіда про необхідність дотримання правил та обов'язків учнів.

 

  ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

            РОБОТА

 

1. Бесіда Поширення отруєння грибами. Рослинами та їх насінням. Профілактика харчових отруєнь”.

 

 

 

 

 

 

 

1. Бесіда Причини виникнення пожеж”.

 

ІНДИВІДУАЛЬНА І  ГРУПОВА  РОБОТА

 

1. Бесіда про взаємовідносини в класі Ти і твої друзі”.

 

2. Бесіда Подаруй свято іншим”.

 

 

 

 

1. Бесіда Як треба вчитися”.

 

 

РОБОТА З  БАТЬКАМИ           

 

1. Залучення батьків до участі в акції Подаруй бібліотеці книгу”.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Індивідуальні поради батькам щодо організації навчання та відпочинку дітей вдома.

 

 

 

 

 

 

ДАТА

 

                17 - 21 жовтня

 

          24 - 28 жовтня

ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Конкурс малюнків  Моє дитинство”.

 

2. Виховна година Насилля у сім'ї та як з ним боротися”.

 

 

 

1. Свято осені.

 

2. Конкурс малюнків Осінь щедра на врожай, золота, багата”.

 

2. Прибирання та оформлення класної кімнати.

 

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

          РОБОТА

 

1. Розучування вправ  ранкової  гімнастики.

 

2.Бесіда Поведінка і здоров'я”.

 

 

 

 

 

1.Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул(поведінка на дорозі; користування побутовими електроприладами; сірниками; газом; вибухонебезпечними речовинами; з незнайомими людьми; перехід залізниці; на будівництві; вивчення основних телефонних номерів.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА РОБОТА

 

1.Година спілкування Твої домашні обов'язки”.

 

2.Рейд – перевірка стану збереження підручників.

 

 

 

 

 

1.Консультації для учнів, які потребують допомоги у навчанні.

 РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1. Бесіда з батьками про організацію дозвілля для дітей на канікулах.

 

 

 

1. Загальношкільні батьківські збори "Що заважає і що допомагає дитині вчитися." 

 

2. Залучення батьків до поїздки в місто Київ на екскурсію.

 

 

 

                        Листопад «Мова – жива скарбниця історії народу»           

 

ДАТА

        7 - 11 листопада

     14 – 18 листопада

ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Інтегроване заняття з правової освіти «Великі права маленької дитини».

 

2 .День української писемності та мови. Виховна година Наша мова”.

 

 

1. Бесіда Чисте приміщення – здорові легені”.

 

2. Подорож до країни Дружби.

 

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

              РОБОТА

 

1. Бесіда медичного працівника про запобігання захворювання простудними хворобами.

 

2. Бесіда про користь та шкоду для здоров'я перегляду телепередач, ігор на комп'ютері.

 

 

 

 

1. Проведення рухливих ігор під час перерв.

 

2. Нагадування учням правил користування електричними та газовими приладами.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА РОБОТА

 

1. Практичні поради учням Читання – найкраще навчання”.

 

 

 

 

 

1. Бесіда Права і обов'язки учнів”.

 

2. Бесіди про навчання та поведінку з учнями, які виявляють ознаки дезадаптації.

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1.Індивідуальні бесіди, консультації для батьків Протидія батьків впливу негативного середовища на дитину”.

 

 

 

 

 

 

1.Відвідування сімей з метою вивчення причин низького рівня навчання учнів, виявлення причин неадекватної поведінки батьків.

 

 

 

 

 

 

 

ДАТА

 

         21 – 25 листопада

 

        28 – 30 листопада

ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Бесіда Всесвітній день дитини”.

 

2. Конкурс малюнків Моє дитинство”.

 

3. 22 листопада – День пам'яті жертв голодомору”.

 

 

 

 

1. Вікторина У Царстві живої природи».

 

2. Робота Книжкової лікарні”.

 

3. Бесіда Грип – небезпечна хвороба”.

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

             РОБОТА

 

1. Поняття про джерела струму, їх небезпечність для життя та здоров'я людини.

 

2. Рухливі ігри на свіжому повітрі під час перерв.

 

 

 

 

 

1.Бесіда Обережно!Ожеледиця!”.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА РОБОТА

 

1. Бесіда Про права і обов'язки дітей”./З Конвенції ООН про права дитини/.

 

 

 

 

 

 

1. БесідаЩо означає бути ввічливим та чуйним”.

 РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1. Бесіда на тему Здорова дитина – щаслива родина”.

 

 

 

 

 

 

 

 

1. Поради батькам Які дитячі періодичні видання переплатити дитині”.

                  Грудень «Я – людина. Ми – родина. Дім наш – Україна»

 

ДАТА

           1, 5 – 9 грудня

                12 – 16 грудня

ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Спортивно-розважальна програма «Козацькі розваги».

 

2. Бесіда6 грудня – День Збройних сил України”.

 

 

 

 

1. Інтелектуальна гра «Скарбничка спостережливих і допитливих».

ФІЗИЧНО -  ОЗДОРОВЧА

             РОБОТА

 

 

1. Бесіда – застереження Необережна поведінка під час гри в сніжки”.

 

2. Бесіда Як запобігти обморожуванню шкіри. Яку допомогу надають при виявленні обмороження?”.

 

 

1. Бесіда Обережно: бурульки!”. Правила поведінки на водоймах, покритих льодом.

 

2. Бесіда  Де можна кататися на лижах і санчатах”.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА РОБОТА

 

1. Бесіда  Для чого людині книга?”.

 

2. Індивідуальні бесіди з учнями про бережливе ставлення до шкільного та класного майна.

 

 

 

1. Бесіда Цінуй кожну хвилину”. (Про раціональне використання часу, вироблення уважності, дисциплінованості).

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1.Залучення батьків до участі в акції Милосердя”.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Співбесіди з батьками Приклад батьків – основа морального життя дитини”.

 

 

 

 

 

 

 

ДАТА

 

       19 – 23 грудня

 

           26 - 30 грудня

   ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Свято Миколая Іде до нас крізь ниви й гори Святий угодник Миколай”.

 

2. Участь у загальношкільній виставці дитячих робіт У майстер-ні Дідуся Мороза”. Виготовлення іграшок для ялинки.

 

 

1. Підготовка до Новорічного свята. (Вивчення віршів, розучування пісень, танців, хороводів).

2. Новорічне свято.

3. Новорічна гра – «Коза».

 

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

                 РОБОТА

1. Бесіда Петарди. Про заборону їх використання”.

 

2. Бесіда Обережно! На дорозі ожеледиця”.

 

 

 

 

 

1. Бесіда – інструктаж  з дотримання техніки  безпеки під час Новорічних свят. Бесіди з попередження дитячого травматизму.

 

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА РОБОТА

 

1.Робота Фабрики Діда Мороза”. (Допомога дітям у виготовленні новорічних прикрас та карнавальних костюмів).

 

 

 

 

 

1.У гостях у Книжкового лікаря” (Ремонт зіпсованих підручників).

     РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1.Батьківські збори:

- Підсумки навчально – виховної роботи в класі за І семестр 

 2016 – 2017 навчального року”.

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Залучення батьків до організації дозвілля дітей під час зимових канікул.

     Січень «З добрим словом щоб зростали, щоб звичаї українські пам'ятали»

    

ДАТА

               16 – 20 січня

       23 – 27, 30, 31 січня

ВИХОВНА РОБОТА

 

1. Бесіда Мої зимові канікули”.

2. Конкурс малюнків Зимовий пейзаж”.

3. Літературна гра «Мандрівка казковими стежинами».

 

 

 


1. Гра-мандрівка «Абетка ввічливості».

2. Бесіда-тренінг «Твоя увага».

 

3. Конкурс кмітливих «Про все на світі».

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

            РОБОТА

 

1. Ігри на свіжому повітрі.

 

2. Спортивні змагання Старти надії”.

 

 

 

 

 

 

 

1. Бесіда про поведінку з незнайомими речами та предметами.

 

2. Бесіда про правила поведінки в школі: під час перерв, прогулянки, у їдальні.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА РОБОТА

 

1. Бесіда :Обережно сказ”.

 

 

 

 

 

1. Бесіда Профілактика грипу”.

 

2. Бесіда Чисті руки – запорука здоров'я”.

 

 

 

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

1. Наданнярекомендацій батькам, діти яких мають проблеми з поведінки

 



 

 

1. Консультації для батьків Сучасні діти, які вони?”

           Лютий «Квітни, мово, зірницями слова! Я – листок у твоєму саду»

 

 

ДАТА

          

          1 – 3 лютого

 

             6 – 10 лютого

ВИХОВНА РОБОТА

 

  1.          Бесіда « Допоможи  пташкам та звірям взимку».

 

  1.          Турнір «Лицарі ввічливості».

 

 

 

  1.          Виховна година «Будь чистим і охайним».

 

  1.          Класна  година «Мої чотириногі друзі» (фотографії, цікаві історії про домашніх улюбленців).

 

 

ФіЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

            РОБОТА     

 

  1.          Бесіда «Як поводитися у випадку пожежі? (Розповідь про те, що потрібно робити дитині в потрібній екстремальній ситуації, вправлення на іграшковому телефонному апараті, як набрати 101 і попросити про допомогу).

 

 

  1.          Повторення правил поведінки на вулиці.

 ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА  РОБОТА

 

  1.          Аналіз стану збереження учнями підручників, посібників (навчального приладдя), виставка кращих підручників.

 

 

 

 

 

  1.          Аналіз уміння дітей виконувати розпорядження, висловлювати свою думку, прислухатися до думки товаришів (поради вчителя).

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

  1. «День добрих справ» (спільна трудова діяльність учителів, батьків та дітей).

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Відвідування родин учнів удома. Бесіда на тему «Трудові доручення дитини вдома».

 

ДАТА

 

  1. – 17 лютого  

 

   20 – 24, 27, 28 лютого

  ВИХОВНА РОБОТА

 

  1. Урок-конкурс «Ось і настав Валентинів день».

 

 

 

 

 

 

 

  1. Конкурс знавців рідної мови «Мовний диво-грай».

 

  1. Народознавчі стежини «Зустріч весни в Україні».

 

 

 

 

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

      РОБОТА

 

 

  1. Гра – вікторина «Світлофорчик» (повторення правил  дорожнього руху).

              

  1.  Вправи для збереження зору.

 

 

 

 

 

  1.  Повторення правил поведінки у транспорті.
  2.  Вправи для корекції постави.

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНА І

 ГРУПОВА РОБОТА

 

  1. Спостереження наявності уваги в учнів один до одного. Чи намагаються допомогти один одному?(бесіда з окремими учнями).

 

 

 

 

  1. Вивчення і аналіз інтересу до виконання доручень, розвиток організаторських здібностей дітей. Бесіда  «Якості, які необхідно виховати в собі, щоб бути добрим організатором».

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

  1. Бесіда з окремими батьками про ставлення дітей до навчання.

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Консультації для батьків « Як попередити перевтомлення дитини».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     Березень   «Книга – твій друг, без неї, як без рук»

 

ДАТА

           1 – 3 березня

              6 – 10 березня

ВИХОВНА  РОБОТА

 

  1.          Класна година «Ігри, в які любимо грати» (діти демонструють свої улюблені ігри).
  2.          Година спілкування  «8 березня. Міжнародний жіночий день».

 

 

 

  1. Виховна година «Тарас Григорович Шевченко – безсмертний Кобзар

           українського народу»

 

  1. Свято-конкурс «Міс 1-й клас».

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

          РОБОТА

 

  1.  Конкурс на кращу рухлива гру на свіжому повітрі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Правила безпечної поведінки під час перерв, рухливі ігри.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

 ГРУПОВА  РОБОТА

 

  1.          Вивчення рівня товариськості учнів, їх стосунків один з одним.

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Бесіда  «Як спілкуватися з незнайомими людьми».

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

  1.          Консультація для батьків «Як прищепити  інтерес до читання книжок».

 

 

 

 

 

 

 

  1. Бесіда «Взаємини між батьками в сім'ї та їх вплив на формування особистості дітей молодшого шкільного віку».

 

 

ДАТА

 

           13 – 17 березня

 

         20 – 24 березня

ВИХОВНА  РОБОТА

 

  1. Конкурсно-розважальна програма «Свято птахів».

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Виставка малюнків «Вернісаж весняних барв» (малюємо весну).
  2.          Година спілкування «Рідний край, весну зустрічай»(бесіда про весняні свята, традиції народу, прикмети).

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

        РОБОТА

 

  1.          Весняні ігри – на свіжому повітрі.
  2.          Корекція фізичного здоров'я дітей (розсаджування учнів за партами).

 

 

 

 

 

 

1. Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул: поведінка на дорозі; користування побутовими електроприладами; сірниками; газом; вибухонебезпечними речовинами; з незнайомими людьми; перехід залізниці; на будівництві; вивчення основних телефонних номерів.

 

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА  РОБОТА

 

  1.          Спостереження і оцінка рівня сформованості у дітей культури розумової праці в школі та вдома (виявлення причин її відсутності, добір методів подолання).

 

 

 

  1.          Вивчення і оцінка характеру зв 'язків у колективі : чи ставляться вимоги до своїх друзів, чи вміють бачити в них недоліки?
  2.          Бесіда  про безпечну поведінку під час канікул.

 

 РОБОТА З  БАТЬКАМИ

 

  1.          Батьківські збори –

 

  1.          Залучення батьків до поїздки в  цирк міста Києва.

 

  1.          Відвідування родин учнів удома. Бесіда на тему «Уміння дитини відчувати те що переживають люди, які її оточують».
  2.          Поради батькам  щодо організації відпочинку дітей під час канікул.

 

 

 

                Квітень « З природою живи у дружбі, то буде вона у службі»

 

 

ДАТА

            

                     3 – 7 квітня 

     

                 10  – 14 квітня

ВИХОВНА   РОБОТА

 

  1 . Розважальний калейдоскоп «Першокласна діжка сміху».

 

 

 

 

  1.          Конкурс на найкращий фантастичний малюнок, присвячений Дню авіації і космонавтики.
  2.          Пізнавально-розважальна гра «Космічна подорож маленьких українців».

 

 

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

          РОБОТА

 

  1. Бесіда «Тримай робоче місце в порядку».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Бесіда «Бережи здоров'я змолоду» (загартовування дітей, здорова їжа, фізична культура.
  2.          Бесіда ‟Правила дорожнього руху”.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА  РОБОТА

 

  1.          Бесіда про значення самовиховання у житті людини «Посієш звичку – пожнеш характер».

 

 

 

 

 

 

  1.          Спостереження і аналіз згуртованості класу (як учні ставляться один до одного, до справ класу). Корекція негативних явищ.

РОБОТА  З БАТЬКАМИ

 

  1.          Відвідування родин учнів удома. «Формування здорового способу життя в умовах родини».

 

 

 

 

 

 

  1.          Бесіда консультація «Чи є розбіжності між тим, що говорить дитина, і тим, що вона робить».

 

 

 

ДАТА

 

  1. – 21 квітня

 

           24 – 28 квітня       

ВИХОВНА   РОБОТА

1.Екологічна година «День Землі».

 

  1.          Конкурс на найкращий екологічний малюнок.

 

  1.          Година спілкування «Свято Великдень»,(історія святкування, традиції, звичаї).

 

 

 

  1. Урок пам’яті ‟Дзвони Чорнобиля”

 

  1.          Підготовка до « Свята Букваря».

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

             РОБОТА

 

  1.          Гра «На що схожий настрій» (тренування емоцій).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.          Індивідуальні бесіди про власну гігієну.

ІНДИВІДУАЛЬНА І

ГРУПОВА  РОБОТА

1.Аналіз стану успішності учнів (визначення інтересу кожного учня до окремих предметів, мотивації ставлення до навчання і, зокрема, до предметів, які дитині даються важче).

 

 

  1. Стимулювання виконання правил поведінки школяра у школі і поза школою (створення виховуючи ситуацій, обговорення побаченого, прочитаного, аналіз позитивних і негативних ситуацій у колективі класу).

 

РОБОТА З БАТЬКАМИ

  1.          Зустріч шкільного психолога з батьками з проблеми «Психологічне здоров'я дитини, яка виховується в неповній сім՚ї».

 

 

 

 

 

 

  1.Консультації для батьків «Виховання  чуйності і доброти».

                        Травень «І дорослі, і малі… хочуть миру на землі»

 

 

ДАТА

 

               3 - 5 травня

 

            8  – 12 травня

ВИХОВНА  РОБОТА

 

  1.          Участь у дні цивільної оборони.

 

  1.          Година спілкування «Історія святкування Всесвітнього Дня матері»
  2.          Конкурс малюнків «Портрет моєї матусі».

 

 

  1.          Година спілкування «Що ми знаємо про День Перемоги».

 

  1.          Інтелектуальна вікторина «Найрозумніший клас».

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

          РОБОТА

 

  1.          «Мій щоденник здоров'я (обговорення рухового режиму дня учнів, його корекція).

 

  1.          Повторення правил загартовування повітрям.

 

 

 

 

  1.          Повторення правил загартовування водою.

 

  1.          Вправи для росту.

 

  1.          Бесіда «Правила безпечної поведінки біля водойми».

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНА І ГРУПОВА   РОБОТА

 

  1.          Спостереження і аналіз вміння школярів бачити прекрасне і жити за законами краси (прогулянка – «милування» природою навесні).

 

 

 

 

 

  1.          Бесіда «Як виховувати самоорганізацію, самодисципліну, відповідальність».
  2.          Бесіда  - розповідь «Що таке сумління?» У яких ситуаціях  відчуваєш  докори сумління?

РОБОТА З БАТЬКАМИ

 

  1.          Відвідання сімей учнів удома. Бесіда на тему «Вчіть дитину вчитися» (порівнювання, узагальнювати, встановлювати причинно – наслідкові зв'язки, міркувати, аналізувати).

 

 

 

 

  1.          Поради батькам щодо організації відпочинку дітей під час канікул.

 

 

ДАТА

 

        15 -  19 травня

 

           22 – 26 травня

ВИХОВНА   РОБОТА

 

  1.          Подорож до Країни Ввічливості і добра.

 

  1.          Свято Букваря.

 

 

 

 

 

 

  1. Фізкультурне свято «Мама, тато, я – дружна спортивна сім՚я».

 

  1. Свято Останнього дзвоника».

 

 

ФІЗИЧНО – ОЗДОРОВЧА

         РОБОТА

 

 

  1. Повторення правил поведінки у транспорті.

 

  1. Вправи для корекції постави.

 

 

 

 

 

  1. Підбиття підсумків за рік.

 

  1. Поради дітям щодо  літнього відпочинку.

 

 

 

 

 

 

ІНДИВІДУАЛЬНА  І

ГРУПОВА  РОБОТА

 

1.  Спостереження наявності уваги в учнів один до одного. Чи намагаються допомогти один одному?(бесіда з окремими учнями).

 

 

 

 

 

  1. Ранок веселих завдань «Отримання завдання на літо»,(кожна дитина отримує індивідуальні завдання на літо).

 

 

 

РОБОТА  З БАТЬКАМИ

 

  1. Поради батькам щодо організації відпочинку дітей під час канікул.

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Батьківські збори.

Підбиття підсумків за перший навчальний рік.

Звіт батьківського комітету.

Подяка батькам за співпрацю зі школою.

 

 

 

docx
Додано
19 січня
Переглядів
160
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку