План виховної роботи 3 клас

Про матеріал
План виховної роботи 3 клас на рік. Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Перегляд файлу

 

 

 

План

виховної роботи

класного керівника

ПІП_____________________________

на 2019– 2020н.р.

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

АНАЛІЗ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗА 2018-2019 навчальний рік

 

У класі навчається  ____ учнів.

 Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.

За підсумками минулого навчального року успішність складає:

  • Високий рівень ____  учнів:
  • Достатній рівень ____ учнів;
  • Середній рівень ______ учнів;
  • Початковий рівень _____ учнів.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.

 Протягом одного  року я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні  та нетрадиційні форми та методи роботи класного керівника. Для цього використовую: елементи превентивного виховання, бесіди, диспути, залучаю до виховної роботи батьків . Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила виховні години, бесіди та диспут на дану тематику.

 Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології як:

  • Години спілкування: « Я і колектив», « Шкідливі звички» та ін..;
  • Рольові ігри: «Про дружбу», « Міс Весняночка», «Нумо, дівчатка!»;
  • Виховні години різної тематики.

Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: (чесність, порядність) . З цією метою щоденно провожу бесіди та роз'яснювальну роботу, прагну обговорити кожен маленький чи великий інцидент, що трапляється у класі та спонукаю своїх вихованців до адекватних висновків щодо даної ситуації.

 Формую екологічну культуру школярів, залучаючи їх до організації та проведення таких заходів: прибирання території та класного приміщення, проведення бесід та рольових ігор .

 Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти мене розуміють, підтримують, прислухаються до зауважень та порад .

В цілому клас характеризується позитивно. Учні класу незалежні, доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті. До них достатньо добре ставляться учителі, вважаючи їх перспективними. Клас із середнім рівнем вихованості. „Важка” та схильна до правопорушень не має.

Ефективною роботою з проблемними дітьми є заохочення їх до класних справ, взаємодопомога однокласників.

 В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан виховання у сім'ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У моєму класі є 1 учень з неповної сім'ї  та 3 учнів з багатодітних сімей, на поведінці дітей це не відображається, а на навчанні так .

 Батьківський комітет :

голова: __________________________

члени: ___________________________

Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.

 У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками . Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделювала педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.

 У практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного  та родинного впливу на особистість дитини, для цього я використовую родинні свята. Так цього року ми з батьками організували дітям: день іменинника та інше.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ВІДОМОСТІ ПРО УЧНІВ

1.Анкетні дані

 

п/п

Прізвище, ім’я, по батькові

Дата народження

Домашня адреса

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

 

 

 

6.

 

 

 

7.

 

 

 

8.

 

 

 

9.

 

 

 

10.

 

 

 

11

 

 

 

12.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Соціально-педагогічний паспорт класу

Загальна кількість учнів –

  • Дівчат –
  • Хлопців –

п/п

Категорії

Прізвище, ім’я по батькові учня

Домашня адреса, телефон

1.

Діти-сироти

 

 

 

2.

Напівсироти:

  • Без батька;
  • Без матері.

 

 

 

3.

Діти-інваліди

 

 

 

4.

Неповні сім’ї:

  • Сім'ї без батька.

 

 

5.

Малозабезпечені сім'ї

 

 

 

6.

Діти-чорнобильці:

 

 

7.

Багатодітні сім'ї

 

 

 

8.

Неблагополучні сім'ї:

  • Батьки пиячать;
  • Не справляються з обов’язками;
  • Не приділяють належної уваги;
  • Батьки на обліку в міліції.

 

 

9.

Схильні до правопорушень:

  • Порушують дисципліну;

 

 

 

 

Обдаровані діти :

  • Читці – 
  • Малюють –
  • Танцюють –
  • Співають -  
  •  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ ТА ПРОБЛЕМНІ ПИТАННЯ В РОБОТІ З КЛАСОМ

 

Методична проблема школи:

______________________________________________________________________________________________________

 

Методична проблема класу:

Розвиток творчої особистості  школяра

Мета:

Допомогти кожній дитині розкрити свій потенціал і спрямувати її думки та вчинки у позитивному напрямку, спираючись на світовий досвід людства в царині науки, культури та мистецтва.

 

 

Завдання виховної роботи на 2019-2020 н.р.

 

  • Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки.

 

  • Прищеплювати учням любов до навчання, створювати умови для засвоєння навчальних програм і розвитку творчих здібностей.

 

 

  • Виховувати загальнолюдські моральні якості: людяність, доброту, чесність, правдивість, ввічливість, повагу до людей, любов до праці.

 

  • Надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру.

 

 

  • Виховувати творчі здібності, підтримувати ініціативні, організаторські здібності та естетичні нахили в дітей.

 

  • Виховувати любов до України, свого народу, сім”ї, друзів. Бережливе ставлення до свого здоров’я та здоров’я оточуючих.

 

 

 

 

 

 

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНА ХАРАКТЕРИСТИКА КЛАСУ

 

І. Склад класу

У 3 класі навчається  ___ учнів, з них ___ дівчат і ___ хлопців. Клас вікової норми.

Показники успішності:

  •                  Учнів з високим рівнем навчальних досягнень –
  •                  Учнів з достатнім рівнем навчальних досягнень –
  •                  Учнів з середнім рівнем навчальних досягнень -
  •                  Учнів з початковим рівнем навчальних досягнень -

Учні класу із задоволенням виконують  доручення.

ІІ. Згуртованість класу

За даними останнього анкетування під час вивчення мікроклімату колективу, активність учнів класу виявилось такою:

  •                  ___% дітей проявляють себе активно в житті колективу;
  •                  ___% дітей мають середній рівень активності;
  •                  ___% дітей не цікавляться справами колективу.

Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські . Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу.

ІІІ. Організованість класу

Учні можуть організовувати самостійно такі справи як  прибирання класної кімнати, догляд за квітами та ін.

Організованість класу на достатньому рівні.

IV. Громадська думка у класі

Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помсти - тися.

Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником.

Спостерігається часткове  розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків.

V. Характер зв’язків у колективі

Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, святкові виступи, танці. Товаришують і  в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток.

VІ. Заходи щодо подальшого згуртування класного колективу

Проведення тематичних виховних годин:

 « Дружба між дівчатками та хлопчиками» та інші.

І надалі приймати активну участь класу у загальношкільних заходах.

 

 

 

 

Список учнів та їх доручення

 

№п/п

ПІП

Доручення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список учнів та їх зайнятість у позаурочний час

 

 

 

№п/п

ПІП

Гурток

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Батьківський комітет

 

Голова батьківського комітету:

 ____________________________

Члени батьківського комітету:

 

_________________________________________________________________________________________________________

 

 

План роботи батьківського комітету

1.Засідання батьківського комітету. План роботи на І-семестр (18.09)

 

2.Відвідування родини удома: « Наявність сприятливих умов для навчання дитини» (03.10)

 

3.Взяти участь у підготовці до загальношкільного заходу: «Золота осінь» (жовтень)

 

4.Взяти участь в організації ігор на свіжому повітрі (07.11)

 

5.Засідання батьківського комітету. Вирішення проблем класу (05.12)

 

6.Відвідування родин удома: «Як виховувати працелюбність у дитини» (12.12)

 

7.Взяти участь у проведенні новорічних свят (26.12)

 

8.Засідання батьківського комітету.

 

План роботи на ІІ-семестр (16.01)

 

9.Про профілактику правопорушень серед школярів (20.02)

 

10.Про збір коштів  до батьківського фонду (13.03)

 

11.Засідання батьківського комітету. Ремонт класної кімнати  (17.04)

 

12. Про літнє оздоровлення учнів класу (15.05)

 

13. Про організацію екскурсії для дітей (22.05)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ВЕРЕСЕНЬ   3 клас

 

День знань

Усний журнал

 «Ми всі – єдина сім’я»

 

Година спілкування «Обираємо актив класу».

 

Практичне відпрацювання «Дорога до школи та додому»

 

 

Розповідь «Праця годує, а лінь – марнує»

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Вчимося бути добрими людьми»

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?». Індивід. бесіди з __________

 

Хвилини з мистецтвом «У царстві мистецтва»

Екскурсія «Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа!»

Бесіда про збереження шкільного майна, підручників. Бесіди «Робоче місце школяра», «Режим дня школяра».

 

Гра-мандрівка « Я маю право…»

 

 

 

 

Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.

Індивідуальні бесіди з __________

 

Усний журнал

 «Мої доручення»

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Я – маленький громадянин»

 

 

Усний журнал

 «Живу і навчаюся у родині»

 

Година милування «Музичні захоплення»

Усний журнал «Осінь – щедра господиня».

 

Бесіда «Цінуймо працю інших»

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЖОВТЕНЬ

 

 

 

 

 

Розповідь «Живу і навчаюся у родині»

 

Перегляд кінофільму «Кіномистецтво»

Групова справа «Чисте подвір’я»

 

 

Свято-змагання «Козацькому роду – нема переводу»

 

 

Тематичний зошит «Дорога кожна хвилина»

 

 

Тематичний зошит «Мої досягнення»

 

Тренінг «Як я знаю свої права»

 

 

 

 

 

 

Складання родовідного дерева «Дерево міцне корінням, а людина родом»

Бесіда з окремими дітьми про їх ставлення до навчання.  Індивід. бесіди з __________

 

Година милування «Доторкнутися словом до серця»

 

Бесіда-діалог «Навіщо людина працює»

 

Бесіда-діалог «Легенди нашого краю»

 

 

 

 

 

 

Провести консультації батьків про засоби ліквідації прогалин у знаннях учнів

________________

 

Ситуаційно-рольова гра «Дисципліна і культура»

Година спілкування «Абетка етикету».

Година спостереження «Збережи красу природи»

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЛИСТОПАД

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-розповідь «Мій день, мої вчинки»

 

Ситуаційно-рольова гра «Вчимося етикету»

 

Групова справа «Допоможи книзі»

 

Гра-мандрівка «Моя мала Батьківщина»

 

 

 

 

 

Провести бесіди з батьками учнів, що не встигають

________________

 Школа ввічливості «Ти – вихована дитина»

 

Групова справа «Подарунки осені»

 

 

Година спілкування  «Права дитини – права людини»

 

 

 

Розповідь «Коли я щасливий»

 

Ситуаційно-рольова гра «Я вмію правильно сидіти за столом».

Екскурсія «Подорож стежкою»

Бесіда-розповідь «Знайомимось з професіями»

 

Вікторина «Рід, родина, рідня»

 

 

 

 

 

Тематичний зошит «Твій зовнішній вигляд»

Конкурс малюнка «Фарби осені»

 

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ГРУДЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Якщо твій друг помилився…»

 

Індивідуальні бесіди «Твої домашні обов’язки».

Уявна подорож «Заповідні місця мого краю»

Бесіда «Бережи тепло в школі та вдома».

 

Гра-мандрівка «Мій рідний край»

 

 

 

 

 

Виставка малюнків «Мій улюблений герой»

 

Екологічна розвідка «Що змінилося в природі?».

Бесіда-розповідь «Чи знаєш ти ціну праці»

 

Ситуаційно-рольова гра «Дитяча праця і права дитини»

 

Усний журнал «Як стати добрим»

 

Година милування «Музика поруч з нами»

 

 

 

Конкурс читання віршів «Люби і знай свій рідний край»

 

 

 

Дискусія «Гігієна школяра». Бесіда «Курінню та наркотикам не місце в житті людини».

 

Година спостереження «В усі пори року прекрасна земля»

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

СІЧЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Якщо ти погано вчинив»

 

Перегляд кінофільму «Архітектурні перлини рідного краю»

 

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?». Індивідуальні бесіди з __________

 

 

Уявна подорож «Древня столиця України»

 

 

 

Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.

Індивідуальні бесіди з __________

 

Розповідь «Найцінніше в моєму житті»

 

 

Усна розповідь «До джерел народних ремесел»

 

Перегляд відеороликів про конфлікти в учнівському середовищі

 

 

Конкурс віршів «Родини, родина: від батька до сина»

 

 

Практична робота «Тварини взимку потребують твоєї допомоги»

 

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЛЮТИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс малюнка «Мої мрії»

Конкурс малюнка «Малюю до картинної галереї»

 

Бесіда з окремими дітьми про їх ставлення до навчання. _______

________________

 

Бесіда «Моральні цінності мого краю»

 

 

 

Перегляд фільму «Профілактика інфекційних захворювань»

 

Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»

 

 

 

Усний журнал «Я маю право… кожна людина має право»

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Чужого горя не буває»

 

 

 

 

 

Практична робота «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, кінотеатру, цирку»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь «Дитяча праця та права дитини»

 

 

 

 

 

Усний журнал «Я і мої обов’язки»

 

Бесіда-діалог «Боляче буває всім» (ставлення до тварин)

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

БЕРЕЗЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба»

 

Хвилини з мистецтвом «Мелодія весни»

 

 

 

Екскурсія «Вулицями рідного міста»

 

 

 

 

 

 

 

Година спостереження «Я вишиваю рушничок»

 

Практична робота, збір прислів’їв та приказок «Праця годує, а лінь марнує»

 

Практична робота «Мої права та обов’язки»

 

 

 

 

 

 

 

Тематичний зошит «Про правила товаришування»

Розповідь «Як я дбаю про своє здоров’я»

 

Вікторина «Тварини моєї місцевості»

Бесіда «Навчання – головний обов’язок учня». Індивідуальна бесіда з ________________

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

КВІТЕНЬ

 

Усний твір «Моя рідна вулиця»

 

 

 

 

 

Усний журнал «Здоровим будь!»

 

 

Практична робота «Наш квітник – найкращий»

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Ти на світі не один»

 

Виставка малюнків «Хоровод весняних квітів»

 

Усний журнал «Цінуймо працю інших»

 

Повідомлення «Мої права та обов’язки»

 

 

 

 

Розповідь «Хочу і можу бути здоровим»

 

Година милування «На квіти чарівні подивись»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добродійна акція «Любов. Любов – милосердя. Добродійні справи людини»

 

 

 

Школа ввічливості «Вчимося етикету»

 

Розповідь «Шануймо працю інших».  Індивідуальна бесіда з ________________

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ТРАВЕНЬ

 

Усний журнал «Пам’ятаймо героїв»

 

 

 

 

 

Повідомлення «Продукти харчування: наші друзі й вороги»

 

Рухливі ігри з елементами техніки туризму

 

 

Розповідь «Година пам’яті»

 

 

 

 

 

 

 

Екскурсія «Краса природи рідного краю»

 

Перегляд фільму «Чи знаєш ти ціну праці?»

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетно-рольова гра «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопчики»

 

 

Практична робота «Посаджу дерево»

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Мій день: хороше і погане»

 

 

Бесіда-діалог «Навіщо людина працює»

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Cоломяна Олена Борисівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
13497
Оцінка розробки
4.7 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку