ЗАТВЕРДЖЕНО
Директор закладу
Берегова Л.Л.
___________
«__»_________2018 р.
План виховної роботи
з учнями 5 класу
Кожанського закладу ЗСО І-ІІ ст.
на 2018-2019 н.р.
Класний керівник Науменко Є.О.
Розглянуто на засіданні ШМО класних керівників
Протокол №__ від «__»______2018р.
Керівник ШМО Науменко Є.О.
__________
ПОГОДЖЕНО
Заступник директора з НВР Космінська О.Л.
__________ «____»________2018р.
План виховної роботи 5 класу на І семестр 2018-2019 н.р.
|
І тиждень 03.09 - 07.09 |
ІІ тиждень 10.09-14.09 |
ІІІ тиждень 17.09-21.09 |
IV тиждень 24.09-28.09 |
Ціннісне ставлення до себе |
Година спілкування «Який Я? Яким я хочу бути?»» |
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година спілкування "Вдячність" |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Створення затишку класної кімнати |
|
Трудовий десант «Школа – другий дім» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Заходи в рамках Всесвітньої акції»День юного натураліста України» |
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Година спілкування «Рукотворне диво» |
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Година спілкування «Закони нашого класу» |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями про підготовку да навч. року Джога Н. Загородній Г. |
Індивідуальна бесіда з Пасічною А. з метою ознайомлення з її захопленнями |
Індивідуальна бесіда з Горенецькою С. з метою покращення навчання |
Контроль за станом відвідування школи учнями Ендерса В. Копиці Д. |
Робота з батьками |
Ознайомлення батьків з планом роботи протягом семестру |
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Джоги Н. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Бесіда з батьками Космінської М. та Пасічної А. з метою покращення навчання |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у Всеукраїнському рейді-конкурсі «Увага! Діти на дорозі» |
Олімпійськи тиждень «Щасливі українські діти – здорові, сильні, мужі та спортивні» |
Конкурс композицій із природного матеріалу «Дари осені 2018» |
Проведення спортивно-патріотичної гри «Заграва» |
|
І тиждень 01.10. - 05.10 |
ІІ тиждень 08.10-12. 10 |
ІІІ тиждень 16.10-19.1 0 |
IV тиждень 22.10-26.11 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Година спілкування «Пізнай себе» |
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година спілкування "Щастя, коли тебе розуміють" |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Бесіда «Чи вмія я працювати» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Година спілкування «Природа – наш дім» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Година спілкування «Люби музику – вона облагороджує думки і почуття» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Бесіда «Що таке злочин» |
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Джога Н. Загородній Г. |
Індивідуальна бесіда з Космінської М. з метою ознайомлення з її захопленнями |
Індивідуальна бесіда з Копиця Д.. з метою покращення навчання |
Контроль за станом відвідування школи учнями Горенецької С. Джога Н. |
Робота з батьками |
Провести зустріч з батьками з метою ознайомлення їх з успішністю їх дітей |
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Загороднього Г. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Бесіда з батьками Горенецької С. Джоги Н. з метою покращення навчання |
Участь у загальношкільних заходах |
Участь у святі до Дня працівника освіти |
Взяти участь у місячнику милосердя до Дня людей похилого віку |
Конкурс строю і пісні до Дня козацтва |
Провести урок мужності «Герої не вмирають» |
|
І тиждень 06.11. - 10.11 |
ІІ тиждень 13.11-17.11 |
ІІІ тиждень 20.11-24.11 |
IV тиждень 27.11-01.12 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Година спілкування «Таланти і шанувальники» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година спілкування "Шануймо старших" |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Година спілкування «Даруйте радість людям» |
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Година спілкування «Брати наші менші» |
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Бесіда «Видатні особи нашого краю» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Бесіда «Права та обов’язки учнів» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Загороднього Г. |
Індивідуальна бесіда з Терещенка О. з метою ознайомлення з її захопленнями |
Індивідуальна бесіда з Ендерсом В.з метою покращення навчання |
Контроль за станом відвідування школи учнями Ендерса В. Загороднього Г. |
Робота з батьками |
Провести зустріч з батьками з метою ознайомлення їх з успішністю їх дітей |
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Копиці Д. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Бесіда з батьками Ендерса В. Загороднього Г. з метою покращення навчання |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь у Дні української писемності та мови (онлайн радіодиктант) |
Взяти участь у акції «Молодь за здоровий спосіб життя» |
Взяти участь у конкурсі буклетів «16 днів без насильства» |
Взяти участь в акції «Хвилина пам’яті жертв голодомору» |
|
І тиждень 04.12-08.12 |
ІІ тиждень 11.12-15.12 |
ІІІ тиждень 18.12-22.12 |
IV тиждень 25.12-29.12 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Бесіда «Моє дозвілля» |
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година спілкування "Чи вміємо ми відпочивати?" |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Бесіда «Що мають вміти хлопці і дівчата» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Бесіда «Проблеми природи нашого краю» |
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Година спілкування «Мистецькі уподобання моєї родини» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «Твоя активна життєва позиція» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Ендерса В. |
Індивідуальна бесіда з Горенецькою С. з метою ознайомлення з її захопленнями |
Індивідуальна бесіда з Терещенком О. з метою покращення навчання |
Контроль за станом відвідування школи учнями Копиці Д. Космінської М. |
Робота з батьками |
Провести зустріч з батьками на тему «Успіх 5 класу за І семестр» |
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Космінської М. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Бесіда з батьками Копиці Д. Космінської М.з метою покращення навчання |
Участь у загальношкільних заходах |
Взяти участь в акціях «Червона стрічка» та «Милосердя» до Дня боротьби зі СНІДом та до Дня інвалідів |
Взяти участь у святкуванні Дня волонтерів. Урок мужності до Дня збройних сил. День Св. Миколая |
Взяти участь у конкурсі новорічних стінгазет |
Взяти участь в конкурсі на краще святкове оформлення класу до Нового року |
План виховної роботи учнів 5 класу
на ІІ семестр
Січень
|
І тиждень 21.01-25.01 |
ІІ тиждень 28.01-01.02 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година спілкування "Відповідальність найкращий путівник у вчинках" |
Ціннісне ставлення до праці |
Година спілкування «Як організувати себе» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Загороднього Г. |
Індивідуальна бесіда з Ендерсом В. з метою ознайомлення з її захопленнями |
Робота з батьками |
Провести зустріч з батьками на тему «Планування роботи на ІІ семестр» |
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Пасічної А.. |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Лютий
|
І тиждень 04.02-08.02 |
ІІ тиждень 11.02-15.02 |
ІІІ тиждень 18.02-22.02 |
IV тиждень 25.02-01.03 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
Година спілкування "Турбота за інших людей – головний обов’язок у житті" |
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Година спілкування «Нагодуй птахів» |
|
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Година спілкування «Символи і образи в українському мистецтві» |
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Година спілкування «Герої завжди поміж нас» |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Джоги Н. |
Індивідуальна бесіда з Копицею Д. з метою ознайомлення з її захопленнями |
Індивідуальна бесіда з Горенецькою С.. з метою покращення навчання |
Контроль за станом відвідування школи учнями Пасічної А. та Терещенка О. |
Робота з батьками |
|
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Терещенка О. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Бесіда з батьками Горенецької С. з метою покращення навчання |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
Березень
|
І тиждень 04.03-07.03 |
ІІ тиждень 11.03-15.03 |
ІІІ тиждень 18.03-22.03 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
Година спілкування «Люди, які працюють поруч» |
|
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Година спілкування "Ми відповідаємо за тих, кого приручили" |
|
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
Година спілкування «Культура поведінки: ідемо до театру (музею, цирку, на виставку тощо)» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Ендерса В.. |
Індивідуальна бесіда з Космінською М.. з метою ознайомлення з її захопленнями |
Індивідуальна бесіда з Джогою Н. з метою покращення навчання |
Робота з батьками |
|
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Горенецької С. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
Квітень
|
І тиждень 01.04-05.04 |
ІІ тиждень 08.04-12.04 |
ІІІ тиждень 15.04-19.04 |
IV тиждень 22.04-26.04 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
Година спілкування «Співчуття – перший крок до людяності» |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Година спілкування «Вчись учитись, щоб уміти трудитись» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
|
Година спілкування «Бережи воду козаче, і вона тобі віддячить» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Немає прав без обов’язків» |
|
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Загороднього Г. |
Індивідуальна бесіда з . з метою ознайомлення з її захопленнями Пасічної А. |
Індивідуальна бесіда з Ендерсом В.. з метою покращення навчання |
Контроль за станом відвідування школи учнями |
Робота з батьками |
|
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Джоги Н.. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Бесіда з батьками Ендерса В . з метою покращення навчання |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
Травень
|
І тиждень 30.04-03.05 |
ІІ тиждень 06.05-10.05 |
ІІІ тиждень 13.05-17.05 |
IV тиждень 20.05-24.05 |
V тиждень 27.05-31.05 |
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
|
|
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
|
Година спілкування «Ціна твого підручника» |
|
Ціннісне ставлення до природи |
Годинна спілкування «Барви веселки» |
|
|
|
Година спілкування «Таємниці природи» |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
|
Година спілкування «Естетика побуту українців»
|
|
|
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
Годинна спілкування «В ім’я твого і мого життя» |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Індивідуальні бесіди з учнями з метою виховання культури поведінки Копиці Д. |
Індивідуальна бесіда з . з метою ознайомлення з її захопленнями Терещенка О. |
Індивідуальна бесіда з Загороднім Г. з метою покращення навчання |
Контроль за станом відвідування школи учнями |
|
Робота з батьками |
Провести зустріч з батьками на тему «Успіх 5 класу за ІІ семестр» |
Відвідування сімей з метою ознайомлення з соціально-побутовими умовами проживання дітей Ендерса В.. |
Бесіда з батьками діти яких пропускають заняття |
Бесіда з батьками Загороднього Г. . з метою покращення навчання |
|
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
|
|
Взяти участь у святкуванні Свята останнього дзвоника |
У класі навчаються ___ учнів. З дітьми працюю з___ класу. За цей період склад колективу майже не змінювався.
Матеріальне становище у більшості дітей у сім'ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім'ях, де панує взаєморозуміння та злагода. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників. За підсумками минулого навчального року успішність складає ___ %, є лише __ учні, які не встигають, але ___ учнів закінчили навчальний рік із Похвальним листом. У класі є так званий «резерв» — це учні, що мають декілька оцінок середнього рівня знань, але працюють над їх виправленням.
Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом.
Протягом 2017-2018н.р. я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні форми та методи роботи класного керівника та нетрадиційну, але таку важливу галузь — своєчасну психологічну допомогу вихованцям та їх родинам. Для цього використовую тестування, тренінги та індивідуальні консультації. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов'язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила ряд бесід, годин спілкування на дану тематику.
Правоосвітня робота, метою якої визнаю розуміння і потребу дотримуватися законів України, дає позитивний результат. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розвивальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала відповідні виховні технології, як години спілкування ,рольові ігри, усні журнали, різні виховні години приурочено подіям сучасності та календарним датам,диспути, відверті розмови, тестування,круглі столи,пресконференції. Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру, які є спонукальною силою їх повсякденних дій та вчинків: це чесність, порядність, принциповість, дисциплінованість та працьовитість.
Формую екологічну культуру школярів, були проведені вечори « Казкова феєрія»,
«Чарівна мелодія скрипки». Не минаю естетичну спрямованість виховної роботи. Взаємовідносини класного керівника і учнів класу задовільні. В цілому клас характеризується як дружний, організований, із налагодженою системою самоврядування та хорошим психологічним кліматом.
Наявні угрупування переважно за місцям проживання. Неофіційних лідерів в класі немає. Клас із високим рівнем вихованості, «важких» та «недисциплінованих» учнів лише __. Яскраві індивідуальні особливості органічно впливають на розвиток класу як колективу.
У процесі роботи я бачу, як дорослішають мої вихованці, якими розумними вони стають, як вдало проходить процес їх соціалізації. Вони незалежні, доброзичливі в спілкуванні, емоційно-відкриті та чутливі до моральних проблем.
Не обминаю такий вид діяльності, як корекція поведінки «проблемних» дітей. Дуже ефективним є заохочення таких дітей до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою, роботою на користь школи і також необхідна умова — стимуляція самовдосконалення дітей за допомогою різних тренінгів, наприклад, «Твоя самодисципліна, воля, саморозвиток».
В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан у сім'ї. Адже робота з батьками — один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У-моєму класі є багато неповних сімей та сімей, де батьки тривалий час відсутні, тому вихованням дітей переважно займаються бабусі. Це ускладнює роботу. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом та адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету .в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому.
У роботі з батьками використовую колективні бесіди, зустрічі за «круглим» столом. У години батьківського всеобучу знайомила батьків з новинками педагогічної літератури для батьків з проблем родинної та батьківської педагогіки, моделювала педагогічні ситуації під час батьківських зборів, які допомогли батькам розв'язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками.
Таким чином, мотиваційно-особистісна сфера розвивається відповідно до гармонійного розвитку особистості; у практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини. І на даному етапі співробітництва в результаті виконання загально-виховної, індивідуальної та профорієнтаційної роботи більшість учнів підвищила рівень сформованості моральних, громадянських, гуманістичних, естетичних та інших якостей особистості і більшість учнів обрали шляхи майбутнього навчання та праці.
У 5 класі навчається ( ) учнів. З них ( ) дівчат і ( ) хлопців.
Віковий склад класу:
дівчата: років (2006 р. н.) – ; років (2007р. н.) – ;
хлопці: років (2006 р. н.) – ; років (2007 р. н.) – .
Психологічний розвиток учнів, рівень їх пізнавальної активності відповідає їх віковим особливостям. Серед __ осіб – _ відмінників, осіб – мають достатній рівень, інші – середній. Працездатність у деяких учнів досить висока, про це свідчить рівень їхньої розумової активності. В цілому, аналізуючи рівень навчальних досягнень з основних предметів, варто зазначити, що більшість учнів не повністю використовують свій інтелектуальний потенціал, що, напевно, і є основною причиною середнього та достатнього показника успішності.
Загальний стан здоров’я учнівського колективу позитивний. Але деякі діти мають спеціальну медичну групу рекомендовану для фізичної культури. Деякі учні відвідують школу мистецтв більшість хлопці віддають перевагу грі у футбол. Клас відзначається творчо-обдарованими дітьми, які вміють писати вірші, а також мають акторські здібності, талановито співають Котляр А.Більшість дітей цікавиться гуманітарними науками, люблять читати.
Виховний процес планується та провадиться згідно характеру, темпераменту, індивідуальних рис кожної дитини, із врахуванням умов життя учнів у сім’ї.
Соціометричні дослідження та діагностичні спостереження виявили наявність двох мікрогруп в учнівському колективі. Цікавим є те, що поділ відбувається на гендерній основі. Авторитетом серед хлопців користуються (ПІБ).Серед дівчат лідируючі позиції займають (ПІБ) , причому між ними точиться досить гостра боротьба за лідерство. За даними соціометрії та анкетування більшість дівчат визнає лідером саме Дмитренко А
Помітним позитивним фактором є поліпшення психологічного клімату в класі. Незважаючи на наявний поділ, мікрогрупи здатні працювати разом на спільний результат.
У сім’ях хороші взаємовідносини: взаєморозуміння, повага. Батьки приділяють велику увагу вихованню дітей. Варто відзначити, що батьки всіляко сприяють розвитку творчого потенціалу дітей, намагаючись створити сприятливу атмосферу у класній кімнаті та в побуті.
В той же час існує ряд негативних аспектів, які потребують педагогічного вирішення. В ході спостереження за класом в урочний та позаурочний час було помітно відсутність сформованої культури поведінки, що часто призводить до конфліктів між дорослими та однолітками, погіршення міжособистісних взаємин, ігнорування правил внутрішнього розпорядку школи.
Виявлення причин даної ситуації знаходиться під контролем класного керівника. Проте серед основних вже можна назвати недбалу підготовку учнів до уроків, прогалини у сприйнятті програмового матеріалу під час уроку. З метою запобігання погіршенню ситуації класним керівником проводиться індивідуальна робота з учнями та їх батьками, налагоджено взаємозв’язок з учителями, що викладають у 5 класі, здійснюється сприяння відвідування батьками уроків.
Вересень
Дата |
Індивідуальна робота |
Дата |
Індивідуальна робота |
1-8 вересня |
1.Обговорення з членами активу класу їхніх обв’язків та вимог до коректного спілкування з однокласниками. 2. Індивідуальні бесіди з учнями – вивчення їх інтересів, бажань працювати у певних гуртках. Корекція їхніх інтересів ( при необхідності), поради. |
11 –15 вересня |
|
18-22 вересня |
1.Збір даних про дітей пільгових категорій. 2.Складання соціального паспорту класу. 3.Бесіди з активом класу щодо запитів і бажань учнів у проведенні виховних заходів. |
25- 29вересня |
Яськом Я. з метою усунення запізнень на уроки. |
Жовтень
Дата |
Індивідуальна робота |
Дата |
Індивідуальна робота |
2 жовтня– 6 жовтня |
1.Спостереження, корегування взаємин між учнями класу. 2. Поради окремим учням які виявляють інтерес до вивчення певних предметів.
|
9-13 жовтня |
1.Бесіди з учнями – активізація їх навчальної діяльності. 2. Бесіда з дівчатами про зовнішній вигляд«Мій діловий стиль в одязі».
|
17-20 жовтня |
1.Індивідуальні бесіди, поради учням схильним до простудних захворювань.
|
30жовтня- 3 листопада
|
« Законів життя класу», окремих їх положень, запропонованих учнями.
|
Листопад
Дата |
Індивідуальна робота |
Дата |
Індивідуальна робота |
6-10 листопада |
1.Спостереження, індивідуальні бесіди, корекція вчинків учнів (ПІБ)
|
20-24 листопада |
1.Індивідуальна бесіда з дівчатами « Про гігієнічні навички, корисні звички, стан свого здоров’я»
|
13– 17 листопада |
1.Бесіда з хлопцями « Про наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров’я людини» |
27 листопада – 1грудня |
|
Грудень
Дата |
Індивідуальна робота |
Дата |
Індивідуальна робота |
4 – 8 грудня |
1.Індивідуальні бесіди щодо розподілення вільного та робочого часу учнями.
|
18 -22 грудня |
1.Бесіди з окремими учнями про вміння адаптуватися в різних життєвих ситуаціях та конструктивно впливати на них (ПІБ) 2. Бесіди- поради окремим учням щодо регламентування часу перебування біля комп’ютера.
|
11-15 грудня |
1.Індивідуальні бесіди про позитивно емоційне ставлення до праці. |
25 – 29 грудня |
|
Предмет вивчення |
Методи та прийоми вивчення |
Строки вивчення |
Суб'єкт вивчення |
1. Стан міжособистісних відносин, виявлення лідерів у класному колективі |
1. Соціометрія. 2. Диспут « Хто має право бути лідером? |
Вересень |
Класний керівник |
2. Інтереси та потяги учнів |
1. Анкетування. 2. Діагностика інтересів |
Вересень |
Класний керівник |
3. Умови розвитку особистості учнів |
1. Відвідування учнів удома. 2. Бесіда з батьками |
Жовтень-листопад |
Класний керівник |
4. Самооцінка особистості дитини |
Методики для дослідження самооцінки |
Грудень |
Шкільний психолог |
5. Задоволеність учнів життям у класі |
Колективна творча справа «Поема про клас» |
Грудень |
Класний керівник |
6. Уявлення учнів про ідеальний образ справжніх чоловіка й жінки |
Інтерв’ю « Розумне про життя» |
Лютий-березень |
Класний керівник |
7. Моральна спрямованість учнів |
1. Тест «Міркуємо про життєвий досвід». 2. Акт добровольців |
Квітень |
Класний керівник |
8. Сформованість колективу класу |
1. Методика «Який у нас колектив?». 2. Методика для визначення мотивів участі учнів у справах класу |
Квітень |
Шкільний психолог |
9. Задоволеність учнів і батьків життєдіяльністю у класі |
1. Тести 2. Колективний аналіз |
Травень |
Шкільний психолог Класний керівник |
10. Вихованість учнів |
Стандартизована характеристика школяра (за Б. Бітінасом) |
Травень |
Класний керівник і вчителі, які працюють у класі |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|