План виховної роботи містить матеріали які стануть у пригоді класному керівникові 5 класу. Вони містять потижневн планування (естетичний, фізичний, сімейний і т.д. напрями).
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Світ без наркотиків» |
Бесіда, усний журнал |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Мої захоплення» |
анкета |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
До Міжнародного дня порозуміння з ВІЛ-інфікованими |
Стинівки |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«1 грудня-день боротьби зі СНІДом» |
Класна година |
|
|
Правове виховання батьків |
|
|
Тиждень культури здоровя (02.12-06.12)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
ПДР |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Свято «Перший дзвоник» |
Гімназійне свято |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Перший урок « » Класне свято “Наші іменинники» |
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
Класна година |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Безпека на дорозі» |
Конкурс малюнків, Класна година |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Проведення консультацій для батьків |
|
|
|
|
|
|
Тиждень знань (02.09-06.09)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Пам’ятка «Якщо ви розбили градусника» |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Анкетування з метою виявлення психологічного мікроклімату |
дослідження |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«Що у світі най….?» |
Географічна вікторина |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
За сторінками українських друкованих та Інтернет видань. Огляд подій за тиждень(світ, Україна, культура) |
прес-бюлетень |
|
|
|
|
|
Тиждень географії (03.02-07.02)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поводження велосипедиста |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Розмова з дівчатами про відносини з хлопчиками та однокласниками |
бесіда |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Моя мати найкраща в світі» |
газета |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
«Ми матір називаємо святою» |
Класна година, свято |
с.196 |
Тиждень родинного свята (03.03-07.03)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила безпеки при користуванні газом |
Бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Що треба знати про право і закон» |
Класна година |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
«Як навчитись цінувати розрахований час?» |
Бесіда |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Участь у концерті «Українська пісня – душа народу» |
Гімназійне свято |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«День Української мови та писемності» |
Виховна година |
|
|
Здійснення правової освіти батьків |
Бесіди, консультації |
|
Тиждень української писемності (04.11-08.11)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Обережно на воді!!» |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Маленькі герої Великої війни» |
Усний журнал, презентація |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Виготовлення листівок до свята Дня перемоги |
Творча робота |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Участь у міському параді до Дня Перемоги, привітання ветеранів |
|
|
|
«08.05- День матері»,образ матері в мистецтві і музиці |
Презентація, бесіда |
|
Тиждень військово-патріотичного виховання (05.05-09.05)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Всесвітній день здоров’я» |
Виховна година |
07.04 |
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Перша медична допомога |
Усний журнал, фотовиставка |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Відвідування острову Хортиця |
Єкскурсія |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Здоров’я очима дітей» |
Виготовлення газети, колаж |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Відвідування учнів на дому |
|
|
Тиждень здоров’я (07.04-11.04)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Запобігання отруєнь» |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«я- учень» |
анкета |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Посвята у п’ятикласники «Знайомтеся, це ми!» |
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Конкурс малюнків «Безпека та мир в Україні», «Мій рідний край» |
Конкурс |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Символи нашої державності» |
Класна година |
|
|
«Сімейне свято» |
Година спілкування |
|
Тиждень української символіки (07.10-11.10)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поведінки гімназистів на перерві |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Свято української армії» |
Літературні читання |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«Збережемо природу!» |
Екологічний КВК |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«День української армії» |
газета |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
“Права очима дитини » |
Конкурс |
|
|
«Гармонія спілкування-психоемоційний комфорт дитини» |
Батьківські збори |
|
Тиждень військово-патріотичного виховання (09.12-13.12)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Правила протипожежної безпеки» |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Оформлення классного куточка |
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Вибір класного самоврядування |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Моє улюблене місто» |
Конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Права, свободи, обов’язки громадян України» |
Бесіда за круглим столом, класна година |
|
|
Залучення батьків до гімназійних свят |
|
|
Тиждень безпеки життєдіяльності (09.09-13.09)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поведінки у громадському транспорті |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Найрозумніший» |
Вікторина |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«День Святого Валентина» |
Виховна година |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
«Відомі роботи найвидатніших геніїв України» |
виставка |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Контроль за зовнішнім виглядом учнів |
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Бесіди з батьками індивідуально |
|
|
Тиждень ерудитів (10.02-14.02)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Відповідальність учнів за своє здоров’я |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Історія великого поета |
Усний журнал |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Рейд по перевірці стеження за підручниками |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Вічно живий кобзар» |
Година поезії |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Величний кобзар» |
Класна година, відеофільм про Т.Г.Шевченко |
|
|
|
|
|
Шевченківський тиждень (10.03-14.03)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Світ без наркотиків» |
Конкурс листівок |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Художній музей |
Культпохід |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Участь в акції «Милосердя» |
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Знайомство з творчістю Катерини Білокур» |
Виховна година, класна година |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Спілкування з батьками, консультації |
|
|
Тиждень українського живопису (11.11-15.11)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Небезпечні отруйні рослини та гриби |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Вічно будуть син і мати, будуть люди на землі» |
Сімейне свято, літературно-музична композиція |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Пошук інформації та малюнків |
Підготовка до свята |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
«15.05- Міжнародний день родини» |
Класна година |
|
Тиждень сім ї (12.05-16.05)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Здійснити медико-педагогічний контроль під час уроку фізкультури |
|
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Історія Державного Герба України» |
Класна година |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Організація роботи класного колективу на 2 півріччя |
Класні збори |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Традиції українського народу» |
Фотоколлаж
|
|
|
Бесіда з батьками окремих учнів про відношення до навчання |
|
|
Тиждень українських народних традицій (13.01-17.01)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
ПДР |
Відеофільм, бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Анкета «ти і твої батьки» |
діагностика |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Виготовлення найкращої писанки |
конкурс |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Година спілкування «Великодні дзвони» |
Усний журнал, презентація вишиванок і писанок |
|
|
«Здоров’я наших дітей» |
Батьківські збори |
|
Тиждень духовності (14.04-18.04)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Козацькі розваги» |
Спартакіада |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Хто твій друг?» |
анкета |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Рідний край-Україна» |
Вікторина |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Бережи дружбу, як зіницю ока!» |
Літературні читання |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
“День українського козацтва» (14 жовтня) |
Класна година |
|
|
«Родинні стосунки» (традиції українського народу) |
стенгазета |
|
Тиждень традицій українського народу (14.10-18.10)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поведінки дітей на кризі |
Фото-колаж Сектор «Охорона порядку» |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Події в Україні» |
Прес-бюлетень |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Участь в акції «Милосердя» дітям школи-інтернат до Дня Святого Миколая |
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Перевірка виконання домашнього завдання |
Рейд Сектор «Знання» |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Вгадай мелодію», «Подарунок Святому Миколаю» |
Музична вікторина, конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Музика в Україні» |
Твори-роздуми, пошук інформації |
|
|
«Моральні пріоритети в сім ї» |
Анкета - діагностика |
|
Тиждень української музики (16.12-20.12)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Інструктаж учнів щодо збереження ними здоров’я під час літньої практики та канікул |
|
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Прес-бюлетень зі сторінками українських видань |
Огляд подій |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Звітно-виборчі збори |
Класні збори |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Перевірка стану збереження підручників |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Участь у Святі Останнього Дзвоника |
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Розмова з батьками учнів, з метою виявлення місця відпочинку учнів |
|
|
Тиждень підсумків (19.05-23.05)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила безпечного користування побутовими газовими приладами |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Профілактика запізнень та пропусків уроків в школі |
бесіда |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Наша країна -єдина Україна» |
Класна година до Дня Соборності України |
|
|
|
|
|
Тиждень історії України (20.01-24.01)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Безпека життєдіяльності учнів підчас канікул» |
інструктаж |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Історія Запорізької Січі |
Виготовлення журналу за тематикою |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Взаємостосунки молодших підлітків» |
Діагностика-гра |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Організація чергування в класі,перевірка роботи сектора «Екологія і охорона довкілля» |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Світ професій» |
Година спілкування |
|
|
Відвідування не благополучних родин вдома |
|
|
Тиждень військово-патріотичного виховання (21.10-25.10)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Негативний плив шкідливих звичок на організм |
Бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«Природа і техніка» |
фотовиставка |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«наш біль - Чорнобиль» |
Міський конкурс, вчитель ОТМ |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Велика трагедія - Чорнобиль…» |
Виховна година |
|
|
Консультації батьків про психологічний стан дітей |
|
|
Тиждень Чорнобильської трагедії (21.04-25.04)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поведінки підчас зимових канікул |
Бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Підбити підсумки роботи секторів, підготувати виногороди |
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
|
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Підбити підсумок роботи сектору «Екологія і охорона довкілля» |
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Підготовка та проведення новорічного свята |
Свято |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Підбити підсумок роботи сектору «Захист прав і гідності учнів» |
|
|
|
Бесіда з батьками слабо встигаючих гімназистів |
консультації |
|
Тиждень українських зимових традицій (23.12-27.12)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
“Старти надій»
|
Щкільна Спартакіада |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
|
|
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Година поезії «Наші улюблені вірші» |
Класна година |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
Організація чергування у класі |
|
|
|
«Я хочу жити в якісному світі» |
Конкурс малюнків |
На уроці ОТМ |
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Відвідування міського музею |
екскурсія |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Коли яке слово мовити» |
бесіда |
|
|
«Особливості навчальної діяльності учнів 5х класів у зв’язку з наступністю у навчанні» |
Батьківські збори |
|
Тиждень творчості (23.09-27.09)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила користування електроприладами, при поводженні з джерелами електроструму |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Чим визначна дата 23 лютого?» |
Історична довідка, усний журнал |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«У нас млинці найкращі!» |
«класний вогник» |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«справжні захисники Вітчизни» |
Конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
Проведення обстежень житлово-побутових умов окремих учнів |
Відвідання на дому |
|
Тиждень військово-патріотичного виховання (24.02-28.02)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Обережно, ожеледиця!»
|
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Підготовка матеріалів до газет та класних годин,пошук інформації |
Сектор «культурно-просвітницька робота» |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Між нами дівчатами» або «Чи є привід хвилюватися?» |
«вогник» |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«Винаходи людства» |
газета |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
«Техніка майбутнього» |
Конкурс малюнків |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Рідне місто,його науковці» |
Класна година |
|
|
Консультації для батьків |
|
|
Тиждень наукової та технічної культури (25.11-29.11)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поводження у разі виявлення обірваного електричного дроту |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Які книги ти читаєш? Як часто відвідуєш бібліотеку?» |
Бесіда |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Бесіда з хлопцями про взаємини з дівчатами |
|
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
«Що потрібно знати щоб оберігати природу свого краю» |
Виховна година |
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
|
|
|
|
|
|
|
Тиждень природознавства (28.01-31.01)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Правила поводження у лісі, на відпочинку |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«3 травня-всесвітній день свободи преси» |
Виховна година |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Похід дітей та батьків «Відпочиваємо разом» |
Похід з батьками |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Виготовлення сторінки газети на актуальну тему |
Творча діяльність |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
Участь у суботнику |
|
|
|
|
|
|
Тиждень обізнаності (28.04-02.05)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
«Козацькі розваги» |
Гімназійне свято |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
Святковий концерт «день вчителя» |
Святковий концерт |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
Конкурс (по групах) «Щедрі дари осені» |
Конкурс на класній годині |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
«Праця-запорука успіху» |
Класна година |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
Виставка доробок, виготовлених власноруч «Щедрі дари осені» |
виставка |
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Мій край-моя історія жива» |
Презентація (готує група учнів) |
|
|
|
|
|
Тиждень щедрості рідного краю (30.09-04.10)
Змістові лінії |
Етапи розвитку особистості |
Напрями діяльності |
Тематичний зміст виховної діяльності |
Форми діяльності |
Дата проведення |
|
Фізичний розвиток (ціннісне ставлення до свого фізичного «Я») |
Фізично оздоровча діяльність, профілактика шкідливих звичок, статеве виховання |
Запобігання отруєнь, |
бесіда |
|
Психічний розвиток (ціннісне ставлення до свого психічного «Я») |
Пізнавальна діяльність (інтелектуальне виховання) |
«Добра книга-гарний друг!» |
Виховна година |
|
|
Соціальний розвиток(ціннісне ставлення до свого соціального «Я») |
Вільне спілкування (формування класного колективу) |
«Читач-підліток» |
Анкета, дослідження |
|
|
|
Соціальний розвиток |
Соціально-корисна діяльність |
«Книгу в подарунок бібліотеці» |
Гімназійна акція |
|
|
|
|
|
||
|
Соціальний розвиток |
Художньо-естетична діяльність |
|
|
|
|
Духовний розвиток |
Ціннісно-орієнтаційна діяльність, формування сімейних, патріотичних, морально-етичних, громадянських цінностей |
«Моя улюблена книга» |
Виставка у класній кімнаті, презентація книжки |
|
|
Індивідуальні бесіди |
|
|
Тиждень книги (31.03-04.04)