Погоджено
Заступник директора
з виховної роботи
____________
«___» _____________ 2024 р
«___» _____________ 2025 р.

План виховної роботи
класного керівника 5 -__класу
_______________________
на 2024--2025 навчальний рік
Січень
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення |
Дата |
Примітка |
||
|
Класні справи |
|||||||
|
1. |
Година спілкування «Міжнародний день «ДЯКУЮ»» |
Культурна компетентність |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства держави |
13.01 |
|
||
|
2. |
Година спілкування «Миру та Перемоги Соборній Україні» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства держави |
20.01 |
|
||
|
3. |
Урок мужності: «Крути − символ героїзму українського юнацтва» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства держави |
27.01 |
|
||
|
4. |
|
|
|
|
|
||
|
5. |
|
|
|
|
|
||
|
Загальношкільні справи |
|||||||
|
1. |
Загальношкільна лінійка, присвячена Дню Соборності України |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
22.01 |
|
||
|
2. |
Участь у міських заходах, присвячених Дню Соборності України |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
22.01 |
|
||
|
3 |
Участь у міських заходах, присвячених Дню пам’яті Героїв Крут |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
29.01 |
|
||
|
Організаційна робота |
|||||||
|
1. |
Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
13.01 |
|
||
|
2. |
Класні збори на тему : «Відвідування учнями школи. Аналіз успішності за І семестр». Обговорення плану роботи на ІІ семестр
|
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до людей, до себе |
20.01 |
|
||
|
3. |
Ознайомлення дітей із зимовими народними обрядами та святами |
|
Ціннісне ставлення до людей, суспільства держави |
січень |
|
||
|
4. |
Бесіда з питань профілактики правопорушень. |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
14.01 |
|
||
|
5. |
|
|
|
|
|
||
|
Робота з батьками |
|||||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад |
січень |
|
|||
|
2. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з питань недопущення пропусків уроків учнями без поважних причин. |
січень |
|
|||
|
3. |
|
|
|
|
|||
|
4. |
|
|
|
|
|||
Лютий
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка |
|
Класні справи |
|||||
|
1. |
Інтерактивний квест до Дня безпечного Інтернету |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
04.02 |
|
|
2. |
Година спілкування «Сила нації- в її єдності» до Дня єдності |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
10.02 |
|
|
3. |
Урок мужності: «Небесна сотня. Вони загинули за Україну» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
17.02 |
|
|
4. |
Година спілкування «Три роки незламності: шлях до Перемоги» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе, до культури, мистецтва |
24.02 |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
|
1. |
Заходи, присвячені Дню пам’яті Героїв Небесної Сотні |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
Лютий |
|
|
2. |
Заходи, присвячені Міжнародному дню рідної мови |
Спілкування рідною мовою |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
Лютий |
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота |
|||||
|
1. |
Бесіда з проблем збереження здоров´я і профілактики шкідливих звичок |
Здорове життя |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
Лютий |
|
|
Бесіда «Правила безпеки громадян на залізничному транспорті України» |
Здорове життя |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
Лютий |
|
|
|
3. |
Аналіз ведення щоденників |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
Лютий |
|
|
4.
|
Обережно! Тонкий лід! |
Здорове життя |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
Лютий |
|
|
Робота з батьками |
|||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад |
Лютий |
|
|
|
2. |
Індивідуальні бесіди |
Організація зустрічі окремих батьків із вчителями- предметниками. |
Лютий |
|
|
|
3. |
Індивідуальні бесіди |
Організація роботи консультативного пункту для батьків, котрі мають труднощі у сімейному вихованні дитини. |
Лютий |
|
|
|
4. |
Батьківські збори |
|
07.02 |
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
Березень
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка |
|
Класні справи |
|||||
|
1. |
Година спілкування: « Поетичний вінок Тараса Шевченка » |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей, до суспільства |
03.03 |
|
|
2. |
Година спілкування: «Гімн України: символ єдності, незламності та національної гордості» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе, інших людей, культури |
10.03 |
|
|
3. |
Урок мужності «Вони для нас виборюють життя…» (до Дня українського добровольця) |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
17.03 |
|
|
4. |
Обмін думками «Живи книго» ( що я прочитав на канікулах, до дня дитячої книги) |
Комунікативні компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
31.03 |
|
|
5. |
|
|
|
|
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
|
1. |
Взяти участь у Шевченківському тижні |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
03-07.03 |
|
|
2. |
Взяти участь у тижні математики |
Математична компетентність |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
10-14.03 |
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота |
|||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе |
постійно |
|
|
2. |
Бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
постійно |
|
|
3.
|
Бесіда « Психологічна проблема булінгу в шкільному середовищі» |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей
|
березень |
|
|
4. |
Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час весняних канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
21.03 |
|
|
Робота з батьками |
|||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад |
Березень |
|
|
|
2. |
Індивідуальні бесіди |
Бесіди з батьками, поради щодо контролю ними виконання учнями домашніх завдань. |
|
|
|
|
3. |
Засідання батьківського комітету
|
Засідання
|
ІІ-й тиждень |
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
Квітень
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка |
|
Класні справи |
|||||
|
1. |
Урок мужності «Іван Мазепа: 13 цікавих фактів про славетного гетьмана |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
07.04 |
|
|
2. |
Година спілкування «Вербна неділя» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до інших людей, суспільства і держави
|
14.04 |
|
|
3. |
Година спілкування на тему: "Світле свято Великдень" |
Культурна компетентність |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства і держави |
21.04 |
|
|
4. |
Година спілкування «Чорнобиль – трагедія, яку нам не забути» |
Екологічна грамотність |
Ціннісне ставлення до природи, до людей, суспільства і держави
|
28.04 |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
|
1. |
Взяти участь у тижні зарубіжної літератури |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
14.04 - 18. 04 |
|
|
2. |
Взяти участь у тижні інформатики |
Інформаційно-комунікаційна компетентність |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
21.04 - 25. 04 |
|
|
3. |
Взяти участь у акції «Великодній кошик для захисника» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до себе, до інших людей |
Квітень |
|
|
4. |
|
|
|
|
|
|
Організаційна робота |
|||||
|
1. |
Екологічні акції «Зробимо свій клас чистішим!», «Посади дерево» |
Екологічна грамотність та здорове життя |
Ціннісне ставлення до праці, природи |
Квітень |
|
|
2.
|
Бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
постійно |
|
|
3. |
Бесіди з учнями про ведення здорового способу життя «Ми обираємо здоровий спосіб життя» |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
Квітень |
|
|
|
Інструктаж. Правила пожежної безпеки та поводження з електроприладами |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
18.04 |
|
|
Робота з батьками |
|||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди |
Бесіда з батьками окремих учнів про успішність учнів у школі |
Квітень |
|
|
|
2. |
Бесіда |
«Безпека дитини у Всесвітній мережі. Поради батькам» |
Квітень |
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
Травень
|
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка |
||
|
Класні справи |
|||||||
|
1. |
Урок мужності «День пам’яті та примирення» |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, до людей |
05.05 |
|
||
|
2. |
Година спілкування «День матері» |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення сім’ї, родини, людей |
12.05 |
|
||
|
3. |
Екскурсія у місцевий музей, присвячена міжнародному Дню музеїв |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
19.05 |
|
||
|
4. |
Година спілкування "День Європи" |
Громадянська компетентність
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
26.05 |
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Загальношкільні справи |
|||||||
|
1. |
Взяти участь у Дні Європи (тиждень географії) |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення до природи, до людей, суспільства і держави |
05.05-09.05 |
|
||
|
2. |
Взяти участь у тижні фізичної культури |
Здоров’я зберігальні компетентності |
Ціннісне ставлення до людей |
19.05- 23.05 |
|
||
|
3. |
Заходи, присвячені Дню пам’яті та примирення, присвячені пам’яті жертв Другої світової війни |
Соціальна та громадянська компетентності |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства і держави |
08-09.05 |
|
||
|
4. |
Заходи, присвячені Дню Вишиванки |
Обізнаність та самовираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення до людей, суспільства |
19.05 |
|
||
|
5. |
Участь учнів класу у святі останнього дзвоника |
Спілкування державною мовою
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
||
|
Організаційна робота |
|||||||
|
1. |
Провести бесіди щодо збереження книжкового фонду |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення сім’ї, родини, людей |
Травень |
|
||
|
2. |
Бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
постійно |
|
||
|
3.
|
Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час літніх канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення до себе, інших людей |
30.05 |
|
||
|
4. |
|
|
|
|
|
||
|
Робота з батьками |
|||||||
|
1. |
Індивідуальні бесіди |
Зустріч з батьками учнів, які не встигають, порушують дисципліну
|
|
|
|||
|
2. |
Батьківські збори: |
Батьківські збори: «Методика вирішення конфліктних ситуацій у сім'ї» а) підсумок навчання за рік; б) ремонт класного приміщення в) літній відпочинок та оздоровлення дітей. |
|
|
|||
|
3. |
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|||