План виховної роботи на І семестр за основними орієнтирами виховання (3 клас)
ПОГОДЖЕНО ЗАТВЕРДЖЕНО
Заступник з НВР ____________ Директор _________
«____»___________20___р.
Термін виконання |
Зміст виховної діяльності
|
Співпраця з органами учнівського самоврядува-ння, формування класного колективу. |
Участь у загальношкі-льних заходах, приурочених визначним та пам’ятним датам, проведення свят |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з учнями |
Відповідальні / Відмітка про виконання |
|||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе (свого фізичного «Я», психологічного «Я», соціального «Я») |
||||||
Вересень 03.09 – 07.09
|
Перший урок «21 річниця незалежності України»
|
Виховна година»Розкажи мені про себе» |
Усний журнал «Знай, люби і бережи» |
«Мистецькими стежинками рідного краю». |
, Бесіда «Я –черговий» |
Виховна година «Як я провів канікули»
|
1. Тематична екскурсія по школі та прилеглій території. 2. Бесіда «Правила поведінки в школі» |
День знань. Свято першого дзвоника.
|
1.Поради батькам третьокласників 2.Анкетування 3.Перші організаційні батьківські збори |
1. Індиві-дуальні бесіди з учнями ______________________________ 2.Зустріч з психологом |
Кл.керівник Психолог
|
10.09-14.09 |
Година спілкування «Я - громадянин України і пишаюся цим» |
Бесіда «Хочу і треба»
|
Екскур-сія в природу «Жива і нежива природа»
|
Весела музичня перерва «Музична терапія» |
Екскурсія по селу. |
1. Розучування рухливих ігор під час перерви. 2. Виховна година «Дорога до школи та додому» |
Розподіл доручень. Актив класу. |
|
1.Індивідуальні бесіди з батьками «Як формувати у дітей правильне ставлення до свого здоров'я» |
1.Індивіду-альні бесіди з учнями щодо поведінки в колективі ____________________ |
Кл.керівник Бібліоте-кар
|
Термін виконання |
Зміст виховної діяльності
|
Співпраця з органами учнівського самоврядува-ння, формування класного колективу. |
Участь у загальношкі-льних заходах, приурочених визначним та пам’ятним датам, проведення свят. |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з учнями |
Відповідальні / Відмітка про виконання |
|||||||||||||||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе (свого фізичного «Я», психологічного «Я», соціального«Я) |
||||||||||||||||||
17.09-21.09 |
1. День миру. Бесіда «Та земля мила, де мати народила» 2. День партизанської слави |
Спортивні змагання та рухливі ігри на свіжому повітрі |
|
Класна година «Культура поведінки» |
Година спілкуван-ння «Працьовита людина» |
Виховна година «Хто багато читає, той багато знає» |
1. Підготовка до свята вчителя. 2.Формування колективу. Розподіл доручень. |
1.День фізичної культури і спорту. Веселі старти. |
1.Засідання батьківського комітету. 2.Планування роботи б/комітету на І семестр. |
1. Зустріч з психологом
2. Бесіда «Я і колектив» |
Кл.керівник Психолог П/органі-затор
|
||||||||||||
24.09 –28 09.
|
Конкурс на краще читання віршів про рідну Україну.
|
Родинне свято «Без сім’ї нема щастя на землі». |
Година спілкування «Себе я бачу в дзеркалі природи»
|
Виставка дитячих малюнків «Прекрасне очима дітей»
|
|
Бесіда «Чистота – запорука здоров'я»
|
1.Підготовка до свята квітів.
2.Ознайомлення з основними правилами техніки безпеки.
|
1. Свято квітів 2. Підготовка до свята осені «Осінь в гості до нас йде» 3. Всеукраїн-ський день туризму. Екскурсія у парк.
|
1. Індивідуальні бесіди з батьками
2. Анкетування батьків 3. Відвідування сімей учнів |
1. Зустріч з медичною сестрою «Правила особистої гігієни» 2.Анкетува-ння по виявленню учнів з девіантною поведінкою»
|
Кл.керівни Мед.сестра Психолог
|
||||||||||||
Жовтень 01.10 – 05.10
|
Акція «Милосердя» (До Дня людей похилого віку»
|
Година спілкування «Подаруй свято іншим» |
Гра-вікторина «Що ти знаєш про гриби» |
1.Міжнарод-ний день музики Конкурс дитячої пісні. 2. Виготовле-ння вітальних листівок до Дня людей похилого віку» |
Книжко-ва майстерня. |
1.Повторення правил поведінки на дорозі. 2. Розучування фізкультхвили-нок, комплексу вправ ранкової гімнастики. 3.Бесіда «Чи правильно ти харчуєшся» |
.Година спілкування «Справжній друг» |
Свято вчителя «Учителю – наставнику мій»
|
1. Складання маршруту учня від дому до школи. 2.Індивідуальна робота з батьками |
1. Сюжетно-рольове заняття «Чарівні окуляри» |
Кл.керівник Пед.орг.
|
||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Термін виконання |
Зміст виховної діяльності
|
Співпраця з органами учнівського самоврядува-ння, формування класного колективу. |
Участь у загальношкі-льних заходах, приурочених визначним та пам’ятним датам, проведення свят, |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з учнями |
Відповідальні / Відмітка про виконання |
|||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе (свого фізичного «Я», психологічного «Я», соціального«Я) |
||||||||||||||||||
08.10 – 12.10 |
Виховна година «Люби і знай свій рідний край» |
«Гляди, не забудь – людиною будь!» |
Групова справа «Чисте подвір’я» |
Весела перерва . «Сюжетно – рольові ігри» |
Догляд за кімнатними рослинами. |
1. «Права та обов’язки дітей» 2. Повторення правил дорожнього руху, протипожежної безпеки |
1. Бесіда «Правила чесної гри та змагання»
2. Рейд-огляд стану збереження підручників . |
1.Свято осені «Осінь в гості до нас йде» 2. День українського козацтва. Козацькі забави.
|
1. Ознайомле-ння батьків з розподілом колективу на мікрогрупи. 2. Зустріч з психологом «Ваша дитина – четвертокласни!» |
1.Сюжетно-рольова гра «Про що розповів твій ранець»
2.Індивідуа-льні бесіди з учнями щодо мікроклімату в колективі.
|
Кл.керівник Психолог П/органі-затор
|
||||||||||||
15.10 – 19.10 |
1. Європейсь-кий тиждень місцевої демократії в школі. 2. Конкурс малюнків «Моя рідна Україна» |
|
1.Виставка «Подарунки осені» 2.Рейд «Наш квітник – найкра-щий»» |
1. Зустріч з шкільним бібліотека-рем 2. Година спілкування «Мої улюблені справи» |
1.Пізнава-льна гра «Звідки до нас прийшов зошит»
|
1. Гра - подорож у Країну Чистоти і Порядку. 2.Виховна година «Абетка харчування» |
1.Спортивний турнір «Подорож у Спортлян-дію»
2. Рольова гра «Наш колектив» |
1. Міжнародний день шкільних бібліотек. 2. Тиждень учнівського самоврядування |
1. Бесіда «Виховання в сім'ї» 2. Індивідуальні бесіди з батьками «Чи потрібна дітям дисципліна» __________________________________________ |
1.Індивідуальна робота з учнями , схильними до порушення дисципліни ________________________
|
Кл.керівник Мед.сестра Бібліоте-кар
|
||||||||||||
22.10. – 26.10 |
Виховна година «Мої права та обов’язки» Калейдоскоп знань «Я маю право…» |
Бесіда «Ігри та розваги у сім'ї» |
Екскурсія в осінній парк |
Конкурс на кращий малюнок «Фарби осені» |
Залучення учнів до роботи у «Книжковій лікарні!» |
Ігри та розваги у спортивному залі
|
|
|
1. Відвідування сімей учнів. 2. Бесіди-консультації для батьків з різних питань
|
1. Правила поведінки під час осінніх канікул. |
Кл.керівник П/органі-затор
|
||||||||||||
Термін виконання |
Зміст виховної діяльності
|
Співпраця з органами учнівського самоврядува-ння, формування класного колективу. |
Участь у загальношкі-льних заходах, приурочених визначним та пам’ятним датам, проведення свят. |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з учнями |
Відповідальні / Відмітка про виконання |
|||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе (свого фізичного «Я», психологічного «Я», соціального«Я) |
||||||
Листопад 05.11 – 09.11 |
Інформацій-на година «Крадіжка –це погано!»
|
Година спілкування «Вчимося бути ввічливими і добрими людьми» |
Вихов-на година: «Приро-да в загадках, прис-лів'ях, приказ-ках»» |
Вікторина «Культура поведінки – ідемо до бібліотеки» |
Операція «Мийдо-дір»
|
1. Бесіда «Правильно переходь дорогу» 2. «Будь чистим і охайним. Правила особистої гігієни» |
1.Рейд «Шкільна форма»
2.Попередже-ння дитячого травматизму
|
1. Взяти участь у шкільному тижні української мови. |
1. Засідання батьківського комітету. 2. Анкетування батьків 3. Круглий стіл «Жорстокість в родині» |
1.Індивідуальні бесіди з учнями щодо навчання. ____________ ____________ |
Кл.керівник
|
12.11 -16.11
|
1. Перегляд слайдів «Пам’ятаймо героїв» 2. Свято «У країні рідної мови»
|
Зустріч за круглим столом «Яким має бути добро на землі?» |
|
«Вчимося етикету» |
1. Екологіч-на вікторина «Природу оберігай!» 2. Техніка безпеки в побуті. |
1. «Правила поведінки в для кожної дитинки» 2. Виховна година «Дорога кожна хвилина» |
1. Бесіда «Я і мої друзі»
2. Ігри та розваги в ігровому куточку 3. Робота з активом класу. |
1. День української писемності і мови.
2. Конкурс на краще читання віршів про мову. |
1. Батьківські збори.
2. Індивідуальні бесіди з батьками __________________________________________ |
Індивідуальна робота з відстаючими у навчанні дітьми. ____________________________________ |
Кл.керівник Пед.орган.
|
19.11 – 23.11 |
Пізнавально-розважальна гра «Чи знаєш ти свій край?»
|
Бесіда про поведінку з незнайоми-ми людьми. |
|
1. Конкурс віршів та пісень «Краса природи в пісні та слові» |
Бесіда «Бджілка мала, а й та працює» |
Година спілкування « Школа прав дитини»
|
Виховна година «Яким повинен бути справжній друг?» |
1. Місячник протипожежної безпеки. 2. Міжнародний день толерантності. |
1. Відвідування сімей учнів 2. «Запрошення до чаю» (батьківські посиденьки) |
Індивідуальні бесіди з батьками «Роль батьків у формуванні культури та здорового способу життя дитини» |
Кл.керівник Пед.орг. Медсест- ра
|
Термін виконання |
Зміст виховної діяльності
|
Співпраця з органами учнівського самоврядува-ння, формування класного колективу. |
Участь у загальношкі-льних заходах, приурочених визначним та пам’ятним датам, проведення свят. |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з учнями |
Відповідальні / Відмітка про виконання |
|||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе (свого фізичного «Я», психологічного «Я», соціального«Я) |
||||||
26.11-30.11 |
Виховна година «Сторінки історії мого села»
|
Година спілкування «Шанобли-ве ставле-ння до старших» |
Бесіда «Тварини взимку потребують твоєї допомоги» |
Година творчості «Ліпимо казку»
|
Виготов-лення подарунка малюкам дошкільно-го закладу «Подарун-ки молодшим друзям» |
1. Тренінг «Подбай про своє здоров'я сам» 2. Повторення правил поведінки «Як треба поводитися в школі, вдома, на вулиці?» |
1. Перерозпо-діл доручень. 2. Ігри та розваги на свіжому повітрі.
|
|
1. Зустріч з батьками медичної сестри «Ще раз про щеплення» 2. Залучення батьків до проведення свята «Веселі іменини класної родини» |
Відвідування сімей учнів.
Бесіди– консультації щодо навчання учнів
|
Кл.керівник Мед.сестра П/орган.
|
03.12- 07.12 |
Книжкова виставка «Наша мова калинова, наша мова солов’їна»
|
Бесіда «Ставлення до людей-інвалідів» |
|
Конкурс віршів «Поезія зими» |
Бесіда «Чи знаєш ти ціну праці?» |
1. Бесіда-гра «Як не захворіти» 2. Бесіда «Що ми знаємо про СНІД» |
Рейд «Шкільна форма» |
1.Година спілкування «Жити у світі, де є ВІЛ» 2.Свято хлопчиків. |
1. Консультація для батьків «Умійте спілкуватися з дитиною» 2. Індивідуальні бесіди з батьками |
1.Індивідуа-льні бесіди з порушниками дисципліни
|
Кл.керівник Пед.орган. Бібліоте- кар
|
10.12 – 14.12 |
«Закон і ми» (спілкування за круглим столом) |
Написа-ння листів Святому Миколаю. |
Вікто-рина «Що? Де? Коли?» |
Виховна година «Книга – найкращий друг і порадник» |
Конкурс-вікторина «Відгадай загадку» |
Бесіда «Вогонь – друг, вогонь -ворог» |
1. Підготовка до зимових свят. 1. Операція «Зовнішній вигляд» |
|
1. Індивідуальні бесіди з батьками»
|
Індивідуальна робота з дітьми, щодо охайності зовнішнього вигляду. |
Кл.керівник Пед.орг.
|
Термін виконання |
Зміст виховної діяльності
|
Співпраця з органами учнівського самоврядува-ння, формування класного колективу. |
Участь у загальношкі-льних заходах, приурочених визначним та пам’ятним датам, проведення свят. |
Робота з батьками |
Індивідуальна робота з учнями |
Відповідальні / Відмітка про виконання |
|||||
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави
|
Ціннісне ставлення до сім'ї, родини, людей |
Ціннісне ставлення до природи |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
Ціннісне ставлення до праці |
Ціннісне ставлення до себе (свого фізичного «Я», психологічного «Я», соціального«Я) |
||||||
17.12 – 21.12 |
Бесіда «Конституція – Основний Закон держави» |
Виховна година «Народна мудрість про добро, совість, ввічни-вість, справедл-вість, чесність. |
Гра – естафета «Долає-мо перешкоди» |
Розучування віршів, пісень до новорічних свят. |
1.Майсте-рня «Діда Мороза»
2. Конкурс новорічних масок.
|
Виховна година «Шкідливі звички» 2. Година спілкування «Що ми знаємо про хвороби?» |
1. Написання листів Миколаю 2. Рейд «Шкільні підручники» |
Свято Миколая
|
1. Зустріч з батьками психолога 2.Залучення батьків до участі у проведенні свята «День святого Миколая» 3. Залучення батьків до проведення новорічних свят |
Бесіди– консультації щодо зміцнення здоров'я учнів
|
Кл.керівник Психолог Медсест- ра
|
24.12 – 28.12 |
1. Година спілкування «Шануймося, бо ми того варті» |
1.Повторе-ння правил спілкування з дорослими 2. Зустріч з психологом (анкетував-ння) 1. Бесіда «Чужого горя не буває» |
Екологічна стежинка «Подорож до зимового саду» |
1. Створення стінної газети до Нового року
2.Розучува-ння колядок, щедрівок, пісень 1. Конкурс малюнків до новорічних свят. |
|
1.Техніка безпеки з легкозаймисти-ми речовинами. 2.Елементарні правила безпеки під час катання на санчатах, ковзанах.
|
1. Робота з активом Правила поведінки під час проведення новорічного ранку.
2. Підготовка до новорічного свята
|
1 Конкурс стіннівок до свята Нового року.
2.. Свято Нового року |
1. Консультації для батьків 2. Звіт батьківського комітету. 3. Класні батьківські збори «Підбиття підсумків за І семестр» |
1.Індивідуа-льні бесіди з учнями ____________________________________
|
Кл.керівник Пед.орган. Психолог
|