Затверджую________
«___» січня 2020 року
План
виховної роботи
в ___ класі
____________________ ЗОШ
класний керівник: _____________
ІІ семестр 2019-20 н. р.
Педагогічна мета та завдання у виховній роботі в 2019 - 20 н. р.
Перед класним керівником та учнями класу ставляться такі завдання.
Соціальна картина класу
№ |
Прізвище та ім’я |
кількість членів сім’ї |
кількість дітей |
соціальний статус сім’ї |
доручення |
1 |
|
|
|
функціонально неспроможна, багатодітна, соціальна допомога |
трудовий сектор |
2 |
|
|
|
функціонально спроможна |
бібліотекар |
3 |
|
|
|
функціонально спроможна багатодітна |
відповідаючий за навчання (староста) |
4 |
|
|
|
функціонально спроможна |
художній сектор |
5 |
|
|
|
функціонально спроможна, багатодітна |
господар |
6 |
|
|
|
неповна, функціонально неспроможна, соціальна допомога |
фізорг |
7 |
|
|
|
функціонально спроможна |
командир (атаман) |
Соціальний паспорт класу
Кількість дітей, які навчаються у класі(по роках) : 200_ р.н. - _ у ч н я
200_ р.н. - _ у ч нів
_ учнів
(усього учнів)
Р і к н а р од ж е н н я |
||||
|
|
|
|
|
Хлопчики |
|
|
|
|
Дівчатка |
|
|
|
|
1. Діти з неблагополучних, кризових сімей : _ у ч н я
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові дитини (повністю) |
Дата наро-дження |
Дані про батьків |
Кількість дітей до 16 років |
Домашня адреса, телефон |
|
П.І.П (повністю) |
місце роботи, телефон |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
2. Діти із багатодітних сімей: _у ч н і в
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові дитини (повністю) |
Дата наро-дження |
Дані про батьків |
Кіль-кість дітей до 18 років |
Домашня адреса, телефон |
|
П.І.П (повністю) |
місце роботи, м.т. телефон |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
4 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
3.Діти із малозабезпечених сімей (перебувають на обліку у соцзабезі :_ у ч н і в)
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові дитини (повністю) |
Дата наро-дження |
Дані про батьків |
Кількість дітей до 16 років |
Домашня адреса, телефон |
|
П.І.П (повністю) |
місце роботи, телефон |
|||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
4.Діти із неповних сімей: _ у ч ен ь
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові дитини (повністю) |
Дата наро-дження |
Дані про одного із батьків
|
Домашня адреса, телефон |
|
П.І.П (повністю) |
місце роботи, м.т. телефон |
||||
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
|
5. Діти, схильні до правопорушень: _ у че нь
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові дитини |
Дата народження |
У чому проявляється девіантність |
Кате горія сім’ї |
Дані про батьків (П.І.П (повністю), моб. телефон)
|
Домашня адреса, телефон |
1
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
а) група пильного контролю: _ у ч ен ь
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові дитини |
Дата народження |
У чому проявляється девіантність |
Кате горія сім’ї |
Дані про батьків (П.І.П (повністю), моб. телефон)
|
Домашня адреса, телефон |
1
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
6. Обдаровані діти: _ у ч н ь
№п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові дитини |
Дата народження |
У чому проявляється обдарованість |
Кате горія сім’ї |
Дані про батьків (П.І.П (повністю), моб. телефон)
|
Домашня адреса, телефон |
1
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
||||||
|
7. Структура взаємин між учнями за соціометричним статусом :
«зірки»: _____________________________________________________________________________
лідери: ______________________________________________________________________________
діти із задовільним статусом: _________________________________________________________
«ізольовані»: _________________________________________________________________________
8. Дисципліна учнів:_________________________________________________________________
Задовільна:_________________________________________________________________________
Зразкова: __________________________________________________________________________
Незадовільна (вказати ПІП учнів): _______________________________________________________________________________________
Циклограма роботи класного керівника
Щоденно:
Щотижня:
Щомісяця:
Один раз на семестр:
Один раз на рік:
Кожного року ми відзначаємо:
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
13 січня |
Організаційні класні збори. |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
|
|
Місячник громадянського виховання. «Від громадянина України – до громадянина Землі.»
|
14 січня |
Виховна година: "Народознавчий конкурс ерудитів"(вікторина з елементами бесіди) |
Виховна година: "Народознавчий конкурс ерудитів"(вікторина з елементами бесіди) |
|
|
|
|
15 січня |
|
|
Засідання батьківського комітету: «Результати навчальних досягнень учнів класу». |
|
Індивідуальна бесіда з дівчатами класу: «Я і моє здоров’я ». |
|
16 січня |
|
|
Індивідуальна бесіда з ____________ по результатам досягнень у навчанні |
|
|
|
17 січня |
|
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
20 січня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу:"Бережи свій час". |
Місячник громадянського виховання. «Від громадянина України – до громадянина Землі.»
|
21 січня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості. ) |
|
|
|
22 січня |
День Соборності України |
Виховна година: "Моя Україна, демократична і вільна, я з нею пов'язую долю свою" (до Дня соборності України) |
|
|
|
|
23 січня |
. |
|
Індивідуальна бесіда з _________ по результатам досягнень у навчанні |
|
|
|
24 січня |
До Дня народження Державного прапора України |
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
27 січня |
Міжнародний день пам'яті Холокосту |
|
Діагностика пізнавальних інтересів. |
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Знай свої права і обов’язки». |
Місячник морального виховання. «Моральність - основа моїх знань.»
|
28 січня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
|
|
|
29 січня |
День пам'яті героїв Крут |
Виховна година: ( День пам'яті героїв Крут). «Вони загинули за Україну» |
Індивідуальна бесіда з ______________по результатам досягнень у навчанні. |
|
|
|
30 січня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
Класні батьківські збори «Патріотичне виховання в сім'ї» |
|
|
31 січня |
|
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
03 лютого |
|
|
Дотримання єдиних вимог до учнів.
|
|
|
Місячник морального виховання. «Моральність - основа моїх знань.» Тиждень пропаганди здорового способу життя. |
04 лютого |
Виховна година: "Українська вдача" |
Виховна година: "Українська вдача" |
|
Сприяння контакту вчителів з батьками учнів. |
|
|
05 лютого |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність). |
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Індивідуальні особливості людини" |
|
06 лютого |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
|
|
|
07 лютого |
|
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
10 лютого |
|
|
Дотримання єдиних вимог до учнів.
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Ще раз про правила вуличного руху». |
Місячник морального виховання. «Моральність - основа моїх знань.» Тиждень пропаганди здорового способу життя. |
11 лютого |
|
|
|
Сприяння контакту вчителів з батьками учнів. |
|
|
12 лютого |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність). |
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Індивідуальні особливості людини" |
|
13 лютого |
|
Стрітення Господнє (Конкурс знавців народних традицій, прикмет) |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
|
|
|
14 лютого |
|
«День Святого Валентина» Цей чудовий Валентинів день Конкурс «Валентин і Валентина»
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
17 лютого |
|
Відзначення Дня вшанування учасників бойових дій в Афганістані» |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, згуртованість).. |
|
|
Місячник морального виховання. «Моральність - основа моїх знань.»
|
18 лютого |
|
|
|
|
|
|
19 лютого |
|
|
Визначення рівня товариськості учнів, їх стосунків один з одним та з батьками |
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Твоя активна життєва позиція". |
|
20 лютого |
Річниця подій на майдані. Лінійка-реквієм, присвячена пам’яті героїв Майдану-Небесній сотні |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
|
|
|
21 лютого |
|
День української мови «Барви рідного слова» |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність, ініціатива). |
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
|||
24 лютого |
|
|
Визначення рівня товариськості учнів, їх стосунків один з одним та з батьками. |
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Мовленнєвий етикет" |
Місячник сімейного виховання. «Моя родина – історії краплина»
|
|||
25 лютого |
Виховна година: "Дужий той, хто самого себе перемогти може" |
Виховна година: "Дужий той, хто самого себе перемогти може" |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, згуртованість). |
|
|
||||
26 лютого |
|
|
|
|
|
||||
27 лютого |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (почуття відповідальності, згуртованості) |
|
|
||||
28 лютого |
До Дня цивільної оборони |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність, ініціатива). |
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
||||
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
|||
02 березня |
|
|
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Шануймо старших" |
Місячник сімейного виховання. «Моя родина – історії краплина»
|
|||
03 березня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча дисципліна, мотиви відношення). |
|
|
||||
04 березня |
|
|
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Ваш режим дня та його вплив на розвиток особистості». |
||||
05 березня |
|
|
|
|
|
||||
06 березня |
Святкування міжнародного жіночого дня: «Вітаємо любі жінки, дівчата» |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність). |
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
||||
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
|||||
09 березня |
Шевченківські дні «Є у Шевченка народження дата», 150 років від дня смерті Тараса Григоровича Шевченка. |
Шевченківські дні «Є у Шевченка народження дата», |
|
|
Дотримання єдиних вимог до учнів. Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей і здібностей учнів, їхніх потреб, інтересів |
Місячник сімейного виховання. «Моя родина – історії краплина» |
|||||
10 березня |
Виховна година: «Я і моя родина». |
|
. Вивчення положення учня в системі між-особистих стосунків, які склалися в колективі |
|
|
||||||
11 березня |
|
|
|
Засідання батьківського комітету «Роль батьків у формуванні здорового способу життя учнів.» |
|
||||||
12 березня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність). |
|
|
||||||
13 березня |
|
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
||||||
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
|||||
16 березня |
|
|
|
|
Бесіда по попередженню інфекційних захворювань |
Місячник сімейного виховання. «Моя родина – історії краплина» Тиждень правил дорожнього руху. |
|||||
17 березня |
Виховна година: "Немає прав без обов'язків" |
Виховна година: "Немає прав без обов'язків" |
|
|
|
||||||
18 березня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (життєва позиція, відповідальність). |
Батьківські збори: «Роль родини в розвитку моральних якостей підлітка». |
Бесіда «Безпека на дорозі» |
||||||
19 березня |
|
|
Індивідуальна бесіда з _______________по результатам досягнень у навчанні. |
|
|
||||||
20 березня |
|
|
Інструктаж з ТБ на весняні канікули |
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
||||||
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
30 березня |
|
|
Вивчення положення учня в системі між-особистих стосунків, які склалися в колективі. |
|
|
Місячник сімейного виховання. «Моя родина – історії краплина»
|
31 березня |
Виховна година "Я — маленька частиночка Природи" |
Виховна година "Я — маленька частиночка Природи" |
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "У колективі немає чужої роботи" |
|
01 квітня |
Міжнародний день птахів |
День сміху |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (життєва активність, відповідальність). |
|
|
|
02 квітня |
|
|
Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей і здібностей учнів, їхніх потреб, інтересів. |
|
|
|
03 квітня |
|
|
Індивідуальна бесіда з ________________по результатам досягнень у навчанні. |
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
06 квітня |
|
|
|
|
|
Місячник екологічного виховання. «Себе я бачу в дзеркалі природи» |
07 квітня |
Всесвітній день здоров’я |
Виховна година: «Молодь обирає здоровий спосіб життя»
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність). |
|
Індивідуальні бесіди на дотримання інтимної гігієни. |
|
08 квітня |
|
|
Вивчення рівня розвитку пізнавальних можливостей і здібностей учнів, їхніх потреб, інтересів |
|
|
|
09 квітня |
|
|
Індивідуальна бесіда з __________________ результатам досягнень у навчанні. |
|
|
|
10 квітня |
. |
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
13 квітня |
|
|
Індивідуальна бесіда з _____________ по результатам досягнень у навчанні. |
|
|
Місячник екологічного виховання. «Себе я бачу в дзеркалі природи» Тиждень дитячої та юнацької книги. |
14 квітня |
|
|
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Чи вміємо ми відпочивати" |
|
15 квітня |
Виховна година "Світле свято Великодень»" |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
|
16 квітня |
|
|
Індивідуальна бесіда з ____________ по результатам досягнень у навчанні. |
|
|
|
17 квітня |
|
Загальношкільний рейд перевірка «Живи, книго» |
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Ціна твого підручника" |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
20 квітня |
До Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом День «Білої ромашки» |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
Місячник екологічного виховання. «Себе я бачу в дзеркалі природи»
|
21 квітня |
До Дня Міжнародного дня Землі. Виховна година «Бережіть і творіть красу земну» |
Виховна година «Бережіть і творіть красу земну» |
|
|
|
|
22 квітня |
День довкілля |
Операція «Паросток» (Трудовий десант) |
Індивідуальна бесіда з ______________ по результатам досягнень у навчанні. |
|
|
|
23 квітня |
|
|
|
|
|
|
24 квітня |
До Дня Чорнобильської трагедії. «26 квітня – день скорботи» |
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
27 квітня |
Виховна година "Українське козацтво міфи та реалії" |
|
Індивідуальна бесіда з ______________ по результатам досягнень у навчанні. |
|
|
Місячник патріотичного виховання. «Згадаймо ті полум 'яні роки» Операція «Забуті могили» |
28 квітня |
|
|
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Культура поведінки у школі" |
|
29 квітня |
Акція «Грані добра» |
Акція «Грані добра» |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
|
30 квітня |
Операція «Забуті могили» (Впорядкування могил на території _____________)
|
Операція «Забуті могили» |
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
|
01 травня |
|
|
|
|
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
04 травня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
Місячник патріотичного виховання. «Згадаймо ті полум 'яні роки» |
05 травня |
|
|
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Вчись учитись, щоб уміти трудитись» |
|
06 травня |
|
|
|
Засідання батьківського комітету «Підсумки роботи за навчальний рік» |
|
|
07 травня |
Виховна година: "В ім'я твого і мого життя" (сторінками історії) |
Виховна година: "В ім'я твого і мого життя" (сторінками історії) |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
|
08 травня |
Відзначення Дня Перемоги «Вічна пам'ять героям. Ми низько вклоняємось їм» |
Відзначення Дня Перемоги «Вічна пам'ять героям. Ми низько вклоняємось їм» |
|
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
11 травня |
Виховна година: "Герої завжди поміж нас" До Дня матері |
Виховна година: "Герої завжди поміж нас" |
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
Місячник патріотичного виховання. «Згадаймо ті полум 'яні роки» |
12 травня |
|
|
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Що псує стосунки між людьми |
|
13 травня |
День Матері
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
|
14 травня |
|
|
Індивідуальні бесіди з учнями класу по результатам досягнень у навчанні. |
Класні батьківські збори: «Аналіз навчальної роботи учнів класу» |
|
|
15 травня |
Міжнародний день сім’ї |
Міжнародний день сім’ї: «Щаслива родина-багата країна» |
Індивідуальна бесіда з _______________ по результатам досягнень у навчанні. |
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
дата |
основні заходи |
національно-патріотичне виховання |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
18 травня |
|
|
|
|
|
Місячник патріотичного виховання. «Згадаймо ті полум 'яні роки» |
19 травня |
Класні збори: «Наші здобутки та плани на майбутнє» |
|
|
|
Індивідуальна бесіда з учнями класу "Немає прав без обов'язків" |
|
20 травня |
|
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність). |
|
|
|
21 травня |
|
|
|
Зв'язок з батьками через щоденники. Запросити батьків на свято. |
|
|
22 травня |
|
До Дня слов’янської писемності і культури |
|
|
|
дата |
основні заходи |
індивідуальна виховна робота |
робота з батьками |
заходи по охороні здоров’я |
взаємодія з шкільною організацією |
25 травня |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) (емоційно-обдумані відношення, відповідальність). |
|
|
|
26 травня |
. |
|
Індивідуальні бесіди з батьками класу |
Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного». |
|
27 травня |
|
Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча дисципліна |
|
|
|
28 травня |
Інструктаж по ТБ на літні канікули |
Вивчення положення учня в системі між-особистих стосунків, які склалися в колективі. |
Зв'язок з батьками через щоденники. |
|
|
29 травня |
Свято останнього дзвоника «Нас кликав дзвоник останній» |
|
|
|
1