План виховної роботи на ІІ семестр 2019-20 н.р.

Про матеріал
В даному плані виховної роботи (5 -9 клас) надані орієнтовні виховні заходи для ІІ семестру 2019-20 н.р.
Перегляд файлу

 

Затверджую________

 «___» січня 2020 року

 

 

 

 

 

План

виховної роботи

в ___ класі

____________________ ЗОШ

 

 

класний керівник: _____________

 

 ІІ семестр 2019-20 н. р.
Педагогічна мета та завдання у виховній роботі в 2019 - 20 н. р.

 

Перед класним керівником та учнями класу ставляться такі завдання.

  1. Продовжити формувати згуртований та працездатний колектив.
  2. Сприяти тому, щоб зміст та форми колективної творчої діяльності допомагали кож­ному знайти себе, самовизначитися.
  3. Сприяти визначенню змісту життя, розвитку внутрішньої свободи, почуття власної гі­дності, самоповаги.
  4. Забезпечити виховання позитивних рис характеру: доброти, скромності, правдивості, поваги до старших, дбайливості, організованості, старанності, рішучості, сміливості тощо.
  5. Виховувати здатність до самоаналізу, самооцінки, використовувати досвід самовихо­вання.
  6. Виховувати демократичну культуру поведінки, повагу до інших, толерантність, здат­ність відстоювати власну думку, не піддаватися чужому впливу.
  7. Виховувати правову культуру, повагу до законів та упевненість у необхідності суво­рого їх дотримання, непримиренність до протиправної поведінки.
  8. Виховувати послідовні демократичні переконання, вміння легальними засобами за­хищати загальновизнані суспільні цінності.
  9. Навчати учнів у відповідності з нормами права діяти в типових життєвих ситуаціях, виконуючи різні соціальні ролі.
  10. Сприяти пошуку шляхів вирішення життєвих ситуацій у відповідності з нормами права, вихованню потреби співвідносити свою поведінку з вимогами законів української держави.
  11. Сприяти розвитку суспільної та соціальної відповідальності.
  12. Виховувати позитивне ставлення до праці.
  13. Виховувати вміння розумно планувати та організовувати свій час.
  14. Сприяти вихованню здорового способу життя, запобіганню шкідливих звичок.
  15. Сприяти вихованню високої моральності у взаємовідносинах хлопців та дівчат, тенде­рної чутливості.
  16. Формувати риси майбутніх захисників Вітчизни.
  17. Прилучати учнів до джерел духовної культури, скарбів української та зарубіжної культури.
  18. Сприяти розвитку організаційних вмінь та навичок, залучати учнів до суспільно кори­сної праці.
  19. Виявляти творчі здібності учнів та сприяти їх розвитку.


  Соціальна картина класу

 

Прізвище та ім’я

кількість членів сім’ї

кількість дітей

соціальний статус сім’ї

доручення

1

 

 

 

функціонально неспроможна, багатодітна, соціальна допомога

трудовий сектор

2

 

 

 

функціонально спроможна

бібліотекар

3

 

 

 

функціонально спроможна багатодітна

відповідаючий за навчання (староста)

4

 

 

 

функціонально спроможна

художній сектор

5

 

 

 

функціонально спроможна, багатодітна

господар

6

 

 

 

неповна, функціонально неспроможна, соціальна допомога

фізорг

7

 

 

 

функціонально спроможна

командир (атаман)

 


Соціальний паспорт класу

 

Кількість дітей, які навчаються у класі(по роках) : 200_ р.н.  -  _ у ч н я

               200_ р.н.  -  _ у ч нів

         _ учнів

           (усього учнів)

Р і к    н а р од ж е н н я

 

 

 

 

 

Хлопчики

 

 

 

 

Дівчатка

 

 

 

 

 

1. Діти з неблагополучних, кризових  сімей :     _ у ч н я

 

№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини

(повністю)

Дата

 наро-дження

Дані про батьків

Кількість дітей до 16 років

Домашня адреса,

телефон

П.І.П

(повністю)

місце роботи, телефон

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Діти із багатодітних сімей:  _у ч н і в

 

№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини

(повністю)

Дата

 наро-дження

Дані про батьків

Кіль-кість дітей до 18 років

Домашня адреса,

телефон

П.І.П

(повністю)

місце роботи, м.т. телефон

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.Діти із малозабезпечених сімей (перебувають на обліку у соцзабезі :_ у ч н і в)

 

№п/п

Прізвище, ім’я, по батькові дитини

(повністю)

Дата

 наро-дження

Дані про батьків

Кількість дітей до 16 років

Домашня адреса,

телефон

П.І.П

(повністю)

місце роботи, телефон

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Діти із неповних сімей: _ у ч ен ь

 

№п/п

 

Прізвище, ім’я, по батькові дитини

(повністю)

 

Дата наро-дження

 

Дані про одного із батьків

 

 

Домашня адреса,

телефон

 

П.І.П

(повністю)

 

місце роботи, м.т. телефон

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Діти, схильні до правопорушень: _  у че нь

 

 

№п/п

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові дитини

 

Дата народження

 

У чому проявляється девіантність

 

Кате

горія сім’ї

 

Дані про батьків

(П.І.П (повністю),

моб. телефон)

 

 

 

Домашня адреса,

телефон

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

а)  група пильного контролю:  _ у ч ен ь

 

 

№п/п

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові дитини

 

Дата народження

 

У чому проявляється девіантність

 

Кате

горія сім’ї

 

Дані про батьків

(П.І.П (повністю),

моб. телефон)

 

 

 

Домашня адреса,

телефон

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6. Обдаровані діти: _ у ч н ь

 

 

№п/п

 

 

Прізвище, ім’я, по батькові дитини

 

Дата народження

 

У чому проявляється обдарованість

 

Кате

горія сім’ї

 

Дані про батьків

(П.І.П (повністю),

моб. телефон)

 

 

 

Домашня адреса,

телефон

 

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7. Структура взаємин  між  учнями за соціометричним статусом :

 

«зірки»: _____________________________________________________________________________

лідери: ______________________________________________________________________________

діти із задовільним статусом: _________________________________________________________

«ізольовані»: _________________________________________________________________________

8. Дисципліна учнів:_________________________________________________________________

Задовільна:_________________________________________________________________________

 

Зразкова: __________________________________________________________________________

 

Незадовільна (вказати  ПІП  учнів):  _______________________________________________________________________________________


Циклограма роботи класного керівника

Щоденно:

  • З’ясування причин відсутності учнів на заняттях, фіксація пропусків у класному журналі.
  • Бесіди з учнями, що запізнюються.
  • Організація чергування в класі.
  • Індивідуальна робота з учнями.
  • Контроль зовнішнього вигляду школярів.
  • Організація харчування дітей.

Щотижня:

  • Проведення виховної години.
  • Перевірка щоденників.
  • Проведення заходів у класі за планом роботи.
  • Робота з активом класу, організація діяльності органів учнівського самоврядування.
  • Контроль за виконанням доручень.
  • Організація прибирання пришкільної території.
  • Робота з батьками.
  • Робота з учителями, що працюють у класі.
  • Зустріч зі шкільним лікарем (медсестрою), отримання довідок про хвороби учнів.

Щомісяця:

  • Проведення класних зборів.
  • Проведення бесіди з безпеки життєдіяльності.
  • Організація чергування класу по школі.
  • Відвідування уроків учителів-предметників у своєму класі.
  • Тестування та анкетування учнів з метою вивчення їхніх індивідуальних особливостей та аналізу розвитку учнівського колективу.
  • Контроль за станом підручників.
  • Зустрічі з батьківським активом.
  • Відвідування учнів удома.

Один раз на семестр:

  • Оформлення класного журналу за підсумками семестру, складання звіту.
  • Заповнення табелів успішності та видавання їх учням.
  • Проведення батьківських зборів.
  • Участь у роботі семінару, методичного об’єднання класних керівників.
  • Аналіз виконання плану роботи, корекція плану виховної роботи.
  • Складання плану роботи на канікули.

Один раз на рік:

  • Аналіз та складання плану виховної роботи.
  • Проведення відкритого виховного заходу.
  • Оформлення особових справ учнів.
  • Статистичні відомості про клас (на 5 вересня).
  • Робота з підручниками (видача на початку навчального року та здавання в бібліотеку наприкінці року).
  • Написання характеристик (за необхідністю).


Кожного року ми відзначаємо:

  • 22 січня – День Соборності України
  • 27 січня - Міжнародний день пам'яті Холокосту
  • 29 січня - День пам'яті героїв Крут (1918).
  • 15 лютого-День вшанування учасників бойових дій на території інших держав
  • 21 лютого – День рідної мови
  • 21 березня – Всесвітній день поезії
  • 23 березня - Всеукраїнський день працівників культури та аматорів народного мистецтва
  • 27 березня Міжнародний день театру
  • 1 квітня - День сміху
  • 1 квітня - Міжнародний день птахів
  • 7 квітня - Всесвітній день здоров’я
  • 18 квітня - День пам’яток історії та культури
  • 21 квітня - День довкілля
  • 22 квітня - Всесвітній день Землі
  • 23 квітня - Всесвітній день книги і аматорського права
  • 26 квітня - День Чорнобильської трагедії
  • 1 травня - День міжнародної солідарності трудящих
  • 3 травня - Всесвітній день свободи преси
  • 13 травня - День Матері
  • 15 травня - Міжнародний день сім’ї
  • 18 травня - Міжнародний день музеїв
  • 19 травня - День науки
  • 20 травня - День Європи
  • 21травня - Всесвітній день культурного різноманіття в ім’я діалогу та розвитку
  • 24 травня - День слов’янської писемності і культури
  • 26 травня - День працівників видавництв, поліграфії і книгорозповсюдження
  • 31 травня - Всесвітній день боротьби з тютюнопалінням
  • 1 червня - Міжнародний день захисту дітей
  • 5 червня - Всесвітній день охорони навколишнього середовища
  • 6 червня - День журналіста
  • 26 червня - Міжнародний день боротьби зі зловживанням наркотиками і їх незаконним обігом
  • 28 червня - День Конституції України
  • 9 серпня- Міжнародний день корінних народів світу
  • 24 серпня - День Незалежності України
  • 1 вересня - День знань
  • 8 вересня - Міжнародний день грамотності
  • 8 вересня - День фізичної культури і спорту
  • 22 вересня - День партизанської слави
  • 30 вересня - Всеукраїнський День бібліотек
  • 1 жовтня - Міжнародний день людей похилого віку
  • 1 жовтня - Міжнародний день музики
  • 6 жовтня - День працівників освіти (перша неділя жовтня)
  • 4 жовтня - Всесвітній день тварин
  • 14 жовтня - День українського козацтва
  • 9 листопада - День української писемності і мови
  • 20 листопада - Всесвітній день дітей
  • 21 листопада - Міжнародний день боротьби за ліквідацію насилля над жінками
  • 21 листопада - День пам’яті жертв голодомору (четверта субота листопада)
  • 1 грудня - Всесвітній день боротьби зі СНІДом
  • 3 грудня - Міжнародний день інвалідів
  • 10 грудня - День прав людини


 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

13 січня

Організаційні класні збори.

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

 

 

Місячник громадянського виховання.

«Від громадянина України – до громадянина Землі.»

 

14 січня

Виховна година: "Народознавчий конкурс ерудитів"(вікторина з елементами бесіди)

Виховна година: "Народознавчий конкурс ерудитів"(вікторина з елементами бесіди)

 

 

 

 15 січня

 

 

Засідання батьківського комітету: «Результати навчальних досягнень учнів класу».

 

Індивідуальна бесіда з дівчатами класу: «Я і моє здоров’я ».

16 січня

 

 

Індивідуальна бесіда з ____________  по результатам досягнень у навчанні

 

 

17 січня

 

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

20 січня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу:"Бережи свій час".

Місячник громадянського виховання.

«Від громадянина України – до громадянина Землі.»

 

21 січня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості. )

 

 

22 січня

День Соборності України

Виховна година:

"Моя Україна, демократична і вільна, я з нею пов'язую долю свою" (до Дня соборності України)

 

 

 

23 січня

.

 

Індивідуальна бесіда з _________  по результатам досягнень у навчанні

 

 

24 січня

До Дня народження Державного прапора України

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

27 січня

Міжнародний день пам'яті Холокосту

 

Діагностика пізнавальних інтересів.

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Знай свої права і обов’язки».

Місячник морального виховання.

«Моральність -  основа моїх знань.»

 

28 січня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

 

 

29 січня

День пам'яті героїв Крут

Виховна година:

( День пам'яті героїв Крут).

«Вони загинули за Україну»

Індивідуальна бесіда з ______________по результатам досягнень у навчанні.

 

 

30 січня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

Класні батьківські збори «Патріотичне виховання в сім'ї»

 

31 січня

 

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

 03 лютого

 

 

Дотримання єдиних вимог до учнів.

 

 

 

Місячник морального виховання.

«Моральність -  основа моїх знань.»

Тиждень пропаганди здорового способу життя.

04  лютого

Виховна година: "Українська вдача"

Виховна година: "Українська вдача"

 

Сприяння контакту вчителів з батьками учнів.

 

05 лютого

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність).

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Індивідуальні особливості людини"

06 лютого

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

 

 

07 лютого

 

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

 10 лютого

 

 

Дотримання єдиних вимог до учнів.

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Ще раз про правила вуличного руху».

Місячник морального виховання.

«Моральність -  основа моїх знань.»

Тиждень пропаганди здорового способу життя.

11 лютого

 

 

 

Сприяння контакту вчителів з батьками учнів.

 

12  лютого

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність).

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Індивідуальні особливості людини"

13  лютого

 

Стрітення Господнє (Конкурс знавців народних традицій, прикмет)

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

 

 

14  лютого

 

«День Святого Валентина»

Цей чудовий Валентинів день

Конкурс «Валентин і Валентина»

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

17 лютого

 

Відзначення Дня вшанування учасників бойових дій в Афганістані»

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (виконавча активність, згуртованість)..

 

 

Місячник морального виховання.

«Моральність -  основа моїх знань.»

 

18 лютого

 

 

 

 

 

19  лютого

 

 

Визначення рівня товариськості учнів, їх стосунків один з одним та з батьками

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Твоя активна життєва позиція".

20 лютого

Річниця подій на майдані. Лінійка-реквієм, присвячена пам’яті героїв Майдану-Небесній сотні

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

 

 

21 лютого

 

День української мови «Барви рідного слова»

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (активність, ініціатива).

Зв'язок з батьками через щоденники.

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

24 лютого

 

 

Визначення рівня товариськості учнів, їх стосунків один з одним та з батьками.

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Мовленнєвий етикет"

Місячник сімейного виховання.

«Моя родина – історії краплина»

 

25 лютого

Виховна година: "Дужий той, хто самого себе перемогти може"

Виховна година: "Дужий той, хто самого себе перемогти може"

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (виконавча активність, згуртованість).

 

 

26 лютого

 

 

 

 

 

27 лютого

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (почуття відповідальності, згуртованості)

 

 

28 лютого

До Дня цивільної оборони

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу  (активність, ініціатива).

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

02 березня

 

 

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Шануймо старших"

Місячник сімейного виховання.

«Моя родина – історії краплина»

 

03 березня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча дисципліна, мотиви відношення).

 

 

04 березня

 

 

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Ваш режим дня та його вплив на розвиток особистості».

05 березня

 

 

 

 

 

06 березня

Святкування міжнародного жіночого дня: «Вітаємо любі жінки, дівчата»

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність).

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

09 березня

Шевченківські дні «Є у Шевченка народження дата», 150 років від дня смерті Тараса Григоровича Шевченка.

Шевченківські дні «Є у Шевченка народження дата»,

 

 

Дотримання єдиних вимог до учнів.

Вивчення рівня розвитку пізнавальних мо­жливостей і здібностей учнів, їхніх потреб, інтересів

Місячник сімейного виховання.

«Моя родина – історії краплина»

10 березня

Виховна година: «Я і моя родина».

 

. Вивчення положення учня в системі між-особистих стосунків, які склалися в колек­тиві

 

 

11 березня

 

 

 

Засідання батьківського комітету «Роль батьків у формуванні здорового способу життя учнів.»

 

12 березня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність).

 

 

13 березня

 

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

16 березня

 

 

 

 

Бесіда по попередженню інфекційних захворювань

Місячник сімейного виховання.

«Моя родина – історії краплина»

Тиждень правил дорожнього руху.

17 березня

Виховна година: "Немає прав без обов'язків"

Виховна година: "Немає прав без обов'язків"

 

 

 

18 березня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (життєва позиція, відповідальність).

Батьківські збори: «Роль родини в розвитку моральних якостей підлітка».

Бесіда «Безпека на дорозі»

19 березня

 

 

Індивідуальна бесіда з _______________по результатам досягнень у навчанні.

 

 

20 березня

 

 

Інструктаж з ТБ на весняні канікули

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

30 березня

 

 

Вивчення положення учня в системі між-особистих стосунків, які склалися в колек­тиві.

 

 

Місячник сімейного виховання.

«Моя родина – історії краплина»

 

31 березня

Виховна година "Я — маленька частиночка Природи"

Виховна година "Я — маленька частиночка Природи"

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "У колективі немає чужої роботи"

01 квітня

Міжнародний день птахів

День сміху

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (життєва активність, відповідальність).

 

 

02 квітня

 

 

Вивчення рівня розвитку пізнавальних мо­жливостей і здібностей учнів, їхніх потреб, інтересів.

 

 

03 квітня

 

 

Індивідуальна бесіда з ________________по результатам досягнень у навчанні.

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

06 квітня

 

 

 

 

 

Місячник екологічного виховання.

«Себе я бачу в дзеркалі природи»

07 квітня

Всесвітній день здоров’я

Виховна година: «Молодь обирає здоровий спосіб життя»

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча активність, відповідальність).

 

Індивідуальні бесіди на дотримання інтимної гігієни.

08 квітня

 

 

Вивчення рівня розвитку пізнавальних мо­жливостей і здібностей учнів, їхніх потреб, інтересів

 

 

09 квітня

 

 

Індивідуальна бесіда з __________________  результатам досягнень у навчанні.

 

 

10 квітня

.

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

13 квітня

 

 

Індивідуальна бесіда з _____________ по результатам досягнень у навчанні.

 

 

Місячник екологічного виховання.

«Себе я бачу в дзеркалі природи»

Тиждень дитячої та юнацької книги.

14  квітня

 

 

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Чи вміємо ми відпочивати"

15  квітня

Виховна година "Світле свято Великодень»"

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

16 квітня

 

 

Індивідуальна бесіда з ____________ по результатам досягнень у навчанні.

 

 

17 квітня

 

Загальношкільний рейд перевірка «Живи, книго»

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Ціна твого підручника"

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

20 квітня

До Всесвітнього дня боротьби з туберкульозом День «Білої ромашки»

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

Місячник екологічного виховання.

«Себе я бачу в дзеркалі природи»

 

21  квітня

До Дня Міжнародного дня Землі. Виховна година «Бережіть і творіть красу земну»

Виховна година «Бережіть і творіть красу земну»

 

 

 

22  квітня

День довкілля

Операція «Паросток» (Трудовий десант)

Індивідуальна бесіда з ______________  по результатам досягнень у навчанні.

 

 

23 квітня

 

 

 

 

 

24 квітня

До Дня Чорнобильської трагедії. «26 квітня – день скорботи»

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

27 квітня

Виховна година "Українське козацтво міфи та реалії"

 

Індивідуальна бесіда з ______________ по результатам досягнень у навчанні.

 

 

Місячник патріотичного  виховання.

«Згадаймо ті полум 'яні роки»

Операція «Забуті могили»

28  квітня

 

 

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Культура поведінки у школі"

29 квітня

Акція «Грані добра»

Акція «Грані добра»

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

30 квітня

Операція «Забуті могили» (Впорядкування могил на території _____________)

 

Операція «Забуті могили»

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

01 травня

 

 

 

 

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

04 травня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

Місячник патріотичного  виховання.

«Згадаймо ті полум 'яні роки»

05 травня

 

 

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Вчись учитись, щоб уміти трудитись»

06  травня

 

 

 

Засідання батьківського комітету «Підсумки роботи за навчальний рік»

 

07 травня

Виховна година: "В ім'я твого і мого життя" (сторінками історії)

Виховна година: "В ім'я твого і мого життя" (сторінками історії)

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

08 травня

Відзначення Дня Перемоги «Вічна пам'ять героям. Ми низько вклоняємось їм»

Відзначення Дня Перемоги «Вічна пам'ять героям. Ми низько вклоняємось їм»

 

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

11 травня

Виховна година: "Герої завжди поміж нас" До Дня матері

Виховна година: "Герої завжди поміж нас"

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

Місячник патріотичного  виховання.

«Згадаймо ті полум 'яні роки»

12 травня

 

 

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу: "Що псує стосунки між людьми

13 травня

День Матері

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

14  травня

 

 

Індивідуальні бесіди з учнями класу по результатам досягнень у навчанні.

Класні батьківські збори: «Аналіз навчальної роботи учнів класу»

 

15 травня

Міжнародний день сім’ї

Міжнародний день сім’ї: «Щаслива родина-багата країна»

Індивідуальна бесіда з _______________   по результатам досягнень у навчанні.

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

 


дата

основні заходи

національно-патріотичне виховання

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

18 травня

 

 

 

 

 

Місячник патріотичного  виховання.

«Згадаймо ті полум 'яні роки»

19 травня

Класні збори: «Наші здобутки та плани на майбутнє»

 

 

 

Індивідуальна бесіда з учнями класу "Немає прав без обов'язків"

20 травня

 

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (активність життєвої позиції, відповідальність).

 

 

21 травня

 

 

 

Зв'язок з батьками через щоденники. Запросити батьків на свято.

 

22 травня

 

До Дня слов’янської писемності і культури

 

 

 


дата

основні заходи

індивідуальна виховна робота

робота з батьками

заходи по охороні здоров’я

взаємодія з шкільною організацією

25 травня

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП)  (емоційно-обдумані відношення, відповідальність).

 

 

 

26 травня

.

 

Індивідуальні бесіди з батьками класу

Індивідуальна бесіда з учнями класу: «Турбота про здоров’я – обов’язок кожного».

27 травня

 

Психолого-педагогічні спостереження та корекція поведінки (ППС та КП) за учнями класу (виконавча дисципліна

 

 

28 травня

Інструктаж по ТБ на літні канікули

Вивчення положення учня в системі між-особистих стосунків, які склалися в колективі.

Зв'язок з батьками через щоденники.

 

29 травня

Свято останнього дзвоника «Нас кликав дзвоник останній»

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
3 січня 2020
Переглядів
1453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку