СІЧЕНЬ
Тема періоду : «Я – громадянин України і пишаюсь цим!»
Завдання періоду:
Місячник національного єднання
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
|||
Класні справи
|
|||||||
11 |
Година спілкування «Прості правила етикету»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: - визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя; - визначення близьких , середніх і далеких перспектив, розроблення стратегії життя; - користуватися різними джерелами інформації; - розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя;
|
15.01 |
|||
Г
22 |
Виховна година «Україна – соборна країна» |
Спілкування державною мовою
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України;
|
22.01 |
|||
2 Г3 |
Урок памʼяті «Крути – символ жертовності і патріотизму» |
Спілкування державною мовою
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України;
|
29.01 |
|||
Загальношкільні справи
|
|||||||
11 |
Участь у фестивалі колядок і щедрівок |
Соціальна та громадянська компетентності |
- бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-потріотичного спрямування; - усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини.
|
17.01 |
|||
Робота з батьками
|
|||||||
1 |
Індивідуальні бесіди з батьками «Як підвищити мотивацію дитини до навчання» |
|
Протягом місяця |
||||
Організаційна робота
|
|||||||
|
Класні учнівські збори «Поведінка на перерві та уроках, дорога додому» |
|
15.01 |
||||
|
Перевірка стану щоденників, підручників та зошитів учнів. |
|
Протягом місяця |
||||
ЛЮТИЙ
Тема періоду : «Моя земля – земля моїх батьків»
Завдання періоду:
Місячник правових знань
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності
|
Дата |
|
Класні справи
|
|||||
11 |
Година спілкування «День безпечного інтернету» |
Уміння вчитися впродовж життя |
Ціннісне ставлення: - уміння працювати самостійно і в команді; Практична здатність: -готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя.
|
05.02 |
|
22 |
Конкурсна програма «День Святого Валентина» |
Математична компетентність |
Ціннісне ставлення: - дотримування логіки і послідовності у мисленні та діях; Практична здатність: -розвивати критичне мислення; -аналізувати, систематизувати і сентизувати інформацію.
|
12.02 |
|
3 |
Виховна година «Небесна сотня: герої не вмирають» |
Соціальна та громадська компетентність |
Ціннісне ставлення: -усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; - бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-потріотичного спрямування;
|
19.02
|
|
5
4 |
Колективні творчі справи «Виготовлення сувенірів для мам з нагоди Дня весни» |
Обізнаність та вираження у сфері культури |
Ціннісне ставлення: - ідентифікація себе як представника певної культури; - визначення ролі і місця української культури в загальноєвропейському і світовому контекстах; - використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях; - долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї спираючись на досвід і почуття та використовуючи зображувально - виражальні засоби |
28.02 |
|
Загальношкільні справи |
|||||
11 |
Участь у заходах памʼяті Героїв Небесної сотні
|
Соціальна та громадська компетентність |
Ціннісне ставлення: усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; - бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-потріотичного спрямування; - участь у шкільному самоврядуванні і в дитячих громадських об'єднаннях
|
19.02 |
|
22 |
Участь у заходах до Дня безпечного інтернету
|
Інформаційно-цифрова компетентність |
Ціннісне ставлення: -уміння працювати з різними інтернет-ресурсами; Практична здатність: -критично відбирати інтернет-інформацію; -дотримуватися правил безпеки в Інтернеті.
|
05.02 |
|
Робота з батьками
|
|||||
11 |
Індивідуальні бесіди з батьками «Здоровʼя, харчування, цікаве дозвілля дитини – основні складові для гармонійного розвитку особистості»
|
||||
22 |
|
||||
Організаційна робота
|
|||||
11 |
Класні збори «Взаємодопомога у класному колективі» |
|
Третій тиждень лютого |
||
22 |
Контроль за роботою чергових, провітрюванням класних приміщень на перервах. |
|
Щодня |
||
БЕРЕЗЕНЬ
Тема періоду: «Я - частинка Всесвіту!»
Завдання періоду:
Місячник здорового способу життя
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|||
Класні справи |
|||||||
11 |
Виховна година «Тарасові думки ведуть нас крізь віки» |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до кул-ри Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
05.03 |
|||
|
. |
|
|
|
|||
22 |
Участь у конкурсі: «Міс Чарівність»
. |
Уміння навчатися впродовж життя |
Здатність до пошуку та засвоєння нових знань, набуття нових вмінь і навичок, організації навчального процесу (власного і колективного), зокрема через ефективне керування ресурсами та інформаційними потоками, вміння визначати навчальні цілі та способи їх досягнення, вибудовувати свою навчальну траєкторію, оцінювати власні результати навчання, навчатися впродовж життя. |
12.03 |
|||
3
3 |
«Співчуття – перший крок до людяності»(година розв’язання проблемних ситуацій класу ) |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
19.03 |
|||
4 4 |
Бесіда «Пунктуальність і відповідальність» |
Екологічна грамотність і здорове життя. |
Ціннісне ставлення до людей, до себе. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя. |
26. 03 |
|||
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|||
Загальношкільні справи
|
|||||||
11 |
Участь у фестивалі духовної пісні
|
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури.Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
березень |
|||
82 |
Участь у конкурсі авторських поетичних творів.
|
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
20.03 |
|||
|
|
|
|
|
|||
Робота з батьками
|
|||||||
1 |
Індивідуальні бесіди, поради батькам «Що заважає дітям бути вихованими?»
|
||||||
2 |
Бесіда з батьками «Добрі вчинки, добрі справи дорослих-приклади поводження для дитини» |
||||||
|
|||||||
Організаційна робота
|
|||||||
1 |
Анкетування учнів: «Я і моє оточення.» |
||||||
2 |
Індивідуальні поради учням за наслідками спостереження за їх роботою на уроках.
|
||||||
КВІТЕНЬ
Тема періоду : «Наше майбутнє – в наших руках»
Завдання періоду:
Місячник довкілля та екологічних знань
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
||
Класні справи |
||||||
11 |
Майстер-клас «Я умію це робити – і вас навчу»
. |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури. Здатність формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
09.04.
|
||
22 |
Виховна година «Книга – джерело мудрості» |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
16.04 |
||
33 |
Виховна година: «Чорнобиль: трагедія, подвиг, пам’ять» |
Соціальні і громадянські компетентності |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів |
26. 04 |
||
44 |
Майстер-клас по виготовлення писанок
|
Екологічна грамотність і здорове життя. Підприємливість |
Ціннісне ставлення до людей, до себе. Уміння розумно та раціонально користуватися природними ресурсами в рамках сталого розвитку, усвідомлення ролі навколишнього середовища для життя і здоров’я людини, здатність і бажання дотримуватися здорового способу життя. - брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
30.04 |
||
Загальношкільні справи |
||||||
1 |
Участь у виставці «Великдень в творчості учнів» |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
Квітень |
||
Робота з батьками
|
||||||
11 |
Індивідуальні бесіди з батьками з питань труднощів сімейного виховання,та формування культури поведінки у дітей |
|
|
|
||
22 |
Батьківські збори: «Виховання характеру і формування моральних якостей особистості.» |
|
|
|
||
33 |
Бесіда з батьками «Приклад батьків –закон для наслідування.» |
|
|
|
||
Організаційна робота
|
||||||
1 |
Твір - роздум «Моя мрія» |
|
Перший тиждень |
|||
2 |
Перевірка щоденників |
|
Щотижня |
|||
3 |
Конкурс кращих учнівських щоденників та зошитів. |
|
Четвертий тиждень квітня |
|||
ТРАВЕНЬ
Тема періоду : «Українська родина – від батька до сина»
Завдання періоду:
Місячник родинного виховання
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
|||
Класні справи |
|||||||
11 |
День пам’яті та примирення. Урок мужності : «Не загасити пам’яті вогонь»
|
Соціальні і громадянські компетентності. |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат, попереджати і розв’язувати конфлікти, досягати компромісів |
06.05 |
|||
22 |
Виховна година: «Я берегтиму тебе, мамо» до Міжнародного дня родини (сім’ї)
|
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
07. 05 |
|||
3 3 |
Усний журнал « Ми-діти твої Європо!»; віртуальні подорожі столицями європейських країн присвячені Дню Європи(16.05) . |
Загальнокультурна грамотність |
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури. Здатність розуміти твори мистецтва, формувати власні мистецькі смаки, самостійно виражати ідеї, досвід та почуття за допомогою мистецтва, глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших.
|
14.05 |
|||
4 4 |
День вишиванки.
Виховний захід «Чарівна краса вишиванки»
|
Соціальні і громадянські компетентності. Загальнокультурна грамотність.
|
Ціннісне ставлення до людей, до себе, до культури , глибоке розуміння власної національної ідентичності як підґрунтя відкритого ставлення та поваги до розмаїття культурного вираження інших. |
20.05 |
|||
5 5 |
Свято Останнього дзвоника
|
Соціальні і громадянські компетентності. |
Ціннісне ставлення до суспільства, держави, сім′ї, інших людей. Усі форми поведінки, які потрібні для ефективної та конструктивної участі у громадському житті та навчанні. Уміння працювати з іншими на результат. |
28.05 |
|||
Участь в загальношкільних справах |
|||||||
1 |
Участь у акції «Україна у вишиванках»
|
|
|
20.05 |
|||
2. |
Участь у конкурсі на краще написання твору – «Найсвятіше в світі слово - мама» |
|
|
|
|||
Робота з батьками
|
|||||||
1 |
Індивідуальні бесіди з батьками про виховання у дітей почуття відповідальності. |
|
|
Протягом місяця |
|||
2 |
Батьківські збори, на яких обговорити питання ремонту в класі та літнього відпочинку дітей. |
|
|
28. 05 |
|||
|
|
|
|
|
|||
1