План виховної роботи на рік у 3 класі

Про матеріал
План виховної роботи на рік для 3 класу розроблений за вимогами програми НУШ, програми "Основні орієнтири виховання учнів у 1 - 11 класах у загальноосвітніх закладах України. Має виховну спрямованість на почуття приналежності до української нації, відчуття себе громадянином України, шанування державних символів.
Перегляд файлу

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ВЕРЕСЕНЬ   3 клас

01-03

День знань

Усний журнал

 «Стежинкою здоров’я. Виклик сьогодення- СОVІD-19!»

 

Година спілкування «Обираємо актив класу».

 

Практичне відпрацювання «Дорога до школи та додому. Правила поведінки у шкільному автобусі»

 

 

Розповідь «Праця годує, а лінь – марнує»

06-10

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Вчимося бути добрими людьми»

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».   

 

Хвилини з мистецтвом «У царстві мистецтва»

Екскурсія «Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа!»

Бесіда про збереження шкільного майна, підручників. Бесіди «Робоче місце школяра», «Режим дня школяра».

13-17

Гра-мандрівка « Я маю право…»

 

 

 

 

Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.

 

 

Усний журнал

 «Мої доручення»

 

 

 

20-24

Бесіда-діалог «Я – маленький громадянин»

 

 

Усний журнал

 «Живу і навчаюся у родині»

Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни-запорука здоров’я»

Година милування «Музичні захоплення»

Усний журнал «Осінь – щедра господиня».

 

Бесіда «Цінуймо працю інших»

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЖОВТЕНЬ

27-01

 

 

 

 

Розповідь «Живу і навчаюся у родині»

 

Перегляд кінофільму «Кіномистецтво»

Групова справа «Чисте подвір’я»

 

04-08

Свято-змагання «Козацькому роду – нема переводу»

 

 

Тематичний зошит «Дорога кожна хвилина»

 

 

Тематичний зошит «Мої досягнення»

11-15

Тренінг «Як я знаю свої права»

 

 

 

 

 

 

Складання родовідного дерева «Дерево міцне корінням, а людина родом»

Бесіда з окремими дітьми про їх ставлення до навчання. 

 

Година милування «Доторкнутися словом до серця»

 

Бесіда-діалог «Навіщо людина працює»

18-22

Бесіда-діалог «Легенди нашого краю»

 

 

 

 

 

 

Провести консультації батьків 

щодо недопущення перебування дітей в місцях масового скупчення

Ситуаційно-рольова гра «Дисципліна і культура»

Година спілкування «Абетка етикету».

Година спостереження «Збережи красу природи»

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЛИСТОПАД

01-05

 

 

 

 

 

 

Бесіда-розповідь «Мій день, мої вчинки»

 

Ситуаційно-рольова гра «Вчимося етикету»

 

Групова справа «Допоможи книзі»

08-12

Гра-мандрівка «Моя мала Батьківщина»

 

 

 

 

 

Провести бесіди з батьками учнів, що не встигають

 

 Школа ввічливості «Ти – вихована дитина»

 

Групова справа «Подарунки осені»

 

15-19

Година спілкування  «Права дитини – права людини»

 

 

 

Розповідь «Коли я щасливий»

 

Ситуаційно-рольова гра «Я вмію правильно сидіти за столом».

Екскурсія «Подорож стежкою»

Бесіда-розповідь «Знайомимось з професіями»

22-26

Вікторина «Рід, родина, рідня»

 

 

 

 

 

Тематичний зошит «Твій зовнішній вигляд»

Конкурс малюнка «Фарби осені»

 

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ГРУДЕНЬ

29-03

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Якщо твій друг помилився…»

 

Індивідуальні бесіди «Твої домашні обов’язки».

Уявна подорож «Заповідні місця мого краю»

Бесіда «Бережи тепло в школі та вдома».

06-10

Гра-мандрівка «Мій рідний край»

 

 

 

 

 

Виставка малюнків «Мій улюблений герой»

 

Екологічна розвідка «Що змінилося в природі?».

Бесіда-розповідь «Чи знаєш ти ціну праці»

13-17

Свято «Миколай, ти до нас завітай!»

 

Усний журнал «Як стати добрим»

 

Година милування «Музика поруч з нами»

 

 

20-29

Конкурс читання віршів «Люби і знай свій рідний край»

 

 

 

Дискусія «Гігієна школяра». Бесіда «Курінню та наркотикам не місце в житті людини».

 

Година спостереження «В усі пори року прекрасна земля»

У майстерні Саморобка
«Виготовлення новорічних прикрас»

 

 

 

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

СІЧЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Якщо ти погано вчинив»

 

Перегляд кінофільму «Архітектурні перлини рідного краю»

 

Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?». Індивідуальні бесіди з __________

 

 

Уявна подорож «Древня столиця України»

 

 

 

Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.

Індивідуальні бесіди з __________

 

Розповідь «Найцінніше в моєму житті»

 

 

Усна розповідь «До джерел народних ремесел»

 

Перегляд відеороликів про конфлікти в учнівському середовищі

 

 

Конкурс віршів «Родини, родина: від батька до сина»

 

 

Практична робота «Тварини взимку потребують твоєї допомоги»

 

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ЛЮТИЙ

 

 

 

 

 

 

 

 

Конкурс малюнка «Мої мрії»

Конкурс малюнка «Малюю до картинної галереї»

 

Бесіда з окремими дітьми про їх ставлення до навчання. _______

________________

 

Бесіда «Моральні цінності мого краю»

 

 

 

Перегляд фільму «Профілактика інфекційних захворювань»

 

Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»

 

 

 

Усний журнал «Я маю право… кожна людина має право»

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Чужого горя не буває»

 

 

 

 

 

Практична робота «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, кінотеатру, цирку»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розповідь «Дитяча праця та права дитини»

 

 

 

 

 

Усний журнал «Я і мої обов’язки»

 

Бесіда-діалог «Боляче буває всім» (ставлення до тварин)

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

БЕРЕЗЕНЬ

 

 

 

 

 

 

 

 

Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба»

 

Хвилини з мистецтвом «Мелодія весни»

 

 

 

Екскурсія «Вулицями рідного міста»

 

 

 

 

 

 

 

Година спостереження «Я вишиваю рушничок»

 

Практична робота, збір прислів’їв та приказок «Праця годує, а лінь марнує»

 

Практична робота «Мої права та обов’язки»

 

 

 

 

 

 

 

Тематичний зошит «Про правила товаришування»

Розповідь «Як я дбаю про своє здоров’я»

 

Вікторина «Тварини моєї місцевості»

Бесіда «Навчання – головний обов’язок учня». Індивідуальна бесіда з ________________

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

КВІТЕНЬ

 

Усний твір «Моя рідна вулиця»

 

 

 

 

 

Усний журнал «Здоровим будь!»

 

 

Практична робота «Наш квітник – найкращий»

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Ти на світі не один»

 

Виставка малюнків «Хоровод весняних квітів»

 

Усний журнал «Цінуймо працю інших»

 

Повідомлення «Мої права та обов’язки»

 

 

 

 

Розповідь «Хочу і можу бути здоровим»

 

Година милування «На квіти чарівні подивись»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Добродійна акція «Любов. Любов – милосердя. Добродійні справи людини»

 

 

 

Школа ввічливості «Вчимося етикету»

 

Розповідь «Шануймо працю інших».  Індивідуальна бесіда з ________________

 

Дата

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин)

Ціннісне ставлення до людей

(виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими)

Ціннісне ставлення до себе

(сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію)

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом)

Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини  та її самоцінності)

Ціннісне ставлення до праці

(процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці)

ТРАВЕНЬ

 

Усний журнал «Пам’ятаймо героїв»

 

 

 

 

 

Повідомлення «Продукти харчування: наші друзі й вороги»

 

Рухливі ігри з елементами техніки туризму

 

 

Розповідь «Година пам’яті»

 

 

 

 

 

 

 

Екскурсія «Краса природи рідного краю»

 

Перегляд фільму «Чи знаєш ти ціну праці?»

 

 

 

 

 

 

 

 

Сюжетно-рольова гра «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопчики»

 

 

Практична робота «Посаджу дерево»

 

 

 

 

 

 

 

 

Бесіда-діалог «Мій день: хороше і погане»

 

 

Бесіда-діалог «Навіщо людина працює»

 

docx
Додано
11 березня 2023
Переглядів
247
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку