Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ВЕРЕСЕНЬ 3 клас |
||||||
01-03 |
День знань Усний журнал «Стежинкою здоров’я. Виклик сьогодення- СОVІD-19!»
|
Година спілкування «Обираємо актив класу».
|
Практичне відпрацювання «Дорога до школи та додому. Правила поведінки у шкільному автобусі» |
|
|
Розповідь «Праця годує, а лінь – марнує» |
06-10 |
|
Бесіда-діалог «Вчимося бути добрими людьми» |
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?».
|
Хвилини з мистецтвом «У царстві мистецтва» |
Екскурсія «Будь вимогливим і ніжним: перед тобою природа!» |
Бесіда про збереження шкільного майна, підручників. Бесіди «Робоче місце школяра», «Режим дня школяра». |
13-17 |
Гра-мандрівка « Я маю право…»
|
Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі.
|
Усний журнал «Мої доручення» |
|
|
|
20-24 |
Бесіда-діалог «Я – маленький громадянин»
|
Усний журнал «Живу і навчаюся у родині» |
Бесіда «Дотримання правил особистої гігієни-запорука здоров’я» |
Година милування «Музичні захоплення» |
Усний журнал «Осінь – щедра господиня».
|
Бесіда «Цінуймо працю інших» |
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ЖОВТЕНЬ |
||||||
27-01 |
|
Розповідь «Живу і навчаюся у родині» |
|
Перегляд кінофільму «Кіномистецтво» |
Групова справа «Чисте подвір’я» |
|
04-08 |
Свято-змагання «Козацькому роду – нема переводу»
|
|
Тематичний зошит «Дорога кожна хвилина» |
|
|
Тематичний зошит «Мої досягнення» |
11-15 |
Тренінг «Як я знаю свої права»
|
Складання родовідного дерева «Дерево міцне корінням, а людина родом» |
Бесіда з окремими дітьми про їх ставлення до навчання.
|
Година милування «Доторкнутися словом до серця» |
|
Бесіда-діалог «Навіщо людина працює» |
18-22 |
Бесіда-діалог «Легенди нашого краю»
|
Провести консультації батьків щодо недопущення перебування дітей в місцях масового скупчення |
Ситуаційно-рольова гра «Дисципліна і культура» |
Година спілкування «Абетка етикету». |
Година спостереження «Збережи красу природи» |
|
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ЛИСТОПАД |
||||||
01-05 |
|
Бесіда-розповідь «Мій день, мої вчинки» |
|
Ситуаційно-рольова гра «Вчимося етикету» |
|
Групова справа «Допоможи книзі» |
08-12 |
Гра-мандрівка «Моя мала Батьківщина»
|
Провести бесіди з батьками учнів, що не встигають
|
Школа ввічливості «Ти – вихована дитина» |
|
Групова справа «Подарунки осені» |
|
15-19 |
Година спілкування «Права дитини – права людини»
|
Розповідь «Коли я щасливий» |
|
Ситуаційно-рольова гра «Я вмію правильно сидіти за столом». |
Екскурсія «Подорож стежкою» |
Бесіда-розповідь «Знайомимось з професіями» |
22-26 |
Вікторина «Рід, родина, рідня»
|
|
Тематичний зошит «Твій зовнішній вигляд» |
Конкурс малюнка «Фарби осені» |
|
|
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
ГРУДЕНЬ |
||||||
29-03 |
|
Бесіда-діалог «Якщо твій друг помилився…» |
|
Індивідуальні бесіди «Твої домашні обов’язки». |
Уявна подорож «Заповідні місця мого краю» |
Бесіда «Бережи тепло в школі та вдома». |
06-10 |
Гра-мандрівка «Мій рідний край»
|
|
Виставка малюнків «Мій улюблений герой» |
|
Екологічна розвідка «Що змінилося в природі?». |
Бесіда-розповідь «Чи знаєш ти ціну праці» |
13-17 |
Свято «Миколай, ти до нас завітай!»
|
Усний журнал «Як стати добрим» |
|
Година милування «Музика поруч з нами» |
|
|
20-29 |
Конкурс читання віршів «Люби і знай свій рідний край»
|
|
Дискусія «Гігієна школяра». Бесіда «Курінню та наркотикам не місце в житті людини». |
|
Година спостереження «В усі пори року прекрасна земля» |
У майстерні Саморобка
|
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
СІЧЕНЬ |
||||||
|
|
Бесіда-діалог «Якщо ти погано вчинив» |
|
Перегляд кінофільму «Архітектурні перлини рідного краю» |
|
Бесіда-нагадування «Як організувати робочий день удома?». Індивідуальні бесіди з __________
|
|
Уявна подорож «Древня столиця України»
|
Повторити правила для учнів, правила поведінки у школі. Індивідуальні бесіди з __________
|
Розповідь «Найцінніше в моєму житті» |
|
|
Усна розповідь «До джерел народних ремесел» |
|
Перегляд відеороликів про конфлікти в учнівському середовищі
|
Конкурс віршів «Родини, родина: від батька до сина» |
|
|
Практична робота «Тварини взимку потребують твоєї допомоги» |
|
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
ЛЮТИЙ |
|||||||||||||
|
|
|
Конкурс малюнка «Мої мрії» |
Конкурс малюнка «Малюю до картинної галереї» |
|
Бесіда з окремими дітьми про їх ставлення до навчання. _______ ________________ |
|||||||
|
Бесіда «Моральні цінності мого краю»
|
|
Перегляд фільму «Профілактика інфекційних захворювань» |
|
Вікторина – гра «Що покласти в рюкзак для мандрівок»
|
|
|||||||
|
Усний журнал «Я маю право… кожна людина має право»
|
Бесіда-діалог «Чужого горя не буває»
|
|
Практична робота «Культура поведінки: ідемо до театру, музею, кінотеатру, цирку» |
|
|
|
||||||
|
Розповідь «Дитяча праця та права дитини»
|
|
Усний журнал «Я і мої обов’язки» |
|
Бесіда-діалог «Боляче буває всім» (ставлення до тварин) |
|
|||||||
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
БЕРЕЗЕНЬ |
|||||||||||||
|
|
Ситуаційно-рольова гра «Як і чим випробовується дружба» |
|
Хвилини з мистецтвом «Мелодія весни» |
|
|
|||||||
|
Екскурсія «Вулицями рідного міста»
|
|
|
Година спостереження «Я вишиваю рушничок» |
|
Практична робота, збір прислів’їв та приказок «Праця годує, а лінь марнує» |
|||||||
|
Практична робота «Мої права та обов’язки»
|
Тематичний зошит «Про правила товаришування» |
Розповідь «Як я дбаю про своє здоров’я» |
|
Вікторина «Тварини моєї місцевості» |
Бесіда «Навчання – головний обов’язок учня». Індивідуальна бесіда з ________________
|
|||||||
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
КВІТЕНЬ |
|||||||||||||
|
Усний твір «Моя рідна вулиця»
|
|
Усний журнал «Здоровим будь!»
|
|
Практична робота «Наш квітник – найкращий» |
|
|||||||
|
|
Бесіда-діалог «Ти на світі не один» |
|
Виставка малюнків «Хоровод весняних квітів» |
|
Усний журнал «Цінуймо працю інших» |
|||||||
|
Повідомлення «Мої права та обов’язки»
|
|
Розповідь «Хочу і можу бути здоровим» |
|
Година милування «На квіти чарівні подивись» |
|
|||||||
|
|
Добродійна акція «Любов. Любов – милосердя. Добродійні справи людини»
|
|
Школа ввічливості «Вчимося етикету» |
|
Розповідь «Шануймо працю інших». Індивідуальна бесіда з ________________
|
|||||||
Дата |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави (виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі між етичних відносин) |
Ціннісне ставлення до людей (виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, вміння працювати з іншими) |
Ціннісне ставлення до себе (сформованість у зростаючої особистості, вміння цінувати себе, формувати активну життєву позицію) |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва (естетичне виховання у відповідній ерудиції, естетичних почуттів, діях і вчинках, пов´язаних з мистецтвом) |
Ціннісне ставлення до природи (усвідомлення функцій природи у житті людини та її самоцінності) |
Ціннісне ставлення до праці (процес цілеспрямованого й усвідомленого прилучення до суспільних цінностей праці) |
|||||||
ТРАВЕНЬ |
|||||||||||||
|
Усний журнал «Пам’ятаймо героїв»
|
|
Повідомлення «Продукти харчування: наші друзі й вороги» |
|
Рухливі ігри з елементами техніки туризму |
|
|||||||
|
Розповідь «Година пам’яті»
|
|
|
Екскурсія «Краса природи рідного краю» |
|
Перегляд фільму «Чи знаєш ти ціну праці?» |
|||||||
|
|
Сюжетно-рольова гра «Шляхетні дівчатка та лицарі – хлопчики» |
|
|
Практична робота «Посаджу дерево» |
|
|||||||
|
|
|
Бесіда-діалог «Мій день: хороше і погане» |
|
|
Бесіда-діалог «Навіщо людина працює» |
|||||||