План виховної роботи у початкових класах "Виховна робота"

Про матеріал
План виховної роботи для початкових класів (2 клас). Виховні заходи розподілені за певними напрямками
Перегляд файлу

План виховної роботи у початкових класах

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин.  Патріотизм виявляється в любові до Батьківщини, свого народу,  турботі про його благо, сприянні становленню й утвердженню України як суверенної, правової, демократичної, соціальної держави, готовності відстояти її незалежність, служити і захищати її, розділити свою долю з її долею, повазі до українських звичаїв і обрядів, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою.

 У підлітковому віці виховується духовно-осмислений, рефлексивний патріотизм, який поєднує любов до свого народу, нації, Батьківщини з почуттям поваги до інших народів, своїх і чужих прав та свобод

Виховні досягнення

 

№ з/п

Захід

Дата

Відповідальний

1

Святковий урок «Ушановуємо Т. Г. Шевченка"

02.09

Класний керівник

2

Зустріч з дільничним. Бесіда «Сьогоднішній вчинок у завтрашньому наслідку»

13.09

Класний керівник

3

Година спілкування «В ім’я твого і мого життя» до 70-річчя визволення Чернігівщини від німецько-фашистських  загарбників. Екскурсія до шкільного музею

16.09

Класний керівник

4

Проведення Акції «Пам’ять» (впорядкування могил, покладання квітів)

17.09

Класний керівник

5 

 

З Україною в серці. Міні проект «Я пишаюсь твоєю красою»

14.10

Класний керівник

Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совістливості, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. У підлітковому віці зростає цінність дружби з однолітками, відбувається емансипація від безпосереднього впливу дорослих,розширюється сфера соціального спілкування,засвоюються суспільні цінності, формуються соціальні мотиви поведінки, виникає критичне ставлення до людей як регулятор поведінки.

Виховні досягнення

    Усвідомлення цінностей соціального спілкування:

- формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;

- усвідомлення себе членом колективу;

- виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;

- формування уміння і навичок подолання конфліктів;

-  соціальна шкода агресії і насильства;

- культура відпочинку, спілкування на відстані

 

 

№ з/п

Захід

Дата

Відповідальний

1

Розмова по колу « Я і моя сім’я»

09.09

Класний керівник

2

Міркування на тему «Дружба і її значення в житті людини»

17.10

Класний керівник

3

Тренінг «Вчимося бути толерантни- ми»                                          

18.11

Класний керівник

4

Діалог на тему «Шлях до милосер- дя» ( до Дня інвалідів )

28.11

Класний керівник

5

Відкрита класна година « Тепло та- тусевих долонь». Виставка малюн- ків на тему : « Мій татусь»

02.12

Класний керівник

 

Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно.

Виховні досягнення

Усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей:

- вичерпності природних ресурсів;

- природи як еталонної цінності;

- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;

- ціннісне ставлення до природи;

- усвідомлення своєї відповідальності за домашніх улюбленців;

- розуміння явищ природи, знання народних прикмет;

- бережливе ставлення до природи;

- усвідомлення взаємозв’язку власного здоров’я зі станом екології.

 

№ з/п

Захід

Дата

Відповідальний

1

Екскурсія  « Стежками рідного краю». Акція « Збережемо природу рідного краю»

10.09

Класний керівник

2

Виховний захід «Смачні овочі та фрукти – плід землі»

30.09

Класний керівник

3

Бесіда-розповідь «Поле, річку і село білим снігом замело» - про зимові свята

   16.12

Класний керівник

 

 

 

 

Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва.

Виховні досягнення

Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності:

  • пізнавального інтересу до мистецтва;
  • навичок сприймання та аналізу художніх творів;
  • здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
  • художньо-естетичних смаків, емоцій, почуттів і культури мислення та поведінки.

Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості:

  • здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
  • здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
  • потреби у спілкуванні з мистецтвом;

системи мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень

№ з/п

Захід

Дата

Відповідальний

1

Диспут « Дружний колектив. Який він?» Бесіда « Правила поведінки в      школі, громадських місцях і на вули- ці»

23.09

Класний керівник

2

«Учись дитино гарно вишивати» майстер-клас з народної вишивки

21.10

Класний керівник

3

Турнір знатоків етикету

   11.11

Класний керівник

   4      Підготовка до новорічного карнавалу       23.12      Класний керівник

 

 

 

 

Ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.

Рівень розвитку трудової вихованості визначає ініціативність й активність учня на уроках, вміння зосередити свої зусилля на подоланні труднощів, пов'язаних із навчальною діяльністю й самоосвітою, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, ставленні до оточуючих, володіння комунікативними навичками, позитивна взаємодія з учителями, ретельність та сумлінність виконання доручень, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час.

Виховні досягнення

Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:

  • повага до людини праці;
  • вміння і навички самообслуговуючої праці;
  • почуття відповідальності, охайності, самостійності, ініціативності, дисциплінованості, старанності, наполегливості;
  • початкові уявлення про світ професій.

 

№ з/п

Захід

Дата

Відповідальний

1

Колективна справа «Книжкова лікарня»

16.09

Класний керівник

2

Бесіда-розповідь «Про двох братів - Умійка та Невмійка»

14.11

Класний керівник

3

Круглий стіл «Знайомимось з професіями»

25.11

Класний керівник

4

Класна майстерня «Місто веселих майстрів»

26.12

Класний керівник

 

 

 

Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції.

Виховні досягнення

     Усвідомлення   основних   засад   "Я-концепції" особистості:

- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;

- формування основ самопізнання, самооцінки;

- формування позитивного самоставленнядо дотримання норм етикету;

- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;

- конструктивне вирішення життєвих проблем;

        - готовність працювати над собою і своїми моральними якостями

№ з/п

Захід

Дата

Відповідальний

1

Гра-змагання «Спорт – здоров’я – врода»

12.09

Класний керівник

2

Вікторина «Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці?»

30.09

Класний керівник

3

Виховна година «Життя людини – найвища цінність»

03.10

Класний керівник

4

Бесіда-настанова «Дав обіцянку – виконуй»

26.11

Класний керівник

5

«Ланцюжок» висловлювань «Я хочу бути схожим»

16.12

Класний керівник

 

 

doc
Додано
15 березня 2019
Переглядів
591
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку