План виховної роботи у початкових класах
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави виявляється у патріотизмі, правосвідомості, політичній культурі та культурі міжетнічних відносин. Патріотизм виявляється в любові до Батьківщини, свого народу, турботі про його благо, сприянні становленню й утвердженню України як суверенної, правової, демократичної, соціальної держави, готовності відстояти її незалежність, служити і захищати її, розділити свою долю з її долею, повазі до українських звичаїв і обрядів, усвідомленні спільності власної долі з долею Батьківщини, досконалому володінні української мовою.
У підлітковому віці виховується духовно-осмислений, рефлексивний патріотизм, який поєднує любов до свого народу, нації, Батьківщини з почуттям поваги до інших народів, своїх і чужих прав та свобод
Виховні досягнення
№ з/п |
Захід |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Святковий урок «Ушановуємо Т. Г. Шевченка" |
02.09 |
Класний керівник |
2 |
Зустріч з дільничним. Бесіда «Сьогоднішній вчинок у завтрашньому наслідку» |
13.09 |
Класний керівник |
3 |
Година спілкування «В ім’я твого і мого життя» до 70-річчя визволення Чернігівщини від німецько-фашистських загарбників. Екскурсія до шкільного музею |
16.09 |
Класний керівник |
4 |
Проведення Акції «Пам’ять» (впорядкування могил, покладання квітів) |
17.09 |
Класний керівник |
5
|
З Україною в серці. Міні проект «Я пишаюсь твоєю красою» |
14.10 |
Класний керівник |
Ціннісне ставлення до людей виявляється у моральній активності особистості, прояві відповідальності, чесності, працелюбності, справедливості, гідності, милосердя, толерантності, совістливості, терпимості до іншого, доброзичливості, готовності допомогти іншим, обов'язковості, добросовісності, ввічливості, делікатності, тактовності; вмінні працювати з іншими; здатності прощати і просити пробачення, протистояти виявам несправедливості, жорстокості. У підлітковому віці зростає цінність дружби з однолітками, відбувається емансипація від безпосереднього впливу дорослих,розширюється сфера соціального спілкування,засвоюються суспільні цінності, формуються соціальні мотиви поведінки, виникає критичне ставлення до людей як регулятор поведінки.
Виховні досягнення
Усвідомлення цінностей соціального спілкування:
- формування культури поведінки вдома, в школі, в громадських місцях;
- усвідомлення себе членом колективу;
- виявляти толерантність, ввічливість, повагу до оточуючих;
- формування уміння і навичок подолання конфліктів;
- соціальна шкода агресії і насильства;
- культура відпочинку, спілкування на відстані
№ з/п |
Захід |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Розмова по колу « Я і моя сім’я» |
09.09 |
Класний керівник |
2 |
Міркування на тему «Дружба і її значення в житті людини» |
17.10 |
Класний керівник |
3 |
Тренінг «Вчимося бути толерантни- ми» |
18.11 |
Класний керівник |
4 |
Діалог на тему «Шлях до милосер- дя» ( до Дня інвалідів ) |
28.11 |
Класний керівник |
5 |
Відкрита класна година « Тепло та- тусевих долонь». Виставка малюн- ків на тему : « Мій татусь» |
02.12 |
Класний керівник |
Ціннісне ставлення до природи формується у процесі екологічного виховання і виявляється у таких ознаках: усвідомленні функцій природи в житті людини та її самоцінності; почутті особистої причетності до збереження природних багатств, відповідальності за них; здатності особистості гармонійно співіснувати з природою; поводитися компетентно, екологічно безпечно.
Виховні досягнення
Усвідомлення себе як невід'ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв'язок стану довкілля та здоров'я людей:
- вичерпності природних ресурсів;
- природи як еталонної цінності;
- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля;
- ціннісне ставлення до природи;
- усвідомлення своєї відповідальності за домашніх улюбленців;
- розуміння явищ природи, знання народних прикмет;
- бережливе ставлення до природи;
- усвідомлення взаємозв’язку власного здоров’я зі станом екології.
№ з/п |
Захід |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Екскурсія « Стежками рідного краю». Акція « Збережемо природу рідного краю» |
10.09 |
Класний керівник |
2 |
Виховний захід «Смачні овочі та фрукти – плід землі» |
30.09 |
Класний керівник |
3 |
Бесіда-розповідь «Поле, річку і село білим снігом замело» - про зимові свята |
16.12 |
Класний керівник |
Ціннісне ставлення до мистецтва формується у процесі естетичного виховання і виявляється у відповідній ерудиції, широкому спектрі естетичних почуттів, діях і вчинках, пов'язаних з мистецтвом. Естетичне виховання спрямоване на розвиток у зростаючої особистості широкого спектра почуттів здатності збагнути та виразити власне ставлення до мистецтва.
Виховні досягнення
Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності:
Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості:
системи мистецьких знань, понять, термінів, тлумачень
№ з/п |
Захід |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Диспут « Дружний колектив. Який він?» Бесіда « Правила поведінки в школі, громадських місцях і на вули- ці» |
23.09 |
Класний керівник |
2 |
«Учись дитино гарно вишивати» майстер-клас з народної вишивки |
21.10 |
Класний керівник |
3 |
Турнір знатоків етикету |
11.11 |
Класний керівник |
4 Підготовка до новорічного карнавалу 23.12 Класний керівник
Ціннісне ставлення до праці є визначальною складовою змісту виховання особистості, що спрямована на формування у неї розуміння особистої значущості праці як джерела саморозвитку і самовдосконалення.
Рівень розвитку трудової вихованості визначає ініціативність й активність учня на уроках, вміння зосередити свої зусилля на подоланні труднощів, пов'язаних із навчальною діяльністю й самоосвітою, вмінням знаходити свої місце у працюючому колективі, допомоги ближнім, ставленні до оточуючих, володіння комунікативними навичками, позитивна взаємодія з учителями, ретельність та сумлінність виконання доручень, охайність, вміння раціонально розподіляти робочий час.
Виховні досягнення
Сформованість понять та уявлень про важливість праці для людини, родини і держави:
№ з/п |
Захід |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Колективна справа «Книжкова лікарня» |
16.09 |
Класний керівник |
2 |
Бесіда-розповідь «Про двох братів - Умійка та Невмійка» |
14.11 |
Класний керівник |
3 |
Круглий стіл «Знайомимось з професіями» |
25.11 |
Класний керівник |
4 |
Класна майстерня «Місто веселих майстрів» |
26.12 |
Класний керівник |
Ціннісне ставлення до себе передбачає сформованість у зростаючої особистості вміння цінувати себе як носія фізичних, духовно-душевних та соціальних сил. Воно є важливою умовою формування у дітей та учнівської молоді активної життєвої позиції.
Виховні досягнення
Усвідомлення основних засад "Я-концепції" особистості:
- усвідомлення основних засад Я-образу, Я-концепції особистості;
- формування основ самопізнання, самооцінки;
- формування позитивного самоставленнядо дотримання норм етикету;
- конструктивний підхід до вирішення різних життєвих ситуацій;
- конструктивне вирішення життєвих проблем;
- готовність працювати над собою і своїми моральними якостями
№ з/п |
Захід |
Дата |
Відповідальний |
1 |
Гра-змагання «Спорт – здоров’я – врода» |
12.09 |
Класний керівник |
2 |
Вікторина «Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці?» |
30.09 |
Класний керівник |
3 |
Виховна година «Життя людини – найвища цінність» |
03.10 |
Класний керівник |
4 |
Бесіда-настанова «Дав обіцянку – виконуй» |
26.11 |
Класний керівник |
5 |
«Ланцюжок» висловлювань «Я хочу бути схожим» |
16.12 |
Класний керівник |