Керуючись Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 кл. та Концепцією національно-патріотичного виховання учнів працюватиму над проблемним питанням:
Виховання громадянина України,готового до свідомого життєвого вибору,трудової діяльності та громадянської активності.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст. директора з вих. роботи Директор школи:
Станинець М.І. _____________ Фурик М.А.____________
«_____» _____________2018р. «_____» ________________2018р.
«Погоджено» «Затверджую»
Заст. директора з вих. роботи Директор школи:
Станинець М.І.________________ Фурик М.А.____________
«_____» ________________2019р. «_____» ________________2019р.
з учнями 11 класу
Широківської ЗОШ І-ІІІ ст.
Класний керівник Купар В.М.
У 11 класі навчається 15 учнів. З них 8 дівчат і 7 юнаків. 2/3 дітей виховуються в благополучних сім’ях, де панує взаємоповага, взаєморозуміння. У спілкуванні з вчителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні та уважні один до одного. За підсумками 2017-2018 н.р. учні досягли середній , достатній та початковий рівні знань. Майже всім учням важко даються предмети природничого напрямку, окрім Роман Мар’яни. Особливо захоплюються уроками гуманітарного циклу такі учні, як Корпош Андріяна та Копинець Ірина. На уроках уважні, але матеріал уроку не завжди сприймають стовідсотково.
За роки навчання учнівський колектив згуртувався. Діти енергійні, жваві, прагнуть якнайшвидше пізнати навколишній світ. Класний колектив має високий рівень самостійності. Органи самоврядування працюють на належному рівні. Учні охоче трудяться, підтримуючи чистоту та порядок на шкільній території та приміщенні класу.
Діти ставляться одне до одного зі взаємоповагою, допомагають однокласникам у будь-яких ситуаціях, між школярами нема вагомих суперечок, панує доброзичливість і культура поведінки. .
Поведінка учнів на уроках врівноважена. Рівень уваги класу та рівень мислення - достатній. Діти вміють висловлювати власну думку, міркувати вголос, вислуховувати інших, тому в класі легко вирішувати будь – які суперечки. Загальна риса учнів класу – відповідальність, допитливість, активність, рухливість та наполегливість. Взаємини між учнями класного колективу дружні. При виконанні спільної справи більшість учнів виявляють щиру зацікавленість. У цьому навчальному році з метою покращення навчально-виховного процесу проводитиму такі заходи:
1. Звертатиму увагу на навчання учнів та їх дисципліну.
2. Активно приймати участь в громадському житті школи
3. Виявляти творчі здібності школярів.
4. Розвивати в дітях ініціативу, урізноманітнювати відпочинок школярів.
5. Виховувати відповідальність, сумлінність, справедливість.
6. Працюватиму над згуртуванням колективу учнів..
7.Виховуватиму товариські відносини між учнями класу .
8.Підтримувати зв'язок з батьками, з вчителями предметниками .
Керуючись Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 кл. та Концепцією національно-патріотичного виховання учнів працюватиму над проблемним питанням:
Виховання громадянина України,готового до свідомого життєвого вибору,трудової діяльності та громадянської активності.
№ п\п
|
Список учнів |
Дата народження |
Сироти |
Напівсироти |
Малозабезпечені |
З неповних сімей |
Багатодітні сім’ї |
Під опікою |
Обдаровані діти |
Батьки ,що перебувають в зоні АТО |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
№ |
Список учнів |
І семестр |
1. |
Демко А. |
|
2. |
Демко Б. |
|
3. |
Карислай В. |
|
4. |
Клювак М. |
|
5. |
Копинець І. |
|
6. |
Корпош А. |
|
7. |
Кучугура І. |
|
8. |
Лешко В. |
|
9. |
Рацин І. |
|
10. |
Роман Б. |
|
11. |
Роман М. |
|
12. |
Сакалош Т. |
|
13 |
Федорченко І. |
|
14 |
Феєр А. |
|
15 |
Чийпеш А. |
|
№ п/п |
Список учнів |
Гуртки |
Дитячі об’єднання |
Спортивні секції |
Школа мистецтв |
1. |
|
|
|
|
|
2. |
|
|
|
|
|
3. |
|
|
|
|
|
4. |
|
|
|
|
|
5. |
|
|
|
|
|
6. |
|
|
|
|
|
7. |
|
|
|
|
|
8. |
|
|
|
|
|
9. |
|
|
|
|
|
10. |
|
|
|
|
|
11. |
|
|
|
|
|
12. |
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
14 |
|
|
|
|
|
15 |
|
|
|
|
|
1 Президент класу
2 І заступник старости класу
3 І заступник старости класу
1.Корпош Тетяна -голова батьківського комітету.
2.Чийпеш Марія-заступник голови батьківського комітету.
3.Феєр Віталія -секретар батьківського комітету.
План роботи батьківського комітету 11 класу
на 2018-2019 навчальний рік
Місяць |
Захід |
Постійно
Серпень |
Сприяти в навчанні та вихованні учнів, всебічно зміцнювати зв’язки між сім’єю та школою, залучати батьків до активної участі в житті школи, до позакласної та позашкільної роботи |
Організовувати та здійснювати педагогічну пропаганду серед батьків школи |
|
Надавати посильну допомогу в зміцненні матеріально-технічної бази школи, ремонті шкільних приміщень |
|
Обговорення напрямів діяльності батьківського комітету |
|
Визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті |
|
Засідання батьківського комітету. Обговорення плану роботи на рік |
|
Вересень |
Батьківські збори «Про авторитет батьків і його роль у вихованні старшокласників» Обрання членів батьківського комітету. Знайомство з планом виховної роботи на новий навчальний рік. |
Жовтень |
Регулярно проводити засідання, на яких розглядати питання:організація навчально-виховного процесу в школі (навчальні плани, режим роботи, гурткова робота); про поведінку та відвідування учнями школи. |
Листопад |
Аналіз участі учнів у позашкільній діяльності. Гуртки за інтересами з ініціативи школи та батьків. |
Грудень |
Оформлення подарунків, сюрпризів для учнів. |
Підбиття підсумків навчальної діяльності учнів класу за перший семестр |
|
Батьківські збори "Щаслива сім’я, яка вона?"(Збори-диспут) |
|
Січень |
Засідання батьківського комітету. Підбиття підсумків роботи за перший семестр |
Батьківські збори "Допомога родини у професійній орієнтації дитини" |
|
Лютий |
Робота з неблагонадійними сім’ями |
Ознайомлення батьків з умовами проведення ДПА та ЗНО |
|
Березень |
Підготовка разом із класним керівником концертної програми до 8 Березня . Привітання зі святом мам, бабусь та дівчаток класу. |
Квітень |
Відвідування уроків і позакласних заходів батьками класу. |
Індивідуальні консультації психолога, соціального педагога для батьків. Як психологічно підготуватися до іспитів. |
|
Травень |
Батьківські збори "Одвічні проблеми поколінь". Пам’ятка для учнів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання. |
Вручення листів подяк. |
|
Червень |
Участь батьків у ремонті класного кабінету |
|
І тиждень 01.09 - 07.09 |
ІІ тиждень 10.09-14.09 |
ІІІ тиждень 17.09-21.09 |
IV тиждень 24.09-28.09 |
Виховна година. Класні збори. |
Свято Першого дзвоника. Перший урок на тему: «______________» |
Класні учнівські збори: "Пропонуємо, вирішуємо". |
"Україна від подиху століть до сьогодення". Інформаційна хвилинка |
Відкрита виховна година присвячена 100річчю В.О.Сухомлинського
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Міжнародний день благодійності "Раз добром нагріте серце вік не охолоне" |
Година спілкування "Я-громадянин України" |
|
Бесіда "Конституційні основи держави" |
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування "Про дотримання правил” |
Анкетування «Адаптація до життя» |
|
Створення морального кодексу класу |
Ціннісне ставлення до себе |
Відзначити день фізкультури спорту «Герої спорту» |
Бесіда " В рамках місячника "Увага-діти на дорозі" Інструктаж ТБ |
Урок "Безпека на дорозі – безпека життя"
|
Круглий стіл "Скільки ти знаєш мов, стільки разів ти людина" |
Ціннісне ставлення до природи |
Впорядкування шкільних квіткових клумб. |
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
Складаємо літопис свого класу |
|
Фото дня "Моменти нашого життя" |
Ціннісне ставлення до праці |
Акція "Зробимо свій клас зеленим" |
|
Бесіда "Імідж у нашому житті" |
Створення затишку класної кімнати |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з активом класу ________________ |
Проаналізувати зайнятість учнів у гуртках |
Бесіда з_________про поведінки |
Контроль за станом відвідув. школи ________________ |
Робота з батьками |
Організація складу батьківського активу |
Ознайомлення батьків з планом роботи протягом семестру. |
Відвідування сім’ї ____________ з метою ознайомлення з дом. умовами |
Батьківські збори "Про авторитет батьків і його роль у вихованні старшокласників" |
Участь у загальношкіль-них заходах |
Участь у святі Першого дзвоника |
|
Взяти участь у відзначенні Дня Миру |
|
|
І тиждень 01.10. - 05.10 |
ІІ тиждень 08.10-12. 10 |
ІІІ тиждень 15.10-19.10 |
IV тиждень 22.10-26.10 |
Виховна година, Класні збори |
"Людина, особистість, громадянин"
|
"Державні та народні символи України"
|
"Без сім’ї нема щастя на Землі". Інформаційна хвилинка |
Урок мужності "З Україною в серці" Інформаційна хвилинка |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Інтелектуальна гра "Всім серцем любіть Україну свою" |
Взяти участь у тижні правових знань.
|
Взяти участь у проведенні Європейського тижня місцевої демократії |
День ООН. |
Ціннісне ставлення до людей |
Тест "Як ви можете протистояти тиску однолітків?" |
|
Диспут: "Прощення або помста?" |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Профілактика шкідливих звичок |
Бібліотечний урок "Читати – це модно та цікаво" |
Інструктаж з ТБ напередодні канікул |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція "Чисте повітря" |
|
Фотовиставка "Людина і природа". |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Відзначити Міжнародний день музики . " |
Круглий стіл "Мистецтво спілкування" |
Взяти участь у виставці конкурсі "Дари осені" |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Трудовий десант "Створимо затишок" |
|
|
Взяти участь у акції "Хай сяє школа чистотою" |
Індивідуальна робота з учнями |
Контроль за станом відвідування школи |
Контроль за станом готовності шкільних приладь |
Бесіда про бережне ставлення до шкільного майна ______________ |
Бесіда з учнями ,які запізнюються __________________ |
Робота з батьками |
Поради батькам "Один день без нотацій" ______________ |
Бесіда з батьками __________________про поведінку та успіхи в навч. |
Бесіда з батьками ______________про стан успішності |
Бесіда з батьками _______________про відпочинок. |
Участь у загальношкільих заходах |
Взяти участь у святі «Про вчителя моє найкраще слово» |
Прийняти участь у військово-спортивній грі «Джура» |
|
|
|
І тиждень 05.11. - 09.11 |
ІІ тиждень 12.11-16.11 |
ІІІ тиждень 19.11-23.11 |
IV тиждень 26.11-30.11 |
Виховна година, Класні збори |
"Обираємо професію-обираємо долю"
|
"Мудрість – це розум, поєднаний з добротою" |
"Спілкування. Правила спілкування" |
Урок мужності "Ми - нація єдина, твої ми діти, Україно!» |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування "Мова рідна,слово рідне" |
|
Бесіда до Всесвітнього дня прав дитини " |
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
Година спілкування "Толерантність" |
Акція « Засвіти свічку» |
|
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда "Дбаємо про здоров’ я" |
Взяти участь у виставці малюнків до Міжнародного дня відмови від паління |
Інструктаж по ТБ |
Перегляд та обговорення док. фільму "СНІД" |
Ціннісне ставлення до природи |
|
|
Круглий стіл "7 природних чудес Закарпаття" |
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Караоке "Українська естрада. Улюблені пісні" |
|
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
Заочна подорож "Професії від А до Я" |
|
Акція "За життя без сміття" |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з_______________які запізнюються |
Бесіда з вчителями,з метою виявлення прогалин у навчанні ____________ |
Бесіда з ___________про навчання |
Бесіда з невстигаючими учнями
|
Робота з батьками |
Бесіда з _____________про успішність уч. |
Бесіда з батьками дітей ,що прибули ________________ |
Бесіда з батьками про успішність у школі |
Бесіда з батьками про навчання учнів _____________ |
Участь у загальношкіль-них заходах |
Свято української мови та писемності |
|
|
Акція до Дня боротьби зі СНІДом |
|
|||
|
І тиждень 03.12-07.12 |
ІІ тиждень 10.12-14.12 |
ІІІ тиждень 17.12-21.12 |
Виховна година, Класні збори |
"Як виховувати у собі правдивість і чесність". Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні |
Урок мужності "Ми ними пишаємось" Інформаційно – пізнавальна хвилинка "Новини Закарпаття" |
Класні збори №2.
|
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Година спілкування "Що означає бути незалежними для нашої держави?". |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Відзначити міжнародний день інвалідів бесіда на тему: "Інвалідність — це не обділеність долею" |
|
Година спілкування "Усвідомлений вибір професії як запорука життєвого успіху"»
|
Ціннісне ставлення до себе |
Перегляд док. фільму "СНІД" |
Година спілкування "Мода,краса і здоров’я сучасного школяра" |
Інструктажі з техніки безпеки "Обережно! Ожеледиця! Пітарди!"
|
Ціннісне ставлення до природи |
|
Акція "Нагодуй птахів" |
Конференція "Земля – наш дім". |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
Екскурсія до виставкового залу "Імпасто" |
Ціннісне ставлення до праці |
Бесіда "Мої обов’язки в родині" |
|
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда. з метою покращення успішності __________________
|
Бесіда про культуру поведінки з ________________________________________ |
"Ціна часу"-бесіда з учнями ____________________________________________ |
Робота з батьками |
Батьківські збори «Готуємось до ЗНО» |
Бесіда з мамою ___________________ про відвідування |
Бесіда з батьками ______________________ про культуру спілкування дитини |
Участь у загальношкільних заходах |
|
Взяти участь у конкурсі Новорічних плакатів |
Новорічне свято |
|
І тиждень 09.01 -11.01 |
ІІ тиждень 14.01-18.01 |
ІІІ тиждень 21.01-25.01 |
Виховна година, Класні збори |
Класні збори№3 "Думка особистості чи думка колективу". |
"Подія, що пережила час" до Соборності України Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні |
Урок мужності "Герої поміж нас". Інформ. 5-ти хвилинка "Новини нашої школи" |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
|
Бесіда "Засоби масової інформації у демократичному суспільстві". |
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
Бесіда "Мистецтво жити гідно". |
Тест "Барометр стосунків" |
Ціннісне ставлення до себе |
Бесіда "Правила безпеки взимку. Який він, міцний та неміцний лід?"
|
|
Бесіда "Як запобігти трагічним наслідкам пожежі" |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Фотоконкурс «Зима у моєму місті» |
Акція "Нагодуй птахів" |
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Круглий стіл "Музика, яку ми слухаємо" |
|
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
|
Трудовий десант «Створимо затишок» |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про правила поведінки _______________
|
Робота з учнями які відстають у навчанні ____________________________________ |
Індивідуальні бесіди з профілактики правопорушень________________________________________ |
Робота з батьками |
Індивідуальні бесіди з батьками__________ |
Бесіда з батьками __________________про успішність та поведінку |
Батьківські збори «Допомога родини у професійній орієнтації дитини» |
Участь у загальношкільних заходах |
|
|
Виступ лекторської групи на тему:"Соборність України" |
|
І тиждень 28.01 -01.02 |
ІІ тиждень 04.02-08.02 |
ІІІ тиждень 11.02-15.02 |
IV тиждень 1802-22.02 |
Виховна година, класні збори |
Читацька конференція "29 січня - день пам’яті жертв під Крутами" Інформаційно – пізнавальна хвилинка |
Бесіда "Засоби масової інформації у демократичному суспільстві". Інформаційно – пізнавальна хвилинка |
Урок мужності "Ехо афганської війни" Інформаційно – пізнавальна хвилинка
|
"Мова – скарбниця духовності народу" Інформаційно – пізнавальна хвилинка |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Перегляд докум.фільму "Небесна сотня: герої не вмирають…" |
|
|
Бесіда "Що таке національна свідомість?" |
Ціннісне ставлення до людей |
Година спілкування "Палити чи не палити?" |
|
Круглий стіл "За крок до біди"
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
Круглий стіл "Вислови свою думку" |
Рейд "Щоденник" |
|
Бесіда "Правила пожежної безпеки у вашій оселі" |
Ціннісне ставлення до природи |
|
Екскурсія зимовим лісом/фото/ |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Конкурс "Що в Україні най-най?" |
|
Виготовлення "валентинок" |
|
Ціннісне ставлення до праці |
|
Ремонт підручників у шкільній бібліотеці |
|
Конкурс реклами "Моя школа – найкраща" |
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями ____________ про стан збереження підручників |
Провести індивідуальні бесіди щодо шкідливих звичок(_____________) |
Бесіда з учнями ____________ ______ про виконання доручень |
Бесіда про бережне ставлення до шкільного майна __________________ |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками проблемних дітей___________ |
Відвідування батьків учнів вдома з метою надання методичних консультацій |
Бесіда з мамою ___________про успішність та поведінку в школі |
Бесіда з батьками про ставлення до навчання __________ |
Участь у загальношкіль-их заходах |
|
Конкурс на кращу листівку |
|
Декламація віршів українських поетів (до Дня рідної мови) |
|
І тиждень 25.02 -01.03 |
ІІ тиждень 04.03-07.03 |
ІІІ тиждень 11.03-15.03 |
ІV тиждень 18.03-22.03
|
Виховна година, класні збори |
Виховна година "Конфліктна ситуація: народження істини, а не загострення стосунків". |
"Відповідаючи перед майбутнім" Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в світі |
Урок мужності "Можна все на світі вибирати , сину…" Події в Україні,області. |
Мандрівка до острова скарбів "Здоров’я" . |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Проект "Єдина країна!" Творимо майбутнє власними руками” |
Відзначити день гімну України Літературні читання, конкурси до дня народження Т. Г. Шевченка. |
Бібліотечний урок "Підручник - наймасовіша книжка" |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда "Паління. Що таке тютюн?" |
|
Тренінг "Загальнолюдські цінності" |
|
Ціннісне ставлення до себе |
Вікторина з правил руху велосипедистів |
Бесіда "Наркоманія, що це?" |
|
Бесіда "Пам’ятка безпеки для попередження дитячого травматизму" |
Ціннісне ставлення до природи |
Година спілкування "Про екологічне маркування безпечних для споживання товарів". |
|
День довкілля . Операція "Посади деревце" |
|
Ціннісне ставлення до мист. |
|
Конкурс "Найрозумніши" |
Обмін думками "Живи книго" |
|
Ціннісне ставлення до праці |
Визначення нахилу до певного виду професії /Тест/ |
|
Трудовий десант "Створимо затишок" |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями про виконання своїх доручень __________________. |
Аналіз відвідування учнями школи |
Контроль за станом підручників _______________
|
Перевірка ведення щоденників |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками _______________з метою покращення успішності |
Відвідування батьків ________з метою ознайомлення підготовки до уроків |
Підготувати листи-повідомлення для батьків про успішність у школі |
Бесіда з батьками учнів, які погано вчаться. |
Участь у загальношкіль- их заходах |
Взяти участь у заходах, присвячених Шевченківським дням |
Свято "Оскар – 2019" (до Міжнародного Жіночого дня) |
Карпатська Україна |
|
|
І тиждень 01.04 -05.04 |
ІІ тиждень 08.04-12.04 |
ІІІ тиждень 15.04-19.04 |
ІV тиждень 22.04-26.04
|
Виховна година, класні збори |
"Посієш звичку - пожнеш характер". Інформаційно – пізнавальна хвилинка «Час,події,люди» |
"Свобода вибору - це відхід від залежності" Інформаційно – пізнавальна хвилинка |
Урок мужності "Вони боролись за Україну" Інформаційно – пізнавальна хвилинка |
"Біль Чорнобиля з роками не зникає" Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні |
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Бесіда "Державна символіка"
|
|
Відкрита кафедра "Якби я був політиком…". |
|
Ціннісне ставлення до людей |
Бесіда "Ти і твоя сім’я" |
|
|
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
|
Виготовлення буклетів "Правила поведінки в Інтернет-мережі" |
|
Ціннісне ставлення до природи |
"Злочин проти природи": відеофільм, відео ролики, комп’ютерні презентації тощо. |
|
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
|
|
|
Створення фото колажу "Цінуй життя!" |
Ціннісне ставлення до праці |
Участь у прибиранні шкільної території |
|
Насаджування кущів та рослин на території школи |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда з учнями, які не ведуть щоденник __________________ |
Анкетування "Вивчення виховного рівня" (всі учні) |
Про відвідування уроків__________ |
Про здоровий спосіб життя__________ |
Робота з батьками |
Бесіда з батьками, які не перевіряють щоденники_________
|
Анкетування "Ваше спілкування з дитиною" |
Про безпричинні пропуски уроків |
Бесіда з батьками, діти які палять__________ |
Участь у загальношкільих заходах |
Участь у загальношкільному святі до дня гумору |
|
|
Реквієм, присвячений Чорнобильській трагедії |
|
І тиждень 29.04-03.05 |
ІІ тиждень 06.05-10.05 |
ІІІ тиждень 13.05.-17.05 |
IV тиждень 20.05.-24.05 |
Виховна година, класні збори |
Урок мужності "Ми пам’ятаємо ми перемагаємо" Інформаційно – пізнавальна хвилинка Події в Україні, області, селі. |
"Святе слово мати" Інформацій но – пізнавальна хвилинка |
Виховна година "Культура особистості, її здатність до самовдосконалення".Інформаційно – пізнавальна хвилинка |
Класні збори№4 "Підсумки роботи за навчальний рік"
|
«Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
Година спілкування «Я – громадянин України!» |
. |
Бесіда "Діяльність відомих історичних осіб в ім’я свободи України" |
|
Ціннісне ставлення до людей |
|
"Сенс життя людини" Інформаційно – пізнавальна хвилинка |
Взяти участь у святкуванні Дня сім’ї (15 травня) |
|
Ціннісне ставлення до себе |
|
Як психологічно підготуватися до ЗНО
|
Пам’ятка для учнів з підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання
|
Інструктаж-пам’ятка з техніки безпеки під час літнього відпочинку. Правила безпечної поведінки на воді та біля води |
Ціннісне ставлення до природи |
Година відкритих думок "Ми на варті природи". |
Озеленення шкільного подвір’я "Квіти біля школи" |
|
|
Ціннісне ставлення до мистецтва |
Караоке "Пісні про мир" |
|
|
Віртуальна подорож "Сучасні бібліотеки світу. Бібліотека ХХІ ст." |
Ціннісне ставлення до праці |
|
Трудовий десант "Чисте шкільне подвір’я" |
Рейд-огляд "Ми -господарі класу" |
|
Індивідуальна робота з учнями |
Бесіда. з метою покращення успішності ________________ |
Бесіда з ________ про відвідування школи
|
Бесіда з учнями , _____________про виконання доручень |
Прибирання класу |
Робота з батьками |
Бесіда. з метою покращення відвідування ________________ |
Бесіда про культуру спілкування________________
|
Батьківські збори "Одвічні проблеми поколінь" |
Вручення подяк Батькам |
Участь у загальношкільних заходах |
До Дня пам’яті та примирення"Ми пам’ятаємо, ми перемагаємо» |
|
Флеш-моб (до дня Європи (19.05) |
Участь у святі Останнього дзвоника |
План на осінні канікули:
1.Засідання лідерів класу "Спілкування"
2. Спортивні змагання з волейболу
3. Спортивні змагання з тенісу
4. Караоке "Українська естрада»
5. Перегляд художнього фільму "Тіні забутих предків"
План на зимові канікули:
План на весняні канікули:
1