Пропоную вашій увазі план виховної роботи класного керівника з учнями 6-го класу на 2020/2021 н.р за програмою "Нова українська школа" у поступі до цінностей.
І семестр
«Затверджено»
Директор школи :
___________ Н.О. Дудар
ІІ семестр
«Затверджено»
Директор школи : ___________ Н.О. Дудар
ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ
Класного керівника:
Вожак Ольги Володимирівни
з колективом 6-го класу
на 2019- 2020 н.р.
Методична проблема РМК:
«Формування в системі науково методичної роботи особистісно-інноваційного освітнього середовища педагогів на основі ІКТ в загальноосвітніх навчальних закладах.»
Методична проблема школи :
«Підвищення якості освіти, оновлення змісту і форми, організація навчально-виховного процесу на основі творчої співпраці вчителів та учнів в умовах загальноосвітнього навчального закладу»
Моя проблема: «Виховання в учнів людяності, чесності, милосердя, доброти, прищеплення навичок культури людських стосунків»
Вересень
Місячник:
Тема періоду: «Особистість і колектив»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
|
Класні справи |
||||||
1. |
Перший урок «Культура здорового способу життя в умовах пандемії. Все про коронавірус » |
Уміння вчитися впродовж життя.
Екологічна грамотність та здоровий спосіб життя. |
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини.
|
|
|
|
2. |
Виховна година «Гуманність людини»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
|
3. |
Виховна година «Історія і трагедія Бабиного Яру» |
Соціальна та громадянська компетентності
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку. Ціннісне ставлення: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби. Практична здатність: – бути відкритим до культурного діалогу. |
|
|
|
4. |
Година спілкування «Добрий чоловік надійніше кам’яного мосту» |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
|
5. |
Розмова в колі «Державні символи України»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин»,«патріотизм», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини; – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України. Практична здатність: – дотримуватися конституційних норм, повага до державних символів, законів України; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.
|
|
|
|
Загальношкільні справи |
||||||
1. |
Всеукраїнський день бібліотек Операція « Книга навчить, як на світі жить»
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
|
2. |
Тиждень фізичної культури та спорту |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представника певної культури. Практична здатність: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. |
ІІ-й тиждень |
|
|
Організаційна робота |
||||||
1. |
Анкетування учнів з метою уточнення індивідуальних даних. Перевірити наявність підручників у класі.
|
Соціальна та громадська компетентності |
|
І-й тиждень |
|
|
2. |
Скласти графік чергування учнів класу (вибір активу, розподіл доручень).
Класна акція «Зробимо квітучим наш клас»
|
Ініціативність і підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ціннісного змісту праці і рівності прав людей. Практична здатність: – готовність брати відповідальність за себе та інших. |
І-й тиждень |
|
|
3. |
Провести організаційне засідання органів учнівського самоврядування |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. |
І-й тиждень |
|
|
4. |
Ознайомлення учнів зі Статутом школи, правилами для учнів. |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні. Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. |
І-й тиждень |
|
|
5. |
Проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності “Будь уважним на дорозі!”, “Розмова про Covid” |
Соціальна та громадська компетентності |
|
|
|
|
6. |
Провести анкетування - вчимося спілкуватися. |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – гуманно ставитися до інших людей, бути здатним до альтруїзму, співчуваття, емпатії; – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку.
|
вересень |
|
|
Робота з батьками |
||||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад, визначення кандидатур для роботи в батьківському комітеті. |
вересень |
|
||
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сімей учнів із метою ознайомлення матеріального становища та психологічного клімату, сімейної атмосфери та родинних стосунків. Відвідування сім’ї Гоцяка Михайла
|
І-й тиждень
ІІІ-й тиждень
|
|
||
3. |
Засідання батьківського комітету |
1.. Вибори шкільного батьківського комітету на 2020-2021 н.р. 2. Планування роботи на 2020-2021 н. р. |
|
|
||
Жовтень
Місячник:
Тема періоду: «Ми діти твої, Україно!»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Диспут “Що буде, якщо...”
|
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – розширення знаннєвої та емоційної сфери, власні уявлення про життя; – застосовування різних поведінкових і комунікативних стратегій відповідно до мети діяльності та конкретної ситуації. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя; – розуміти необхідності роботи над собою.
|
|
|
2. |
Урок української звитяги « Ніхто не забутий,ніщо не забуте»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
3. |
Диспут: «Спілкуємося та діємо»
|
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
|
|
4. |
Година спілкування « Вже брами літа замикає осінь» |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля. Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності..
|
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Декада Захисника України (Відзначення свята Покрови Пресвятої Богородиці, Дня українського козацтва, Дня молитви за всіх полеглих за волю і державність України, Дня захисника Вітчизни). |
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. |
|
|
2. |
До Міжнародного дня людей похилого віку та Дня ветерана проведення акції «Ветеран живе поруч». |
Соціальна та громадська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – бажання брати участь у різних формах позакласної та позашкільної роботи військово-патріотичного спрямування. Практична здатність: – поважати гідність кожної людини; – гуманно ставитися до інших людей. |
|
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад , проведення рейду-перевірки стану підручників і зовнішності школярів. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
жовтень |
|
2. |
Провести анкетування «Тлумачний словник ввічливих слів» |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність:
|
жовтень |
|
3.
|
Аналіз стану здоров’я учнів, стану відвідування школи |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
жовтень |
|
4. |
Проведення інструктажу про правила поведінки на воді, правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час осінніх канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад
Бесіди з батьками про відпочинок дітей на осінніх канікулах |
жовтень
|
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сімей учнів із метою бесіди-профілактики по запобіганню інфекційних захворювань (грип, короста, гепатит, коронавірус) та контролю за поведінкою школярів поза школою. Відвідування сім’ї Костюк Діани
|
І-й тиждень
ІІ-й тиждень |
|
|
3. |
Класні батьківські збори (тематика)
|
Класні батьківські збори: «Сім’я як фактор профілактики відхилень в поведінці дітей» |
|
|
|
4. |
Засідання батьківського комітету
|
Засідання КБК: 1. Про вимоги до зовнішнього вигляду учнів та відвідування навчальних занять.
|
|
|
Листопад
Місячник:
Тема періоду: «Україна в моєму серці»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Виховна година на тему: «Виконуй обов’язки, поважай правопорядок і закон» |
Спілкування державною мовою |
Ціннісне ставлення: – усвідомлення ролі рідної (державної) мови як механізму національної і етнічної самоідентифікації, збереження світового мовного різноманіття, способу збереження культурних традицій і стратегій, аудіо- та візуалізацію культурного різноманіття свого народу; - любов до української мови. Практична здатність: – розуміти українську мову; –популяризувати ідеї гуманізма, добра та краси. |
|
|
2. |
Усний журнал “Краса і біль України”, “Екологічні катастрофи”, “Природні дива”. |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення природи, як джерела свідомості і духовності; – усвідомлення діяльності людини й її потреб як чинника руйнування довкілля. Практична здатність: – уміти застосовувати позитивні надбання народних традицій та етнічної культури у ставленні до природи й побутовій діяльності..
|
|
|
3. |
День гідності та свободи Урок української звитяги «Хай вічно горить вогонь пам’яті»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
4. |
Марафон відкритих думок « Не робіть моїх помилок» |
Інформаційно-цифрова компетентність
|
Ціннісне ставлення: – розпізнавання достовірних і недостовірних джерел інформації; – протистояння Інтернет-агресії, Інтернет-булінгу тощо. Практична здатність: – дотримуватися правил безпеки в Інтернет мережі та здатність протистояти інтернет-ризикам та маніпулятивним технологіям у ЗМІ та рекламі, соціальних мережах, комп’ютерних іграх.
|
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Акція «Подаруй птахам житло» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
листопад |
|
2. |
Акція «Зробимо шкільне подвір’я чистим» |
Ініціативність та підприємливість |
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях. |
листопад |
|
3. |
Відзначення Дня української писемності |
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – потреба у творчій діяльності, яка би відповідала здібностям і нахилам. Практична здатність: – долучення до творчості, висловлюючи власні ідеї, спираючись на досвід і почуття та використовуючи відповідні зображувально-виражальні засоби.
|
ІІІ-й тиждень |
|
4. |
Тиждень репродуктивного здоров’я Марафон відкритих думок «Що означає бути здоровою людиною»
|
Уміння вчитися впродовж життя
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
ІV-й тиждень |
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди з учнями, що мають низький рівень знань, надання корисних порад |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
постійно |
|
2. |
Індивідуальні бесіди з учнями про правила поведінки під час перерв та після уроків |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя |
постійно |
|
3.
|
Індивідуальні бесіди з учнями про ведення здорового способу життя |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини. |
постійно |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад |
листопад |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сім’ї Софіяна Дениса
|
ІІІ-й тиждень |
|
|
3. |
Класні батьківські збори (тематика)
|
Класні батьківські збори: «Наші діти - наша спільна турбота». “Як вберегтись, щоб не захворіти на Covid?!” |
|
|
Грудень
Місячник:
Тема періоду: ««Я – громадянин України»»
№ |
Зміст виховної діяльності |
Ключова компетентність |
Ціннісні ставлення та практичні здатності |
Дата |
Примітка про виконання |
Класні справи |
|||||
1. |
Виховна година на тему: „Декларація прав людини”
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини.
|
|
|
2. |
Година спілкування «Немає прав без обов’язків»
|
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення конституційного обовʼязку щодо громадянських прав та захисту суверенітету і територіальної цілісності України; Практична здатність: – цінувати і поважати свободу інших, право на вибір та власну думку; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
3. |
Виховна година «Різдв’яний настрій»
|
Обізнаність та самовираження у сфері культури
|
Ціннісне ставлення: – ідентифікація себе як представника певної культури; – використання культурного досвіду в життєвих ситуаціях. Практична здатність: – поціновувати культурні здобутки людства та інтерес до них; – бути відкритим до культурного діалогу. |
|
|
4. |
Усний журнал «Країна, в якій я живу» |
Спілкування іноземними мовами |
Ціннісне ставлення: – ціннісне ставлення до культурних надбань різних народів, соціальної рівності; – толерантне ставлення до представників різних народів і культур. Практична здатність: – володіти навичками міжкультурної взаємодії; – готовність прийняти представників інших культур такими, якими вони є. |
|
|
Загальношкільні справи |
|||||
1. |
Тиждень Збройних сил України Турнір «Нумо хлопці і дівчата!»
|
Ініціативність та підприємливість
Соціальна та громадянська компетентності
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. Ціннісне ставлення: – усвідомлення змісту понять «громадянин», «патріотизм»,«військово-патріотичне виховання», «готовність до захисту Вітчизни» як важливих складників життєдіяльності людини. Практична здатність: – готовність захищати Батьківщину; – поважати гідність кожної людини. |
|
|
2. |
Акція «Чарівна краса новорічної гілки»
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – презентування власної ідеї та ініціативи; – усвідомлення ціннісного змісту праці. Практична здатність – брати участь у шкільних заходах. |
ІV-й тиждень |
|
3. |
Міжнародний день інвалідів Акція «Даруймо радість людям»
|
Ініціативність та підприємливість
|
Ціннісне ставлення: – аналізування життєвих ситуацій; – презентування власної ідеї та ініціативи; Практична здатність: – готовність брати відповідальніст ьза себе та інших; – брати участь у шкільних заходах, волонтерській діяльності, у трудових десантах і благодійних акціях
|
|
|
Організаційна робота |
|||||
1. |
Бесіди з учнями по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад учням, |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – уміти моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, корегувати й оцінювати результати освітньої діяльності; – прагнути оволодівати новими знаннями та навичками. |
постійно |
|
2. |
Бесіда: «Аптека бабусі Медуниці», проведення анкетування: “Зимові канікули! Що ти пропонуєш?” Бесіда щодо всесвітнього для боротьби зі СНІДом. |
Екологічна грамотність і здорове життя
|
Ціннісне ставлення: – усвідомлення значущості здорового способу життя, фізичної підготовки та фізичного розвитку для повноцінного життя людини |
|
|
3.
|
Проведення інструктажу про правила дорожнього руху, правила протипожежної безпеки та ТБ під час зимових канікул. |
Уміння вчитися впродовж життя
|
Ціннісне ставлення: – визначення мети та цілі власного життя і діяльності, планування й організація життя. Практична здатність: – готовність удосконалювати свої моральні, морально-вольові якості та навички поведінки впродовж життя. |
|
|
4. |
Провести засідання органів учнівського самоврядування |
Соціальна та громадська компетентності |
Ціннісне ставлення: – участь у шкільному самоврядуванні Практична здатність: – володіти навичками допомоги, самодопомоги, захисту та виживати в складних умовах; – поважати гідність кожної людини. |
І-й тиждень |
|
Робота з батьками |
|||||
1. |
Індивідуальні бесіди
|
Бесіда з батьками учнів по питанню труднощів у навчанні, надання корисних порад
Обговорення з батьками питань пов’язаних з попередженням нещасних випадків на дорогах |
постійно
грудень |
|
|
2. |
Відвідування сімей вдома
|
Відвідування сім’ї Чайковської Тетяни
Відвідування сім’ї Шаблій Наталії
|
І-й тиждень ІІ-й тиждень
|
|
|
3. |
Засідання батьківського комітету
|
Засідання КБК
|
|
|