Дата |
Основні напрямки діяльності класного колективу. Формування демократичних цінностей |
Індивідуальна робота з учнями. Організація та розвиток самоврядування |
Заходи з охорони життя учнів, попередження травматизму та нещасних випадків
|
Профілактика правопорушень, злочинності. Захист прав та інтересів дітей |
Робота з батьками, громадськістю |
|
|
Місячник художньо-естетичного виховання «У царин імистецтва» |
|
||||
|
Інформаційна п’ятихвилинка. Організаційна класна година. Опитувальник «Хочу.Можу.Зроблю.» Організація чергування в школі. Правила та обов’язки чергових.Правила поведінки в школі, в громадських місцях. |
Діалог з активом класу Скринька порад «Вчись учитися»
|
Бюлетень « Обережно! Карантин: Гепатит В, кір, ГРЗ» |
|
Індивідуальні консультації(для сімей ,що потребують посиленого психолого – педагогічного супроводження) |
|
|
Участь у міському конкурсі «Сяйво доброти» |
Відвертий діалог «Клас і я» |
|
Інформування « Торгівля людьми – як уникнути рабства» |
Рекомендації батькам «Дозвілля після уроків»
|
|
|
Телефон довіри «Що я хочу змінити в собі та в оточуючих»
|
Рекомендації учням щодо ведення щоденника;розподіл учнівських обов’язків учнів на ІІ семестр навчального року |
|
|
|
|
|
|
Нагадування «Культура спілкування та правила поведінки на перерві» |
Бесіда : «Перша допомога при зламах, розтягненнях та вивихах» |
|
Рекомендації батькам «Формування здорового способу життя дитини як результат турботи батьків»
|
|
|
Підготовка до інформативної години «День соборності та Свободи України»
|
Відверта розмова з учнями щодо поліпшення поведінки на уроках |
|
|
Засідання батьківського комітету
|
|
|
Інформативна година «День соборності та Свободи України» |
Телефон довіри "Я відчуваю байдужість..." |
«Знай та будь обережним!» (тероризм) |
|
|
|
|
Підготовка флеш-мобу «Нас ніхто не роз'єднає» (до Міжнародного дня пам’яті жертвГолокосту) Виставка «Світ захоплень» |
Індивідуальні бесіди з окремими учнями (підготовка до уроків,організація робочого часу) |
|
Поінформування : « Чим права відрізняються від обов’язків» |
|
|
|
Підготовка до майстер - класу «Хоровод весняних квітів» |
Консультативна допомога ВВС (самоуправління) |
|
|
|
|
|
Майстер - клас «Хоровод весняних квітів» |
Відверта розмова з учнями щодо поліпшення поведінки на уроках |
Вісник здоров’я « Зелена аптека» ( про лікарські рослини ) |
|
Батьківські збори . Психологічний тренінг в рамках програми «Сімейна розмова» |
|
|
Підготовка Години спілкування «Історичні постаті захисників України»
|
Консультативнадопомога ВДІ (самоуправління) |
«Знай та будь обережним!» (вибухонебезпечні предмети, міни) |
|
|
|
|
Флеш-моб «Нас ніхто не роз'єднає» (до Міжнародного дня пам’яті жертвГолокосту) Година спілкування «Історичні постаті захисників України» Міжнародний день пам’яті жертв Голокосту
|
Індивідуальна бесіда з окремими учнями (запізнення )
|
|
Бесіда з попередження дитячого травматизму. |
|
|
|
Засідання клубу «Юний патріот»
|
Консультативнадопомога ВКД (самоуправління) |
|
|
|
|
|
Виставка літератури «Абетка мистецтва» (в рамках реалізаціїміського освітнього проекту «Школа – територія культурного життя») |
Індивідуальна бесіда з окремими учнями (поведінка на уроках)
|
|
|
|
|
Дата |
Основні напрямки діяльності класного колективу. Формування демократичних цінностей |
Індивідуальна робота з учнями. Організація та розвиток самоврядування |
Заходи з охорони життя учнів, попередження травматизму та нещасних випадків
|
Профілактика правопорушень, злочинності. Захист прав та інтересів дітей |
Робота з батьками, громадськістю |
|
|
Місячник здорового способу життя «Здоров’я – джерело життя і його головна прикраса!»
|
|
||||
|
Радіопередача «Подорожуємо разом до Країни здоров’я!» (старт місячника) Загальношкільний день інформування «Я хочу бути здоровим» |
Індивідуальні бесіди з окремими учнями (підготовка до уроків,організація робочого часу) |
Рекомендації «Дбаємо про здоров’я» (профілактика грипу та простудних захворювань) |
|
Діалог з групою батьків з попередження жорстокості та насилля в сім’ї
|
|
|
Анкетування учнів «Твоє здоров’я» |
Скринька порад «Мовленнєвий етикет»
|
|
Бесіда по запобіганню насильства і жорстокого поводження з дітьми (наказ управління освіти від 27.05.2010 р. № 254) |
|
|
|
|
Відверта розмова « Я та моя родина» |
|
|
|
|
|
Анкетування учнів « Чи знаю я як вберегти своє здоров’я» |
|
Зустрічі зі шкільним дитячим лікарем лікарями - спеціалістами |
|
|
|
|
Створення колажу « Здорова та шкідлива їжа» |
Діалог «Я у школі» (правила поведінки) |
|
Випускбюлетеня для батьків «Щобдитинабула здоровою» |
|
|
|
Радіопередача «Правильне харчування взимку» |
Анкета думок «Що таке духовне багатство людини?» |
|
|
|
|
|
Виставки книг, журналів: «Здоров’я людини – найвища цінність» (в рамках реалізації міського освітнього проекту «Школа – територія культурного життя»)
|
Діалог «Вчинок і наслідок»
|
Бесіда«Бережіть житло від пожеж.Підручні засоби захисту органів дихання від чадного газу» |
|
|
|
|
Підготовка до класного свята «День святого Валентина» |
Діагностика «Мій стан»
|
Хвилинка порад «Ліки» |
|
|
|
|
|
Створення програми самовиховання «Я – відповідальний!» |
|
|
|
|
|
Класне свято «День святого Валентина» |
Відвертий діалог «Найважливіші речі у моєму житті» |
|
Поінформування батьків « Довіра в родині – шлях до формування щасливої особистості» |
|
|
|
Майстер-клас «Розпис імбирно-медового печива»(в рамках реалізації міського освітнього проекту «Школа – територія культурного життя»)
|
Діалог « Що означає бути вихованою людиною?» |
Випуск бюлетеня для батьків «Щоб дитина була здоровою» |
|
|
|
|
Міні-проект «Шкідливим звичкам – НІ!» Випуск міні – проекта «День вшанування учасників бойових дій на території інших держав» |
Порадник « Як навчитись відмовляти у проханні, нікого не образивши» |
|
|
Рекомендації батькам
|
|
|
Підготовка години спілкування «Небесна сотня - герої незборені, |
Діалог «Чи можна прожити без конфліктів?»
|
Поінформування «Гігієна – запорука здоров’я» |
|
|
|
|
Класна година «Небесна сотня - герої незборені, |
Діалог з активом класу
|
|
Ознайомлення учнів з документами, що гарантують права і свободи дитини |
|
|
|
Шкільний проект "Ми- талановиті діти України" (ІІ тур: «Миколаївські дзвіночки»)
|
Діалог «Ти і колектив» |
|
|
|
|
|
Свято рідної мови у рамках Дня рідної мови Міні-проект «Тарасове слово» (5-9кл.) (Міжнародний день рідної мови)
|
|
Усний журнал «Здоров’я кожного – багатство всіх!» |
|
|
|
|
Загальношкільний день інформування «Сходинками до вершин здоров’я» Учнівське поінформування: |
Індивідуальні бесіди з окремими учнями (підготовка до уроків,організація робочого часу) |
|
|
Проведенняіндивідуальних педагогіч них бесід з попередженняжорстокості та насильства над дітьми.Рекомендацї |
|
|
Коло єднання «Українські миротворці сьогодні» (День вшанування учасників бойових дій на території інших держав) |
Діалог з хлопцями з попередження правопорушень |
|
|
|
|
|
|
Бесіда з учнями щодо навчальної успішності |
|
|
|
|
|
Засідання клубу "Юний патріот"
|
Індивідуальні бесіди з окремими учнями (підготовка до уроків,організація робочого часу) |
|
|
Засідання батьківського комітету. |
|
Дата |
Основні напрямки діяльності класного колективу. Формування демократичних цінностей |
Індивідуальна робота з учнями. Організація та розвиток самоврядування |
Заходи з охорони життя учнів, попередження травматизму та нещасних випадків
|
Профілактика правопорушень, злочинності. Захист прав та інтересів дітей |
Робота з батьками, громадськістю |
|
Місячник родинно-сімейного виховання «Дерево міцне корінням, а людина - родом»
|
||||||
|
Радіопередачі: - «Старт місячника «Сім’я – основа міцності держави»; - «Сімейні цінності» Класна година. Урок мужності: «Героїчний десант»
|
Засідання ініціативної групи по підготовці до класної години |
Бесіда з попередження отруєння грибами . |
|
|
|
|
Виставки малюнків, плакатів, шкільних газет, присвячених Міжнародному жіночому Дню – 8 Березня
|
Відверта розмова «Чекаємо батьків з роботи»
|
|
Діалог з групою батьків з попередження жорстокості та насилля в сім’ї
|
Проведення індивідуальних педагогічних бесід «Особистий приклад в попередженні шкідливих звичок дітей» |
|
|
Шкільний проект "Ми- талановиті діти України" (ІІІ тур: «Дивограй талантів»)
|
Міні – твір «Мої злети та падіння»
|
|
|
|
|
|
|
Хвилинка порад “ Посієш звичку – пожнеш характер ” |
Бесіда з протипожежної безпеки «Газ у побуті» |
|
.«Безпечний інтернет»(ризики у мережі, «смертельні квести», |
|
Родинне свято "Усім жінкам присвячується…"(до Міжнародного дня жінок) |
Міні-проект (консультації) |
Хвилинка порад «Здорове харчування. Шкідливість продуктів швидкого харчування (фаст-фуд) |
Відверта розмова “Конфліктна ситуація. Пошук істини, а не загострення стосунків” |
Індивідуальні консультації(для батьків,які не були присутні на батьківських зборах) |
|
|
Індивідуальна бесіда (за рез.ССДСО) |
|
|
|
|
Екологічна операція «Встанови годівничку» |
Консультативнийпункт для активу класу ( самоврядування) |
Бесіда з попередження дитячого травматизму. |
|
|
|
Інформаційна п’ятихвилинка. Класна година «Крок до успіху»(тренінг) Конкурс відео «Професії моїх батьків» |
Відверта розмова «Чи впевнений ти в собі?» |
Вісник здоров’я «Зелена аптека» (про лікарські рослини) |
|
|
|
Анкета думок «Вчитися у школі обов’язок чи потреба?»
|
Робота по програмі «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція» |
Хвилинка порад « Охайність та акуратність в одязі» |
|
Індивідуальні консультації(для батьків, які не були присутні на батьківських зборах |
|
Міні –твір «Мої «хочу», «можу» і «треба».
|
Діалог «Ціна однієї хвилини»» |
|
|
|
|
Діалог "Цінності моєї родини" |
Засідання ініціативної групи по підготовці до класної години. |
|
Діалог «Як протистояти маніпуляціям і не піддаватися впливу?» |
Засідання батьківського комітету |
|
« Мальовнича моя Україна» ( оформлення путівника) (в рамках реалізації міського освітнього проекту «Школа – територія культурного життя»)
|
Міні-проект класу (консультації) |
Хвилинка порад «Як правильно сидіти за партою?» |
|
Розробка рекомендацій «Виховуємо на українських традиціях» (батьк. комітет) |
|
Інформаційна п’ятихвилинка.Класна година «Основні правила поведінки при виявленні маловідомих предметів.» Книжкові виставки: - «Українське родинне виховання» - «Виховання любов'ю» (письменники та поети про сім'ю) |
Відверта розмова «Мій клас і я у класі»
|
Вісник здоров’я «Зелена аптека» (про лікарські рослини) |
|
Індивідуальні консультації (для сімей ,що потребують посиленого психолого – педагогічного супроводження) |
|
|
Робота по програмі « Сімейні цінності» |
Бесіда з попередження отруєння грибами . |
|
|
|
Презентація творчих робіт «Ми – читацька родина» (в рамках реалізації міського освітнього проекту «Школа – територія культурного життя»)
|
Хвилинка порад «Сім раз відміряй , а один раз відріж» (культура спілкування) |
Хвилинка порад « Твій зовнішній вигляд» |
Поради батькам «Заохочення та покарання: за і проти.» |
Проведення індивідуальних педагогічних бесід «Народна педагогіка» |
|
Засідання клубу "Юний патріот"
|
Анкета думок « У людині все повинно бути прекрасно» |
Проведення інструктажів з охорони праці та безпеки життєдіяльності з учнями під час весняних канікул. |
|
Індивідуальні консультації (підготовка до занять) |
|
У світі цікавого. Знамениті земляки |
Міні-проект (консультації)
|
|
|
Допомога у виготовленні новорічних іграшок
|
Дата |
Основні напрямки діяльності класного колективу. Формування демократичних цінностей |
Індивідуальна робота з учнями. Організація та розвиток самоврядування |
Заходи з охорони життя учнів, попередження травматизму та нещасних випадків
|
Профілактика правопорушень, злочинності. Захист прав та інтересів дітей |
Робота з батьками, громадськістю |
Місячник екологічного виховання «Давайте, друзі, разом природу берегти!» |
|||||
|
Інформаційна п’ятихвилинка. Спартакіада "Мама, тато, я - спортивна сім'я" (до Всесвітнього дня здоров'я)
|
Анкета думок «Колектив починається з тебе.
|
|
Диспут «Твоє життя в твоїх руках» |
Діалог з групою батьків з попередження жорстокості та насилля в сім’ї
|
|
Проведення тематичних виставок художньої літератури, періодичних видань на екологічну тематику |
Рекомендації «Мій вільний час» |
Бесіда з попередження дитячого травматизму. |
|
|
|
Проведення годин спілкування на екологічні теми, заняття «екологія душі», бесіди, вікторини, роз’яснювальні бесіди про бережливе ставлення до рослинного та тваринного світу, зустрічі з представниками екологічних організацій, екскурсії по місту |
Рекомендації «Мій вільний час» |
|
|
Консультаційний пункт «Українська родина сьогодні» |
|
Квест «Зелений патруль» |
Аналіз роботи активу класу |
Хвилинка порад «Здорові зуби. Догляд за порожниною рота» |
|
|
|
Засідання клубу "Юний патріот"
|
|
|
|
|
|
Інформаційна п’ятихвилинка. Класна година «"Сім природних чудес України» (вернісаж презентацій)Акція «Квіти біля школи – тобі, Батьківщино» |
Діалог «Культура поведінки під час перерви»
|
Бесіда з безпеки життєдіяльності «Основні правила поведінки під час подорожі до лісу»
|
|
Засідання батьківського комітету. |
|
Акція «Ми за сталий розвиток» (в рамках Всеукраїнської акції «Рух за сталий розвиток»; до Дня довкілля) |
Створення карти «Мій всесвіт» (можливості особистості) |
Колаж "Вітаміннаскарбниця" |
|
Рекомендації батькам « Безпечні свята» |
|
|
Індивідуальна бесіда (за рез.ССДСО) |
|
Робота по програмі « Сімейні цінності» |
|
|
Участь у міській екологічній акції до Дня Землі |
Засідання ініціативної групи по підготовці до класної години |
Хвилинка порад « Чистота та порядок у класі – запорука здоров’я всіх» |
|
|
|
Проведення Дня ЦЗ Методика «Самореклама»
|
|
Бесіда з безпеки життєдіяльності «Основні правила поведінки під час подорожі до лісу»
|
Створення колажу до Дня захисту прав людини. |
Індивідуальні консультації |
|
Години спілкування: «Чорнобиль – наша пам'ять і біль», «Техногенні катастрофи. Як їм запобігти», «Вогонь до неба гасимо, як треба» та інші
|
Скринька порад «Терпіння і праця – чинники досягнення мети» |
Бесіда з безпеки життєдіяльності «Правила поведінки при загрозі радіоактивного забруднення місцевості»
|
|
|
|
Дослідження та підготовка матеріалів Всеукраїнських, обласних, міських конкурсів, акцій, операцій:
«В об’єктиві натураліста» |
Есе «Лист самому собі»
|
|
|
|
|
|
Діалог «Дружба,допомога, взаємовиручка» |
Скарбничка порад"Вода — джерело життя" |
Індивідуальні консультації (з попередження жорстокості і насильства) |
|
|
Пункт збереження підручників. Акція |
Засідання ініціативної групи по підготовці до класної години |
|
|
|
|
Акція «Жива планета» (збір макулатури) Загальношкільний День інформування «26 квітня – День Чорнобильської трагедії» |
Скринька порад «Терпіння і праця – чинники досягнення мети» |
Бесіда з безпеки життєдіяльності під час святкових днів |
|
Індивідуальні консультації (для сімей ,що потребують посиленого психолого – педагогічного супроводження) |
|
Інформаційний день: «День птахів»
|
Індивідуальні бесіди з окремими учнями (підготовка до уроків,організація робочого часу) |
|
|
|
|
|
Діалог «Дружба,допомога, взаємовиручка» |
Вісник здоров’я «Зелена аптека» (про лікарські рослини) |
|
|
Місячник військово-патріотичного виховання «Колосок пам’яті»
Дата |
Основні напрямки діяльності класного колективу. Формування демократичних цінностей |
Індивідуальна робота з учнями. Організація та розвиток самоврядування |
Заходи з охорони життя учнів, попередження травматизму та нещасних випадків
|
Профілактика правопорушень, злочинності. Захист прав та інтересів дітей |
Робота з батьками, громадськістю |
.
|
Інформаційна п’ятихвилинка «Ми єдині» (до Свята весни і праці).
|
|
|
|
Індивідуальні консультації з батьками |
.
|
Участь у шкільному флеш-мобі «Ми єдині» (до Свята весни і праці).
|
Діалог «Як вказати людині на помилку і не образити її» |
«Основні правила поведінки у весняний період» |
Програма протидії торгівлі людьми «Дитяча праця» |
Залучення батьків до організації та проведення класної години |
|
Акція «Україна пам’ятає» (привітання ветеранів ІІ світової війни, «дітей війни», жителів мікрорайону з Днем Перемоги над нацизмом у Європі) Урок Мужності Захисники України у роки ІІ світової війни
|
Засідання клубу "Юний патріот"
|
«Правила поведінки на вулиці. Обережно : Незнайомці!» |
|
|
|
|
Діагностика «Мій стан»
|
«Ці небезпечні іграшки!»(заборона використання піротехніки) |
|
Організація дозвілля на весні |
|
Випуск класної газети «Квітка пам’яті» (до Дня пам’яті та примирення і Дня Перемоги над нацизмом у Європі |
Нагадування «Правила поведінки у громадських місцях» «Ветерани з нами» (привітання ветеранів ІІ світової війни, «дітей війни», жителів мікрорайону з Днем Перемоги над нацизмом у Європі) |
«Основні правила поведінки: Сам удома» |
|
|
|
Підготовка матеріалів до проведення класної години |
Рекомендації «Мій вільний час» |
«Правила поведінки на вулиці. Обережно : Незнайомці!» |
|
|
|
Година спілкування «Єдність поколінь: захисники України у роки ІІ світової війни та сьогодення» |
Діалог «Як вказати людині на помилку і не образити її» |
|
|
Залучення батьків до волонтерської допомоги |
|
|
Створення волонтерського загону |
«Правила поведінки при спілкування із людьми похилого віку» |
Програма протидії торгівлі людьми «Дитяча праця» |
Залучення батьків до волонтерської допомоги |
|
|
Засідання творчої групи з питань підготовки та випуску живої газети |
|
|
Індивідуальні консультації з батьками |
|
Інформаційна хвилинка Державний гімн України 6 |
Рекомендації «Мій вільний час» |
«Небезпечні дикорослі рослини» |
Програма протидії торгівлі людьми «Моє дозвілля» |
Залучення батьків до участі у шкільному святі |
|
Участь у заходах сімейно-родинного свята «Все починається з сім’ї» (до Міжнародного дня сім’ї) |
Діалог «Як вказати людині на помилку і не образити її» |
«Основні правила поведінки: Сам удома» |
|
|
|
Година спілкування «Україна – європейська країна!» |
|
«Обережно! Сонячні опіки!» |
|
Індивідуальні консультації з батьками |
|
Інформаційна п’ятихвилинка.
|
Аналіз роботи активу класу Засідання прес-центру з питань підготовки та випуску класної газети |
«Основні правила поведінки на воді» |
Програма протидії торгівлі людьми «Дитяча праця» |
Залучення батьків до підготовки та випуску класної газети |
|
Випуск класної газети «Як минув навчальний рік». Підготовки до свята Останнього дзвоника |
Рекомендації «Мій вільний час» |
«Правила поведінки на вулиці. Обережно : Незнайомці!» |
|
|
|
Участь у шкільному фоторепортажу «Сторінками шкільного життя» |
Рекомендації «Мій вільний час» |
«Правила поведінки на дорозі!» |
Програма протидії торгівлі людьми «Моє дозвілля» |
Індивідуальні консультації з батьками |
|
|
Нагадування «Правила поведінки у громадських місцях» |
«Основні правила поведінки: Сам удома» Правила безпеки життєдіяльності літніх канікул |
|
|
|
Організаційна класна година.(підсумки за IІ семестр) |
|
|
|
Організація дозвілля під час літніх канікул. |