Завдання з математики для навчання учнів 8 класу за сімейною формою
(січень – березень)
Програма: Математика. 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів. Програма затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від
07.06.2017 № 804 https://mon.gov.ua/ua/osvita/zagalna-serednya-osvita/navchalni-programi/navchalni-programi5-9-klas
Підручники: О.С. Істер, Київ, Генеза, 2021 https://shkola.in.ua/1939-alhebra-8-klas-ister-2021.html https://shkola.in.ua/1966-heometriia-8-klas-ister-2021.html
Орієнтовні завдання контрольних робіт: Алгебра с. 167-168, с. 69-70, с.205 Геометрія с. 164-165, 120-121
Е-ресурс: Відео за темами на каналі «Всеукраїнська школа онлайн»
Алгебра
https://www.youtube.com/playlist?list=PLsWyMT6uUTrdjXplNgjK7yTi9UE76q_d3
Геометрія
https://www.youtube.com/playlist?list=PLsWyMT6uUTres_G0EOZJdbbhLj_3PNGO2
|
Алгебра. Зміст |
||||||||
|
ІІ. Квадратні корені. Дійсні числа |
||||||||
№ з/п |
Теми уроків |
Вивчити означення, властивості з |
Уміти розв’язувати для одержання |
||||||
4-6 балів |
7-9 балів |
10-12 балів |
|||||||
1 |
Функція у = х^2, її графік та властивості |
§13 |
№517-522 |
№523-526 |
№527-528 |
||||
2 |
Квадратні корені. Арифметичний квадратний корінь |
§14 |
№544-553 |
№554-558 |
№559-561 |
||||
3 |
Раціональні числа. Ірраціональні числа. Дійсні числа |
§15 |
№572-581 |
№582-586 |
№587-589 |
||||
4 |
Тотожність sqrt(a)^2=а, а≥0. Рівняння х^2=а |
§16 |
№598-607 |
№608-614 |
№615-618 |
||||
5 |
Властивості арифметичного квадратного кореня |
§17 |
№628-645 |
№646-656 |
№657-661 |
||||
6 |
Перетворення виразів із коренями |
§18 |
№675-692 |
№693-703 |
№704-707 |
||||
7 |
Функція у =sqrt(x) |
§19 |
№717-722 |
№723-727 |
№728-729 |
||||
|
ІІІ. Квадратні рівняння |
||||||||
8 |
Неповні квадратні рівняння |
§20 |
№796-803 |
№804-812 |
№813-816 |
||||
9 |
Формула коренів квадратного рівняння |
§21 |
№829-834 |
№835-840 |
№841-844 |
||||
10 |
Теорема Вієта |
§22 |
№855-859 |
№860-870 |
№871-874 |
||||
11 |
Квадратне рівняння як математична модель прикладної задачі |
§23 |
№881-8385 |
№886-895 |
№896-902 |
||||
|
Геометрія. Зміст |
||||||||
|
ІІІ. Розв’язування прямокутних трикутників |
||||||||
№ з/п |
Теми уроків |
Вивчити означення, теореми, наслідки з |
Уміти розв’язувати для одержання |
||||||
4-6 балів |
7-9 балів |
10-12 балів |
|||||||
1 |
Теорема Піфагора |
§18 |
№656-672 |
№673-686 |
№687-698 |
||||
2 |
Перпендикуляр і похила, їх властивості |
§19 |
№712-718 |
№719-726 |
№727-729 |
||||
3 |
Синус, косинус, тангенс гострого кута прямокутного трикутника. Співвідношення між сторонами та кутами прямокутного трикутника |
§20 |
№742-753 |
№754-768 |
№769-776 |
||||
4 |
Розв’язування прямокутних трикутників |
§21 |
№782-791 |
№792-798 |
№799 |
||||
|
ІV. Многокутники. Площі многокутників |
||||||||
5 |
Означення многокутника. Сума кутів опуклого многокутника. Многокутник, вписаний у коло. Многокутник, описаний навколо кола |
§22 |
№849-856 |
№857-862 |
№863-866 |
||||
6 |
Поняття площі многокутника. Площа прямокутника |
§23 |
№879-886 |
№887-904 |
№905-907 |
||||