5 клас НУШ (І семестр) 2 год/тиж.
Завдання навчального предмета: реалізують вимоги до обов’язкових результатів навчання освітньої галузі фізичної культури, зазначених в додатку 22 Державного стандарту базової середньої освіти, які передбачають, що учень/учениця:
– формує власну психічну та соціально-психологічну сфери особистості засобами фізичного виховання;
– систематично займається фізичною культурою, володіє технікою виконання фізичних вправ;
– усвідомлює значення фізичної/рухової активності для підтримання стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання.
Мета: розвиток природних здібностей, інтересів, обдарувань учнів, формування компетентностей, необхідних для їхньої соціалізації та громадянської активності, свідомого вибору подальшого життєвого шляху та самореалізації, продовження навчання на рівні профільної освіти або здобуття професії, виховання відповідального, шанобливого ставлення до родини, суспільства, навколишнього природного середовища, національних та культурних цінностей українського народу. Навчання фізичній культурі спрямоване на формування готовності виконувати громадянський та конституційний обов’язок щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави.
Обрані модулі (Дитяча легка атлетика, Панна, Рухливі ігри, Волейбол, Настільний теніс, Гандбол)
Очікувані групи результатів навчання, що внесені у Свідоцтво досягнень:
Розвиває особистісні якості у процесі фізичного виховання
Володіє технікою фізичних вправ
Здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність
Розробив вчитель І кваліфікацфійної категорії Башенський Юрій Михайлович
№ п/п |
Дата |
Зміст уроку |
Очікувані результати |
Уміння, що підлягають оцінюванню |
Очікувані групи результатів навчання |
1. |
|
1.Інструктаж з правилами безпеки життєдіяльності на уроках фізичної культури (ІБЖ) 2.Ознайомлення учнів з варіативними модулями та їх вибір. 3.Ознайомлення з обраними модулями(дитяча легка атлетика, рухливі ігри, «панна») 4.Рухливі ігри |
• дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності • знає про наслідки недотримання правил безпеки • пояснює значення обраних модулів
• обґрунтовує важливість дотримання правил безпеки під час виконання рухливих ігор
|
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії
|
3
2
1 |
2 |
|
ІБЖ.1.Ознайомити з історією розвитку дитячої легкої атлетики та її різновиди. Навчити техніці бігових вправ. 2.Ознайомити учнів з проведенням рухливих ігор та естафет. Рухливі ігриважливий засіб фізичного виховання школярів. Рухлива гра «Довга Лоза» 3.Ознайомити з варіативним модулем «Панна». Правила гри. Рухливі ігри з м’ячем. |
• дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності • знає про наслідки недотримання правил безпеки • пояснює значення обраного модуля
• обґрунтовує важливість дотримання правил |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і |
3
2
1 |
|
|
|
безпеки під час виконання рухливих ігор |
узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії |
|
3 |
|
ІБЖ.1.Панна.Навчити техніці ведення м’яча . Рухливі ігри з м’ячем. 2.Рухливі ігри для спритності та уваги: «Клас, струнко!», «Котики», «Потримай м’яч». 3.Легка атлетика. Навчити техніці старту і стартового розбігу(бігові вправи) |
застосовує нову для себе інформацію, зокрема щодо правил, способів виконання вправ, у процесі спортивно-ігрової діяльності усвідомлює значення фізичної/ рухової активності для підтримування стану здоров’я та задоволення у процесі фізичного виховання |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
1
2
3 |
4 |
|
ІБЖ.1.Легка атлетика. Біг по дистанції 3х30м. 2.Панна.Удари по м’ячу (робота в парах) 3. Рухливі ігри для розвитку сили : |
Визначає та виконує, під керівництвом вчителя, фізичні вправи спрямовані на |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, |
1
|
|
|
«Вудочка», «Гопак», «Десять паличок», «Гречка», Довга лоза» |
розвиток фізичних якостей Знає і використовує на практиці просторові і динамічні особливості фізичних вправ, які сприяють розвитку окремих фізичних якостей (швидкості, сили, витривалості, гнучкості, спритності) пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання для окремих вправ загальної фізичної підготовки |
колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань
|
3
2 |
5. |
|
ІБЖ.1. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Потяг», «Квач», «Квач зі стрічками», Карасі і щука» 2.Легка атлетика. Рівномірний біг 500м 3.Панна. Прийом м’яча( у різному та заданому темпі) внутрішньою частиною стопи . |
Визначає та виконує, під керівництвом вчителя, фізичні вправи спрямовані на розвиток фізичних якостей Знає і використовує на практиці просторові і динамічні особливості фізичних вправ, які сприяють розвитку окремих фізичних якостей |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: |
1
3 |
|
|
|
(швидкості, сили, витривалості, гнучкості, спритності) пояснює мету виконання фізичних вправ, з допомогою вчителя визначає завдання для окремих вправ загальної фізичної підготовки |
самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
2
|
6. |
|
ІБЖ.1.Панна.Пересування в стійці футболіста(праворуч, ліворуч, вперед) 2.Легка атлетика. Повторити техніку старту і стартовий розбіг. Повторний біг 4х30м. 3. Рухливі ігри для розвитку швидкості: «Останній вибуває», «Виклик номерів», «Коники». |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Квест-технологія: об’єднання декількох завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і практичних завдань) Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами природничих, математичних, історичних, мовних предметів Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань |
1
2
3 |
7. |
|
ІБЖ.1.Легка атлетика. Навчити техніці стрибка в довжину з місця. . Комплекс |
дотримується техніки рухової дії у |
Квест-технологія: об’єднання декількох |
1
|
|
|
вправ для вивчення стрибка у довжину. 2. Українські народні рухливі ігри та забави: «Крем’яхи», « Ластівка», «Латка». 3.Панна. Удари по м’ячу що котиться, на точність внутрішньою і серединою підйому. |
стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і практичних завдань) Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами природничих, математичних, історичних, мовних предметів Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань |
2
3 |
8 |
|
ІБЖ.1. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета з кеглями», «Естафета з перешкодами», «Естафета з веденням м’яча» 2.Панна.Рухлива гра «М’яч ведучому», «Мисливець і звірі» 3.Легка атлетика. Човниковий біг 4х9. |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: |
3
1
2 |
|
|
|
|
виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації
|
|
9. |
|
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: легка атлетика-біг, стрибки; «панни»-двостороння гра; Рухливі ігри. |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Квест-технологія: об’єднання декількох завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і практичних завдань) Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами природничих, математичних, історичних, мовних предметів Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань |
1
2
3 |
10. |
|
ІБЖ.1.Панна.Поєднання прийомів |
регулює свій |
Квест-технологія: об’єднання |
1 |
|
|
пересування з веденням м’яча. 2.Легка атлетика. Навчити техніці метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече» 3. Естафети для розвитку фізичних якостей: «Естафета звичайна», «Індійська естафета», «Човник». |
психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
декількох завдань, практичного і теоретичного спрямування у гру (ланцюг інтелектуальних і практичних завдань) Інтегровані завдання: Поєднання теоретичних знань із близькими за змістом темами природничих, математичних, історичних, мовних предметів Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань |
2
3 |
11 |
|
ІБЖ.1.Легка атлетика. Вправи для оволодіння технікою метання малого м’яча 2. Рухливі ігри для розвитку спритності та уваги: «Правильний рух», «Абетка», «Баранець». 3.Панна.Зупинка м’яча підошвою(в парах, в колонах) |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: |
1
3
2
|
|
|
|
|
- підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
|
12. |
|
ІБЖ.1. Рухливі ігри для розвитку сили: «Влуч у ціль», «Козак», «Два цапки». 2.Панна. Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(тримання снаряда і розбіг) 3.Легка атлетика. Метання м’ячика у вертикальну і горизонтальну ціль.
|
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
1
3
2 |
13 |
|
ІБЖ.1.Панна.Ведення м’яча серединою підйому з наступним ударом по воротах. 2.Легка атлетика. Метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече»(фінальне зусилля і гальмування). 3. Рухливі ігри для розвитку витривалості: «Переправа через річку», «Львівський трамвай», «Квач парами»
|
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
1
3
2
|
14 |
|
ІБЖ.1.Легка атлетика . Повторення техніки метання способом «із-за голови через плече». 2.Панна.Удари по м’ячу в ворота на точність. 3. Рухливі ігри для розвитку швидкості: |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання |
3
1
|
|
|
«Мисливці і качки», «Наступ», «Садіння і збір картоплі» |
виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
2
|
15 |
|
ІБЖ.1. Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи», «Боксери» 2.Легка атлетика. Розучування техніки стрибка у висоту з розбігу сп. «переступання». Стрибкові вправи. 3.Панна.Естафети «Гонка м’ячів №1», Гонка м’ячів №2», «Гонка м’ячів №3». |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, |
3
1
|
|
|
|
себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
2 |
16 |
|
ІБЖ.1Панна.Удари по м’ячу вивченими способами, з 7-10 метрів з місця. 2.Легка атлетика. Розучування техніки переходу через планку і приземлення. 3. Українські народні рухливі ігри: «Фарби», «Птахи», «Ріпка» |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, |
3
1
|
|
|
|
дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
2
|
17 |
|
ІБЖ.1.Легка атлетика. Розучування техніки розбігу і відштовхування. 2.Панна.Двохстороння гра. 3. Естафети комбіновані: «Швидко передай», «Старти спортсменів», «Тачка і м’яч» |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання |
1
3
|
|
|
|
безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
2 |
18 |
|
ІБЖ.1.Легка атлетика. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання»(розмітка розбігу). 2.Панна.Двохстороння гра. 3.Естафети за спрямованістю рухових дій: «Естафета комбінована», «Скакалка під ногами», «Альпіністи» |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням |
1
3
2
|
|
|
|
|
вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
|
19 |
|
ІБЖ.1. Українські народні рухливі ігри: «Козак», «Косарі», «Сіємо мак», «Перепілочка», «Маринка», «Перевесло». 2.Легка атлетика. Стрибок у висоту з розбігу сп. «переступання» |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
1
3
2 |
20 |
|
ІБЖ.1.Панна.Повторення технік удару ,прийому і ведення м’яча. Двохстороння |
дотримується техніки рухової дії у |
Фронтальне виконання: одночасне виконання |
1
|
|
|
гра. 2.Легка атлетика. Повторення техніки метання малого м’яча сп. «із-за голови через плече», стрибка в довжину ,стрибка у висоту сп. «переступанням». 3. Естафети комбіновані: «Жабки», «Рятувальник», «Пінгвіни», «Снайпер», «Трекові гонки». |
стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
3
2 |
21. |
|
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: легка атлетика-метання, стрибки; «панни»-двостороння гра; Рухливі ігри. |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії |
1
|
|
|
|
себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
2
3
|
22 |
|
ІБЖ.1.Ознайомити з історією розвитку українського гандболу. Загальна характеристика та основні поняття гри у гандбол. 2.Ознайомити з історіє розвитку українського волейболу. Загальна характеристика гри волейбол (розмітка ігрового майданчика, розміщення гравців, основні правила гри). 3. Ознайомити учнів з варіативним модулем «настільний теніс». Історія розвитку настільного тенісу в світі, Україні, регіоні.
|
• знає факти, явища фізичної культури і спорту • обізнаний із результатами найвідоміших українських спортсменів, які брали участь в Олімпійських, Паралімпійських іграх та інших змаганнях • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення описує свій фізичний стан за суб’єкти |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: |
1
2
3
|
|
|
|
|
- підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
|
23 |
|
ІБЖ.1. Настільний теніс. Вправи для розвитку сили м’язів кистей рук. Імітаційні вправи 2.Гандбол.Правила безпеки на ігровому майданчику. Стійка гандболіста. Розміщення гравців на ігровому майданчику. 3.Волейбол.Стійка волейболіста. Розміщення та перехід гравців на ігровому майданчику.
|
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових |
1
2
3 |
|
|
|
|
завдань |
|
24 |
|
ІБЖ. 1. Волейбол. Навчити техніці пересування в стійці волейболіста приставними кроками, вибір вихідного положення для виконання передач та прийому м’яча. 2. Гандбол. Ловіння м’яча обома руками. 3. Настільний теніс. Ігрова початкова стійка тенісиста, її різновиди. Хватка ракетки, види хваток.
|
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
1
2
3 |
25 |
|
ІБЖ.1. Настільний теніс. Переміщення тенісиста. Способи переміщення (однокрокові, багатокрокові). 2. Волейбол. Навчити передачі м’яча двома руками зверху над собою на місці, |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу |
Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і |
1
|
|
|
від стіни, в парах, в колонах, в зустрічних колонах 3. Гандбол. Пересування, зупинка двома кроками. |
життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Індивідуальна робота: самостійне виконання завдань Проєктна діяльність з розподілом на групи і команди, виконання проектів спрямованих на вирішення пошукових завдань: - підбір і розробка рухових дій, комплексів вправ за завданням вчителя; - складання комплексів вправ, підбір засобів для виконання поставлених рухових завдань |
2
3 |
26 |
|
ІБЖ.1 Гандбол. Навчити техніці ведення м’яча кроком правою та лівою руками, обведення стійок. 2. Волейбол. Прийом м’яча знизу над собою, від стіни, з накидання партнер (а/ки). 3. Настільний теніс. Жонглювання м’ячем для настільного тенісу відкритою та закритою сторонами ракетки на місці, в русі та біля стіни.
|
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні |
3
1
|
|
|
|
час фізкультурно діяльності |
-оздоровчої |
повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
2 |
27 |
|
ІБЖ.1. Настільний теніс, поштовховий удар з партнером; подачу та прийом подачі. 2. Гандбол. Кидок м’яча зігнутою рукою зверху. 3. Волейбол. Рухлива гра «Малюкбол» |
• регулює свій психоемоційний стан у процесі рухової діяльності • усвідомлює важливість здорового способу життя і активно займається руховою активністю, виконує фізичні вправи на уроці та у поза навчальний час • дотримується правил безпечної поведінки під час фізкультурно-оздоровчої діяльності |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії |
3
1
|
|
|
|
|
Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
2
|
28 |
|
ІБЖ 1. Волейбол. Способи пересування гравців по ігровому майданчику, поєднання способів пересування.. 2. Гандбол. Кидок в ціль правою та лівою рукою |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання |
3
1
2 |
|
|
|
діяльності |
пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
|
29 |
|
ІБЖ.1. Гандбол. Передача м’яча однією та двома руками з місця 2. Волейбол. Передача м’яча двома руками зверху. 3. Настільний теніс. Захисні прийоми техніки гри: зрізки справа та зліва; подачі з нижнім обертанням м’яча; елементи навчальної гри; |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує |
3
1
2 |
|
|
|
|
окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
|
30 |
|
ІБЖ.1. Настільний теніс. Накати справа та зліва, удари, контрудари; 2. Гандбол. Навчальна гра «Міні-гандбол» 3. Волейбол. Прийом м’яча двома руками знизу. Прийом м’яча двома руками знизу після переміщення. |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в |
3
1
2 |
|
|
|
|
групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
|
31 |
|
ІБЖ. 1. Волейбол. Нижня пряма та бокова подача. 2. Настільний теніс. подачі з верхнім обертанням м’яча; 3.Гандбол. Способи пересування гравців по майданчику в нападі та захисті. |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення |
3
1
2 |
|
|
|
|
теоретичних і практичних питань у групах; інтегрованих робіт-практикумів з природничими предметами; при виробленні рухових навичок, а також навичок комунікації |
|
32 |
|
ІБЖ. Урок закріплення набутих вмінь та навичок з: Гандбол - Навчальна гра «Міні-гандбол» Волейбол - Навчальна гра волейбол. Настільний теніс - Навчальна гра теніс настільний. |
• дотримується техніки рухової дії у стандартних умовах • виконує рухові дії в рухливих/ спортивних іграх та естафетах, змагальній діяльності • аналізує власне виконання рухових дій, • ідентифікує помилки в себе та інших школярів із висуненням припущень щодо причин їх виникнення • контролює свій фізичний стан під час рухової діяльності |
Практичне виконання: поєднання теоретичних знань з практичними діями, практична перевірка визначень, тверджень, переконань Фронтальне виконання: одночасне виконання однакової, спільної для всіх роботи, колективне обговорення, порівняння і узагальнення її результатів; інформаційні повідомлення, обговорення та дискусії Групова та парна робота: виконання пошукових рухових завдань; група розв’язує окреме завдання (однакове або диференційоване); виконання в групах завдання вчителя; обговорення теоретичних і практичних питань у групах; |
3
1
2 |