Планування диференційованого навчання
3-4 класи
з російською мовою навчання
V. Соціокультура українського народу
(соціокультурні знання та вміння
Обсяг уроку
Керівне питання |
Приклад відповіді |
Яке поняття я викладаю? |
Усна народна творчість |
Що, згідно з освітньою програмою / Державним стандартом, учні повинні знати, розуміти або вміти робити у зв’язку з цим поняттям? |
знає народні звичаї та традиції зустрічати Різдво, Новий рік, засівання, щедрівки, колядки; |
Які мовні знання та вміння потрібні учням для розуміння та застосування цієї концепції? Мовні знання, навички або компетентності є новими чи знайомими учням? |
Учні ознайомляться з народними звичаями, такими як зустріч Різдва, страви, колядки, щедрівки. |
Які докази мені потрібно буде зібрати, щоб показати, що учні вивчили? Це формувальне чи підсумкове оцінювання? |
Упродовж всього уроку буде відбуватися перевірка словникового запасу, етикетної лексики, словесних форм на вираження привітання й прощання, побажання, доброзичливості. |
Диференційовані варіанти завдань
Керівне питання |
Відповідь |
Які ресурси та завдання, доступні мені зараз, можна використати для викладання цього поняття? |
|
Як кожен ресурс або завдання представляють поняття, що вивчається? Наскільки я маю бути залученим/-ною до завдання чи ресурсу? |
|
Який тип учнів виграє від виконання кожного завдання? Запитайте себе, чи допоможе ця діяльність звести до мінімуму будь-які проблеми в навчанні, які виникають в учнів, чи вона може створити проблеми для інших учнів |
|
Чи дадуть ці завдання учням змогу надати докази, потрібні для моніторингу? |
Так, але мені доведеться уважно слідкувати за тим, що робить кожний ученик чи кожна учениця. |
Чи однаковий обсяг часу потрібен для виконання більшості з цих завдань? Чи слід розглядати резервні завдання для груп, які закінчують роботу раніше від визначеного терміну? |
Мета уроку, розвинути мовленнєві компетентності та ознайомити учнів з традиціями України, тому використовується переважно групова робота. |
Який тип диференціації підкреслюється? |
|
Література