Планування диференційованого навчання: Зимові свята та звичаї

Про матеріал
У матеріалі представлено план уроку з української мови для шкіл з навчанням мовами національних меншин‎ (російська). План складено згідно з навчальною програмою МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ «УКРАЇНСЬКА МОВА» для закладів загальної середньої освіти з російською мовою навчання 3-4 класи. Завдання підібрані для розвитку міжкультурних соціокультурних компетентностей
Перегляд файлу

Планування диференційованого навчання

 

3-4 класи

з російською мовою навчання

 

V. Соціокультура українського народу

(соціокультурні знання та вміння

Обсяг уроку

 

Керівне питання

Приклад відповіді

Яке поняття я викладаю?

Усна народна творчість

Що, згідно з освітньою програмою / Державним стандартом, учні повинні знати, розуміти або вміти робити у зв’язку з цим поняттям?

знає народні звичаї та традиції зустрічати Різдво, Новий рік, засівання, щедрівки, колядки;

Які мовні знання та вміння потрібні учням для розуміння та застосування цієї концепції? Мовні знання, навички або компетентності є новими чи знайомими учням?

Учні ознайомляться з народними звичаями, такими як зустріч Різдва, страви, колядки, щедрівки.

Які докази мені потрібно буде зібрати, щоб показати, що учні вивчили? Це формувальне чи підсумкове оцінювання?

Упродовж всього уроку буде відбуватися перевірка словникового запасу, етикетної лексики, словесних форм на вираження привітання й прощання, побажання, доброзичливості.

 

 


Диференційовані варіанти завдань

 

Керівне питання

Відповідь

Які ресурси та завдання, доступні мені зараз, можна використати для викладання цього поняття?

  • Казка «Казка про січень»
    Вірши М. Рильський «Новорічна-безкінечна», В. Гринько «На колядку», С. Когут «Щедрий вечір»
  • Колядки  та щедрівки «Бігла теличка та й з березничка», «щедрик-ведрик»
  • Загадки
  • Оповідання А. М’ястківський «Сію, сію посіваю»
  • Зображення з зимовими та новорічними мотивами
  • Використання комп’ютерного програмного забезпечення для практики

Як кожен ресурс або завдання представляють поняття, що вивчається? Наскільки я маю бути залученим/-ною до завдання чи ресурсу?

  • Для цього необхідні деякі логічні міркування
  • Для цього треба вивчити колядку чи щедрівку

Який тип учнів виграє від виконання кожного завдання?

Запитайте себе, чи допоможе ця діяльність звести до мінімуму будь-які проблеми в навчанні, які виникають в учнів, чи вона може створити проблеми для інших учнів

  • Добре працюватиме для учнів, які мають музичні вподобання, і тих, хто любить повторювання дій;
  • Робота з загадками може сподобатися учням, які люблять головоломки
  • Добре працюватиме для учнів з розвинутою уявою.

Чи дадуть ці завдання учням змогу надати докази, потрібні для моніторингу?

Так, але мені доведеться уважно слідкувати за тим, що робить кожний ученик чи кожна учениця.

Чи однаковий обсяг часу потрібен для виконання більшості з цих завдань? Чи слід розглядати резервні завдання для груп,

які закінчують роботу раніше від визначеного терміну?

Мета уроку, розвинути мовленнєві компетентності та ознайомити учнів з традиціями України, тому використовується переважно групова робота.

Який тип диференціації підкреслюється?

  • Окремі учні, спираючись на попередні знання, розповідають про різдвяні чи новорічні звичаї у власній родині, розказують колядки чи щедрівки.
  • Учні самостійно придумують загадки на тему зимових свят.
  • Спираючись на своїх дослідженнях і розумінні мови та культури, учні розробляють нову гру та пропонують її класу українською мовою

 

Література

  1. Хорошковська О.Н. Українська мова: Читання і розвиток мовлення: Підр. Для 3 кл. для шкіл з рос. мовою навчання / О.Н. Хорошковська, Г.І. Охота. – К.: Промінь, 2003. – 160 с.
  2. Навчальна програма МОВНО-ЛІТЕРАТУРНА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ  «УКРАЇНСЬКА МОВА» для закладів загальної середньої освіти з російською мовою навчання 3-4 класи https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/nush/3tipova-navchalna-programa-z-ukrainskoi-movi-dlya-zzso-z-navchannyam-rosiyskoyu-movoyu.doc (дата звернення 28.01.2022)
docx
Додано
29 січня 2022
Переглядів
295
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку