Календарно- тематичне планування до підручника англійська мова 7 клас Морська Л.І.2015 року видавництва. Планування містить очікуваний результат та позначки біля відповідних змістовних ліній.
Календарно-тематичне планування з англійської мови ( IIсеместр)
для 7 класу за підручником Морська Л.І ( 3 години)
7 КЛАС
№ |
Дата |
Примітка |
Результат |
Тема Підтема |
Змістові лінії |
Мовний інвентар
|
Зорове сприймання (Читання) |
Сприймання на слух (Аудіювання ) |
Усна взаємодія (Мовлення) |
Писемне продук-тування |
Домашнє завдання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров”я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексичний матеріал |
Граматич- ний матеріал |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
ІІ семестр |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Спорт |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
|
Учні вміють описувати та характеризувати назви видів спорту. Описувати спорт, правила гри, оцінювати гру. Надавати поради щодо ведення здорового способу життя, розуміють, що спорт є запорукою здоров`я , Намагаються спланувати занняття спортом.
|
Спорт в нашому житті та його види спорту Ведення ЛО |
|
v |
v |
|
Kinds of sport |
Present past simple |
Впр.3, с.99 |
Впр.1, с.98 |
Впр.2, с.98 Впр.4, с.99 |
|
Впр.5, с.99 8 видів розписати, вивч слова |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
|
Яким видом спорту ти займаєшся? активізація лексичних одиниць |
|
v |
v |
|
|
So am I Neither I am |
Впр.2, с.100 |
Впр.1, с.100 |
Впр.4, 5с.101
|
Впр.3, с.101 |
Впр.6, с.101 Впр 1, с.100 вивч |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
|
Футбол один з найпопулярніших видів спорту.Спортивні зірки. |
|
v |
|
v |
Elements of football |
Past Simple, Present Perfect |
Впр.3,5 с.102-103
|
Впр.1, с.102
|
Впр.2, 5 с.102-103
|
Впр.4, с.103
|
Впр.5, с.103 розповідати |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
|
Спортивні змагання |
v |
v |
|
v |
Competition Hold Championship Revive champion Contest Contestant defeat |
Present Simple Continuous questions tag |
Впр.3, с.104
|
Впр.1, с.104 |
Впр.1,3, с.104-105 |
Впр.4, с.105
|
Впр.5, с.105 Вивч слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
|
Модальні дієслова Робота над удосконаленням грам матеріалу |
|
v |
|
V Вміє застосовувати правил мод слова |
|
Can Could Be able to |
Впр.1, с.106 |
Впр.1, с.106
|
Впр.3, 4, с.107
|
Впр.2, с.107
|
Впр.5, с.107 Вивч модал слова
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
|
Удосконалення граматики. Модальні слова |
|
v |
V Розуміє правила безпеки на льоду |
v |
Kinds of balls |
Should shouldn`t |
Впр.1, с.108 |
Впр.1, с.108 |
Впр.4, с.109
|
Впр.2, 3с.108-109 |
Впр.6, с.109 Вивч слова |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
|
Балет як один з відомих видів спорту та танцю
|
|
v |
|
|
Ballet Waltz Ballroom
|
As…as Not as…as Not so.. |
Впр.2, с.110
|
Впр.1, с.110
|
Впр.2,3, с.111-110
|
Впр.3, с.111
|
Впр.4, с.111 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
|
Спорт як невід`ємна частина здорового способу життя |
|
v |
v |
v |
Karate Body building Squash Jazz dance
|
Must Have to Mustn`t |
Впр.1,4, с.112-113
|
|
Впр.2, с.112
|
Впр.3, с.113 |
Впр.5, с.113 Вивч модал слів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
|
Ми займаємося спортом |
|
v |
v |
|
Boat helmet Oar hockey Sled wet suit Pole trail towrope |
|
|
Впр.1, с.114
|
|
Впр.2, 3,4, с.114-115 |
Впр.2(розп) 6, с.115-114 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
|
Відвідування театру, розвиток умінь говоріння |
v |
|
|
|
|
|
Впр.5, с.96 |
|
Впр.3, с.95
|
|
Впр.7, с.96 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
|
|
Олімпійські ігри |
|
v |
v |
V Розуміння щодо залучення фінансів при організації ігор |
|
|
Текст на картках |
Впр.1, с.116 |
Впр.2,3, 4,5,6 с.116-117
|
|
Впр.7, с.117 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
|
|
Футбольний матч. Узагальнення грам матеріалу |
|
v |
v |
v |
|
Possessive pronouns |
|
Впр.1, с.118 |
Впр.3,4, 5 с.118-119 |
Впр.2,6, с.119
|
Вивч слова Повтор грам |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
|
|
Підсумкова робота з теми « Sport” |
v |
v |
v |
v |
|
|
Test |
Повтор грам |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Вільний час |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
|
Вміти описувати та характеризувати види Відпочинку Розповідати про місця відпочинку, Надавати поради, щодо кращого вибору відпочинку. Вміє складати план відпочинку та реалізовує. Демонструє обізнаність правил поводження в громад місцях. Розуміє необхідність збереження природи. |
Вільний час. Розклад гуртків. |
|
v |
|
v |
Names of clubs |
Was were |
Впр.2, с.123 |
Впр.1, с.122 |
Впр.2, 3,4с.122-123
|
Напис про вільн час |
Впр.4, с.123 вивч діалог |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
|
Похід до кінотеатру. |
|
v |
v |
|
Kinds of programmes |
statement |
|
Впр.1, с.124
|
Впр.2, 5 с.124-125
|
Впр.3,4, с.125
|
Впр.64, с.125 вивч слова
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
|
Похід до театру
|
|
v |
v |
|
Kinds of plays |
tenses |
|
Впр.1, с.126 |
Впр.3, с.126 |
Впр.3,4, с.127 |
Впр.5, с.127 розпов |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
|
Відвідування театру |
|
v |
v |
V Розуміє як придбати квиток |
Chorus Spotlight Audience Ticket office Aisle footlight
Orchestra pit Music stand |
Past Simple Present Perfect |
Впр.3, с.128 |
Впр.1, с.128 |
Впр.4, 5 с.129
|
|
Впр.6, с.129 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
|
Пропонувати та приймати (відхиля-ти) пропози-цію; запитува-ти та надавати інформа-цію та обмінюватися думками, щодо різних видів спорту. -вміти розповідати про різновиди спорту; - розповідати про улюблену вид спорту; -вміти висловлювати своє ставлення до спорту |
Розваги та захоплення у вільний час |
|
v |
v |
|
Kinds of hobbies |
Present Continuous |
|
|
Впр.3, 4, 5, с.130-131
|
Впр.1,2, с.131 |
Впр.2,6, с.130-131 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 |
|
|
Подорожування до різних міст |
|
v |
v |
v |
|
S0… neither |
Впр.4, с.133 |
|
Впр.2,3,5, с.132-133 |
Впр.1, с.133 |
Впр.6, с.133 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
66 |
|
|
Вільний час у різні пори року. |
v |
v |
v |
v |
Too Enough Special questions |
|
|
|
Впр2,.4, 5, 6 с.134-135 |
Впр.1, 3с.134-135 |
Впр.7, с.135 Повтор грам лексики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
|
Підсумкова робота з теми « Free time” |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Шкільне життя |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
|
Розповідей про вільний час після школи, Володіє правилами поведінки в бібліотеці, Знає що книги потрібно берегти, Знає як створювати міні газети; Демонструє обізнаність в різних позашкільних захоленнях, усвідомлює себе невід`ємною частиною суспільства. -
|
Вільний час після уроків. |
|
v |
v |
v |
Go hiking Friendship Difficulty Fulfil design |
|
Впр.3, с.136 |
Впр.1, с.136 |
Впр.3, с.136
|
Впр.4, с.137 |
Впр.5 с.137 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
|
Cміх та друзі запорука гарного відпочинку |
|
v |
v |
|
|
Past Simple |
Впр.1, с.138
|
Впр.2, с.138 |
Впр.3, 5 с.139
|
Впр.4, с.139
|
Впр.6, с.139 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
|
Похід до бібліотеки |
|
v |
v |
v |
|
|
Впр.3, с.140 |
Впр.1, с.140 |
Впр.2, 4с.140-141 |
Впр.5, с.1141 |
Впр.6, 7с.141
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
|
Читання книг. Структура книги |
v |
v |
|
v |
Author Title link |
Let make |
Впр.2, с.142
|
Впр.1, с.142
|
Впр.5, с.143
|
Впр.3, 4 с.143
|
Впр.6, с.143 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
|
Як проводить позашкільний час Лаура Стівенсон |
|
v |
|
|
|
|
Впр.2, с.144 |
Впр.1, 3с.144 |
Впр.5, с.145 |
Впр.4, с.145 |
Впр.6, с.145 Повтор грам і лексики |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
Підсумковий урок з теми « After- school activities” |
|
|
|
Test |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Велика Британія: Лондон |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
|
Вміти описувати та характеризувати столицю Великої Британії. Знає найвідоміші туристичні місця. Вміє користуватися місцевим транспортом. Усвідомлює необхідність планування кожної подорожі. Знає правила поводження в громадських місцях.Усвідомлює себе частиною суспільства. Виявляє шанобливе ставлення до культурної спадщини. Надавати поради, щодо вибору місця для відпочинку
|
Історія Лондону.
|
|
v |
|
v |
|
Ordinal numbers |
Впр.2, с.147
|
Впр.1, с.146
|
Впр.3, 4 с.147
|
|
Впр.6, с.147 Розпов історію |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
|
Лондонська вежа та її історія. |
v |
v |
|
|
Conqueror Found Bargain antique |
|
Впр.2, с.148
|
Впр.1, с.148 |
Впр.5, с.149 |
Впр.3, 5 с.149
|
Впр.6, с.149 розпо
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
|
Лондон-цікаве місто |
|
v |
|
v |
|
Ordinal numbers |
|
Впр.1, с.150 |
Впр.2, с.150
|
Впр.3,4,5 с.150-151
|
Впр.6, с.151 Скласти 7 речень зі слів з впр 3 с.150 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77 |
|
|
Тауерський міст. |
|
v |
v |
v |
|
|
Впр.2, с.152
|
Впр.1, с.152
|
Впр.4, с.153
|
|
Впр.5, 6 с.153
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
78 |
|
|
Транспорт Лондона |
v |
v |
|
v |
|
|
Впр.2, с.154
|
Впр.1, с.154
|
Впр.3, с.155
|
|
Впр.4, с.155 Розпов про метро |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
|
Трафальгарльська площа, чирк Пікаділі та торговий центр Херод |
|
v |
v |
v |
|
Little few |
Впр.2, с.156 |
Впр.1, с.156 |
|
Впр.2,3 с.156-157 |
Впр.4, с.157
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
80 |
|
|
Букінгем- ський палац |
|
v |
|
v |
Duke attend Troop Banner Mews Coach.. |
Need Needn`t |
Впр.3, с.159 |
Впр.1, с.158 |
Впр.3, с.158
|
Впр.4, с.159
|
Впр.5, с.159 Вивч модал слова |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
81 |
|
|
Вестмінстер-ське Абатство, Собор Святого Павла |
|
v |
|
v |
Church Warrior Climb Bury coronation |
Past simple |
Впр.3, с.160 |
Впр.1, с.160 |
|
Впр.4, с.161
|
Впр.5, с.161 вивч слова |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
82 |
|
|
Подорож картою Лондона |
|
v |
|
v |
|
|
|
|
Впр.1,2, 4 , с.162 |
Впр.3, 5 с.162-163
|
Описати один з маршрутів за картою |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
83 |
|
|
Лондон- неперевершене місто. |
|
v |
|
|
|
Questions tag |
|
Впр.1, с.164 |
Впр.3, с.164 |
Впр.2, 4 , 5 с.164-165 |
Впр., 4 , повтор слів с.162 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
84 |
|
|
|
Систематизація та узагальнення матеріалу з теми |
|
v |
v |
|
|
Впр.2,3, 5, 6 с.166-167 |
Впр.1, 4 с.166-167 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
85 |
|
|
|
Підсумкова робота з теми « London” |
|
|
|
|
Test |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
Україна: Київ |
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
86 |
|
|
Вміти описувати та характеризу- вати столицюУкраїни. Знає найвідоміші туристичні місця. Вміє користуватися місцевим транспортом. Усвідомлює необхідність планування кожної подорожі. Знає правила поводження в громадських місцях.Усвідомлює себе частиною суспільства. Виявляє шанобливе ставлення до культурної спадщини народу Надає поради, щодо вибору місця для відпочинку
|
Історія створення міста Києва. |
|
v
|
|
v |
|
Trade Suffer Explode Disaster Revive proclaim |
Впр.4, 2с.170-171
|
Впр.1, с.170
|
Впр.3, с.170 |
Впр.5, с.164
|
Впр.5, с.171
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
87 |
|
|
Визначні місця Києва |
v |
v |
|
v |
|
|
Впр.3, с.172 |
Впр.1, с.172 |
Впр.2,4 с.172-173
|
|
Розпов про визнач місця |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
88 |
|
|
Історичні діячі. |
v |
v |
|
v |
|
|
Впр.5, с.175
|
Впр.1, с.174
|
Впр.2, 3, 4 6 с.174-175
|
|
Впр.6, с.175 Розпов про діячів |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
89 |
|
|
Правила пішохідного переходу доріг |
v |
v |
v |
v |
|
Prepositions of movement |
Впр.5, с.177 |
Впр.1, с.176 |
Впр.5, с.177
|
Впр.3, с.177 |
Вивч слова Напис маршрут від школи до централ пам`ят-ника |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
90 |
|
|
Святі місця Києва |
|
v |
|
|
|
|
Впр.2, с.179 |
Впр.1, с.178 |
Впр.4, с.179
|
Впр.3, с.179 |
розп Про одне з місць |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
91 |
|
|
Подорож картою Києва Контроль аудіювання
|
|
v |
|
v |
|
Irregular verbs |
|
Впр.1, с.180 |
Впр.2, 3, 4 с.180-181
|
Впр.5, 6 с.181 |
Напис за картою 1 з маршру- тів. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
92 |
|
|
|
Удосконалення граматичного матеріалу |
|
|
|
v |
|
Countable Uncountable nouns Singular
Plural |
Впр.3, с.183 |
Впр.1, с.182 |
|
Впр.2, 4 с.182-183 |
Впр.3, с.184 |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
93 |
|
|
|
Видатні діячі України |
|
v |
|
|
|
Few little Much many A lot of |
Впр.6,3 с.184-185 |
Впр.1, с.184 |
Впр.1, с.184 |
Впр.3, 5, 7 с.184-185 |
Повтор грам та лексику |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
94 |
|
|
|
Підсумкова робота з теми « Київ» |
|
v |
|
|
|
Present pimple |
TEST |
Підгот до читання |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
95 |
|
|
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
|
96 |
|
|
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
97 |
|
|
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
98 |
|
|
|
Урок читання “Moby Dick “ Herman Melville |
v
|
v
|
|
v
|
|
|
с.190-193
|
Впр.2 с.194
|
Впр.1 с.193
|
Впр.,3, 4,5, с.194-195
|
Впр.6, с. 195 |
99 |
|
|
|
Урок читання “ Three men in a boat” Jerome.K |
v
|
v
|
v
|
v
|
|
|
c.196-200 |
Впр.2 с.200
|
Впр.1 с.200
|
|
Впр.3 с.201
|
100 |
|
|
|
Підсумковий урок за рік |
|
v
|
v
|
|
|
|
Бліц-опитування
|
|