20 травня о 18:00Вебінар: Формування комунікативних навичок у дітей шкільного віку

Планування до підручника Морська

Про матеріал

Календарно- тематичне планування до підручника англійська мова 7 клас Морська Л.І.2015 року видавництва. Планування містить очікуваний результат та позначки біля відповідних змістовних ліній.

Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови ( IIсеместр)

для 7 класу за підручником Морська Л.І ( 3 години)

7 КЛАС

Дата

Примітка

Результат

Тема

Підтема

                 Змістові лінії

Мовний інвентар

 

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

(Читання)

 

 

 

 

Сприймання на слух

(Аудіювання )

 

 

 

 

Усна взаємодія

(Мовлення)

 

 

 

 

Писемне продук-тування

Домашнє завдання

 

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров”я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексичний матеріал

 

Граматич- ний

матеріал

 

 

 

 

 

ІІ семестр

 

 

 

 

Спорт

 

47

 

 

 

Учні вміють описувати та характеризувати назви видів спорту.

Описувати спорт, правила гри, оцінювати гру. Надавати поради щодо ведення здорового способу життя, розуміють, що спорт є запорукою здоров`я ,

Намагаються спланувати занняття спортом.

 

 

 Спорт в нашому житті та його види спорту

Ведення ЛО

 

  

 

   v

 

 v

 

Kinds of sport

Present past simple

Впр.3, с.99

 Впр.1, с.98

Впр.2, с.98

Впр.4, с.99

 

Впр.5, с.99

8 видів розписати, вивч слова

48

 

 

Яким видом спорту ти займаєшся?

активізація лексичних одиниць

 

    v

 

 v

 

 

 So am I

Neither I am

Впр.2, с.100

Впр.1, с.100

Впр.4, 5с.101

 

Впр.3, с.101

Впр.6, с.101

Впр 1, с.100

вивч

49

 

 

Футбол один з найпопулярніших видів спорту.Спортивні зірки.

 

 

 v

 

 v

Elements of football

Past Simple,

Present Perfect

 Впр.3,5 с.102-103

 

 Впр.1, с.102

 

Впр.2, 5 с.102-103

 

Впр.4, с.103

 

Впр.5, с.103

розповідати

50

 

 

Спортивні змагання

 

 v

 

 v

 

 

 v

Competition

Hold

Championship

Revive champion

Contest

Contestant

defeat

Present Simple Continuous questions tag

Впр.3,  с.104

 

Впр.1, с.104

Впр.1,3, с.104-105

 Впр.4, с.105

 

Впр.5, с.105

Вивч слова

51

 

 

Модальні дієслова

Робота над удосконаленням грам матеріалу

 

 

 v

 

 V

Вміє застосовувати правил мод слова

 

 Can

Could

Be able to

Впр.1, с.106

 Впр.1, с.106

 

Впр.3, 4, с.107

 

 Впр.2, с.107

 

Впр.5, с.107

Вивч модал слова

 

52

 

 

Удосконалення граматики.

Модальні слова

 

 

 v

 V

Розуміє правила безпеки на льоду

 v

 Kinds of balls

 Should shouldn`t

Впр.1, с.108

 Впр.1, с.108

Впр.4, с.109

 

Впр.2, 3с.108-109

Впр.6, с.109

Вивч слова

53

 

 

Балет як один з відомих видів спорту та танцю

 

 

 

 

 

 

 v

 

 

 

  

Ballet

Waltz

Ballroom

 

As…as

Not as…as

Not so..

Впр.2, с.110

 

 Впр.1, с.110

 

 Впр.2,3, с.111-110

 

 Впр.3, с.111

 

Впр.4, с.111

54

 

 

Спорт як невід`ємна частина здорового способу життя

 

 v

 

 

 v

 

 

 v

Karate

Body building

Squash

Jazz dance

 

 Must

Have to

Mustn`t

Впр.1,4, с.112-113

 

 

 Впр.2, с.112

 

Впр.3, с.113

Впр.5, с.113

Вивч модал слів

55

 

 

Ми займаємося спортом

 

 

 

 v

 v

 

Boat helmet

Oar hockey

Sled wet suit

Pole trail  towrope

 

 

 

 Впр.1, с.114

 

 

Впр.2, 3,4, с.114-115

Впр.2(розп) 6, с.115-114

56

 

 

Відвідування театру, розвиток умінь говоріння

 

v

 

 

 

 

 

 

Впр.5, с.96

 

Впр.3, с.95

 

 

Впр.7, с.96

57

 

 

 

Олімпійські ігри

 

 v

 

 

 v

 

 

 V

Розуміння щодо залучення фінансів при організації ігор

 

 

Текст на картках

Впр.1, с.116

Впр.2,3, 4,5,6 с.116-117

 

 

Впр.7, с.117

58

 

 

 

Футбольний матч. Узагальнення грам матеріалу

 

  v

 

 v

 

 v

 

 Possessive pronouns

 

 Впр.1, с.118

Впр.3,4, 5 с.118-119

Впр.2,6, с.119

 

Вивч слова

Повтор грам

59

 

 

 

Підсумкова робота з теми « Sport

 

 

  v

 v

 

 

v

 v

 

 

Test

Повтор грам

 

 

 

Вільний час

 

60

 

 

Вміти описувати та характеризувати види

Відпочинку

Розповідати про місця відпочинку,

  Надавати поради, щодо кращого вибору відпочинку.

Вміє складати план відпочинку та реалізовує.

Демонструє обізнаність правил поводження в громад місцях.

Розуміє необхідність збереження природи.

Вільний час.

Розклад гуртків.

 

 

 

 v

 

 

 

 v

 Names of clubs

 Was were

Впр.2, с.123

Впр.1, с.122

Впр.2, 3,4с.122-123

 

Напис про вільн час

Впр.4, с.123 вивч діалог

 

61

 

 

Похід до кінотеатру.

 

 v

 

 

 v

 

 Kinds of programmes

 statement

 

 Впр.1, с.124

 

Впр.2, 5 с.124-125

 

 Впр.3,4, с.125

 

Впр.64, с.125

вивч слова

 

 

62

 

 

Похід до театру 

 

 

 

 

 v

 v

 

 

 

 Kinds of plays

tenses

 

Впр.1, с.126

Впр.3, с.126

 Впр.3,4, с.127

Впр.5, с.127

розпов

 

63

 

 

Відвідування театру

 

 

 

 v

  v

 

 

 V

Розуміє як придбати квиток

 Chorus

Spotlight

Audience

Ticket office

Aisle  footlight

 

Orchestra pit

Music stand

 Past Simple

Present Perfect

 Впр.3, с.128

Впр.1, с.128

Впр.4, 5 с.129

 

 

Впр.6, с.129

 

64

 

 

Пропонувати та приймати (відхиля-ти) пропози-цію; запитува-ти та надавати інформа-цію та обмінюватися думками, щодо різних видів спорту.

-вміти розповідати про різновиди спорту;

- розповідати про улюблену вид спорту;

-вміти висловлювати своє ставлення до спорту

Розваги та захоплення у вільний час

 

 

 

 v

 

 

  v

 

Kinds of hobbies

 Present Continuous

 

 

Впр.3, 4, 5, с.130-131

 

 Впр.1,2, с.131

Впр.2,6, с.130-131

 

65

 

 

Подорожування до різних міст

 

 

 

 v

 v

 v

 

 S0…

neither

 Впр.4, с.133

 

Впр.2,3,5, с.132-133

 Впр.1, с.133

Впр.6, с.133

 

66

 

 

Вільний час у різні пори року.

 

 

 v

 v

 v

 

 

 v

 Too

Enough

Special questions

 

 

 

Впр2,.4, 5, 6 с.134-135

Впр.1, 3с.134-135

Впр.7, с.135

Повтор грам лексики

 

67

 

 

Підсумкова робота з теми « Free time

 

 

 

 

 

 

Test

 

 

 

 

 

Шкільне життя

 

68

 

 

Розповідей про вільний час після школи,

Володіє правилами поведінки в бібліотеці,

Знає що книги потрібно берегти,

Знає як створювати міні газети;

Демонструє обізнаність в різних позашкільних захоленнях, усвідомлює себе невід`ємною частиною суспільства. 

-

 

 

Вільний час після уроків.

 

 

 

 v

 

 

 v

 v

 Go hiking

Friendship

Difficulty

Fulfil

design

 

Впр.3, с.136

Впр.1, с.136

Впр.3, с.136

 

Впр.4, с.137

Впр.5 с.137

 

69

 

 

Cміх та друзі запорука гарного відпочинку

 

 

 

 v

  v

 

 

 

 

Past Simple 

Впр.1, с.138

 

Впр.2, с.138

Впр.3, 5 с.139

 

 Впр.4,  с.139

 

Впр.6, с.139

 

70

 

 

Похід до бібліотеки

 

 

 v

 

 v

 v

 

 

Впр.3, с.140

 Впр.1, с.140

Впр.2, 4с.140-141

 Впр.5, с.1141

Впр.6, 7с.141

 

 

71

 

 

Читання книг. Структура книги

 v

 

 v

 

 

 v

Author

Title

link

 Let

make

Впр.2, с.142

 

 Впр.1, с.142

 

 Впр.5, с.143

 

 Впр.3, 4 с.143

 

Впр.6, с.143

 

72

 

 

 

 

 

 

Як проводить позашкільний час Лаура Стівенсон

 

 

 

v

 

 

 

 

 

Впр.2, с.144

 Впр.1, 3с.144

Впр.5, с.145

 Впр.4, с.145

Впр.6, с.145

Повтор грам і лексики

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

73

Підсумковий урок з теми « After- school activities”

 

 

 

Test

 

 

 

 

Велика Британія: Лондон

 

74

 

 

Вміти описувати та характеризувати столицю Великої Британії. Знає найвідоміші туристичні місця. Вміє користуватися місцевим транспортом.

Усвідомлює необхідність планування кожної подорожі.

Знає правила поводження в громадських місцях.Усвідомлює себе частиною суспільства.

Виявляє шанобливе ставлення до культурної спадщини.

Надавати поради, щодо вибору місця для відпочинку

 

Історія Лондону.

 

 

 

 

 v

 

 

 

 v

 

 Ordinal numbers

Впр.2, с.147

 

 Впр.1, с.146

 

Впр.3, 4 с.147

 

 

Впр.6, с.147

Розпов історію

 

75

 

 

Лондонська вежа та її історія.

 v

 v

 

 

 

Conqueror

Found

Bargain

antique

 

Впр.2, с.148

 

Впр.1, с.148

Впр.5, с.149

Впр.3, 5 с.149

 

Впр.6, с.149

розпо

 

 

76

 

 

Лондон-цікаве місто

 

 

 

 

 

v

 

 

 

 v

 

 Ordinal numbers

 

 Впр.1, с.150

Впр.2, с.150

 

 Впр.3,4,5 с.150-151

 

Впр.6, с.151

Скласти 7 речень зі слів з впр 3 с.150

 

77

 

 

Тауерський міст.

 

 

 

 v

 

 

 v

  v

 

 

 Впр.2, с.152

 

 Впр.1, с.152

 

Впр.4, с.153

 

 

Впр.5, 6 с.153

 

 

78

 

 

Транспорт Лондона

 

 

 v

 

 

 v

 

  v

 

 

 Впр.2, с.154

 

 Впр.1, с.154

 

Впр.3, с.155

 

 

Впр.4, с.155

Розпов про метро

 

79

 

 

Трафальгарльська площа, чирк Пікаділі та торговий центр Херод

 

  v

 

 v

 

 v

 

 Little

few

 

Впр.2, с.156

  

Впр.1, с.156

 

  

Впр.2,3 с.156-157

Впр.4, с.157

 

 

80

 

 

Букінгем-

ський палац

 

 

 

 

 

 v

 

 

 

 v

 Duke attend

Troop

Banner

Mews

Coach..

 Need

Needn`t

Впр.3, с.159

Впр.1, с.158

Впр.3, с.158

 

Впр.4, с.159

 

Впр.5, с.159

Вивч модал слова

 

81

 

 

Вестмінстер-ське Абатство,

Собор Святого Павла

 

 v

 

 

 

 

 

 v

 Church

Warrior

Climb

Bury

coronation

Past simple

Впр.3, с.160

 Впр.1, с.160

 

Впр.4, с.161

 

Впр.5, с.161

вивч слова

 

82

 

 

Подорож картою Лондона

 

 

 

 

 

 

 v

 

 

  v

 

 

 

 

Впр.1,2, 4 , с.162

Впр.3, 5 с.162-163

 

Описати один з маршрутів за картою

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

83

 

 

Лондон- неперевершене місто. 

 

 

 

 v

 

 

 

 

 

 Questions

tag

 

 Впр.1, с.164

 Впр.3, с.164

 Впр.2, 4 , 5 с.164-165

 Впр., 4 , повтор слів

с.162

 

84

 

 

 

 Систематизація та узагальнення матеріалу з теми

 

 v

 v

 

 

Впр.2,3, 5, 6  с.166-167

Впр.1, 4 с.166-167

 

85

 

 

 

Підсумкова робота з теми « London

 

 

 

 

Test

 

 

 

 

 

 

Україна: Київ

 

 

 

 

 

86

 

 

 

 

 Вміти описувати та характеризу-

вати столицюУкраїни. Знає найвідоміші туристичні місця. Вміє користуватися місцевим транспортом.

Усвідомлює необхідність планування кожної подорожі.

Знає правила поводження в громадських місцях.Усвідомлює себе частиною суспільства.

Виявляє шанобливе ставлення до культурної спадщини народу

Надає поради, щодо вибору місця для відпочинку

 

 

 

 

 

Історія створення міста Києва.

 

 

 v

 

 

 

 

  v

 

 

 Trade

Suffer

Explode

Disaster

Revive

proclaim

Впр.4, 2с.170-171

 

Впр.1, с.170

 

Впр.3, с.170

 Впр.5, с.164

 

Впр.5, с.171

 

 

87

 

 

Визначні місця Києва

 v

 

v

 

 

 v

 

 

Впр.3, с.172

Впр.1, с.172

Впр.2,4 с.172-173

 

 

Розпов

про визнач місця

 

88

 

 

Історичні діячі.

v

 v

 

 v

 

 

Впр.5, с.175

 

 Впр.1, с.174

 

Впр.2, 3, 4 6 с.174-175

 

 

Впр.6, с.175

Розпов про діячів

 

89

 

 

Правила пішохідного переходу доріг

v

v

 v

 v

 

 Prepositions of movement

Впр.5, с.177

 Впр.1, с.176

Впр.5, с.177

 

 Впр.3, с.177

Вивч слова

Напис маршрут від школи до централ пам`ят-ника

 

90

 

 

 

Святі місця Києва

 

 

 

v

 

 

 

 

Впр.2, с.179

 Впр.1, с.178

Впр.4, с.179

 

Впр.3, с.179

розп

Про одне з місць

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

91

 

 

Подорож картою Києва

Контроль аудіювання

 

 

v

 

 v

 

Irregular verbs

 

 Впр.1, с.180

Впр.2, 3, 4 с.180-181

 

 

 Впр.5, 6 с.181

Напис за картою 1 з маршру-

тів.

 

92

 

 

 

Удосконалення граматичного матеріалу

 

 

 

v

 

Countable

Uncountable nouns

Singular

Plural
 

Впр.3, с.183

Впр.1, с.182

 

Впр.2, 4 с.182-183

Впр.3, с.184

 

93

 

 

 

Видатні діячі України

 

v

 

 

 

 Few little

Much many

A lot of

 Впр.6,3 с.184-185

Впр.1, с.184

 Впр.1, с.184

 Впр.3, 5, 7 с.184-185

Повтор грам та лексику

 

94

 

 

 

Підсумкова робота з теми « Київ»

 

v

 

 

 

Present pimple

 

 

TEST

Підгот до читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

95

 

 

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Test

 

 

 

 

 

96

 

 

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Test

 

97

 

 

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 Test

 

 

98

 

 

 

Урок читання “Moby Dick “

Herman Melville

  v

 

 

  v

 

 

 

 

 

  v

 

 

 

 

 

 

 

с.190-193

 

 

Впр.2 с.194

 

 

Впр.1 с.193

 

 

 

Впр.,3, 4,5, с.194-195

 

 

Впр.6, с. 195

99

 

 

 

Урок читання

“ Three men in a boat”

Jerome.K

  v

 

 

  v

 

 

 

 

  v

 

  v

 

 

 

 

 c.196-200

 Впр.2 с.200

 

 Впр.1 с.200

 

 

 

Впр.3 с.201

 

100

 

 

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 v

 

 

 v

 

 

 

 

 

 

 Бліц-опитування

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
Додано
13 січня 2018
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку