ПЕРЕДМОВА............................4
ЛІТЕРАТУРА............................4
Розділ 1. ПЛАНУВАННЯ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 2-ГО КЛАСУ 5
Розділ 2. ПЛАНИ-КОНСПЕКТИ УРОКІВ
ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 2-го КЛАСУ.....9
Урок № 49 «Їжаки».........................9
Урок № 50 «Про ведмедя»...................11
Урок № 51 «Шалені м’ячі»...................13
Урок № 52 «Історія м’яча»...................15
Урок № 53 «Колобок» (на новий лад).............17
Урок № 54 «Маленький Пончик»...............19
Урок № 55 «Спорт — ти життя!»...............21
Урок № 56 «Батько та сини»..................23
Урок № 57 «Звірополіс».....................25
Урок № 58 «Карлсон»......................27
Урок № 59 «Як Баба Яга та модник Кощій луки
в соціальних мережах шукали»........29
Урок № 60 «Хитрі тістечка»..................31
Урок № 61 «Ода спорту»....................33
Урок № 62 «Здоров’я»......................35
Урок № 63 «Як обруч став символом
Олімпійських ігор»...............37
Урок № 64 «Моряк Попай»...................39
Урок № 65 «Синдбад-мореплавець».............41
Урок № 66 «Аквамен»......................43
Урок № 67 «Улюблений м’яч».................45
Урок № 68 «Лісова казка»....................47
Урок № 69 «Про розумне Здоров’я».............49
Урок № 70 «Скакалочка»....................51
Урок № 71 «Король Лев»....................53
Урок № 72 «Джекі Чан».....................55
Урок № 73 «Робінзон Крузо»..................57
Урок № 74 «Брюс Лі»......................59
Урок № 75 «Весна»........................61
Урок № 76 «Машина часу. Олімпійські ігри Стародавньої Греції» 63
Урок № 77 «Майкл Джордан».................67
Урок № 78 «Робокари»......................69
Урок № 79 «У лісі»........................71
Урок № 80 «Казка про хлопчика, який довів,
що неможливе можливо»............73
Урок № 81 «Робін Гуд».....................75
Урок № 82 «Турбо»........................77
Урок № 83 «Сергій Бубка»...................81
Урок № 84 «Роботи-пожежники»...............83
Урок № 85 «Луїджі».......................85
Урок № 86 «На городі».....................89
Урок № 87 «Черв’як Джим»..................91
Урок № 88 «Домовеня Кузя»..................93
Урок № 89 «Червона Шапочка проти зла»..........95
Урок № 90 «Зоряні собаки: Білка та Стрілка».......97
Урок № 91 «Вінні-Пух».....................99
Урок № 92 «Андрій Шевченко»...............101
Урок № 93 «Цибуліно».....................103
Урок № 94 «Каспер»......................105
Урок № 95 «Як білка всіх звірів привчила
до зарядки»....................107
Урок № 96 «Мауглі»......................109
Урок № 97 «Лісові Олімпійські ігри»............111
Урок № 98 «Малі Олімпійці».................113
Урок № 99 «Долина солодощів»...............115
Орієнтовне комплексне тестування.............117
Додаток 1. Умови виконання вправ для визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей 118
Додаток 2. Орієнтовні показники оцінювання фізичного розвитку учнів
У нашому виданні «Мій конспект. Фізична культура. 2-й клас. ІІ семестр» акцентовано увагу на вивченні техніки виконання базових вправ та на розви- тку таких фізичних якостей, як швидкість, спритність, сила та гнучкість. Ви- дання розраховано на ІІ семестр (3-тя та 4-та чверті).
У 3-й чверті запропоновано до вивчення гімнастичні вправи та елементи баскетболу, а у 4-й чверті — метання, стрибки у глибину, висоту та довжину, елементи футболу.
Семестр розраховано на 57 уроків, з яких 52 уроки — сюжетні, 5 — тестові. Наше видання допоможе мотивувати учнів до подальших занять фізичним вихованням, бо у змісті конспектів міститься інформація про видатних та відо- мих світових спортсменів, деякі цікаві факти з їхньої біографії для загального розвитку. Також акцентовано увагу на темі протидії булінгу під час занять фі- зичним вихованням, згуртуванні учнівського колективу та дружніх взаємин
між учнями.
Ми пропонуємо вчителеві використовувати у своїй роботі наведені творчі матеріали цієї збірки конспектів для полегшеного та творчого викладення на- вчального матеріалу, що допоможуть організувати навчальну діяльність з фі- зичного виховання на високому методичному рівні як фахівцям з фізичної культури, так і класним керівникам.
f https://znanija.com/task/13591302#readmore
f https://ru.wikipedia.org/wiki/Зверополис#Сюжет
f http://www.poznavayka.org/zoologiya/lenivetssamyiymedlitelnyiyzver/
f http://www.pochatkivec.ru/2013/03/blogpost_8496.html
f https://ru.wikipedia.org/wiki/Ли_Брюс
f https://uchim.org/sochineniya/natemuvesna
f https://ru.wikipedia.org/wiki/Шевченко,_Андрей_Николаевич
f https://ru.wikipedia.org/wiki/Робин_Гуд
f https://ru.wikipedia.org/wiki/Турбо_(мультфильм)
f https://ru.wikipedia.org/wiki/Бубка,_Сергей_Назарович
f https://ru.wikipedia.org/wiki/Крошка_Енот
f http://www.novapedahohika.com/noloms8771.html
f https://www.maam.ru/detskijsad/-skazki-o-sporte-i-fizkulture.html
IІ СЕМЕСТР (57 год)
№ з/п |
Зміст |
Дата проведення |
3-тя чверть — 27 годин |
||
49 |
«Їжаки». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Ранкова гімнастика. Тримання м’яча. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Їжачок» |
|
50 |
«Про ведмедя». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Ранкова гімнастика. Тримання м’яча. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Білі ведмеді» |
|
51 |
«Шалені м’ячі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. Ранкова гімнастика. Тримання м’яча. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Перегони м’ячів по рядах» |
|
52 |
«Історія м’яча». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із м’ячами. Вис стоячи на зігнутих руках. Кидки м’яча знизу із положення стоячи. Рухлива гра «М’яч сусідові» |
|
53 |
«Колобок NEW». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із м’ячами. Вис стоячи на зігнутих руках. Кидки м’яча знизу із положення стоячи. Рухлива гра «Гарячий колобок» |
|
54 |
«Маленький Пончик». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із м’ячами. Вис стоячи на зігнутих руках. Кидки м’яча знизу із положення стоячи. Рухлива гра «Чемпіон» |
|
55 |
«Спорт — це життя!». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Вис стоячи поза- ду. Кидки м’яча знизу із положення сидячи. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості |
|
56 |
«Батько та сини». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Вис стоячи позаду. Кидки м’яча знизу із положення сидячи. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості |
|
57 |
«Звірополіс». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Вис стоячи позаду. Кидки м’яча знизу із положення сидячи. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості |
|
58 |
«Карлсон». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стегнах. Передавання і ловіння м’яча від грудей. Рухлива гра «Передав — сідай!» |
|
59 |
«Як Баба Яга та модник Кощій луки у соціальних мережах шукали». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стегнах. Передавання і ловіння м’яча від гру- дей. Рухлива гра «Вибивний» |
|
60 |
«Хитрі тістечка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Упор лежачи на стег- нах. Передавання і ловіння м’яча від грудей. Рухлива гра «М’яч сусідові» |
|
61 |
«Ода спорту». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Упор лежачи на передпліччях. Перекидання м’яча у парах. Розвиток сили. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Донеси м’яч» |
|
62 |
«Здоров’я». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Упор лежачи на передпліччях. Перекидання м’яча у парах. Розвиток сили. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Спритні оригінали» |
|
63 |
«Як обруч став символом Олімпійських ігор». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Упор лежачи на передпліччях. Перекидання м’яча у парах. Розвиток сили. Розвиток гнучкості. «Летюча миша» |
|
64 |
«Моряк Попай». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями. Перекидання м’яча у трійках. Розвиток сили. Рухлива гра «Займи вільне місце» |
|
65 |
«Синдбад-мореплавець». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями. Перекидання м’яча у трійках. Розвиток сили. Рухлива гра «М’яч середньому» |
|
66 |
«Аквамен». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями. Перекидан- ня м’яча у трійках. Розвиток сили. Рухлива гра «Лови та кидай — впасти заважай!» |
|
67 |
«Улюблений м’яч». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Перекати в групу- вання. Ведення м’яча. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток гнучкості |
|
№ з/п |
Зміст |
Дата проведення |
68 |
«Лісова казка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Перекати в групування. Ведення м’яча. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток гнучкості |
|
69 |
«Про розумне Здоров’я». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Перекати в групування. Ведення м’яча. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток гнучкості |
|
70 |
«Скакалочка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із гімнастичною пали- цею. Перекид уперед. Розвиток сили. Рухлива гра «Вудка» |
|
71 |
«Король Лев». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Розвиток сили. Рухлива гра «Займи вільне коло» |
|
72 |
«Джекі Чан». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із гімнастичною палицею. Перекид уперед. Розвиток сили. Рухлива гра «Перегони м’ячів» |
|
73 |
«Робінзон Крузо». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стійка на лопатках із зігнутими та прямими ногами. Розвиток сили. Рухлива гра «Дрова» |
|
74 |
«Брюс Лі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стійка на лопатках із зігну- тими та прямими ногами. Розвиток сили. Естафета з обручами |
|
75 |
«Весна». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стійка на лопатках із зігнути- ми та прямими ногами. Розвиток сили. Естафета |
|
4-та чверть — 30 годин |
||
76 |
«Машина часу». Олімпійські ігри Стародавньої Греції». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Високий старт. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Грибок» |
|
77 |
«Майкл Джордан». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Високий старт. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Естафета «Гігантський крок» |
|
78 |
«Робокари». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ з обручами. Високий старт. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Спіймай палицю» |
|
79 |
«У лісі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Хвостики» |
|
80 |
«Казка про хлопчика, який довів, що неможливе можливо». Організаційні вправи. Різнови- ди ходьби, бігу. ЗРВ. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Заборонений рух» |
|
81 |
«Робін Гуд». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Метання. Стрибки у висо- ту. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Життя лісу» |
|
82 |
«Турбо». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із малими м’ячами. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Лисиця і кури» |
|
83 |
«Сергій Бубка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із малими м’ячами. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Стрибки по купинах» |
|
84 |
«Роботи-пожежники». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із малими м’ячами. Метання. Стрибки у висоту. Розвиток швидкості. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
85 |
«Луїджі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у глибину. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Продай, бабусю, качку» |
|
86 |
«На городі». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у глибину. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Влучно в обруч» |
|
87 |
«Черв’як Джим». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Стрибки у глибину. Розвиток швидкості. Розвиток гнучкості. Рухлива гра «Влуч у мішень» |
|
88 |
«Домовеня Кузя». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями. Стрибки у глибину. Рухлива гра «Найкраща пара» |
|
89 |
«Червона Шапочка проти зла». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями. Стрибки у глибину. Рухлива гра «Зайці в городі» |
|
№ з/п |
Зміст |
Дата проведення |
90 |
«Зоряні собаки: Білка та Стрілка». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ із прапорцями. Стрибки у глибину. Естафета з обручами. Рухлива гра «Космонавти» |
|
91 |
«Вінні-Пух». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м’ячу, зупинки. Розвиток швидкості (рухлива гра). Розвиток витривалості (біг). Розвиток гнучкості |
|
92 |
«Андрій Шевченко». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м’ячу, зупинки. Розвиток швидкості (рухлива гра). Розвиток витривалості (біг). Розвиток гнучкості |
|
93 |
«Цибуліно». Організаційні вправи. Різновиди ходьби, бігу. ЗРВ. Удари по м’ячу, зупинки. Розвиток швидкості (естафета). Розвиток витривалості (біг). Розвиток гнучкості |
|
94 |
«Каспер». Організаційні вправи. ЗРВ у русі. Ведення м’яча. Стрибок у довжину. Рухлива гра «Боротьба за м’яч» |
|
95 |
«Як білка всіх звірів привчила до зарядки». Організаційні вправи. ЗРВ у русі. Ведення м’яча. Стрибок у довжину. Рухлива гра «Ривок за м’ячем» |
|
96 |
«Мауглі». Організаційні вправи. ЗРВ у русі. Ведення м’яча. Стрибок у довжину. Рухлива гра «День і ніч» |
|
97 |
«Лісні Олімпійські ігри». Організаційні вправи. ЗРВ. Стрибок у довжину. Розвиток витри- валості. Рухлива гра «Лисиця і кури» |
|
98 |
«Малі олімпійці». Організаційні вправи. ЗРВ. Стрибок у довжину. Розвиток витривалості. Рухлива гра «Потяг» |
|
99 |
«Долина солодощів». Організаційні вправи. ЗРВ. Стрибок у довжину. Розвиток витривало- сті. Вправи для формування постави. Рухлива гра «Влучно в ціль» |
|
Орієнтовне комплексне тестування |
||
100 |
Біг до 30 м для визначення рівня розвитку швидкості |
|
101 |
Біг у чергуванні з ходьбою для визначення рівня розвитку витривалості |
|
102 |
Нахил тулуба вперед з положення сидячи для визначення рівня розвитку гнучкості |
|
103 |
Підтягування у висі лежачи на низькій перекладині для визначення рівня розвитку сили |
|
104 |
«Човниковий» біг 4 9 м для визначення рівня розвитку спритності |
|
105 |
Стрибок у довжину з місця для визначення рівня швидкісно-силового розвитку учнів |
|
|
49 |
50 |
51 |
52 |
53 |
54 |
55 |
56 |
57 |
58 |
59 |
60 |
61 |
62 |
63 |
64 |
65 |
66 |
67 |
68 |
69 |
70 |
71 |
72 |
73 |
74 |
75 |
76 |
77 |
78 |
79 |
80 |
81 |
82 |
83 |
84 |
85 |
86 |
87 |
88 |
89 |
90 |
91 |
92 |
93 |
94 |
95 |
96 |
97 |
98 |
99 |
100 |
101 |
102 |
103 |
104 |
105 |
Теоретико-методичні знання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Рухливі ігри |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Вправи для формування рухів з елементами гімнастики |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Організаційні вправи |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
||||||
ЗРВ |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
||||||
Сіди |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Упори |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Виси |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Акробатика |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Вправи для опанування навичок пересувань |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Ходьба |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
||||||
Біг |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
||||||
Вправи для опанування навичок володіння м’ячем |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Метання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
М’яч (руки) |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
М’яч (ноги) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
||||||
Стрибкові вправи |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Стрибки у глибину |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Стрибки у висоту |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
Стрибки у довжину |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
||||||
Вправи для розвитку фізичних якостей |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
сили |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
швидкості |
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
||||||
витривалості |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
||||||
гнучкості |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
|
|
|
|
|
|
||||||
спритності |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
|
|
|
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
Х |
ЗРВ — загальнорозвивальні вправи; В. п. — вихідне положення;
О. с. — основна стійка;
ОМВ — організаційно-методичні вказівки; ОНН — орієнтовний навчальний норматив