Планування "Індивідуальний план з ЯДС з учнем 3 класу сімейної форми навчання"

Про матеріал
Індивідуальний план з ЯДС з учнем 3 класу сімейної форми навчання НУШ за Програмою Р.Б.Шияна
Перегляд файлу

Індивідуальний навчальний план з ЯДС

учня 3 класу Дячка Вадима,

який здобуває освіту за сімейною (домашньою) формою навчання

За типовою освітньою програмою (ред. р. Б. Шияна) до підручника  з інтегрованого курсу «Я досліджую світ. 3 клас. ч. 1» (автори Воронцова Т. В., Пономаренко В. С., Хомич О.Л., Гарбузюк І.В., Андрук Н.В, Василенко К. С.)

6 годин на тиждень (7-1(математика))

https://pidruchnyk.com.ua/uploads/book/3-klas-ya-doslidzhuiu-svit-vorontsova-2020-2.pdf

 

№ з/п

Тема

 

Дата

 

Вид контролю

                                                                                                                              ІІ семестр

Розділ 3. Світ природи

Тема 1. Ми — дослідники

 

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

 - ставить запитання;

- пояснює, чому обрав / -ла певну проблему природничого змісту як дослідницьку;

 - окреслює проблему, перш ніж її вирішувати;

- пояснює, навіщо він / вона виконує спостереження або дослід природничого змісту;

- прогнозує результат спостереження / досліду;

- порівнює здобутий результат із припущенням;

- висуває власні гіпотези;

- складає план дослідження;

- планує самостійне спостереження/ експеримент

 - пояснює, навіщо необхідно визначати послідовність кроків у дослідженні;

- добирає відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади

- проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг;

 застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади;

- виготовляє моделі для досліджень;

- спостерігає за об’єктами досліджень;

- описує властивості об’єктів дослідження;

 - встановлює зв’язки між об’єктами і явищами природи;

- з’ясовує, за яких умов відбуваються зміни

 - узагальнює результати досліджень

- робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

- переконує у правильності здобутих результатів і зроблених висновків

- аналізує умови та послідовність кроків, здійснюючи дослідження

 - порівнює різні методи дослідження

- виявляє причини невдач і пропонує шляхи їх виправлення

 - оцінює чинники, які привели до успіху

 - дотримується правил безпеки під час проведення спостережень та дослідів

- застосовує предметні моделі, малюнки, схеми, графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи

- готує повідомлення / презентації і представляє їх 

Взаємодіємо усно

 - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- зіставляє почуте з власним досвідом

- передає зміст усного повідомлення

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

 - виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ

 - систематизує та узагальнює необхідну інформацію]

- вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом [4 МОВ 2-2.1-9]

- висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

Комунікація та співпраця

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення

- отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту

Технічна творчість та техніка

- самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

 - самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування)

 

Тема 2.  Досліджуємо космос

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- спостерігає за зоряним небом

- застосовує предметні моделі, малюнки, схеми, графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи

- готує повідомлення / презентації і представляє їх

- порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо

Я у природі

- розрізняє джерела енергії (відновлювані й невідновлювані)

 - пояснює корисність застосування відновлюваних джерел енергії

 - пояснює, що не всі матеріали, створені людиною, корисні для довкілля

- пропонує та обґрунтовує власну ідею розв’язання проблеми

Взаємодіємо усно

 - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- зіставляє почуте з власним досвідом

- передає зміст усного повідомлення

 - передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

 - вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору

 - створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

 - зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

 - висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо) 

Комунікація та співпраця

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення;

 - отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту;

учнів

Технічна творчість та техніка

 - самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її;

- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування

- самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

Тема 3. Планета Земля

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- виготовляє моделі для досліджень

- правильно використовує пристрої для пошуку і здобуття інформації природознавчого змісту;

- застосовує предметні моделі, малюнки, схеми, графіки, тексти для пояснення явищ і об’єктів природи;

Я у природі

- використовує матеріали (пластмасу, гуму, скло, метал, папір) відповідно до їхніх властивостей

Взаємодіємо усно

- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- зіставляє почуте з власним досвідом

 - передає зміст усного повідомлення

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору

 - створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

- висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

 Числа. Дії з числами

- виконує усно та письмово обчислення в межах мільйона в навчальних і життєвих ситуаціях

- знаходить значення числового виразу

- добирає числові дані, необхідні й достатні для розв’язання проблемної ситуації

- планує розв’язування проблемної ситуації

 використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

Я у світі інформації

- заповнює шаблони, схеми за наведеним зразком;

- називає оригінальні відповідники інформаційних та реальних моделей (глобус як модель Землі, автомобільні моделі, план приміщення тощо);

- експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту - переводить задачу / проблему з однієї форми представлення в іншу (текстову у графічну, у короткий запис тощо)

Технічна творчість та техніка

 - самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо)

- аргументує вибір моделі, яку він/вона сконструював/ла, спираючись на запитання дорослих

Світ технологій

 - економно використовує матеріали під час виготовлення виробу

 - сортує побутові відходи, дотримуючись відповідних правил

- самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше) - аргументує доцільність вторинного використання матеріалів та використовує їх для виготовлення виробів

Тема 4. План і карта                              

                                                                                                                                                                                               

 

15.02

Діагностувальна робота №3 «Ми дослідники. Планета Земля. План і карта»

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- спостерігає за зоряним небом;

- встановлює зв’язки між об’єктами і явищами природи;

- правильно використовує пристрої для пошуку і здобуття інформації природознавчого змісту;

 - орієнтується на місцевості за Сонцем, компасом, місцевими ознаками

- визначає сторони горизонту

- читає (тлумачить) план і карту

Взаємодіємо усно

- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених - зіставляє почуте з власним досвідом

- передає зміст усного повідомлення

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію;

- вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

- висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

Я у світі інформації

- виконує кодування / розкодування повідомлень за запропонованим правилом

Технічна творчість та техніка

- самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування)

Тема 5. Земна кора

Консультація

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

 - читає (тлумачить) план і карту

Технічна творчість та техніка

- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування)

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами

- самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу)

 - ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон

Взаємодіємо усно

- зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету

 - обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- визначає головну думку тексту

- використовує різні форми візуалізації (малюнки, графіки,схеми, таблиці) для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухачів

Взаємодіємо письмово

- створює самостійне письмове висловлення на теми, які цікавлять, зважаючи на мету та адресата

Робота з даними

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

- описує проблемні життєві ситуації, які ґрунтуються на конкретних даних, за допомогою групи величин, пов’язаних між собою

- представляє дані за допомогою таблиць, схем, стовпчикових та кругових діаграм

 - використовує на практичному рівні різні способи подання конкретних даних

Комунікація та співпраця

- складає план виконання роботи з допомогою вчителя / вчительки

- визначає відмінності ролей у групі

- розподіляє ролі в групі з переліку ролей, які надає вчитель / учителька

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення

- отримує та порівнює відгуки на створений інформаційний продукт для вдосконалення проекту

- надає конструктивний зворотний зв’язок, пояснює, чому важливо працювати разом

Тема 6. Скарби Землі

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Моя культурна спадщина

- описує віртуальну подорож до об’єктів культурної спадщини рідного краю, України, світу, ілюструючи її світлинами

Я пізнаю природу

- ставить запитання

- окреслює проблему, перш ніж її вирішувати

- проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг

- застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади

- досліджує ґрунт своєї місцевості, його склад (воду, пісок, глину тощо)

- робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

- пояснює користь рослин, тварин для власного життя

- порівнює природні об’єкти за розміром, масою, кількістю тощо

- відповідально діє в природі

- визначає важливість того, що вивчає про довкілля

- висловлює свою думку стосовно того, що вивчає про довкілля, обґрунтовує її

- пояснює взаємозв’язки між об’єктами живої і неживої природи

Технічна творчість та техніка

 - самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу)

- оздоблює виріб за зразком та власним задумом бісером, лелітками, тасьмою, стрічками та іншими матеріалами

- самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше)

- аргументує доцільність вторинного використання матеріалів та використовує їх для виготовлення виробів

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

- описує, аргументуючи свою думку, чого хотів / -ла досягти

Взаємодіємо усно

- зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету

- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- визначає головну думку тексту

- використовує різні форми візуалізації (малюнки, графіки, схеми, таблиці) для супроводу своїх поглядів під час презентації, щоби привернути увагу слухачів

Взаємодіємо письмово

- створює самостійне письмове висловлення на теми, які цікавлять, зважаючи на мету та адресата

Комунікація та співпраця

- складає план виконання роботи з допомогою вчителя / вчительки

- визначає відмінності ролей у групі

- розподіляє ролі в групі з переліку ролей, які надає вчитель / учителька

- виконує роль, яку пропонує група в результаті обговорення

- надає конструктивний зворотний зв’язок, пояснює, чому важливо працювати разом

Тема 7. Досліджуємо воду

Консультація

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- пояснює, навіщо він / вона виконує спостереження або дослід природничого змісту

- прогнозує результат спостереження /досліду

- порівнює здобутий результат із припущенням

- планує самостійне спостереження/ експеримент

- добирає відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади

- проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг

- застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади

- спостерігає за об’єктами досліджень

- досліджує воду, її три стани, властивості: температуру плавлення льоду та кипіння

- досліджує воду як розчинник

- розрізняє розчинні й нерозчинні у воді речовини

- робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

- визначає загрози таких природних явищ, як гроза, ураган, паводок, пожежа

Взаємодіємо усно

- зіставляє почуте з власним досвідом; - передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць;

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного;

- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених 

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

 спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору

Читаємо

знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо)

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- відтворює фактичну інформацію з тексту

добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо

- висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

Моя цифрова творчість

- визначає логічну послідовність подій

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису

- заповнює, доповнює таблицю інформацією на основі спостережень у для власної чи групової діяльності чи вимірювань - експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту

Технічна творчість та техніка

- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом), зіставляючи їх властивості: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані,

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну,пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо) природні та інші матеріали

- планує послідовність технологічних операцій із використанням технологічних карт

- самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу)

Тема 8. Атмосфера

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Безпека

- аналізує власну поведінку для запобігання або зменшення ризику для життя та здоров’я

- застосовує правила збереження здоров’я від можливих небезпек зовнішнього середовища (водойми, сонячні промені, погодні умови, стихійні лиха тощо)

Я пізнаю природу

- пояснює, як діяти в разі загрози урагану, паводку, пожежі тощо

Взаємодіємо усно

- зіставляє почуте з власним досвідом

- передає зміст усного повідомлення

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем,

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- відтворює фактичну інформацію з тексту

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

- добирає і впорядковує потрібну інформацію з таблиць, графіків, схем тощо

 - висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо) 

Досліджуємо медіа

-створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) самостійно та в групі, ураховує мету й аудиторію

- створює прості аудіовізуальні медіатексти (відеозапис виступу, вистави, екскурсії, інтерв’ю ) з допомогою вчителя / вчительки, враховує мету й аудиторію

Лічба

 - уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники

Вимірювання величин

- використовує різні мірки для вимірювання величин довжини, маси, температури, часу, місткості, вартості

- записує результати вимірювання величин у міліметрах (мм), сантиметрах (см), дециметрах (дм), метрах ( м), кілометрах (км); грамах (г), кілограмах (кг), центнерах (ц), тоннах (т); градусах Цельсія (Со), секундах (с), хвилинах (хв), годинах (год), добах, тижнях, місяцях, роках, століттях, тисячоліттях, літрах (л), копійках (к.), гривнях (грн), використовуючи одиниці вимірювання та співвідношення між ними

Робота з даними

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

Я у світі інформації

- експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту

Моя цифрова творчість

 - створює прості мультимедійні продукти за підтримки вчителя/ вчительки, членів сім’ї або інших учнів

Технічна творчість та техніка

- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу (за зразком та за власним задумом), зіставляючи їх властивості: папір, пластилін, полімерна глина чи солене тісто, тканина, нитки; неткані, природні та інші матеріали 

- самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу)

- ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон

- розміщує елементи виробу на площині

Тема 9. Досліджуємо гриби і рослини

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

- проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг

- застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади

- спостерігає за об’єктами досліджень

- досліджує умови розвитку рослин 

- розмножує рослини насінням, живцями, бульбами, листками

- спостерігає за рослинами і тваринами

- описує властивості об’єктів дослідження

- пояснює можливі загрози з боку тварин (небезпечні і хворі тварини), рослин (отруйні рослини) та грибів (отруйні гриби)

- визначає ознаки живого у рослин, тварин і грибів

 - розрізняє трав’янисті рослини, кущі, дерева; культурні та дикорослі рослини

- розпізнає отруйні та їстівні гриби своєї місцевості 

Я у природі

- визначає важливість того, що вивчає про довкілля

- висловлює свою думку стосовно того, що вивчає про довкілля, обґрунтовує її

- дотримується правил поведінки в природі

Моя цифрова творчість

- визначає логічну послідовність подій

- розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу

- розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання умови

Побут

 - самостійно планує та реалізовує трудові дії у власному побуті (ремонтує іграшки, книжки відомими способами; доглядає за рослинами і тваринами; готує нескладні страви за рецептами; доглядає за одягом та взуттям)

- сервірує стіл для рідних до сніданку / обіду / вечері

Світ технологій

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

Взаємодіємо усно

 - зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету 

- перепитує співрозмовника для уточнення почутої інформації

- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору 

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

Робота з даними

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

- обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

Тема 10. Досліджуємо тварин

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- пояснює користь рослин, тварин для власного життя

- розпізнає червів, комах, павуків, риб, земноводних, плазунів, птахів, звірів (ссавців)

- розрізняє рослиноїдних, м’ясоїдних, всеїдних тварин; свійських і диких тварин

Технічна творчість та техніка

- конструює виріб із рухомими частинами, використовуючи готові до складання елементи та деталі

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами

- самостійно створює виріб за зразком (шаблоном) та власним задумом із використанням паперу, картону, ниток, природних матеріалів (предметні та сюжетні аплікації з природного матеріалу, нескладні сюжетні композиції, вироби в техніці орігамі, макети виробів із штучних матеріалів та картону, вироби об’ємної форми з паперу)

- ріже ножицями по прямій, кривій та ламаній лініях за запропонованим зразком (шаблоном) нитки, папір, картон 

Взаємодіємо усно

- зважає на ситуації спілкування: враховує умови, учасників, мету 

- обговорює усне повідомлення в парі або гр упі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- записує текст (від руки чи за допомого клавіатури – за потреби) в темпі, який дає змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел

Числа. Дії з числами

- обирає спосіб представлення інформації (схема, таблиця, схематичний рисунок)

- планує розв’язування проблемної ситуації

- використовує різні стратегії розв’язування проблемної ситуації

- аналізує проблемну ситуацію з огляду на достатність чи надлишковість наявних даних

Лічба

- представляє проблемну ситуацію різними способами

Я у світі інформації

- упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками

- визначає об’єкти, їх властивості та значення

- визначає групи об’єктів за їх властивостями, дає їм назви

- знаходить пропущені і / або помилкові дії у знайомій послідовності, виправляє помилки в ній

Безпека

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Тема 11. Досліджуємо екосистеми

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- пояснює, користь рослин, тварин для власного життя

- порівнює здобутий результат із припущенням

 - планує самостійне спостереження/експеримент 

- проводить дослідження за природним об’єктом / явищем, описує його перебіг

- застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади

- виготовляє моделі для досліджень

- спостерігає за об’єктами досліджень 

- описує властивості об’єктів дослідження

- узагальнює результати досліджень

Взаємодіємо усно

- зіставляє почуте з власним досвідом

- передає зміст усного повідомлення

 - передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Досліджуємо медіа

-створює прості візуальні медіапродукти (фото, листівка, комікс, книжечка, стіннівка, колаж тощо) самостійно та в групі, ураховує мету й аудиторію

- створює прості аудіовізуальні медіатексти (відеозапис виступу, вистави, екскурсії, інтерв’ю ) з допомогою вчителя / вчительки, враховує мету й аудиторію

Лічба

- уживає в мовленні кількісні та порядкові числівники [4 МАО 1-1.1-2]

Робота з даними

 - читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

Я у світі інформації

- пропонує різні способи впорядкування об’єктів (за різними властивостями)

- визначає об’єкти, їх властивості та значення

- визначає групи об’єктів за їх властивостями, дає їм назви

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками

- експериментує з доступними моделями, фіксує зміни, що відбуваються, прогнозує результат експерименту

- ідентифікує об’єкти на основі схем за допомогою запитань із відповідями «Так /Ні»

Моя цифрова творчість

- створює прості мультимедійні продукти за підтримки вчителя/ вчительки, членів сім’ї або інших учнів

- формулює логічні висловлювання з конструкціями «не», «і», «або»

- збирає інформацію за допомогою цифрових пристроїв (фотографує, записує, диктує тощо)

Технічна творчість та техніка

- прогнозує результат власної діяльності

- пояснює послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів із природних матеріалів, під час виготовлення та оздоблення об’ємних виробів

 - упорядковує об’єкти за заданими та самостійно визначеними ознаками

Тема 12. Бережемо довкілля

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- порівнює здобутий результат із припущенням

- висуває власні гіпотези

- планує самостійне спостереження/експеримент

 - проводить дослідження за природним об’єктом/явищем, описує його перебіг

- застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади 

- спостерігає за об’єктами досліджень

- узагальнює результати досліджень

- робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

 - відповідально діє в природі 

Я у природі

- визначає важливість того, що вивчає про довкілля

- висловлює свою думку стосовно того, що вивчає про довкілля, обґрунтовує її

 - дотримується правил поведінки в природі

- пропонує власні шляхи зменшення витрат природних ресурсів

- сортує сміття на паперове, пластикове тощо і пояснює, навіщо це робить

- пояснює, що не всі матеріали, створені людиною, корисні для довкілля

Я і цифрові пристрої

- використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік

- переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань

Технічна творчість та техніка

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо)

Світ технологій

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

Взаємодіємо усно

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного 

Читаємо - знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання 

- висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

Робота з даними

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

- обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

Тема 13.Узагальнення знань за розділом «Світ природи»

 

 

25.04

Діагностувальна  робота № 4

за розділом «Світ природи»

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Я пізнаю природу

- порівнює здобутий результат із припущенням

- висуває власні гіпотези

- планує самостійне спостереження/експеримент

 - проводить дослідження за природним об’єктом/явищем, описує його перебіг

- застосовує відповідні матеріали, засоби, обладнання, прилади 

- спостерігає за об’єктами досліджень

- узагальнює результати досліджень

- робить висновки із спостережень та досліджень разом з учителем або самостійно

 - відповідально діє в природі 

Я у природі

- визначає важливість того, що вивчає про довкілля

- висловлює свою думку стосовно того, що вивчає про довкілля, обґрунтовує її

 - дотримується правил поведінки в природі

- пропонує власні шляхи зменшення витрат природних ресурсів

- сортує сміття на паперове, пластикове тощо і пояснює, навіщо це робить

- пояснює, що не всі матеріали, створені людиною, корисні для довкілля

Я і цифрові пристрої

- використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік

- переміщується веб-сторінками з використанням гіперпосилань

Технічна творчість та техніка

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо)

Світ технологій

- розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

Взаємодіємо усно

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного 

Читаємо - знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання 

- висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

Робота з даними

- читає, знаходить, аналізує, порівнює інформацію, подану в таблицях, графіках, на схемах, діаграмах

- обирає раціональний шлях розв’язання проблемної ситуації з огляду на наявні дані

 

Розділ  4. Світ техніки

Тема 1. Історія техніки

 

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Технічна творчість та техніка

- задумує об’єкт праці для виготовлення

- порівнює старі та сучасні моделі різних технічних пристроїв і конструює моделі

- створює та оздоблює виріб, дотримуючись логічної послідовності, за зразком чи власним задумом із різних конструкційних матеріалів та повторно використовуючи матеріали

 - пояснює послідовність дій та дотримується її під час виготовлення виробів

Світ технологій

- самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше)

- аргументує доцільність вторинного використання матеріалів та використовує їх для виготовлення виробів

 - розмірковує над результатом власної діяльності та презентує її

 - виконує прості геометричні побудови за зразком чи творчим задумом

- самостійно дотримується безпечних прийомів праці під час використання інструментів та пристосувань (використання клею, інструментів та пристосувань з гострими частинами)

Взаємодіємо усно

- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

 - зіставляє почуте з власним досвідом 

- передає зміст усного повідомлення

 - передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

 - виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

 - систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

- спостерігає за діалогом, де висловлюються різні погляди на предмет обговорення, підтримує одну з точок зору

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

 - висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо

Я у світі інформації

- групує об’єкти (та/ або повідомлення, предмети, елементи тощо) за заданими чи самостійно визначеними ознаками

 

Тема 2. Безпека в побуті

Консультація

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Безпека

- аналізує власну поведінку для запобігання або зменшення ризику для життя та здоров’я

- моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечні об’єкти)

- прогнозує наслідки власної необачної поведінки вдома

- прогнозує можливі наслідки опосередкованої небезпеки (пожежа, витік газу в іншій квартирі, іншому будинку тощо)

 - дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях (вогонь, вода, газ, побутові хімічні сполуки тощо)

- моделює звернення по допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, описуючи ситуацію чітко і зрозуміло

Здоров’я

- наводить приклади дій, що допоможуть захистити в ситуації, яка несе загрозу здоров’ю

- раціонально використовує ресурси (наприклад, збирання та утилізація сміття, зокрема харчових відходів, збереження водних ресурсів)

Добробут

- поводиться дбайливо з матеріальними цінностями (власними, своєї родини, школи, міста)

- планує свою роботу у групі згідно зі спільним завданням та своєю роллю

- працює у групі, розуміючи важливість досягнення спільного результату 

Я пізнаю природу

- читає (тлумачить) план і карту 

- готує повідомлення / презентації і представляє їх

Взаємодіємо усно

- зіставляє почуте з власним досвідом

 - передає зміст усного повідомлення

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

 - створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- відтворює фактичну інформацію з тексту

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

 - висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

Технічна творчість та техніка

- задумує об’єкт праці для виготовлення

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо)

Світ технологій

- читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків)

- виконує прості геометричні побудови за зразком чи творчим задумом

- самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше)

Тема 3. Електрика і пожежна безпека

Консультація

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Безпека

- аналізує власну поведінку для запобігання або зменшення ризику для життя та здоров’я

- моделює ситуації безпечної поведінки з побутовими приладами, речовинами

- моделює доцільну поведінку в небезпечних ситуаціях (вогонь, вода, газ, небезпечні об’єкти)

- прогнозує можливі наслідки опосередкованої небезпеки (пожежа, витік газу в іншій квартирі, іншому будинку тощо)

- прогнозує ймовірні наслідки власних рішень та поведінки в різних ситуаціях шкільного життя (у класі, їдальні, спортзалі тощо) 

- дотримується правил безпечної поведінки вдома, у школі, у громадських місцях (вогонь, вода, газ, побутові хімічні сполуки)

- розрізняє ресурси, які можна використати в разі небезпеки

Здоров’я

 - наводить приклади дій, що допоможуть захистити в ситуації, яка несе загрозу здоров’ю

Добробут

- визначає, до кого і як звернутися за допомогою

- виконує різні ролі в роботі малих груп незалежно від їх складу та наповненості

- планує свою роботу у групі згідно зі спільним завданням та своєю роллю

- працює у групі, розуміючи важливість досягнення спільного результату 

Взаємодіємо усно

- обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених

- передає зміст усного повідомлення

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- виокремлює інформацію для створення власного висловлення з конкретною метою (усне оголошення, усний відгук, усний стислий переказ)

- прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

Читаємо

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- відтворює фактичну інформацію з тексту

Я пізнаю природу

- описує властивості об’єктів дослідження

- встановлює зв’язки між об’єктами і явищами природи

- визначає загрози таких природних явищ, як гроза, ураган, паводок, пожежа

- знаходить шляхи вирішення проблеми й вирішує її 

Технічна творчість та техніка

- самостійно виготовляє та оздоблює виріб знайомими технологіями

 - розміщує елементи виробу на площині

Світ технологій

- читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків)

- виконує прості геометричні побудови за зразком чи творчим задумом

Тема 4. Безпека на дорогах

Консультація

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Безпека

- аналізує власну поведінку для запобігання або зменшення ризику для життя та здоров’я

- пояснює та зіставляє ознаки безпечної і небезпечної ситуації 

- прогнозує можливі небезпеки, які можуть спричинити його дії у довкіллі

- ухвалює рішення щодо власної безпечної поведінки з огляду на ситуації, пов’язані з чужими людьми

- моделює звернення по допомогу в різні служби в разі небезпечних ситуацій, описуючи ситуацію чітко і зрозуміло

Здоров’я

- наводить приклади дій, що допоможуть захистити в ситуації, яка несе загрозу здоров’ю 

Добробут

- діє з користю для себе та суспільства, оцінює можливі ризики

планує свою роботу у групі згідно зі спільним завданням та своєю роллю

Я пізнаю природу

- виготовляє моделі для досліджень

- готує повідомлення / презентації і представляє їх

Взаємодіємо усно

- зіставляє почуте з власним досвідом

- передає зміст усного повідомлення

- передає зміст повідомлення за допомогою асоціативних схем, таблиць

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

- вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими для дитини життєвими ситуаціями

- створює власне висловлення на основі почутого/ побаченого/ прочитаного

Читаємо

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- відтворює фактичну інформацію з тексту

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

 - висловлює свій погляд на предмет обговорення (тему, головну думку, висновки тощо)

Моя цифрова творчість

- розпізнає послідовність повторюваних дій та замінює їх алгоритмічною конструкцією циклу

- створює просту програму в навчальному середовищі на основі наданого алгоритму та налагоджує її

- укладає блоки команд у правильному порядку для розв’язання задачі

Технічна творчість та техніка

- задумує об’єкт праці для виготовлення

- самостійно виконує знайомі технологічні операції з конструкційними матеріалами (використання паперу, ниток, тканини, природного матеріалу, пластиліну, пласких матеріалів; склеювання, складання, зв’язування тощо)

- самостійно добирає конструкційні матеріали для виготовлення виробу з готових елементів (використання металевих, дерев’яних чи пластмасових конструкторів; готових елементів з паперу, пластику, деревини, пінопласту та інших для макетування)

- розміщує елементи виробу на площині 

Світ технологій

 - читає, розуміє та аналізує графічні зображення схем, дотримується їх у процесі роботи (використання технологічних карт, графічних зображень, малюнків)

- виконує прості геометричні побудови за зразком чи творчим задумом

- самостійно створює виріб, повторно використовуючи матеріали (вироби з пластику, паперу, тканини, фольги та інше)

Тема 5. Техніка для активного відпочинку

Консультація

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Безпека

- прогнозує можливі небезпеки, які можуть спричинити його дії у довкіллі

- ухвалює рішення щодо власної безпечної поведінки з огляду на ситуації, пов’язані з чужими людьми

- розрізняє і використовує відповідні засоби захисту (шолом, рукавиці, наколінники тощо) за потреби 

- дотримується правил безпечної поведінки під час занять спортом чи активного дозвілля 

Я — людина

- знаходить інформацію про дитинство, дозвілля попередніх поколінь, презентує здобуту інформацію, визначаючи, що змінилося, а що залишилося схожим на його/її дитинство

Я серед людей

- моделює поведінку в ситуаціях некоректного спілкування та свавілля з боку однолітків /дорослих 

Я у рукотворному світі

-розповідає про винаходи та винахідників, пояснює вплив їхніх ідей на повсякденне життя та збереження довкілля

Взаємодіємо усно

- переказує текст творчо (зміна оповідача в тексті-розповіді; зміна послідовності переліку наведення ознак у тексті-описі; зміна послідовності аргументів у текстіміркуванні) 

- прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

Читаємо

 - прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо)

 - читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- відтворює фактичну інформацію з тексту

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

- переробляє прочитаний твір: уводить нових персонажів, змінює події або їх час, змінює оповідача тощо

Я у світі інформації

знаходить помилки у групуванні об’єктів та пояснює їх

Моя цифрова творчість

- розрізняє цикли із повторенням заданої кількості разів та до виконання умови

- складає лінійні, розгалужені та циклічні алгоритми на основі їх словесного опису для власної чи групової діяльності- створює просту програму в навчальному середовищі на основі наданого алгоритму та налагоджує її

- визначає блоки команд, за допомогою яких можна розв’язати задачу

- укладає блоки команд у правильному порядку для розв’язання задачі

- використовує програми, ігри та сайти, зважаючи на свій вік

- налаштовує відповідне програмне середовище для зручної роботи 

 

Тема 6.Узагальнення знань з розділу «Світ техніки»

 

 

04.06

Діагностувальна робота № 5

за розділом «Світ техніки»

 

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

Безпека

- прогнозує можливі небезпеки, які можуть спричинити його дії у довкіллі

- ухвалює рішення щодо власної безпечної поведінки з огляду на ситуації, пов’язані з чужими людьми

- розрізняє і використовує відповідні засоби захисту (шолом, рукавиці, наколінники тощо) за потреби 

- дотримується правил безпечної поведінки під час занять спортом чи активного дозвілля 

Я — людина

- знаходить інформацію про дитинство, дозвілля попередніх поколінь, презентує здобуту інформацію, визначаючи, що змінилося, а що залишилося схожим на його/її дитинство

Я серед людей

- моделює поведінку в ситуаціях некоректного спілкування та свавілля з боку однолітків /дорослих 

Я у рукотворному світі

-розповідає про винаходи та винахідників, пояснює вплив їхніх ідей на повсякденне життя та збереження довкілля

Взаємодіємо усно

- переказує текст творчо (зміна оповідача в тексті-розповіді; зміна послідовності переліку наведення ознак у тексті-описі; зміна послідовності аргументів у текстіміркуванні) 

- прогнозує, як відібрану інформацію можна використати корисно

- систематизує та узагальнює необхідну інформацію

Читаємо

 - прогнозує орієнтовний зміст тексту на основі заголовка, ключових слів, анотації, невербальної інформації (ілюстрації, таблиці, схеми, графіки тощо)

 - читає подумки та виразно вголос тексти різних видів та з різною метою

- знаходить у тексті відповіді на поставлені запитання

- відтворює фактичну інформацію з тексту

- зіставляє прочитане із власним життєвим досвідом

- переробляє прочитаний твір: уводить нових персонажів, змінює події або їх час, змінює оповідача тощо

Я у світі інформації

-знаходить помилки у групуванні об’єктів та пояснює їх.

 

 Ознайомлені,згідні:                                          Дячок Р.В.

 

ПОГОДЖЕНО                                                                                                                    ПОГОДЖУЮ

 Протокол засідання МО                                                                                                Заступник директора з НВР

 Вчителів початкових класів                                                                                          Полянської гімназії

 Полянської гімназії                                                                                                        __________Світлана МИЧКА

 ________  2024 р.    № 3                                                                                                 __________ 2024 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
20 березня
Переглядів
54
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку