Планування корекційно-розвиткових занять, 2 клас НУШ (для дітей з порушеннями слуху)

Про матеріал
Планування корекційно-розвиткових занять, 2 клас НУШ (для дітей з порушеннями слуху)
Перегляд файлу

КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ЗАНЯТТЯ

Зміст заняття

Мовний матеріал

К.г.

 

Дата

1

Вступне заняття. Cкладоритмічний аспект мовлення

Складоритми. Текст «Добрий день, друзі!» ст. 4 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова»)

2

 

2

Тексти (5 простих поширених речень), близькі за змістом досвіду дітей

Ведення діалогу ст. 5 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова»)

2

 

3

Шуми транспорту, побутової / непобутової техніки, явищ природи

Тематичні картки «Транспорт», «Техніка», «Природа»

3

 

4

Музичні інструменти

Програма «Живий звук»

2

 

5

Спів (чоловічий, жіночий, дитячий)

Програма «Живий звук». Аудіозаписи.

2

 

6

Вокально-інструментальні ансамблі

 

Аудіозаписи. Відеозаписи концертів.

2

 

7

Промовляння на одному видиху низки складів, слів, словосполучень і фраз

(керуючись знаком паузи)

 

Вірш «Зозуленька» ст. 8 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова»)

2

 

8

Зміна голосу під час діалогу відповідно до інтонації, логічного наголосу,

віддаленості співрозмовника, змісту повідомлення

Текст «Мій клас» ст. 14-15 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова»)

3

 

9

Формування (3)/автоматизація (3) /корекція (3), диференційована вимова(3)

 

м-б,

 

 

 

 

Тематичні картки.

 

 

 

5

 

10

н-д,

 

м-п,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

5

 

11

н-т,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

12

м -п,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

13

н –т

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

14

з-ш,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

15

з-ж,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

16

ц-ч

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

17

п-б,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

18

т-д,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

19

к-г,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

20

с-з,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

21

в-ф,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

22

ш-щ

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

23

ф-фь,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

24

п-пь,

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

25

т-т

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

26

м'-б ',

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

27

н'-д'

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

5

 

28

Вимова йотованих

 

йа, йе, йу, йі; на початку слова

 

 

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

 

 

2

 

29

йа, йе, йу, йі  через наголос на другому звукові

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

2

 

30

йа, йе, йу, йі   м’якість попереднього приголосного

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

2

 

31

Відсутність «акання»

 

Текст «Годівничка для синички» ст. 94

2

 

32

Голосні е, и в наголошених і ненаголошених позиціях

 

Тематичні картки

2

 

33

Тверда вимова губних звуків б, п, в, м, ф

 

Програма «Живий звук»

3

 

34

Напівпом’якшена вимова перед і

 

Робота з підручником «Правильна вимова»

2

 

35

Визначення кількості складів

 

Складоподіл. Текст «Сама в хаті» ст. 39

2

 

36

Поділ звуків мови на голосні і приголосні й дотримання правил вимови

 

Текст «Наша вчителька забула годинник» ст. 63

2

 

37

Вимова сполучень прийменників (у, з, під та ін..) з іменниками

 

Текст «Чия матуся найкраща?» ст. 66

2

 

38

Підсумкове заняття

 

 

1

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
8 жовтня 2021
Переглядів
1020
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку