КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВІ ЗАНЯТТЯ
№ |
Зміст заняття |
Мовний матеріал |
К.г.
|
Дата |
1 |
Вступне заняття. Cкладоритмічний аспект мовлення |
Складоритми. Текст «Добрий день, друзі!» ст. 4 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова») |
2 |
|
2 |
Тексти (5 простих поширених речень), близькі за змістом досвіду дітей |
Ведення діалогу ст. 5 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова») |
2 |
|
3 |
Шуми транспорту, побутової / непобутової техніки, явищ природи |
Тематичні картки «Транспорт», «Техніка», «Природа» |
3 |
|
4 |
Музичні інструменти |
Програма «Живий звук» |
2 |
|
5 |
Спів (чоловічий, жіночий, дитячий) |
Програма «Живий звук». Аудіозаписи. |
2 |
|
6 |
Вокально-інструментальні ансамблі
|
Аудіозаписи. Відеозаписи концертів. |
2 |
|
7 |
Промовляння на одному видиху низки складів, слів, словосполучень і фраз (керуючись знаком паузи)
|
Вірш «Зозуленька» ст. 8 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова») |
2 |
|
8 |
Зміна голосу під час діалогу відповідно до інтонації, логічного наголосу, віддаленості співрозмовника, змісту повідомлення |
Текст «Мій клас» ст. 14-15 (за підручником К.В. Луцько «Українська мова») |
3 |
|
9 |
Формування (3)/автоматизація (3) /корекція (3), диференційована вимова(3)
м-б,
|
Тематичні картки. |
5 |
|
10 |
н-д,
м-п,
|
Робота з підручником «Правильна вимова»
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5
5 |
|
11 |
н-т,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
12 |
м -п,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
13 |
н –т
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
14 |
з-ш,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
15 |
з-ж,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
16 |
ц-ч
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
17 |
п-б,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
18 |
т-д,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
19 |
к-г,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
20 |
с-з,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
21 |
в-ф,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
22 |
ш-щ
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
23 |
ф-фь,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
24 |
п-пь,
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
25 |
т-т
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
26 |
м'-б ',
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
27 |
н'-д'
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
5 |
|
28 |
Вимова йотованих
йа, йе, йу, йі; на початку слова
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
2 |
|
29 |
йа, йе, йу, йі через наголос на другому звукові
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
2 |
|
30 |
йа, йе, йу, йі м’якість попереднього приголосного
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
2 |
|
31 |
Відсутність «акання»
|
Текст «Годівничка для синички» ст. 94 |
2 |
|
32 |
Голосні е, и в наголошених і ненаголошених позиціях
|
Тематичні картки |
2 |
|
33 |
Тверда вимова губних звуків б, п, в, м, ф
|
Програма «Живий звук» |
3 |
|
34 |
Напівпом’якшена вимова перед і
|
Робота з підручником «Правильна вимова» |
2 |
|
35 |
Визначення кількості складів
|
Складоподіл. Текст «Сама в хаті» ст. 39 |
2 |
|
36 |
Поділ звуків мови на голосні і приголосні й дотримання правил вимови
|
Текст «Наша вчителька забула годинник» ст. 63 |
2 |
|
37 |
Вимова сполучень прийменників (у, з, під та ін..) з іменниками
|
Текст «Чия матуся найкраща?» ст. 66 |
2 |
|
38 |
Підсумкове заняття
|
|
1 |
|