Ротацизм 1 клас
№ п\п |
Зміст заняття |
Дата Клас/група |
Примітка |
|||||
А |
Б |
В |
||||||
1 |
Урок-знайомство |
|
|
|
|
|||
2 |
Обстеження усного мовлення учня |
|
|
|
|
|||
3 |
Обстеження дрібної та загальної моторики |
|
|
|
|
|||
4 |
Обстеження граматичної будови мови. Словника(активного та пасивного) |
|
|
|
|
|||
5 |
Обстеження артикуляційного апарату. Ознайомлення з будовою артикуляційного апарату |
|
|
|
|
|||
6 |
Обстеження фонематичних процесів та складової структури |
|
|
|
|
|||
7 |
Виховання фонематичного слуху на немовних звуках. Голосні |
|
|
|
|
|||
8 |
Артикуляційна підготовка до постановки звука [Р]. Вправа «Коник-стрибунець» |
|
|
|
|
|||
9 |
Артикуляційна підготовка до постановки звука [Р]. Вправа «Покличемо свинку» |
|
|
|
|
|||
10 |
Артикуляційна підготовка до постановки звука [Р]. Вправи «Поїзд», «Я змерз» |
|
|
|
|
|||
11 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун» |
|
|
|
|
|||
12 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун» |
|
|
|
|
|||
13 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун» |
|
|
|
|
|||
14 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун» |
|
|
|
|
|||
15 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти» |
|
|
|
|
|||
16 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти» |
|
|
|
|
|||
17 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти» |
|
|
|
|
|||
18 |
Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти» |
|
|
|
|
|||
19 |
Вимова звука[Р] у звукосполученнях[д-р-р, т-р-р, д-т-т-р] |
|
|
|
|
|||
20 |
Вимова звука [Р] у звукосполученнях[д-р-р, т-р-р, д-т-т-р] |
|
|
|
|
|||
21 |
Вимова звука [Р] у звукосполученнях[д-р-р, т-р-р, д-т-т-р] |
|
|
|
|
|||
22 |
Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [тр-а, др-а, вр-а ] і т.п. |
|
|
|
|
|||
23 |
Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [тр-а, др-а, вр-а ] і т.п. |
|
|
|
|
|||
24 |
Вимова звука[Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [тр-а, др-а, вр-а ] і т.п. |
|
|
|
|
|||
25 |
Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [фри,фра,фру; ври,вра, вру; кра,кро,кру] і т.п. |
|
|
|
|
|||
26 |
Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [фри,фра,фру; ври,вра, вру; кра,кро,кру] і т.п. |
|
|
|
|
|||
27 |
Вимова звука[Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [фри,фра,фру; ври,вра, вру; кра,кро,кру] і т.п. |
|
|
|
|
|||
28 |
Вимова звука [Р] у парі з голосним. Метод наслідування |
|
|
|
|
|||
29 |
Вимова звука [Р] у парі з голосним під час читання |
|
|
|
|
|||
30 |
Вимова звука [Р] у парі з голосним під час співу |
|
|
|
|
|||
31 |
Автоматизація звука[Р] у словах зі складами [ра,ар] |
|
|
|
|
|||
32 |
Автоматизація звука [Р] у словах зі складами [ро,ор] |
|
|
|
|
|||
33 |
Автоматизація звука [Р] у словах зі складами ру, ур |
|
|
|
|
|||
34 |
Автоматизація звука [Р] у словах зі складами ре, ер |
|
|
|
|
|||
35 |
Автоматизація звука [Р] у словах зі складами ри,ир |
|
|
|
|
|||
36 |
Автоматизація звука[Р] у чистомовках зі складами РА,РО |
|
|
|
|
|||
37 |
Автоматизація звука [Р] у чистомовках зі складами РО,РУ |
|
|
|
|
|||
38 |
Автоматизація звука[Р] у чистомовках зі складами РЕ,РИ |
|
|
|
|
|||
39 |
Звук [Р] у ряді слів. Вправа «Повтори за мною» |
|
|
|
|
|||
40 |
Звук [Р]у ряді слів під час читання |
|
|
|
|
|||
41 |
Звук [Р ]у ряді слів. Гра «Де звук [Р] сховався» |
|
|
|
|
|||
42 |
Вимова звука [Р]під час називання предметів, явищ зображених на малюнку |
|
|
|
|
|||
43 |
Вимова звука [Р] під час називання предметів, явищ зображених на малюнку |
|
|
|
|
|||
44 |
Автоматизація звука[ Р]. Змінювання речень |
|
|
|
|
|||
45 |
Автоматизація звука [Р] Змінювання речень |
|
|
|
|
|||
46 |
Автоматизація звука [Р]. Змінювання речень |
|
|
|
|
|||
47 |
Автоматизація звука [Р]. Змінювання речень |
|
|
|
|
|||
48 |
Автоматизація звука [Р] ]. Усний рахунок |
|
|
|
|
|||
49 |
Автоматизація звука[Р]. Усний рахунок |
|
|
|
|
|||
50 |
Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання (повторення) у помірному темпі |
|
|
|
|
|||
51 |
Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання(повторення) у темпі, властивому для мовлення пошепки та вголос |
|
|
|
|
|||
52 |
Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання(повторення) у швидкому темпі пошепки та вголос |
|
|
|
|
|||
53 |
Звук [Р'] у звукосполученнях [рі, ря, рє, рю] |
|
|
|
|
|||
54 |
Артикуляційні вправи на диференціацію звуків [р - р'] |
|
|
|
|
|||
55 |
Диференціація звуків [ р - р'] |
|
|
|
|
|||
56 |
Диференціація звуків [ р - р'] |
|
|
|
|
|||
57 |
Автоматизація звуків [Р], [Р]' під час гри |
|
|
|
|
|||
58 |
Автоматизація звуків [Р,Р'] під час гри |
|
|
|
|
|||
59 |
Автоматизація звуків [Р, Р'] під час читання |
|
|
|
|
|||
60 |
Автоматизація звуків [р, Р]'під час читання |
|
|
|
|
|||
61 |
Диференціація звуків [р-л] у складах |
|
|
|
|
|||
62 |
Диференціація звуків [р-л] у словах |
|
|
|
|
|||
63 |
Диференціація звуків [р-л]. Чистомовки |
|
|
|
|
|||
64 |
Диференціація звуків [р-л]. Чистомовки |
|
|
|
|
|||
65 |
Диференціація звуків [р-л]. Скоромовки |
|
|
|
|
|||
66 |
Диференціація звуків [р-л]. Скоромовки |
|
|
|
|
|||
67 |
Уведення звуків [Р,Р'] у спонтанну мову. Гра «У пошуках скарбів» |
|
|
|
|
|||
68 |
Уведення звуків [Р,Р'] у спонтанну мову. Бесіда |
|
|
|
|
|||
69 |
Уведення звуків [Р,Р']у спонтанну мову. Усний переказ |
|
|
|
|
|||
70 |
Закріплення здобутих навичок(під час співу) |
|
|
|
|
|||
Рекомендую пропускати ті теми, які не є актуальними у ході роботи з учнями, та приділяти більше часу заняттям, що є важливими й необхідними для кожної конкретної дитини.
Ротацизм 2 клас
№п\п |
Зміст заняття |
Дата Клас/група |
Примітка |
||||
А Б В |
|||||||
1 |
Обстеження усного мовлення учня |
|
|
|
|
||
2 |
Обстеження стану граматичної будови мови |
|
|
|
|
||
3 |
Обстеження загальної артикуляційної моторики. Будову артикуляційного апарату (повторення) |
|
|
|
|
||
4 |
Обстеження слухової уваги |
|
|
|
|
||
5 |
Вправи для язика |
|
|
|
|
||
6 |
Відпрацювання мовного видиху характерного для вимови звука [Р] |
|
|
|
|
||
7 |
Постановка звука [Р] механічним способом |
|
|
|
|
||
8 |
Постановка звука [Р] механічним способом |
|
|
|
|
||
9 |
Постановка звука [Р] механічним способом |
|
|
|
|
||
10 |
Постановка звука [Р] механічним способом |
|
|
|
|
||
11 |
Постановка звука [ Р] механічним способом |
|
|
|
|
||
12 |
Постановка звука [Р] методом наслідування |
|
|
|
|
||
13 |
Постановка звука [Р] методом наслідування |
|
|
|
|
||
14 |
Постановка звука [Р] методом наслідування |
|
|
|
|
||
15 |
Постановка звука [Р] методом наслідування |
|
|
|
|
||
16 |
Звук [Р] у складі зі збігом приголосних |
|
|
|
|
||
17 |
Звук [Р] у складі зі збігом приголосних |
|
|
|
|
||
18 |
Звук [Р]у складі зі збігом приголосних |
|
|
|
|
||
19 |
Звук [Р] у складі зі збігом приголосних |
|
|
|
|
||
20 |
Звук [Р] у словах зі збігом приголосних |
|
|
|
|
||
21 |
Звук [Р] у словах зі збігом приголосних |
|
|
|
|
||
22 |
Звук [Р] у словах зі збігом приголосних |
|
|
|
|
||
23 |
Звук [Р] у парі з голосним |
|
|
|
|
||
24 |
Звук [Р] у парі з голосним |
|
|
|
|
||
25 |
Звук [Р] парі з голосним |
|
|
|
|
||
26 |
Звук [Р] у парі з голосним |
|
|
|
|
||
27 |
Звук [Р] у парі з голосним |
|
|
|
|
||
28 |
Звук [Р] у словах зі складом РА |
|
|
|
|
||
29 |
Звук [Р ]у словах зі складом РО |
|
|
|
|
||
30 |
Звук [Р] у словах зі складом РУ |
|
|
|
|
||
31 |
Звук [Р] у словах зі складом РИ |
|
|
|
|
||
32 |
Звук [Р] у словах зі складом РЕ |
|
|
|
|
||
33 |
Постановка звука [Р'] |
|
|
|
|
||
34 |
Постановка звука [Р'] |
|
|
|
|
||
35 |
Постановка звука [Р'] |
|
|
|
|
||
36 |
Диференціація звуків [Р- Р'] у складах |
|
|
|
|
||
37 |
Диференціація звуків [Р- Р]'у словах |
|
|
|
|
||
38 |
Автоматизація звуків [Р,Р']під час гри з коментуванням |
|
|
|
|
||
39 |
Автоматизація звуків [Р,Р]'під час гри «У пошуках скарбів» |
|
|
|
|
||
40 |
Автоматизація звуків [Р,Р'].Чистомовки |
|
|
|
|
||
41 |
Автоматизація звуків [Р,Р']. Чистомовки |
|
|
|
|
||
42 |
Автоматизація звуків [Р,Р'].Скоромовки |
|
|
|
|
||
43 |
Автоматизація звуків [Р,Р'].Скоромовки |
|
|
|
|
||
44 |
Автоматизація звуків [Р,Р']. Змінювання речень |
|
|
|
|
||
45 |
Автоматизація звуків [Р,Р'].Змінювання речень |
|
|
|
|
||
44 |
Автоматизація звуків [Р,Р'].Змінювання речень |
|
|
|
|
||
47 |
Введення звуків [Р,Р']у самостійне висловлювання. Декламування вірша |
|
|
|
|
||
48 |
Введення звуків [Р,Р']у самостійне висловлювання. Переказ прочитаного. |
|
|
|
|
||
49 |
Введення звуків [Р,Р ']у самостійне висловлювання «Яскравий спогад». Яскравий спогад |
|
|
|
|
||
50 |
Введення звуків [Р,Р'] у самостійне висловлювання. Аналіз казки |
|
|
|
|
||
51 |
Опрацювання завдань на літо |
|
|
|
|
||