Планування логопедичних занять. Ротацизм 1 клас. Ротацизм 2 клас

Про матеріал
Дані матеріали допоможуть ефективно спланувати та організувати роботу вчителя-логопеда з дітьми-логопатами у подоланні ротацизму в початковій школі.
Перегляд файлу

Ротацизм 1 клас

п\п

 

Зміст заняття

Дата

Клас/група

 

Примітка

А

Б

В

1

Урок-знайомство

 

 

 

 

2

Обстеження усного мовлення учня

 

 

 

 

3

Обстеження дрібної та загальної моторики

 

 

 

 

4

Обстеження граматичної будови мови. Словника(активного та пасивного)

 

 

 

 

5

Обстеження артикуляційного апарату. Ознайомлення з будовою артикуляційного апарату

 

 

 

 

6

Обстеження фонематичних процесів та складової структури

 

 

 

 

7

Виховання фонематичного слуху на немовних звуках. Голосні

 

 

 

 

8

Артикуляційна підготовка до постановки звука [Р]. Вправа «Коник-стрибунець»

 

 

 

 

9

Артикуляційна підготовка до постановки звука [Р]. Вправа «Покличемо свинку»

 

 

 

 

10

Артикуляційна підготовка до постановки звука [Р]. Вправи «Поїзд», «Я змерз»

 

 

 

 

11

Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун»

 

 

 

 

12

Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун»

 

 

 

 

13

Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун»

 

 

 

 

14

Постановка звука [Р]. Вправа «Заведемо двигун»

 

 

 

 

15

Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти»

 

 

 

 

16

Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти»

 

 

 

 

17

Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти»

 

 

 

 

18

Постановка звука [Р]. Вправа «Мопедисти»

 

 

 

 

19

Вимова звука[Р] у звукосполученнях[д-р-р, т-р-р, д-т-т-р]

 

 

 

 

 

20

Вимова звука [Р] у звукосполученнях[д-р-р, т-р-р, д-т-т-р]

 

 

 

 

21

Вимова звука [Р] у звукосполученнях[д-р-р, т-р-р, д-т-т-р]

 

 

 

 

22

Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [тр-а, др-а, вр-а ] і т.п.

 

 

 

 

23

Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [тр-а, др-а, вр-а ] і т.п.

 

 

 

 

24

Вимова звука[Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [тр-а, др-а, вр-а ] і т.п.

 

 

 

 

25

Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [фри,фра,фру; ври,вра, вру; кра,кро,кру] і т.п.

 

 

 

 

26

Вимова звука [Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [фри,фра,фру; ври,вра, вру; кра,кро,кру] і т.п.

 

 

 

 

27

Вимова звука[Р] у твердих звукосполученнях у поєднанні з голосним [фри,фра,фру; ври,вра, вру; кра,кро,кру] і т.п.

 

 

 

 

28

Вимова звука [Р] у парі з голосним. Метод наслідування

 

 

 

 

29

Вимова звука [Р] у парі з голосним під час читання

 

 

 

 

30

Вимова звука [Р] у парі з голосним під час співу

 

 

 

 

31

Автоматизація звука[Р] у словах зі складами  [ра,ар]

 

 

 

 

32

Автоматизація звука [Р] у словах зі складами  [ро,ор]

 

 

 

 

33

Автоматизація звука [Р] у словах зі складами ру, ур

 

 

 

 

34

Автоматизація звука [Р] у словах зі складами ре, ер

 

 

 

 

35

Автоматизація звука [Р] у словах зі складами ри,ир

 

 

 

 

36

Автоматизація звука[Р] у чистомовках зі складами РА,РО

 

 

 

 

37

Автоматизація звука [Р] у чистомовках зі складами РО,РУ

 

 

 

 

38

Автоматизація звука[Р] у чистомовках зі складами РЕ,РИ

 

 

 

 

39

Звук [Р] у ряді слів. Вправа «Повтори за мною»

 

 

 

 

40

Звук [Р]у ряді слів під час читання

 

 

 

 

41

Звук [Р ]у ряді слів. Гра «Де звук [Р] сховався»

 

 

 

 

42

Вимова звука [Р]під час називання предметів, явищ зображених на малюнку

 

 

 

 

43

Вимова звука [Р] під час називання предметів, явищ зображених на малюнку

 

 

 

 

44

Автоматизація звука[ Р]. Змінювання речень

 

 

 

 

45

Автоматизація звука [Р] Змінювання речень

 

 

 

 

46

Автоматизація звука [Р]. Змінювання речень

 

 

 

 

47

Автоматизація звука [Р]. Змінювання речень

 

 

 

 

48

Автоматизація звука [Р] ]. Усний рахунок

 

 

 

 

49

Автоматизація звука[Р]. Усний рахунок

 

 

 

 

50

Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання (повторення) у помірному темпі

 

 

 

 

51

Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання(повторення) у темпі, властивому для мовлення пошепки та вголос

 

 

 

 

52

Автоматизація звука [Р]. Скоромовка. Читання(повторення) у швидкому темпі пошепки та вголос

 

 

 

 

53

Звук [Р'] у звукосполученнях [рі, ря, рє, рю]

 

 

 

 

54

Артикуляційні вправи на диференціацію звуків [р - р']

 

 

 

 

55

Диференціація   звуків [ р - р']

 

 

 

 

56

Диференціація       звуків [ р - р']

 

 

 

 

57

Автоматизація звуків [Р],

[Р]' під час гри

 

 

 

 

58

Автоматизація звуків [Р,Р'] під час гри

 

 

 

 

59

Автоматизація звуків [Р, Р'] під час читання

 

 

 

 

60

Автоматизація звуків [р, Р]'під час читання

 

 

 

 

61

Диференціація звуків [р-л] у складах

 

 

 

 

62

Диференціація звуків [р-л] у словах

 

 

 

 

63

Диференціація звуків

[р-л]. Чистомовки

 

 

 

 

64

Диференціація звуків

[р-л]. Чистомовки

 

 

 

 

65

Диференціація звуків

[р-л]. Скоромовки

 

 

 

 

66

Диференціація звуків

[р-л]. Скоромовки

 

 

 

 

67

Уведення звуків [Р,Р'] у спонтанну мову. Гра «У пошуках скарбів»

 

 

 

 

68

Уведення звуків [Р,Р'] у спонтанну мову. Бесіда

 

 

 

 

69

Уведення звуків [Р,Р']у спонтанну мову. Усний переказ

 

 

 

 

70

Закріплення здобутих навичок(під час співу)

 

 

 

 

 

Рекомендую пропускати ті теми, які не є актуальними у ході роботи з учнями, та приділяти  більше часу заняттям, що є важливими й необхідними для кожної конкретної дитини.

 

 

Ротацизм 2 клас

 

№п\п

 

Зміст заняття

Дата

Клас/група

 

Примітка

А    Б     В

1

Обстеження усного мовлення учня

 

 

 

 

2

Обстеження стану граматичної будови мови

 

 

 

 

3

Обстеження загальної артикуляційної моторики. Будову артикуляційного апарату (повторення)

 

 

 

 

4

Обстеження слухової уваги

 

 

 

 

5

Вправи для язика

 

 

 

 

6

Відпрацювання мовного видиху характерного для вимови звука [Р]

 

 

 

 

7

Постановка звука [Р] механічним способом

 

 

 

 

8

Постановка звука  [Р] механічним способом

 

 

 

 

9

Постановка звука  [Р] механічним способом

 

 

 

 

10

Постановка звука  [Р] механічним способом

 

 

 

 

11

Постановка звука [ Р] механічним способом

 

 

 

 

12

Постановка звука  [Р] методом наслідування

 

 

 

 

13

Постановка звука  [Р] методом наслідування

 

 

 

 

14

Постановка звука  [Р] методом наслідування

 

 

 

 

15

Постановка звука  [Р] методом наслідування

 

 

 

 

16

Звук  [Р] у складі зі збігом приголосних

 

 

 

 

17

Звук  [Р] у складі зі збігом приголосних

 

 

 

 

18

Звук  [Р]у складі зі збігом приголосних

 

 

 

 

19

Звук  [Р] у складі зі збігом приголосних

 

 

 

 

20

Звук  [Р] у словах зі збігом приголосних

 

 

 

 

21

Звук  [Р] у словах зі збігом приголосних

 

 

 

 

22

Звук  [Р] у словах зі збігом приголосних

 

 

 

 

23

Звук  [Р] у парі з голосним

 

 

 

 

24

Звук  [Р]  у парі з голосним

 

 

 

 

25

Звук  [Р] парі з голосним

 

 

 

 

26

Звук [Р] у парі з голосним

 

 

 

 

27

Звук  [Р] у парі з голосним

 

 

 

 

28

Звук  [Р] у словах зі складом РА

 

 

 

 

29

Звук  [Р ]у словах зі складом РО

 

 

 

 

30

Звук  [Р] у словах зі складом РУ

 

 

 

 

31

Звук  [Р] у словах зі складом РИ

 

 

 

 

32

Звук [Р]  у словах зі складом РЕ

 

 

 

 

33

Постановка звука  [Р']

 

 

 

 

34

Постановка звука  [Р']

 

 

 

 

35

Постановка звука  [Р']

 

 

 

 

36

Диференціація звуків [Р- Р'] у складах

 

 

 

 

37

Диференціація звуків  [Р- Р]'у словах

 

 

 

 

38

Автоматизація звуків  [Р,Р']під час гри з коментуванням

 

 

 

 

39

Автоматизація звуків  [Р,Р]'під час гри «У пошуках скарбів»

 

 

 

 

40

Автоматизація звуків  [Р,Р'].Чистомовки

 

 

 

 

41

Автоматизація звуків  [Р,Р']. Чистомовки

 

 

 

 

42

Автоматизація звуків  [Р,Р'].Скоромовки

 

 

 

 

43

Автоматизація звуків  [Р,Р'].Скоромовки

 

 

 

 

44

Автоматизація звуків  [Р,Р']. Змінювання речень

 

 

 

 

45

Автоматизація звуків  [Р,Р'].Змінювання речень

 

 

 

 

44

Автоматизація звуків  [Р,Р'].Змінювання речень

 

 

 

 

47

Введення звуків [Р,Р']у самостійне висловлювання. Декламування вірша

 

 

 

 

48

Введення звуків  [Р,Р']у самостійне висловлювання. Переказ прочитаного.

 

 

 

 

49

Введення звуків  [Р,Р ']у самостійне висловлювання «Яскравий спогад». Яскравий спогад

 

 

 

 

50

Введення звуків  [Р,Р'] у самостійне висловлювання. Аналіз казки

 

 

 

 

51

Опрацювання завдань  на літо

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
3.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Садова Вероніка
    Скажіть будь ласка, за якою програмою розроблялось календарне планування?
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    3.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Логопедія, 1 клас, Планування
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
4424
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку