Логоритміка
5 - А клас
(2 години на тиждень)
ІІ семестр
№ з/п |
Дата проведення |
Зміст уроку |
Формування просторових уявлень |
Емоційно-вольовий тренінг
|
Мовно – рухові вправи |
Індивiдуальна робота
|
|
|
Музика народів світу. Фольклор. Розучення українських колядок та щедрівок. |
-розвиток координації, просторового орієнтування,
-усвідомлення схеми власного тіла.
-розвиток кінестетичного, зорового, слухового, рухового контролю;
-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;
-корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;
-корекція виразності музичного образу,
-розвиток рухової пам’яті,
-розвиток танцювальних здібностей,
-корекція загальної моторики.
|
- зменшення м’язового і емоційного напруження,
- зняття страху і заборон,
- формування навичок релаксації;
- формування: вміння прогнозувати наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу;
-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;
-розвиток довільних психічних процесів;
- розвиток вміння передавати емоційні стани;
- розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення,
- регулювання процесів збудження і загальмування;
- розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;
- -розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;
- виховання позитивних якостей особистості;
- синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів.
|
- - приведення голосового апарату в робочий стан;
- розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;
- розвиток вміння контролювати переключення дихання;
- розвиток вміння виконувати голосові вправи;
- розвиток артикуляційного праксису,
- розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного апарату;
-розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності;
-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно,
- розвиток вміння мімікою супроводжувати голосові вправи; - розвиток мовленнєво слухової та музичної пам’яті;
- корекція фонематичного слуху
|
-розвиток вміння довільно спрямовувати увагу на емоційні відчуття,
-розрізняти та порівнювати емоційні відчуття,
-визначати їхній характер;
-розвиток вміння одночасно спрямовувати увагу на м’язові відчуття та експресивні рухи, які супроводжують будь-які особисті емоції та емоції, котрі відчувають люди навколо;
-розвиток вміння змінювати характер рухів, спираючись на контролювання своїх відчуттів;
-розвиток швидкості, гнучкості та оригінальності мислення;
-розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру;
|
|
|
Фольклор. Види фольклору. Закарпатські народні мелодії. |
||||
|
|
Фонетичні вправи. Українські народні пісні. Розучення народних пісень. |
||||
|
|
Спів з рухами. Розучення народних пісень. |
||||
|
|
Вправи для розвитку координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла. |
||||
|
|
Вправи для розвитку координації, просторового орієнтування, усвідомлення схеми власного тіла. |
||||
|
|
Елементи українського народного танцю. |
||||
|
|
Елементи українського народного танцю. |
||||
|
|
Елементи українського народного танцю. |
||||
|
|
Елементи українського народного танцю. |
||||
|
|
Веснянки. Гаївки. Розучення веснянок. Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
Веснянки. Гаївки. Розучення веснянок. Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Кримсько-татарська народна музика |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Кримсько-татарська народна музика |
||||
|
|
Танець «Фінська полька». Розучення елементів танцю. |
||||
|
|
Танець «Фінська полька». Розучення елементів танцю. |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Молдавський народний танець «Молдовеняска» |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Молдавський народний танець «Молдовеняска» |
||||
|
|
Кінезіологічні вправи. Молдавський народний танець «Молдовеняска» |
||||
|
|
Кінезіологічні вправи. Молдавський народний танець «Молдовеняска» |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Польська народна музика |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Польська народна музика |
||||
|
|
Грузинський народний танець «Лезгінка». Розучення основних рухів. |
||||
|
|
Грузинський народний танець «Лезгінка». Розучення основних рухів. |
||||
|
|
Створення словесних образів, спираючись на музичні враження. Болгарська народна пісня «Посадив я полин» |
||||
|
|
Створення словесних образів, спираючись на музичні враження. Молдавська народна пісня «Жайворонок» |
||||
|
|
Створення словесних образів, спираючись на музичні враження. Німецька народна музика |
||||
|
|
Створення словесних образів, спираючись на музичні враження. Німецька народна музика |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Єврейська народна музика |
||||
|
|
Створення пластичних образів, спираючись на музичні враження. Єврейська народна музика |
||||
|
|
О.Янушкевич «День народження у мами». Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
О.Злотник «Мамина пісня». Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
В.Таловиря «Рідній вчительці». Вправи для розвитку сили голосу та дихання. |
||||
|
|
М.Катричко «Найкраще місце на землі». Вправи для розвитку сили голосу та дихання. |
||||
|
|
Композитор. Класична музика. Й.С.Бах-Ш.Гуно, «Аве Марія». Ігри з інструментами, предметами що звучать |
||||
|
|
Композитор. Класична музика. Слухання творів Й.С.Бах та Ш.Гуно. Ігри з інструментами, предметами що звучать |
|
- |
|
|
|
|
Д.Гершвін «Колискова» з опери «Поргі та Бесс». |
||||
|
|
Джордж Гершвін «Тhe man І love». Ігри з інструментами, предметами що звучать |
||||
|
|
Р.Паулс «Золоте весілля». Настрій твору. |
||||
|
|
«На сонці тепло, а біля матері добре». Кінезіологічні вправи |
-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів,
-регулювати м'язовий тонус;
-відчуття розслаблення і напруження м'язів,
-поєднання тіла дитини із зовнішнім простором,
-зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.
-розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування,
-усвідомлення схеми власного тіла.
-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;
-корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів;
-формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,
|
- вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;
- розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;
- розвиток вміння передавати емоційні стани;
- формування навичок релаксації; - підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю;
- виховання позитивних якостей особистості;
-синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів. |
-передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів,
-знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;
-розвиток вміння виконувати статичні вправи;
-нормалізація фізіологічного дихання;
-розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалі-зації ритму вдиху та формування навички тривалого мовленнєвого видиху)
-укріплення дихальної мускулатури;
-розвиток самоконтролю.
розвиток вміння мімікою супроводжувати голосові вправи; розвиток мовленнєво-слухової та музичної пам’яті;
корекція фонематичного слуху
|
-приведення голосового апарату в робочий стан;
-розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;
-розвиток вміння контролювати переключення дихання;
-розвиток вміння виконувати голосові вправи;
-розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;
- розвиток загальної та дрібної моторики рук;
- розвиток сенсорного сприйняття;
-розвиток кінестетичних відчуттів і уявлень
-розвиток швидкості, гнучкості та оригінальності мислення;
-розвиток вміння розуміти та розрізняти емоційні стани інших та реагувати адекватними почуттями;
-розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру; |
|
|
М. Вінграновський «Перша колискова», «Бабунин дощ». Вправи для розвитку артикуляційного апарату. |
||||
|
|
Моя мама – найкраща. Кінезіологічні вправи |
||||
|
|
Вправи на невербальне та вербальне вираження основних емоцій. Пальчикова гімнастика. |
||||
|
|
Релаксаційні вправи. Я та мої вчинки. |
||||
|
|
Релаксаційні вправи. Мій настрій та емоції. |
||||
|
|
Декламування. Вправи для дихання та голосу. Читання віршів про маму. |
||||
|
|
Слухання та розучення пісень про маму. Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
Слухання та розучення пісень про маму. Артикуляційна гімнастика. |
||||
|
|
Слухання та розучення пісень про маму. Етюди на розвиток вокальної міміки. |
||||
|
|
Слухання та розучення пісень про маму. Етюди на розвиток вокальної міміки. |