Планування логоритміки 5 клас ІІ семестр

Про матеріал
Розробка календарного планування з логоритміки для дітей з ТПМ для 5 класу ІІ семестр
Перегляд файлу

Логоритміка

5 - А клас

(2 години на тиждень)

ІІ семестр

№ з/п

Дата проведення

Зміст уроку

Формування

просторових

уявлень

Емоційно-вольовий тренінг

 

Мовно – рухові вправи

Індивiдуальна

робота

 

  1.  

 

Музика народів світу. Фольклор. Розучення українських колядок та щедрівок.

-розвиток координації, просторового орієнтування,

 

-усвідомлення схеми власного тіла.

 

-розвиток кінестетичного, зорового, слухового, рухового контролю;

 

-розвиток вміння рухатись у відповідному

темпі із супутніми рухами;

 

-корекція правильної постави, ходи, грації, рухів;

 

-корекція виразності музичного образу,

 

-розвиток рухової пам’яті,

 

-розвиток танцювальних здібностей,

 

-корекція загальної моторики.

 

 

- зменшення м’язового і емоційного напруження,

 

- зняття страху і заборон,

 

-    формування навичок релаксації;

 

-    формування: вміння прогнозувати наслідок дії та зміну емоційного стану, сили голосу;

 

-формування ритмічних навичок гри на різних музичних інструментах та їх замінниках;

 

-розвиток довільних психічних процесів;

 

-    розвиток вміння передавати емоційні стани;

 

-    розвиток у дітей психічних процесів і властивостей: пам'яті, уваги, мислення,

 

-    регулювання процесів збудження і загальмування;

 

-    розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;

 

-          -розвиток уміння імпровізувати за допомогою інструментів;

 

-            виховання позитивних якостей особистості;

 

-    синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів.

 

 

-  - приведення голосового апарату в робочий стан;

 

 - розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;

 

 - розвиток вміння контролювати переключення дихання;

 

-              розвиток вміння виконувати голосові вправи;

 

-              розвиток артикуляційного праксису,

 

-                           розвиток точності та об’єму рухів артикуляційного апарату;

 

-розвиток взаємозалежності мовленнєвої і моторної діяльності;

 

-розвиток уміння тримати пози та рухи органів артикуляції та рук одночасно,

 

 - розвиток вміння мімікою супроводжувати голосові вправи;

 

-          розвиток мовленнєво слухової та музичної пам’яті;

 

-              корекція фонематичного слуху

 

-розвиток вміння довільно спрямовувати увагу на емоційні відчуття,

 

-розрізняти та порівнювати емоційні відчуття,

 

-визначати їхній характер;

 

-розвиток вміння одночасно спрямовувати увагу на м’язові відчуття та експресивні рухи, які супроводжують будь-які особисті емоції та емоції, котрі відчувають люди навколо;

 

-розвиток вміння змінювати характер рухів, спираючись на контролювання своїх відчуттів;

 

  -розвиток швидко­сті, гнучкості та оригінальності мислення;

 

  -розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру;

 

  1.  

 

Фольклор. Види фольклору. Закарпатські народні мелодії.

  1.  

 

Фонетичні вправи. Українські народні пісні. Розучення народних пісень.

  1.  

 

Спів з рухами. Розучення народних пісень.

  1.  

 

Вправи для розвитку координації, просторового орієнтування, усвідом­лення схеми власного тіла.

  1.  

 

Вправи для розвитку координації, просторового орієнтування, усвідом­лення схеми власного тіла.

  1.  

 

Елементи українського народного танцю.

  1.  

 

Елементи українського народного танцю.

  1.  

 

Елементи українського народного танцю.

  1.  

 

Елементи українського народного танцю.

  1.  

 

Веснянки. Гаївки. Розучення веснянок. Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

Веснянки. Гаївки. Розучення веснянок. Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Кримсько-татарська народна музика

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Кримсько-татарська народна музика

  1.  

 

Танець «Фінська полька». Розучення елементів танцю.

  1.  

 

Танець «Фінська полька». Розучення елементів танцю.

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Молдавський народний танець «Молдовеняска»

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Молдавський народний танець «Молдовеняска»

  1.  

 

Кінезіологічні вправи. Молдавський народний танець «Молдовеняска»

  1.  

 

Кінезіологічні вправи. Молдавський народний танець «Молдовеняска»

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Польська народна музика

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Польська народна музика

  1.  

 

Грузинський народний танець «Лезгінка». Розучення основних рухів.

  1.  

 

Грузинський народний танець «Лезгінка». Розучення основних рухів.

  1.  

 

Створення словесних образів, спираю­чись на музичні враження. Болгарська народна пісня «Посадив я полин»

  1.  

 

Створення словесних образів, спираю­чись на музичні враження. Молдавська народна пісня «Жайворонок»

  1.  

 

Створення словесних образів, спираю­чись на музичні враження. Німецька народна музика

  1.  

 

Створення словесних образів, спираю­чись на музичні враження. Німецька народна музика

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Єврейська народна музика

  1.  

 

Створення плас­тичних образів, спираю­чись на музичні враження. Єврейська народна музика

  1.  

 

О.Янушкевич «День народження у мами». Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

О.Злотник «Мамина пісня». Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

В.Таловиря «Рідній вчительці». Вправи для розвитку сили голосу та дихання.

  1.  

 

М.Катричко «Найкраще місце на землі». Вправи для розвитку сили голосу та дихання.

  1.  

 

Композитор. Класична музика. Й.С.Бах-Ш.Гуно, «Аве Марія». Ігри з інструментами, предметами що звучать

  1.  

 

Композитор. Класична музика. Слухання творів Й.С.Бах та Ш.Гуно. Ігри з інструментами, предметами що звучать

 

-         

 

 

  1.  

 

Д.Гершвін «Колискова» з опери «Поргі та Бесс».

  1.  

 

Джордж Гершвін «Тhe man І love». Ігри з інструментами, предметами що звучать

  1.  

 

Р.Паулс «Золоте весілля». Настрій твору.

  1.  

 

«На сонці тепло, а біля матері добре». Кінезіологічні вправи

-формування вміння відчувати і розвивати певні групи м'язів,

 

-регулювати м'язовий тонус;

 

-відчуття розслаблення і напруження м'язів,

 

-поєднання тіла дитини із зовнішнім простором,

 

-зміцнення м’язів шиї, плечового поясу, рук і ніг, тулуба.

 

-розвиток динамічної і статичної координації, рівноваги, просторового орієнтування,

 

-усвідомлення схеми власного тіла.

 

-розвиток вміння рухатись у відповідному темпі із супутніми рухами;

 

-корекція правильної постави, ходи, грації, гнучкість рухів;

 

-формування умінь координувати темп і характер своїх рухів з темпом і характером музичного супроводу,

 

-    вчити стимулювати себе в процесі вольової дії за допомогою позитивних емоцій, але й не боятися негативних емоцій;

 

-    розвиток умінь висловлювати свої почуття і емоції за допомогою міміки та пантоміми;

 

-    розвиток вміння передавати емоційні стани;

 

-                     формування навичок релаксації;

-    підвищувати здатність до довільної психічної саморегуляції та самоконтролю;

 

-    виховання позитивних якостей особистості;

 

-синхронізація роботи півкуль, поліпшення розумової діяльності, зняття мимовільних ненавмисних рухів.

-передавати рухами органів артикуляції і рук стан м'язів,

 

-знімати зайве напруження та привчати до відчуття легкого напруження;

 

-розвиток вміння виконувати статичні вправи;

 

 

-нормалізація фізіологічного дихання;

 

-розвиток правильного мовленнєвого діафрагмального дихання (нормалі-зації ритму вдиху та формування навички тривалого мовленнєвого видиху)

 

-укріплення дихальної мускулатури;

 

-розвиток самоконтролю.

 

  розвиток вміння мімікою супроводжувати голосові вправи;

  розвиток мовленнєво-слухової та музичної пам’яті;

 

  корекція фонематичного слуху

 

-приведення голосового апарату в робочий стан;

 

-розвиток тембру, сили голосу, фізіологічного дихання;

 

-розвиток вміння контролювати переключення дихання;

 

-розвиток вміння виконувати голосові вправи;

 

-розвиток вміння проспівувати ряд голосних на плавному видиху, виділяючи наголосом один із них;

 

-   розвиток загальної та дрібної моторики рук;

 

-   розвиток сенсорного сприйняття;

 

-розвиток кінестетичних відчуттів і уявлень

 

-розвиток швидкості, гнучкості та оригінальності мислення;

 

-розвиток вміння розуміти та розрізняти емоційні стани інших та реагувати адекватними почуттями;

 

-розвиток творчої активності, впевненості в своїх силах, витримки, вольових рис характеру;

  1.  

 

М. Вінграновський «Перша колискова», «Бабунин дощ». Вправи для розвитку артикуляційного апарату.

  1.  

 

Моя мама – найкраща. Кінезіологічні вправи

  1.  

 

Вправи на невербальне та вербальне вираження осно­вних емоцій. Пальчикова гімнастика.

  1.  

 

Ре­лаксаційні вправи. Я та мої вчинки.

  1.  

 

Ре­лаксаційні вправи. Мій настрій та емоції.

  1.  

 

Декламування. Вправи для дихання та голосу. Читання віршів про маму.

  1.  

 

Слухання та розучення пісень про маму. Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

Слухання та розучення пісень про маму. Артикуляційна гімнастика.

  1.  

 

Слухання та розучення пісень про маму. Етюди на розвиток вокальної міміки.

  1.  

 

Слухання та розучення пісень про маму. Етюди на розвиток вокальної міміки.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Планування
Інкл
Додано
4 січня
Переглядів
334
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку