Перевірено Затверджено Заст. дир. КЗ «ННВК № 7» Директор КЗ «ННВК №7»
_______ Гвоздікова О.В. __________ Дорофєєва Н.В.
Календарно-тематичне планування
з мистецтва
на 2018 – 2019 н.р.
для 10-А класу КЗ „ННВК № 7”
Зозулі Ірини Сергіївни
Тематична структура уроків:
№ з/п |
Назва розділу |
Кількість годин |
|
І семестр |
|
1. |
Мистецтво африканського культурного регіону |
8 |
2. |
Мистецтво американського культурного регіону |
8 |
|
ІІ семестр |
|
3. |
Мистецтво далекосхідного культурного регіону |
7 |
4. |
Мистецтво індійського культурного регіону |
6 |
5. |
Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону |
6 |
|
Разом: |
35 |
За програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11класи. Рівень стандарту // Укладачі Абрамян Т. О., Аристова Л. С., Гайдамака О. В., Гараздовська М. Т., Гречана О. І., Гурин О. М., Новикова Н. В., Пірог А. Г., Просіна О. В.
За підручником: Л.М.Масол. Мистецтво 10 кл: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. Профільний рівень. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.- * с.: іл..
№ |
Дата |
Тема та зміст уроку |
Обладнання |
Орієнтовні практичні завдання |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
|
Мистецтво африканського культурного регіону Уроки 1 – 6 |
||||||
1. |
|
Вступ. Мистецтво в житті людини
|
Ілюстрації |
Створення схеми «Види мистецтва» |
Учень (учениця): Знаннєвий компонент називає характерні особливості мистецтва африканського культурного регіону; наводить приклади впливу мистецтва африканського культурного регіону у сучасному мистецтві; Діяльнісний компонент характеризує мистецтво африканського культурного регіону; виявляє ініціативу щодо творення мистецтва у стилістиці мистецтва африканського культурного регіону; Ціннісний компонент висловлює ціннісне ставлення до мистецтва африканського культурного регіону; визначає власні емоції від сприйняття творів мистецтва регіону, характеризує їх вплив. |
|
2. |
|
Африка – батьківщина людства |
Карта Африки, контурні карти, ілюстрації |
Робота з контурною картою |
||
3. |
|
Римський спадок в архітектурі Африки
|
Мультимедійна презентація до уроку |
Робота з інтернет-ресурсами «Велика мечеть Дженне» |
||
4. |
|
Африканська скульптура, маски
|
Ілюстрації масок |
Дібрати з інтернету зразки масок та виготовлення їх (робота в групах) |
||
5. |
|
Африканський живопис
|
Ілюстрації |
Малювання власної композиції в стилі Пото-Пото |
||
6.
|
|
Музично-танцювальна магія африканців
|
Програвач, музичні твори для прослухо-вування та виконання |
Виконання пісні «Хафанана» Афріка Сімона – зарядка позитивними емоціями |
||
7.
|
|
Енергія руху в давньоєгипетській спадщині
|
Програвач, музичні твори для прослухо-вування та виконання
|
Перегляньте фрагмент опери Дж.Верді «Аїда» («Танець жриць», «Марш тріумфаторів»). Зверніть увагу на відтворення у хореографічный постановці танцювальних рухів єгиптян та порівняйте їх із відповідними зображенями на творах монументального мистецтва Давнього Єгипту. Визначте найхарактерніші пози. |
||
8.
|
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу |
Картки для індивідуальної роботи
|
Створення відеофрагменту «Мистецтво Африки» |
||
Мистецтво американського культурного регіону (північно-американський, латино-американський) Уроки 9 – 16 |
||||||
9. |
|
Періодизація розвитку мистецтва Американського культурного регіону. Мистецтво доколумбової Америки: майя, ацтеки, Інки. |
Мультимедійна презентація до уроку |
Складання порівняльної таблиці |
Учень (учениця): Знаннєвий компонент називає визначні мистецькі явища, що характеризують американський культурний регіон (північно-американський, латино-американський); Діяльнісний компонент аналізує та інтерпретує художньо-мовні особливості творів різних видів мистецтва американського культурного регіону; аналізує на естетичних засадах медіаконтент; наводить приклади впливу інформаційного простору на формування естетичного смаку; ініціює виконання творчих завдань у різних видах мистецької діяльності (наприклад, виконання вокальних творів у стилі джаз, рок-н-ролл; створення шкільного мюзиклу тощо), зокрема, із використанням цифрових технологій. Ціннісний компонент висловлює оцінні судження, виявляє ціннісне ставлення до творів різних видів мистецтва; обґрунтовує; бере участь у дискусіях щодо ролі мистецтва американського культурного регіону у світовій мистецькій спадщині; усвідомлює вплив мистецтва на власний емоційний стан. |
|
10 |
|
Архітектура і скульптура Північної Америки |
Ілюстрації |
Конкурс-презентація кросвордів, які містять назви найвизначніших споруд Північної Америки. |
||
11. |
|
Живопис Північної Америки. Мистецький калейдоскоп Сполучених Штатів. |
Мультимедійна презентація до уроку |
Створення кольорово-терапевтичної композиції у стилі абстрактного абстракціонізму |
||
12 |
|
Голівуд – імперія кіноіндустрії
|
Відеоматеріали, костюми
|
Провести костюмовану вечірку «Мікі Маусу - 90»
|
||
13. |
|
Архітектура і скульптура Латинської Америки |
Мультимедійна презентація до уроку |
Виконання мистецького проекту «Найвідоміші храми Латинської Америки» |
||
14. |
|
Живопис Латинської Америки
|
Мультимедійна презентація до уроку, відео-уривки п’єс |
Створыть ескіз розпису, використовуючи репродукції фресок Бонампака |
||
15. |
|
Музично-танцювальна мозаїка американського культурного регіону |
Програвач, музичні твори для прослухо-вування та виконання |
Підготувати та провести вечірку рок-н-рол. Провести дискусію про сучасні напрями. |
||
16. |
|
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
|
Картки для індивідуальної роботи |
Створення відеофрагменту «Мистецтво Американського культурного регіону» |
||
|
|
|
|
|
|
|
ІІ семестр Мистецтво далекосхідного культурного регіону Уроки 17 – 23 |
||||||
17
18
19
20
21
22
23 |
|
Природа – міра всіх речей
Мистецька подорож Китаєм
Мистецтво японського саду
Декоративно-ужиткове мистецтво Далекого Сходу
Музика, танець, кіно: погляд крізь тисячоліття
Японський театр
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
|
Карта, ілюстрації, відеоматеріали
|
Скласти схему
Підготувати доповідь про мистецтво Китаю
Підготувати макет японського саду
Намалювати малюнок за зразком
Підготувати доповідь
Виготовлення масок для японського театру
|
Учень (учениця) Знаннєвий компонент називає види мистецтва/художні явища – «візитівки» далекосхідного культурного регіону; наводить приклади взаємовпливу різних культур у сучасному мистецтві; Діяльнісний компонент розпізнає у процесі сприймання твори різних видів мистецтва далекосхідного культурного регіону; аналізує, інтерпретує твори різних видів мистецтва далекосхідного культурного регіону, виявляє його характерні особливості (художньо-мовні, образні); порівнює особливості мистецтва різних культурних регіонів світу; виявляє бажання виконувати художньо-творчі завдання у стилістиці мистецтва далекосхідного культурного регіону; застосовує набутий мистецький досвід для творчої самореалізації (зокрема, естетизації довкілля); Ціннісний компонент виявляє ціннісне ставлення до творів мистецтва; бере участь дискусіях щодо впливу мистецтва далекосхідного культурного регіону на розвиток сучасного мистецтва, аргументовано відстоює свою позицію; класифікує емоції від сприйняття мистецтва регіону; пояснює їх вплив на власний емоційний стан. |
|
Мистецтво індійського культурного регіону Уроки 24 – 29 |
||||||
24
25
26
27
28
29 |
|
Священні істини Індії
Шедеври архітектури і скульптури Індії
Живопис індійського культурного регіону
Звучання і рух Всесвіту і індійській музиці і танцях
Звучання і рух Всесвіту і індійській музиці і танцях
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
|
Мультимедійна презентація до уроку |
Виконання тестових завдань
Підготувати доповідь
Намалювати малюнок за зразком
Продемонструвати мудри і хасти
Дібрати музичні твори для релаксації
Виконувати тестові завдання
|
Учень (учениця) Знаннєвий компонент називає види мистецтва, що яскраво репрезентують індійський культурний регіон; Діяльнісний компонент пізнає особливості мистецтва індійського культурного регіону; аналізує, інтерпретує твори різних видів мистецтва індійського культурного регіону; визначає ознаки синтезу мистецтв у творах мистецтва індійського культурного регіону порівнює особливості різних видів мистецтва різних культурних регіонів світу; створює художні образи у стилістиці індійського культурного регіону; Ціннісний компонент висловлює оцінні судження щодо мистецтва індійського культурного регіону; усвідомлює взаємовпливи різних культур у сучасному мистецтві; ідентифікує емоції від сприйняття мистецтва регіону; розуміє їх вплив на власний емоційний стан
|
|
|
Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону Уроки 30 – 35 |
|||||
30
31
32
33
34
35 |
|
Релігія народів Близького Сходу та Середньої Азії
Архітектура Арабського Сходу
Образотворче мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону
Музичне мистецтво
Взаємовпливи різних культур у сучасному мистецтві
Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу
|
Карта, ілюстрації, відеоматеріали
|
Знайти визначеня термінів
Підготувати доповідь про мистецтво Китаю
Намалювати малюнок за зразком
Підготувати доповідь
Підготувати доповідь
Виконання тестових завдань |
Учень (учениця) Знаннєвий компонент орієнтується у характерних ознаках мистецтва арабо-мусульманського культурного регіону; наводить приклади взаємовпливів різних культур у сучасному мистецтві. Діяльнісний компонент пізнає художньо-мовні та образні особливості арабо-мусульманського культурного регіону; інтерпретує твори різних видів мистецтва; творить у різних видах мистецької діяльності (зокрема із використанням цифрових технологій); порівнює особливості мистецтва різних культурних регіонів світу; Ціннісний компонент виявляє здатність дискутувати про вплив мистецтва арабо-мусульманського культурного регіону на розвиток сучасного мистецтва, аргументувати свою позицію; |
|
Наприкінці 10 класу учень/учениця виявляє здатність: