Планування МИСТЕЦТВО 10 клас

Про матеріал
Планування з уроків мистецтва 10 клас. 1 год на тиждень. За підручником Л. Масол
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

Перевірено                                                                                                                                    Затверджено                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Заст. дир. КЗ «ННВК № 7»                                                                                                        Директор КЗ «ННВК №7»

 _______ Гвоздікова О.В.                                                                                                             __________ Дорофєєва Н.В.                                                                                         

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з мистецтва

на 2018 – 2019 н.р.

для 10-А класу КЗ „ННВК № 7”

Зозулі Ірини Сергіївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тематична структура уроків:

 

№ з/п

Назва розділу

Кількість годин

 

І семестр

 

1.

Мистецтво африканського культурного регіону

8

2.

Мистецтво американського культурного регіону

8

 

ІІ семестр

 

3.

Мистецтво далекосхідного культурного регіону

7

4.

Мистецтво індійського культурного регіону

6

5.

Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону

6

 

Разом:

35

 

 

 

 

 

За програмою: Програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 10-11класи. Рівень стандарту // Укладачі                  Абрамян Т. О., Аристова Л. С., Гайдамака О. В., Гараздовська М. Т., Гречана О. І., Гурин О. М., Новикова Н. В.,             Пірог А. Г., Просіна О. В.

 

За підручником: Л.М.Масол. Мистецтво 10 кл: Підручник для загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. Профільний рівень. – К.: Видавничий дім «Освіта», 2018.- * с.: іл..

 

 

 

 

Дата

Тема та зміст уроку

Обладнання

Орієнтовні практичні завдання

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

Мистецтво африканського культурного регіону

Уроки 1 – 6

1.

 

Вступ. Мистецтво в житті людини

 

Ілюстрації

Створення схеми «Види мистецтва»

Учень (учениця):

Знаннєвий компонент

називає характерні особливості мистецтва африканського культурного регіону;

наводить приклади впливу мистецтва африканського  культурного регіону у сучасному мистецтві;

Діяльнісний компонент

характеризує мистецтво африканського  культурного регіону;

виявляє ініціативу щодо творення мистецтва у стилістиці мистецтва африканського культурного регіону;

Ціннісний компонент

висловлює ціннісне ставлення до мистецтва африканського культурного регіону;

визначає власні емоції від сприйняття творів мистецтва регіону, характеризує їх вплив.

2.

 

Африка – батьківщина людства

Карта Африки, контурні карти, ілюстрації

Робота з контурною картою

3.

 

Римський спадок в архітектурі Африки

 

Мультимедійна презентація до уроку

Робота з інтернет-ресурсами «Велика мечеть Дженне»

4.

 

Африканська скульптура, маски

 

 

Ілюстрації масок

Дібрати з інтернету зразки масок та виготовлення їх (робота в групах)

5.

 

Африканський живопис

 

 

Ілюстрації

Малювання власної композиції в стилі Пото-Пото

6.

 

 

Музично-танцювальна магія африканців

 

Програвач, музичні твори для прослухо-вування та виконання

Виконання пісні «Хафанана» Афріка Сімона – зарядка позитивними емоціями

7.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Енергія руху в давньоєгипетській спадщині

 

 

 

 

 

 

 

Програвач, музичні твори для прослухо-вування та виконання

 

 

 

 

 

Перегляньте фрагмент опери Дж.Верді «Аїда» («Танець жриць», «Марш тріумфаторів»). Зверніть увагу на відтворення у хореографічный постановці танцювальних рухів єгиптян та порівняйте їх із відповідними зображенями на творах монументального мистецтва Давнього Єгипту. Визначте найхарактерніші пози.

8.

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

Картки для індивідуальної роботи

 

 

 

Створення відеофрагменту «Мистецтво Африки»

Мистецтво американського культурного регіону (північно-американський, латино-американський)

Уроки 9 – 16

9.

 

Періодизація розвитку мистецтва Американського культурного регіону. Мистецтво доколумбової Америки: майя, ацтеки, Інки.

Мультимедійна презентація до уроку

Складання порівняльної таблиці

Учень (учениця):

Знаннєвий компонент

називає визначні мистецькі явища, що характеризують американський культурний регіон (північно-американський, латино-американський);

Діяльнісний компонент

аналізує та інтерпретує художньо-мовні особливості творів різних видів мистецтва американського культурного регіону;

аналізує на естетичних засадах медіаконтент;

наводить приклади впливу інформаційного простору на формування естетичного смаку;

ініціює виконання творчих завдань у різних видах мистецької діяльності (наприклад, виконання вокальних творів у стилі джаз, рок-н-ролл; створення шкільного мюзиклу тощо), зокрема, із використанням цифрових технологій.

Ціннісний компонент

висловлює оцінні судження, виявляє ціннісне ставлення до творів різних видів мистецтва; обґрунтовує;

бере участь у дискусіях щодо ролі мистецтва американського культурного регіону у світовій мистецькій спадщині;

 усвідомлює вплив мистецтва на власний емоційний стан.

10

 

Архітектура і скульптура Північної Америки

Ілюстрації

Конкурс-презентація кросвордів, які містять назви найвизначніших споруд Північної Америки.

11.

 

Живопис Північної Америки. Мистецький калейдоскоп Сполучених Штатів.

Мультимедійна презентація до уроку

Створення кольорово-терапевтичної композиції у стилі абстрактного абстракціонізму

12

 

Голівудімперія кіноіндустрії

 

 

 

 

Відеоматеріали, костюми

 

 

 

Провести костюмовану вечірку «Мікі Маусу - 90»

 

13.

 

Архітектура і скульптура Латинської Америки

Мультимедійна презентація до уроку

Виконання мистецького проекту «Найвідоміші храми Латинської Америки»

14.

 

Живопис Латинської Америки

 

Мультимедійна презентація до уроку, відео-уривки пєс

Створыть ескіз розпису, використовуючи репродукції фресок Бонампака

15.

 

Музично-танцювальна мозаїка американського культурного регіону

Програвач, музичні твори для прослухо-вування та виконання

Підготувати та провести вечірку рок-н-рол. Провести дискусію про сучасні напрями.

16.

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

Картки для індивідуальної роботи

Створення відеофрагменту «Мистецтво Американського культурного регіону»

 

 

 

 

 

 

 

ІІ семестр

Мистецтво далекосхідного культурного регіону

Уроки 17 – 23

17

 

 

 

18

 

 

 

 

19

 

 

 

20

 

 

 

21

 

 

22

 

 

 

 

23

 

Природа – міра всіх речей

 

 

 

Мистецька подорож Китаєм

 

 

 

 

Мистецтво японського саду

 

 

 

Декоративно-ужиткове мистецтво Далекого Сходу

 

 

 

Музика, танець, кіно: погляд крізь тисячоліття

 

 

Японський театр

 

 

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

 

Карта, ілюстрації, відеоматеріали

 

 

 

 

Скласти схему

 

 

 

 

Підготувати доповідь про мистецтво Китаю

 

 

 

Підготувати макет японського саду

 

 

 

Намалювати малюнок за зразком

 

 

Підготувати доповідь

 

 

Виготовлення масок для японського театру

 

 

 

Учень (учениця)

Знаннєвий компонент

називає види мистецтва/художні явища – «візитівки» далекосхідного культурного регіону;

наводить приклади взаємовпливу різних культур у сучасному мистецтві;

Діяльнісний компонент

розпізнає у процесі сприймання твори різних видів мистецтва далекосхідного культурного регіону;

аналізує, інтерпретує твори різних видів мистецтва далекосхідного культурного регіону, виявляє його характерні особливості (художньо-мовні, образні);

порівнює особливості мистецтва різних культурних регіонів світу;

виявляє бажання виконувати художньо-творчі завдання у стилістиці мистецтва далекосхідного культурного регіону;

застосовує набутий мистецький досвід для творчої самореалізації (зокрема, естетизації довкілля);

Ціннісний компонент

виявляє ціннісне ставлення до творів мистецтва;

бере участь дискусіях щодо впливу мистецтва далекосхідного культурного регіону на розвиток сучасного мистецтва, аргументовано відстоює свою позицію; 

класифікує емоції від сприйняття мистецтва регіону; пояснює їх вплив на власний емоційний стан.

Мистецтво індійського культурного регіону

Уроки 24 – 29

24

 

 

 

25

 

 

 

26

 

 

 

27

 

 

 

28

 

 

 

29

 

Священні істини Індії

 

 

 

Шедеври архітектури і скульптури Індії

 

 

 

Живопис індійського культурного регіону

 

 

 

Звучання і рух Всесвіту і індійській музиці і танцях

 

 

 

Звучання і рух Всесвіту і індійській музиці і танцях

 

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

 

Мультимедійна презентація до уроку

Виконання тестових завдань

 

 

 

Підготувати доповідь

 

 

Намалювати малюнок за зразком

 

 

 

Продемонструвати мудри і хасти

 

 

 

Дібрати музичні твори для релаксації

 

 

Виконувати тестові завдання

 

Учень (учениця)

Знаннєвий компонент

називає види мистецтва, що яскраво репрезентують індійський культурний регіон;

Діяльнісний компонент

пізнає особливості мистецтва індійського культурного регіону;

аналізує, інтерпретує твори різних видів мистецтва індійського культурного регіону;

визначає ознаки синтезу мистецтв у творах мистецтва індійського культурного регіону

порівнює особливості різних видів мистецтва різних культурних регіонів світу;

створює художні образи у стилістиці індійського культурного регіону;

Ціннісний компонент

висловлює оцінні судження щодо мистецтва індійського культурного регіону;

усвідомлює взаємовпливи різних культур у сучасному мистецтві;

ідентифікує емоції від сприйняття мистецтва регіону; розуміє їх вплив на власний емоційний стан

 

 

 

 

 

Мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону

Уроки 30 – 35

30

 

 

31

 

 

 

32

 

 

 

33

 

 

34

 

 

35

 

Релігія народів Близького Сходу та Середньої Азії

 

 

Архітектура Арабського Сходу

 

 

 

Образотворче мистецтво арабо-мусульманського культурного регіону

 

 

Музичне мистецтво

 

 

Взаємовпливи різних культур у сучасному мистецтві

 

 

Узагальнення і систематизація вивченого матеріалу

 

Карта, ілюстрації, відеоматеріали

 

 

 

 

Знайти визначеня термінів

 

 

Підготувати доповідь про мистецтво Китаю

 

 

Намалювати малюнок за зразком

 

 

Підготувати доповідь

 

Підготувати доповідь

 

 

Виконання тестових завдань

Учень (учениця)

Знаннєвий компонент

орієнтується у характерних ознаках мистецтва арабо-мусульманського культурного регіону;

наводить приклади взаємовпливів різних культур у сучасному мистецтві.

Діяльнісний компонент

пізнає художньо-мовні та образні особливості  арабо-мусульманського культурного регіону;

інтерпретує твори різних видів мистецтва;

творить у різних видах мистецької діяльності (зокрема із використанням цифрових технологій);

порівнює особливості мистецтва різних культурних регіонів світу;

Ціннісний компонент

виявляє здатність дискутувати про вплив мистецтва арабо-мусульманського культурного регіону на розвиток сучасного мистецтва, аргументувати свою позицію; 

 

Наприкінці 10 класу учень/учениця виявляє здатність:

  • усвідомлювати необхідність збереження світової культурної спадщини;
  • пізнавати мистецтво, інтерпретувати його та виявляти ціннісне ставлення до нього; критично оцінювати вплив мистецтва та інформаційного простору на формування духовно-культурних цінностей – власних та суспільства; усвідомлювати шляхи протидії його негативним впливам на власне життя;
  • пізнавати себе через художньо-творчу діяльність та мистецтво, ефективно застосовувати їх  для художнього самовираження та впливу на свій емоційний стан; розуміти зв’язок мистецтва з гуманітарними та природничими дисциплінами, застосовувати міжпредметні компетентності у різноманітній творчій діяльності в особистому та соціокультурному середовищі.
Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.5
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Балко Лідія
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Кривоногова Ольга Григорівна
    В мене питання: як таке можливо, що курс всього 1 година на тиждень, якщо за програмою 1,5?
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Пов’язані теми
Мистецтво, 10 клас, Планування
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
6926
Оцінка розробки
4.5 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку