КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ 6 КЛАСУ
ЗА ПІДРУЧНИКОМ О.Д.КАРП’ЮК
І семестр
№ уроку |
Дата |
Примітка |
Тема уроку |
Змістова лінія |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завд |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я та безпека |
Промисло вість та фінансова грамотність |
Фонетика |
Лексика |
Граматика |
Аудію вання
|
Говоріння |
ППись мо
|
Читання |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Повторення. Я, моя сім’я, мої друзі (зовнішність, риси характеру) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
|
Діагностичне усне опитування |
|
|
|
Демонструє розумін ня цін ності праці для сім’ї та суспільства |
Ex. 1, p. 4 [æ],[Λ] |
a blackboard, a whiteboard, a CD player, a TV set, a computer, a printer, a sponge, a pinboard, a globe, school bags, a dictionary, a microscope, a |
Зворот «there is/ there are» |
Ex. 1, p. 4 |
Ex. 5, p. 5; Ex. 6, p. 6 |
Ex. 1, p. 9 |
Ex. 1, p. 7 |
Ex. 8, p. 6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
02.09 |
|
Повторення. Режим дня школяра |
|
|
Демонструвати розуміння режиму дня на здо ров’я |
|
[i],[e],[ᴐ] |
Save time, make sure, prepare before, get ready, do ahead of time, put smth off, do well/better |
Зворот «there is/ there are» |
Додаток |
Скласти діалог |
Дид.матер |
|
Твір про режим дня |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
04.09 |
|
Повторення Предмети, які я вивчаю у школі |
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
|
er [ə] |
register books, lamps, chalk, desks, chairs, a calendar, a map, a bookcase, a waste-paper basket |
ЛО теми. Гра «Make a Sentence» |
|
Розд матеріал |
Діалог «Unlucky Day at School». За-вдання (HO,) |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
08.09 |
|
Повторення Режим дня школяра |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток |
|
|
|
Читання голосних у відкр.складі |
Save time, make sure, prepare before, get ready, do ahead of time, put smth off, do well/better |
Минулий неозначений і тривалий час. |
|
Ex. 3-5, p. 8-9 |
Ex. 3, p. 10 |
Ex. 2, p. 7-8 |
Ex. 2, p. 10 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
09.09 |
|
Наші друзі |
|
Наводить приклади взаємодії та допомоги друзям |
|
|
Читання голосних у закр.складі |
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Present simple Present Continuous |
Ex. 4, p. 14 |
Ex. 2, p. 13 |
|
Ex. 1, p. 13, Ex. 5, p. 14 |
Ex. 2, p. 14-15 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
11.09 |
|
Я і мій друг |
|
|
|
|
[w] |
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Present simple Present Continuous |
|
Ex. 3, p. 13 |
Розд.матер |
|
Описати друга |
||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
15.09 |
|
Зовнішність наших друзів |
|
Свідчить про необхідність толерантного ставлення до учнів з особливими потребами |
|
|
C[s],[k] |
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Питальні речення |
Ex. 4, p. 16 |
|
Ex. 1а, p. 17 |
Ex. 3, p. 16 |
Ex. 1b, p. 18 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
16.09 |
|
Як виглядає твій друг? |
|
Дотриму ється толерантності у спілкуванні |
|
|
Ck[k] |
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 5, p. 19-20 |
Ex. 2, p. 18 |
Ex. 3- p. 19 |
|
Ex. 6, p. 20 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
18.09 |
|
Як виглядає твій друг |
|
|
|
|
Ey,ay,oy [ei],[ᴐi] |
Activity, relative, cuddly, similar, be a pain in the neck |
Питальні речення |
|
|
Ex. 4 p. 19 |
|
Кросворд про друга |
||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
22.09 |
|
Характер мого друга |
|
|
|
|
Th[Θ], |
|
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 4, p. 22 |
Ex. 1, 3, p. 21, Ex. 5-6, p. 22 |
Ex. 7, p. 21 |
|
Ex. 2, p. 21 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
23.09 |
|
Письмова робота на закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
Wh[w] |
|
Present Simple, Present Continuos |
|
|
тест |
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
25.09 |
|
Моя сім’я |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці для сім’ї та суспільства |
Ow [əυ],[aυ] |
Ex. 1, p. 24; beard, earring, ponytail, plump, selfish, serious, shy |
Минулий неозначений і тривалий час. |
|
Ex. 4, p. 26 |
Ex. 2, p. 24 |
Ex. 3, p. 24-25 |
Ex. 5, p. 26 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
29.09 |
|
Звичайнісінька сім’я |
|
|
|
|
Ng[ɧ] |
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Присвійний відмінок |
Ex. 1-2, p. 27 |
Ex. 3, p. 27, Ex. 4, p. 28, |
|
|
Ex. 3, p. 30 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
30.09 |
|
Родина-найвища святиня |
|
Наводить приклади взаємодії та допомоги у родині |
|
|
[ј] |
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Присвійний відмінок |
|
Ex. 1, p. 28-29 |
Рз дидакт матер |
|
Родинне дерево і розповідь про родину |
||||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
02.10 |
|
Мої батьки |
|
Порівнює сімейні традиції |
|
|
Oo[υ],[u;] |
Ло теми |
Минулий неозначений і тривалий час. |
|
Розд матер |
Розд матеріал |
|
Твір про батьків |
||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
06.10 |
|
Зовнішність членів родини |
|
|
Демонструє вплив звичок на життя родини |
|
Ea[I:] |
Braid, moustache, brave, hard-working, naughty, rude, skinny, skim, weak |
Прислівник |
|
Ex. 2, 4, p. 30, Ex. 5-6, p. 31 |
Ex. 1, p. 32 |
|
Ex. 2, p. 32 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
07.10 |
|
Розповідь про сім’ю |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
|
|
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 4-5, p. 33-34 |
Ex. 3, p. 33, Ex. 6 , p. 34 |
Ex. 1, p. 34 |
|
Ex. 2, p. 34-35
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
09.10 |
|
Як виглядають члени твоєї родини? |
|
|
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Ou[au] |
|
|
Ex. 5, p. 37, |
Ex. 4, p. 36 |
Ex. 1, p. 36 |
Ex. 2, p. 36, |
Ex. 3, p. 36 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
13.10 |
|
Мої родичі:брат і сестра |
|
|
|
|
|
|
Ступені порівняння прикметників і прислівників |
Ex. 7, p. 38 |
|
|
Ex. 6, p. 37 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
16.10 |
|
Друзі пізнаються в біді |
|
|
|
|
ir,er [ᵌ:] |
|
|
|
|
Ex. 9, 11, p. 38, |
Ex. 10, p. 39 |
Ex. 8, p. 38 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
20.10 |
|
Письмова робота на закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Минулий неозначений і тривалий час. |
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
21.10 |
|
Попелюшка. Домашнє читання |
|
|
|
|
Ear[iə] |
Evil, jealous, mean, ugly |
Минулий неозначений і тривалий час. |
Ex. 4, p. 43 |
Ex. 2, p. 42 |
Ex. 3, p. 43 |
Ex. 1, p. 41-42, Ex. 5, p. 43 |
Ex. 6, p. 43 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
22.10 |
21.10 |
Школа. Опис приміщення |
|
Обговорює шкільні правила |
|
|
Air[eə] |
Maths, German, Music, Geography, English, Religion, French, IT, Art, |
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 3, p. 49 |
|
|
Ex. 1-2, p. 48-49, Ex. 6, p. 51
|
Ex. 5, p. 50 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
23.10 |
|
Знову до школи |
|
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням правил здорового способу життя |
|
III тип складу |
Craft, History, Science, creature, culture, globe, literature, fascinating, divide, multiply, subtract, add |
Present Simple, Present Continuos |
Розд матер |
Розд матер |
Розд матер |
|
Постер школи |
||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
03.11 |
|
Наша школа |
|
Пропо нує варіанти участі у шкільному житті |
|
|
J[dᶾ] |
|
Модальні дієслова |
Ex. 5, p. 53, Ex. 7, p. 54 |
|
Ex. 1-2, p. 52 |
Ex. 4, p. 53 |
Ex. 6, p. 54 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
04.11 |
|
Шкільні предмети |
|
|
|
|
|
Allow, composition, conversation |
Модальні дієслова |
Ex. 3а, p. 57-58 |
Ex. 1-2, p. 55-57, |
|
|
Ex. 3b, p. 59 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
06.11 |
|
Шкільні речі |
|
|
|
|
G[g],[dᴣ] |
|
Модальні дієслова |
|
Ex. 4-5, p. 59 |
Розд матер |
Розд матер |
Презентація про шкільні предме ти |
||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
10.11 |
|
На уроці англ. мови |
|
|
|
|
ar,or [a],[ᴐ] |
Connect, correct, international , improve, language, |
Теперішній неозначений |
Розд.матер |
|
Складання діалогу |
Текст з теми |
Твір про урок англ. мови |
||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
11.11 |
|
Розклад уроків |
|
|
|
|
S[s],[z] |
prefer, pronunciation, skill, opinion |
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 6, p. 60 |
Ex. 2, p. 61, Ex. 3, p. 62, |
Ex. 4, p. 62-63, |
Ex. 1, p. 61 |
Ex. 5b, p. 64 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
13.11 |
|
Розклад уроків |
|
|
|
|
|
Connect, correct, international , improve, language, prefer, pronunciation, skill, opinion |
Модальні дієслова: can, could, may, must, have to, should. |
|
Ex. 5c, p. 64 |
Ex. 5а, p. 63 |
|
Скласти свій розклад |
||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
17.11 |
|
Шкільні правила |
|
|
|
|
X[ks] |
|
Модальні дієслова: can, could, may, must, have to, should. |
|
|
Ex. 2, p. 65, Ex. 2, p. 80-81 |
Ex. 1, p. 65, Ex. 1, p. 80 |
Написати свої шкільні правила |
||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
18.11 |
|
Письмова робота на закріплення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
Модальні дієслова: can, could, may, must, have to, should. |
|
|
|
|
Повторити вивчений матер |
||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
20.11 |
|
Cпорт |
Наводить приклади внеску спорту у сталий розвиток |
Визначає свої власні спортивні вподобання та потреби |
Є необхідності дотримано особистої гігієни під час занять спортом |
|
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, , climbing |
Present Simple, Present Continuos |
Ex. 1-2, p. 81, |
Ex. 3, p. 67, Ex. 2, p. 68 |
|
Ex. 1, p. 67-68, Ex. 3, p. 68 |
Ex. 4, p. 69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
24.11 |
|
Види спорту |
|
|
|
|
Ex. 6, p. 73 |
Athletics, event, goal, goalkeeper, match, net, race, to kick, to roll, to win a game, to lose a match |
Present Perfect. |
Ex. 1, p. 69, Ex. 3, p. 71 |
|
|
Ex. 2, p. 70, Ex. 4, p. 71 |
Ex. 5, p. 72-73 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
25.11 |
|
Спортивні ігри |
|
Висловлює повагу до спортсменів з обмеженими можливостями |
|
|
S[ʃ] |
swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball |
Питальні речення. Сполучники |
|
Ex. 1, 3, p. 74 |
Ex. 2, p. 74-75 |
Ex. 4, p. 75, Ex. 6, p. 76 |
Ex. 7, p. 76 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
26.11 |
25.11 |
Спортивні клуби |
|
|
|
|
IVтип скл. |
skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
Present Perfect. |
|
|
|
|
Скл. діалог |
||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
27.11 |
|
Спорт в Україні |
|
|
|
|
|
Athlete, coach, field, stadium, famous |
Present Perfect. |
|
Ex. 1-4, p. 76-78 |
Ex. 1, p. 78-79 |
|
Ex. 2, p. 79 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
01.12 |
|
Заняття сортом |
|
|
|
|
Ex. 9, p. 84 |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, |
Present Perfect. |
Ex. 9, p. 84 |
Ex. 6, p. 83, |
|
Ex. 7, p. 83, |
Скласти розповідь про свій улюблений вид спорту |
||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
02.12 |
|
Мій улюблений вид спорту |
|
|
|
|
Ch[ tʃ] |
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
Питальні речення. Сполучники |
|
Ex. 10, p. 85 |
Розд метер |
Ex. 8, p. 84 |
Перекласти 5 речень |
||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
04.12 |
|
Андрій Шевченко-відомий футболіст. |
|
|
|
Розповідає про цінність спортивних досягнень для поліпшено матеріального стану |
Sh [ʃ] |
|
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля. |
|
|
|
|
Розповідь про футболіста |
||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
08.12 |
|
Олімпійські види сорту |
|
Наводить вплив відомих спортсменів на популятизацію фізичної культури |
|
|
|
sailing, hockey, skating, long jump, horse riding, gymnastics, tennis, skiing, football, swimming, fencing, |
Артикль: означений, неозначений, відсутність артикля. |
|
|
|
|
Розповідати про спорт |
||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
09.12 |
|
Спорт у моєму житті |
|
|
|
|
|
skateboarding, karate, high jump, running, volleyball, climbing |
Present Perfect. |
|
|
|
|
Повторити вивчений мате ріал |
||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
11.12 |
|
Письмова робота на закріплення вивченого матеріалу |
Повторити граматику |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
15.12 |
|
Контрольна аудіювання |
Скласти діалог |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45 |
16.12 |
|
Контроль читання |
Розповідати текст на вибір |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
18.12 |
|
Контроль говоріння |
Повторити тексти |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
22.12 |
|
Контроль письма |
Текст д/ч |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48 |
23.12 |
|
Узагальнюючий урок за вивченими темами |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1