Планування "Німецька мова 8 клас ІІ семестр"

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з німецької мови 8 клас ІІ семестр за підручником С.Сотнікова (друга іноземна мова).
Перегляд файлу

Дата

Дата

Підтема

Лінгвістичні компетенції

Мовленнєві компетенції

Домашнє

завдання

Граматичний

матеріал

Лексичний

матеріал

Читання/

Аудіювання

Говоріння

Письмо

Календарно-тематичне планування

з німецької мови

8 клас

ІІ семестр

Тема 5: Німеччина

33

14.01

 

 

Ми любимо подорожі

Модальне

Дієслово «möchte» (повторення).

 

Die Schiffsreise (-n), die Klassenfahrt (-en), mitnehmen (nahm mit, hat  mitgenommen).

 

Впр. 2

(с.  126);

 

Впр. 3, 4

(с.  127),

6 (с. 128)

Впр. 5

(с.  127),

7 (с. 128);

 

Впр. 7

(с. 128);

Впр 4,5 с.82 (РЗ)

34

16.01

 

 

Німеччина – країна і люди

Відмінювання географічних назв.

Впр. 5, 6

(с. 131);

Das Bundesland (-ä-er),

die Hauptstadt (-ä-e), der Staat (-en), die Staatsflagge (-n), bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.).

Впр. 4

(с. 130)

 

Впр. 6, 7

(с. 131)

 

Впр. 4

 (с. 130);

Впр 6 с.84 (РЗ)

35

21.01

 

Дорогою казок

Відмінювання географічних назв.

 

Der Märchenheld (-en), die Reiseroute (-n), die Sage (-n), der Rattenfänger (-), der Flötenspieler (-), die Gegend (-en), in Erfüllung gehen.

Впр. 3 (с.  132),

5 (с. 134);

Впр. 6 (с. 134)

Впр. 1,

2 (с. 132),

4 (с. 133),

7 (с. 134)

 

 

Впр 4 с.85 (РЗ)

36

23.01

 

Подорожі залізницею

Вживання модальних дієслів

(повторення).

 

Der Bahnhof (-ö-e), der Fahrplan (-ä-e), das Gleis (-e), die Fahrkarte (-n), die Rückfahrt (-en), hin und zurück, bar zahlen, abfahren (fuhr ab, ist abgefahren),

ankommen (kam an, ist angekommen) in (Dat.).

Впр. 4а

(с.  136);

 

Впр. 3,

4b (с. 136

Впр. 5

(с.  137);

 

Впр. 2

 (с.  135),

Впр 4 с.87 (РЗ)

37

28.01

 

Ми відвідуємо Берлін

Займенники

«jemand» та

«niemand».

 

Der Höhepunkt (-e), das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen (warf, hat geworfen) auf (Akk.).

Впр. 1 (с. 138);

Впр. 2

(с.  138),

4 (с. 139),

5 (с. 140);

 

Впр. 1

(с. 138)

 

Впр. 6

(с. 140)

 

Впр. 7

(с. 140)

Впр 2 с.88 (РЗ)

 

38

30.01

 

Клімат Німеччини

Дієслова з відокремлювани-ми

префіксами

(повторення).

 

Прочитати текст «Klima Deutschlands»

 

Переклад речень

Впр 3 с.88 (РЗ)

39

04.02

 

Населення та національні меншини в Німеччині

Дієслова з відокремлюваними префіксами (повторення).

 

Аудіозапис «Ich bin der Deutsche»

Розігрування діалогів

 

Впр 4 с.88 (РЗ)

40

06.02

 

Підсумковий урок з теми «Німеччина»

 

 

Projektarbeit

 

 

Повторити вивчені слова

Тема 6: Україна

41

11.02

 

Це – наша Батьківщина

Географічні

назви

(повторення).

 

Die Fläche (-n), die Amtssprache (-n), die Staatsform (-en), umspült

sein von (Dat.), malerisch.

Впр. 4

(с.  142);

 

Впр. 3

(с. 141)

 

Впр. 5

(с.  142);

 

Впр 4 с.89 (РЗ)

42

13.02

 

Наша столиця.

Географічні

назви

(повторення).

 

 

 

Написання диктанту

Впр. 5

(с. 142);

43

18.02

 

Тут я живу

Множина

іменників

(повторення).

 

Der Club (-s), das Eiscafé (-s), die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklichkeit.

 

Впр. 4

(с.  144),

6 (с. 145)

Впр. 3

(с.  144),

7 (с. 145)

Впр. 5

(с.  144);

 

Впр 5 с.90 (РЗ)

44

20.02

 

Клімат в Україні

 

 

Text „Klima in der Ukraine“

Dialoge „Wetter heute“

 

Впр 2 с.91 (РЗ)

45

25.02

 

Населення України

 

Лексика до теми: die Bevölkerung, betragen

Video „Ukraine und Leute“

 

Переклад речень

Впр 3 с.92 (РЗ)

46

27.02

 

Мальовничі куточки батьківщини

Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження

(повторення).

 

 

Präsentation „Malerische Ukraine“

 

Відповіді на питання

Впр 4 с.92 (РЗ)

47

03.03

 

Подорож країною

 

Повторення лексики

 

Meine Lieblingsreise

 

Впр 5 с.92 (РЗ)

48

05.03

 

Підсумковий урок з теми «Україна»

 

 

Projektarbeit

 

 

Повторити слова з теми

Тема 7: Шкільне життя

49

10.03

 

У школі

Підрядні речення причини (повторення).

Впр. 5 (с. 150)

Модальне дієслово

«mögen» (повторення).

Впр. 6 (с. 150)

Das Schulfach (-ä-er), die Ausrede (-n), der Quatsch, kaputt, ausfallen (fiel aus, ist ausgefallen).

Впр. 2, 3 (с. 149);

Впр. 4а

(с. 149)

Впр. 5а

(с. 150)

Впр. 1b,

2,  3

(с.  149),

4b,  5,  6

(с. 150)

 

 

Впр 5 с.94 (РЗ)

50

12.03

 

 

Наша шкільна будівля

Множина

іменників

(повторення).

Das Gebäude (-), die Aula

(Aulen), die Werkstatt (-ä-en), die Garderobe (-n),

das Sekretariat (-e),

die Eingangshalle (-n),

die Treppe  (-n),

der Computerraum (-ä-e),

der Gang (-ä-e),

die Führung (-en).

Впр 4

(с.  152);

 

Впр. 2

(с.  151),

3 (с. 152)

Впр. 5

(с. 152)

 

Впр. 1

 (с.  151)

Впр 4 с.96 (РЗ)

 

51

17.03

 

Вчителі й учні

Наказовий

Спосіб дієслів.

Впр. 3

(с.  153),  4

(с. 154)

Die Lust, abfragen (fragte ab, hat abgefragt),  aufrufen  (rief  auf, hat aufgerufen), abschreiben (schrieb ab, hat abgeschrieben),

aufschlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen), Viel Spaß!

Впр. 5

(с. 154)

Впр. 2

(с.  153),

4,  6

(с. 154)

Впр. 6

(с.  154);

 

Впр 5 с.98 (РЗ)

52

19.03

 

На уроці німецької

Наказовий

Спосіб дієслів.

Впр. 5

(с. 156)

Die Muttersprache (-n),

erfahren (erfuhr, hat erfahren),

Zeit widmen (widmete, hat gewidmet) (Dat.), verbessern (verbesserte, hat verbessert),

wiederholen (wiederholte, hat wiederholt).

Впр. 2

(с.  155),

4 (с. 156)

Впр. 1b,

3 (с. 155),

6,  7

(с. 156)

 

РЗ

 

Впр. 4

  (с.  156);

Впр 2,3 с.93 (РЗ)

53

31.03

 

Наші шкільні заходи

 

Die Show (-s), die Jury (-s),

die  Einlage (-n), der Interessent (-en), selbst gebastelt, stattfinden (fand statt, hat stattgefunden), teilnehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.).

Впр. 3

(с. 158)

Впр. 2

(с.  157),

 

Впр. 5—6

(с.  159);

 

Впр. 7

(с. 159);

Впр 4 с.100 (РЗ)

54

02.04

 

Шкільна система навчання в Україні

 

 

Video „Unsere Schule“

 

Переклад речень

Впр 2 с.102 (РЗ)

55

07.04

 

Шкільна система навчання в Німеччині

 

 

 

 

Написання диктанту

Впр 4 с.103 (РЗ)

56

09.04

 

Підсумковий урок з теми «Шкільне життя»

 

 

Projektarbeit

 

 

Повторити слова з теми

Тема 8: Засоби масової інформації

57

14.04

 

Види засобів масової інформації

 

Лексика до теми

„Massenmedien“

 

Відповіді на запитання

Вивчити слова, скласти речення

58

16.04

 

Інтернет як джерело інформації

 

Лексика до теми

 

Dialog „Internet in meinem Leben“

 

Розіграти діалог

59

21.04

 

Соціальні мережі

Особові закінчення дієслова (повторення)

Лексика до теми

Video „Sozialnetz“

 

Заповнення пропусків у реченнях

Написати листа

60

23.04

 

Роль преси у нашому житті

 

Лексика до теми

Text «Presse in der Ukraine“

Відповіді на питання

 

Дати відповіді на запитання

61

28.04

 

Радіо

 

Лексика до теми

Text „Rundfunk“

 

Виконання тестів

Переказ тексту

62

30.04

 

Телебачення

 

Лексика до теми

 

Опис телепередчі

 

Скласти телепрограму

63

05.05

 

Моя улюблена телепередача

Особові займенники (повторення)

Лексика до теми

Präsentation „Lieblingssen-dung“

Скласти діалог

 

Розіграти діалог

64

07.05

 

Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації»

 

 

Projektarbeit

 

 

Повторити слова з теми

65

12.05

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

66

14.05

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

67

19.05

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

68

21.05

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

69

26.05

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

70

29.05

 

Підсумковий урок за ІІ семестр

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
9 травня 2021
Переглядів
3630
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку