№ |
Дата |
Дата |
Підтема |
Лінгвістичні компетенції |
Мовленнєві компетенції |
Домашнє завдання |
|||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Читання/ Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||
Календарно-тематичне планування з німецької мови 8 клас ІІ семестр |
|||||||||||
Тема 5: Німеччина |
|||||||||||
33 |
14.01 |
|
Ми любимо подорожі |
Модальне Дієслово «möchte» (повторення).
|
Die Schiffsreise (-n), die Klassenfahrt (-en), mitnehmen (nahm mit, hat mitgenommen).
|
Впр. 2 (с. 126);
|
Впр. 3, 4 (с. 127), 6 (с. 128) |
Впр. 5 (с. 127), 7 (с. 128);
|
Впр. 7 (с. 128); Впр 4,5 с.82 (РЗ) |
||
34 |
16.01 |
|
Німеччина – країна і люди |
Відмінювання географічних назв. Впр. 5, 6 (с. 131); |
Das Bundesland (-ä-er), die Hauptstadt (-ä-e), der Staat (-en), die Staatsflagge (-n), bestehen (bestand, hat bestanden) aus (Dat.). |
Впр. 4 (с. 130)
|
Впр. 6, 7 (с. 131) |
|
Впр. 4 (с. 130); Впр 6 с.84 (РЗ) |
||
35 |
21.01 |
|
Дорогою казок |
Відмінювання географічних назв.
|
Der Märchenheld (-en), die Reiseroute (-n), die Sage (-n), der Rattenfänger (-), der Flötenspieler (-), die Gegend (-en), in Erfüllung gehen. |
Впр. 3 (с. 132), 5 (с. 134); Впр. 6 (с. 134) |
Впр. 1, 2 (с. 132), 4 (с. 133), 7 (с. 134)
|
|
Впр 4 с.85 (РЗ) |
||
36 |
23.01 |
|
Подорожі залізницею |
Вживання модальних дієслів (повторення).
|
Der Bahnhof (-ö-e), der Fahrplan (-ä-e), das Gleis (-e), die Fahrkarte (-n), die Rückfahrt (-en), hin und zurück, bar zahlen, abfahren (fuhr ab, ist abgefahren), ankommen (kam an, ist angekommen) in (Dat.). |
Впр. 4а (с. 136);
|
Впр. 3, 4b (с. 136 |
Впр. 5 (с. 137);
|
Впр. 2 (с. 135), Впр 4 с.87 (РЗ) |
||
37 |
28.01 |
|
Ми відвідуємо Берлін |
Займенники «jemand» та «niemand».
|
Der Höhepunkt (-e), das UNESCO-Welterbe, einen Blick werfen (warf, hat geworfen) auf (Akk.). Впр. 1 (с. 138); |
Впр. 2 (с. 138), 4 (с. 139), 5 (с. 140);
|
Впр. 1 (с. 138)
|
Впр. 6 (с. 140)
|
Впр. 7 (с. 140) Впр 2 с.88 (РЗ)
|
||
38 |
30.01 |
|
Клімат Німеччини |
Дієслова з відокремлювани-ми префіксами (повторення). |
|
Прочитати текст «Klima Deutschlands» |
|
Переклад речень |
Впр 3 с.88 (РЗ) |
||
39 |
04.02 |
|
Населення та національні меншини в Німеччині |
Дієслова з відокремлюваними префіксами (повторення). |
|
Аудіозапис «Ich bin der Deutsche» |
Розігрування діалогів |
|
Впр 4 с.88 (РЗ) |
||
40 |
06.02 |
|
Підсумковий урок з теми «Німеччина» |
|
|
Projektarbeit |
|
|
Повторити вивчені слова |
||
Тема 6: Україна |
|||||||||||
41 |
11.02 |
|
Це – наша Батьківщина |
Географічні назви (повторення).
|
Die Fläche (-n), die Amtssprache (-n), die Staatsform (-en), umspült sein von (Dat.), malerisch. |
Впр. 4 (с. 142);
|
Впр. 3 (с. 141)
|
Впр. 5 (с. 142);
|
Впр 4 с.89 (РЗ) |
||
42 |
13.02 |
|
Наша столиця. |
Географічні назви (повторення). |
|
|
|
Написання диктанту |
Впр. 5 (с. 142); |
||
43 |
18.02 |
|
Тут я живу |
Множина іменників (повторення).
|
Der Club (-s), das Eiscafé (-s), die Innenstadt, am Bahnhof, auf der Post, in Wirklichkeit.
|
Впр. 4 (с. 144), 6 (с. 145) |
Впр. 3 (с. 144), 7 (с. 145) |
Впр. 5 (с. 144);
|
Впр 5 с.90 (РЗ) |
||
44 |
20.02 |
|
Клімат в Україні |
|
|
Text „Klima in der Ukraine“ |
Dialoge „Wetter heute“ |
|
Впр 2 с.91 (РЗ) |
||
45 |
25.02 |
|
Населення України |
|
Лексика до теми: die Bevölkerung, betragen |
Video „Ukraine und Leute“ |
|
Переклад речень |
Впр 3 с.92 (РЗ) |
||
46 |
27.02 |
|
Мальовничі куточки батьківщини |
Вживання прийменників на позначення напрямку руху та місцезнаходження (повторення).
|
|
Präsentation „Malerische Ukraine“ |
|
Відповіді на питання |
Впр 4 с.92 (РЗ) |
||
47 |
03.03 |
|
Подорож країною |
|
Повторення лексики |
|
Meine Lieblingsreise |
|
Впр 5 с.92 (РЗ) |
||
48 |
05.03 |
|
Підсумковий урок з теми «Україна» |
|
|
Projektarbeit |
|
|
Повторити слова з теми |
||
Тема 7: Шкільне життя |
|||||||||||
49 |
10.03 |
|
У школі |
Підрядні речення причини (повторення). Впр. 5 (с. 150) Модальне дієслово «mögen» (повторення). Впр. 6 (с. 150) |
Das Schulfach (-ä-er), die Ausrede (-n), der Quatsch, kaputt, ausfallen (fiel aus, ist ausgefallen). Впр. 2, 3 (с. 149); |
Впр. 4а (с. 149) Впр. 5а (с. 150) |
Впр. 1b, 2, 3 (с. 149), 4b, 5, 6 (с. 150)
|
|
Впр 5 с.94 (РЗ) |
||
50 |
12.03 |
|
Наша шкільна будівля |
Множина іменників (повторення). |
Das Gebäude (-), die Aula (Aulen), die Werkstatt (-ä-en), die Garderobe (-n), das Sekretariat (-e), die Eingangshalle (-n), die Treppe (-n), der Computerraum (-ä-e), der Gang (-ä-e), die Führung (-en). |
Впр 4 (с. 152);
|
Впр. 2 (с. 151), 3 (с. 152) |
Впр. 5 (с. 152)
|
Впр. 1 (с. 151) Впр 4 с.96 (РЗ)
|
||
51 |
17.03 |
|
Вчителі й учні |
Наказовий Спосіб дієслів. Впр. 3 (с. 153), 4 (с. 154) |
Die Lust, abfragen (fragte ab, hat abgefragt), aufrufen (rief auf, hat aufgerufen), abschreiben (schrieb ab, hat abgeschrieben), aufschlagen (schlug auf, hat aufgeschlagen), Viel Spaß! |
Впр. 5 (с. 154) |
Впр. 2 (с. 153), 4, 6 (с. 154) |
Впр. 6 (с. 154);
|
Впр 5 с.98 (РЗ) |
||
52 |
19.03 |
|
На уроці німецької |
Наказовий Спосіб дієслів. Впр. 5 (с. 156) |
Die Muttersprache (-n), erfahren (erfuhr, hat erfahren), Zeit widmen (widmete, hat gewidmet) (Dat.), verbessern (verbesserte, hat verbessert), wiederholen (wiederholte, hat wiederholt). |
Впр. 2 (с. 155), 4 (с. 156) |
Впр. 1b, 3 (с. 155), 6, 7 (с. 156)
|
РЗ
|
Впр. 4 (с. 156); Впр 2,3 с.93 (РЗ) |
||
53 |
31.03 |
|
Наші шкільні заходи |
|
Die Show (-s), die Jury (-s), die Einlage (-n), der Interessent (-en), selbst gebastelt, stattfinden (fand statt, hat stattgefunden), teilnehmen (nahm teil, hat teilgenommen) an (Dat.). |
Впр. 3 (с. 158) |
Впр. 2 (с. 157),
|
Впр. 5—6 (с. 159);
|
Впр. 7 (с. 159); Впр 4 с.100 (РЗ) |
||
54 |
02.04 |
|
Шкільна система навчання в Україні |
|
|
Video „Unsere Schule“ |
|
Переклад речень |
Впр 2 с.102 (РЗ) |
||
55 |
07.04 |
|
Шкільна система навчання в Німеччині |
|
|
|
|
Написання диктанту |
Впр 4 с.103 (РЗ) |
||
56 |
09.04 |
|
Підсумковий урок з теми «Шкільне життя» |
|
|
Projektarbeit |
|
|
Повторити слова з теми |
||
Тема 8: Засоби масової інформації |
|||||||||||
57 |
14.04 |
|
Види засобів масової інформації |
|
Лексика до теми |
„Massenmedien“ |
|
Відповіді на запитання |
Вивчити слова, скласти речення |
||
58 |
16.04 |
|
Інтернет як джерело інформації |
|
Лексика до теми |
|
Dialog „Internet in meinem Leben“ |
|
Розіграти діалог |
||
59 |
21.04 |
|
Соціальні мережі |
Особові закінчення дієслова (повторення) |
Лексика до теми |
Video „Sozialnetz“ |
|
Заповнення пропусків у реченнях |
Написати листа |
||
60 |
23.04 |
|
Роль преси у нашому житті |
|
Лексика до теми |
Text «Presse in der Ukraine“ |
Відповіді на питання |
|
Дати відповіді на запитання |
||
61 |
28.04 |
|
Радіо |
|
Лексика до теми |
Text „Rundfunk“ |
|
Виконання тестів |
Переказ тексту |
||
62 |
30.04 |
|
Телебачення |
|
Лексика до теми |
|
Опис телепередчі |
|
Скласти телепрограму |
||
63 |
05.05 |
|
Моя улюблена телепередача |
Особові займенники (повторення) |
Лексика до теми |
Präsentation „Lieblingssen-dung“ |
Скласти діалог |
|
Розіграти діалог |
||
64 |
07.05 |
|
Підсумковий урок з теми «Засоби масової інформації» |
|
|
Projektarbeit |
|
|
Повторити слова з теми |
||
65 |
12.05 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
||
66 |
14.05 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
||
67 |
19.05 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
||
68 |
21.05 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
||
69 |
26.05 |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
||
70 |
29.05 |
|
Підсумковий урок за ІІ семестр |
|
|
|
|
|
|
||