Планування теми "Види мовленнєвої діяльності" ("Створення власних висловлювань") з української мови для учнів 10 класу. Містить теми уроків, кількість годин, а також пропоновані домашні завдання.
Тема програми |
К-ть год. |
Урок |
Тема уроку |
Д/З |
Види мовленнєвої діяльності
2.3. Створення власних висловлювань |
10
|
1 |
РМ. Переказ прослуханого монологічного висловлювання. |
Скласти монолог |
2 |
РМ. Переказ прочитаного тексту на професійну тему. Переказ із творчим завданням. |
Впр. 164 |
||
3 |
РМ. Розгорнуте повідомлення в науковому, публіцистичному стилях за попередньо складеними планом. Виступ публіцистичного характеру. |
Впр.297 Скласти діалог за індивідуальною ситуацією |
||
4 |
РМ. Складання і розігрування діалогів до запропонованих ситуацій у дистантному й контактному спілкуванні. Моделювання телефонної розмови. Виступ під час бесіди, дискусії, полеміки. |
Впр.286 Впр.287 |
||
5 |
РМ. Переказ із творчим завданням |
Впр. 93 (А) |
||
6 |
План усного виступу на суспільнополітичну тему. Конспектування висловлювань. Тематичні виписки, тези, конспект прочитаної науковопопулярної статті (за профілем). |
Впр. 303 |
||
7 |
Контрольна робота № 3 Твірнарис про людину – видатного представника певної професії) |
Впр. 275, 319 |
||
8 |
Бібліографія. Вітальний адрес. Реферат. Редагування тексту. Вітальна промова. |
Скласти вітальну промову (письмово) |
||
9 |
Контрольна робота (диктант) |
Повторити основні орфограми |
||
10 |
Ділові папери. Доручення. Анотація. Офіційний лист |
Впр. 315 |
ДОКУМЕНТАЦІЯ: навчальна програма, робоча програма, тематичний план, поурочно-тематичний план, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів, паспорт комплексно-методичного забезпечення предмета.
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ: Заболотний О.В.,Заболотний В.В.
Українська мова (рівень стандарту) : Підручн. для 10 кл. - К. : Генеза,
2010. (Наказ МОН від 03.03.2010 № 177)
ТЕХНІЧНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ: комп’ютер.
ЗОБРАЖУВАЛЬНІ НАОЧНІ ПОСІБНИКИ: таблиці, стенди, карткисмайли
ДИДАКТИЧНІ МАТЕРІАЛИ:
Інтерактивні вправи: «Асоціативний ланцюжок», «Фішбоун»,
«Згадати все!», «Одне ціле», «Мікрофон», «Абеткова шифрограма»,
«Таємничі зв’язки », «Пантоміма», «Морський бій», «Вузлики»,
«Ребус», «Передача ходу», «Задом наперед», «Ситуативний тренінг» Метод «Карусель»
Прийом «Райтинг» та прийом зворотнього звязку
Ігри: «Показуха», «Магазин», гра-змагання «Правила мовного етикету в прислів’ях»
Диктант з таємницею
Вправа «Хвилинка орфоепії»
Індивідуальні завдання-картки
Пам’ятка
Опорний конспект
Технологячна карта-конспект
Проблемне питання
Випереджальне завдання
Презентація
АЛФАВІТНИЙ РОЗШИФРОВУВАЧ